Skrevet av Emne: Dop florerer på treningssentrene  (Lest 20696 ganger)

Utlogget vio

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #90 : 13. november 2009, 16:25 »
Jeg synes fraværet av dop på treningssentre er et stort problem. La oss ta studentidretten i Bergen som eksempel. Før ADN-plakatene ble hengt opp på veggen var det en og annen boler der. La oss for eksempelets del si at det var til enhver tid 3 bolere der, hvorav 3 stod i et hjørne og flexet foran speilet. Ikke til bry for noen. Nå har studentidretten kastet ut bolerne og erstattet dem med bander av tenåringer med pannebånd fra bærum som bruker benkene som møteplasser for diskusjon av forrige ukes fylla. Pensjonister som sovner på apparatene sees også. I det hele tatt er det 5x flere folk der enn i fjor, og de fleste kunne like godt tatt noen pushups eller markløftet en bøtte med vann. Jobbet i hagen. Sånne ting. Plutselig er øktene mine 1 time lengre og jeg kan ikke supersette for da stjeler noen utstyret. En gang opplevde jeg at en av disse keitete pannebåndspubertale tok av ytterste skiven på stangen idet jeg lå på benken og fant broen. Det hele minner litt om situasjonen i Australia. Noen mente at det var en uting at det var mye sauer ute på tunet som konkurrerte med wallabyene om gress. Så de satt ut kaniner for å tynne ut foret til de treigeste drøvtyggerne. Resultatet var en oppblussing av slanger! Ja du hørte rett - slanger! Pensjonister, bærumsdodd og slanger! HÅND I HÅND!
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #91 : 13. november 2009, 18:00 »
Jeg synes fraværet av dop på treningssentre er et stort problem. La oss ta studentidretten i Bergen som eksempel. Før ADN-plakatene ble hengt opp på veggen var det en og annen boler der. La oss for eksempelets del si at det var til enhver tid 3 bolere der, hvorav 3 stod i et hjørne og flexet foran speilet. Ikke til bry for noen. Nå har studentidretten kastet ut bolerne og erstattet dem med bander av tenåringer med pannebånd fra bærum som bruker benkene som møteplasser for diskusjon av forrige ukes fylla. Pensjonister som sovner på apparatene sees også. I det hele tatt er det 5x flere folk der enn i fjor, og de fleste kunne like godt tatt noen pushups eller markløftet en bøtte med vann. Jobbet i hagen. Sånne ting. Plutselig er øktene mine 1 time lengre og jeg kan ikke supersette for da stjeler noen utstyret. En gang opplevde jeg at en av disse keitete pannebåndspubertale tok av ytterste skiven på stangen idet jeg lå på benken og fant broen. Det hele minner litt om situasjonen i Australia. Noen mente at det var en uting at det var mye sauer ute på tunet som konkurrerte med wallabyene om gress. Så de satt ut kaniner for å tynne ut foret til de treigeste drøvtyggerne. Resultatet var en oppblussing av slanger! Ja du hørte rett - slanger! Pensjonister, bærumsdodd og slanger! HÅND I HÅND!

Haha, genialt. Honnør!

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #92 : 13. november 2009, 18:01 »
Jeg synes fraværet av dop på treningssentre er et stort problem. La oss ta studentidretten i Bergen som eksempel. Før ADN-plakatene ble hengt opp på veggen var det en og annen boler der. La oss for eksempelets del si at det var til enhver tid 3 bolere der, hvorav 3 stod i et hjørne og flexet foran speilet. Ikke til bry for noen. Nå har studentidretten kastet ut bolerne og erstattet dem med bander av tenåringer med pannebånd fra bærum som bruker benkene som møteplasser for diskusjon av forrige ukes fylla. Pensjonister som sovner på apparatene sees også. I det hele tatt er det 5x flere folk der enn i fjor, og de fleste kunne like godt tatt noen pushups eller markløftet en bøtte med vann. Jobbet i hagen. Sånne ting. Plutselig er øktene mine 1 time lengre og jeg kan ikke supersette for da stjeler noen utstyret. En gang opplevde jeg at en av disse keitete pannebåndspubertale tok av ytterste skiven på stangen idet jeg lå på benken og fant broen. Det hele minner litt om situasjonen i Australia. Noen mente at det var en uting at det var mye sauer ute på tunet som konkurrerte med wallabyene om gress. Så de satt ut kaniner for å tynne ut foret til de treigeste drøvtyggerne. Resultatet var en oppblussing av slanger! Ja du hørte rett - slanger! Pensjonister, bærumsdodd og slanger! HÅND I HÅND!
Haha Smiley honnør!

Har selv trent på mange bolegym (pro-gym, 24 etc) og selve treninga er laaaangt bedre der enn på SATS, studentgym osv! På visse SATS-gym er det så få vektskiver at det er tomt på stativet hvis benken og knebøyen er i bruk. En gang lå jeg og reppa på 150kg i benken og da kom det en pannebåndgutt bort og spurte om jeg virkelig trengte å bruke alle skivene siden han skulle kjøre knebøy (kvartbøy) Grin
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #93 : 13. november 2009, 18:15 »
Dere klager på at kidsa tar 2 set med 10 kilo på stanga og er ferdig. Mens dere heller vil ha bolere som lever på treningssentrene og okuperer apperatene med masse vekter. Dette regnestykket går ikke opp for meg.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #94 : 13. november 2009, 18:22 »
Dere klager på at kidsa tar 2 set med 10 kilo på stanga og er ferdig. Mens dere heller vil ha bolere som lever på treningssentrene og okuperer apperatene med masse vekter. Dette regnestykket går ikke opp for meg.
I en perfekt verden så ville det vært slik. Men problemet er ofte det at med mye vanlige folk så blir aldri apparatene ferdig. Man kan ofte se personer sitte på benken og kose seg med avisa mellom setta uten å la noen trene mellom. Får man mye mosjonister inn på senteret så er det nesten umulig å få trent skikkelig. Det er det fine med bolemiljøet, de holder vanlige folk unna og treninga er bedre. På den annen side er det mer penger å tjene på at vanlige folk trener på gymmet så det er forståelig at bolerne blir kasta ut. Selv trener jeg hjemme, ingen bolere eller mosjonister der!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget vio

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #95 : 13. november 2009, 19:31 »
Dere klager på at kidsa tar 2 set med 10 kilo på stanga og er ferdig. Mens dere heller vil ha bolere som lever på treningssentrene og okuperer apperatene med masse vekter. Dette regnestykket går ikke opp for meg.

Problemet på studentidretten er ikke at det er for få vektskiver, men at det kun er 3 benker og i alt 5 stenger for mark+bøy+benk+osvosv. Det er stengene som er begrensningen. Tidligere var det kanskje 2-3 bolere der av gangen. Nå er det aldri færre enn 50 newbier som går rundt og trakker på kalkblokkene dine og sånt. Og hver og en av dem trenger 1 olympiastang for å trene bicepscheatcurl i powerracket.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #96 : 13. november 2009, 19:58 »
Dere klager på at kidsa tar 2 set med 10 kilo på stanga og er ferdig. Mens dere heller vil ha bolere som lever på treningssentrene og okuperer apperatene med masse vekter. Dette regnestykket går ikke opp for meg.
Hadde det bare vært slik at kidsa tok kun 2 sett og så var ferdige :Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #97 : 14. november 2009, 01:24 »
Dop på treningssentrene - aldri så gærnt at det ikke er godt for noe Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #98 : 14. november 2009, 09:03 »
Haha - aldri!

Men jeg er stort sett enig i at alt bør legaliseres - i prinsippet - bare at en stor del av det som blir sett på med ugle-øyne er forretningene BAK bolet/resten av dopet.

Det er jo et enormt nettverk (ofte) bak all inførsel av alt mulig dop, og i dette samfunnsjiktet skjer det mye dritt som ingen vil ha noe av… Jmfr Prostitusjon på egenhånd vs hallikvirksomhet og menneskehandel.

En ting bare: BOl er ikke ulovlig i Norge grunnet demokrati og sånn - det er fordi det regnes som et legemiddel, og fordi det er bitt bestemt for oss - ikke fordi vi selv vil? Kødderu? Hva vi vil har jo aldri noe å si - bortsett fra under EU avstemninger da. BAre sjekk alkohol/tobakk avgifter, bompengeringen, piggdekkavgift, bensinpriser, hjemmebrentforbud, kinaputtforbud etc etc…

Cheesy takker!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget stinuss

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #99 : 14. november 2009, 09:38 »
Jeg synes fraværet av dop på treningssentre er et stort problem. La oss ta studentidretten i Bergen som eksempel. Før ADN-plakatene ble hengt opp på veggen var det en og annen boler der. La oss for eksempelets del si at det var til enhver tid 3 bolere der, hvorav 3 stod i et hjørne og flexet foran speilet. Ikke til bry for noen. Nå har studentidretten kastet ut bolerne og erstattet dem med bander av tenåringer med pannebånd fra bærum som bruker benkene som møteplasser for diskusjon av forrige ukes fylla. Pensjonister som sovner på apparatene sees også. I det hele tatt er det 5x flere folk der enn i fjor, og de fleste kunne like godt tatt noen pushups eller markløftet en bøtte med vann. Jobbet i hagen. Sånne ting. Plutselig er øktene mine 1 time lengre og jeg kan ikke supersette for da stjeler noen utstyret. En gang opplevde jeg at en av disse keitete pannebåndspubertale tok av ytterste skiven på stangen idet jeg lå på benken og fant broen. Det hele minner litt om situasjonen i Australia. Noen mente at det var en uting at det var mye sauer ute på tunet som konkurrerte med wallabyene om gress. Så de satt ut kaniner for å tynne ut foret til de treigeste drøvtyggerne. Resultatet var en oppblussing av slanger! Ja du hørte rett - slanger! Pensjonister, bærumsdodd og slanger! HÅND I HÅND!

Som jeg skulle sagt det selv. Pannebåndsrampen med fuglereir på hodet fra Bærum forpester også treningssentrene ved NTNU. Der de henger på benkene med trynet fullt av masscara. Nei, Gud forby, og send disse bortskjemte drittungene hjem igjen, asap!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!