Skrevet av Emne: Transformers 2 - rise of the fallen  (Lest 8813 ganger)

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #75 : 02. november 2009, 22:19 »
Synes ROTF var ganske så hot. Når du har sett tegneserien som barn, og "kjenner" igjen en god del av ze robotz kan ikke denne filmen slå feil. Enig at filmen kunne blitt ti ganger bedre om de hadde hentet en god del mer scener ifra orginalen (1986).
Det sier seg nesten selv at du ikke kommer til å få en dypt historie her. Action, action og action.

Noen som har sett "Shoot em up" btw?
ja, filmen e heilt genial på sin egen sære måte.. som alle andre filmer der tarrantino er involvert..
Westside disciple

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #76 : 02. november 2009, 22:33 »
Synes ROTF var ganske så hot. Når du har sett tegneserien som barn, og "kjenner" igjen en god del av ze robotz kan ikke denne filmen slå feil. Enig at filmen kunne blitt ti ganger bedre om de hadde hentet en god del mer scener ifra orginalen (1986).
Det sier seg nesten selv at du ikke kommer til å få en dypt historie her. Action, action og action.

Noen som har sett "Shoot em up" btw?

Jepp, har sett Shoot em up. E ei stund sia, trur eg satte meg ned med heilt feil forventninga og perspektiv, for filmen e spesiell.. Likte den ikkje! Men bør kansje sjå den ein gang til med litt anna innstilling.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #77 : 03. november 2009, 16:47 »
Jepp, har sett Shoot em up. E ei stund sia, trur eg satte meg ned med heilt feil forventninga og perspektiv, for filmen e spesiell.. Likte den ikkje! Men bør kansje sjå den ein gang til med litt anna innstilling.
ja, spesiel e den.. men det e nå sin city, planet terror, death proof, hell ride osv osv også da^^ det e vel meininga at det ska være litt spesielt:P om ikkje det bare e ein ubevisst suksess å lage rare/sære filmer..
Westside disciple

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!