Skrevet av Emne: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar  (Lest 32346 ganger)

Utlogget fredheim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #105 : 07. november 2009, 18:21 »
”aktiviteten”
1. Nå har jeg ikke gått igjennom alt du har kommentert mot meg, men jeg vil påstå at noen av uttalelsene dine om innleggene mine noen ganger er litt idiotiske, for eksempel at du påstår at det ikke er noen tvil om at jeg er en tulling fordi jeg legger inn et innlegg som skaper litt debatt, men det er kanskje en vane for deg å omhandle folk med en sånn karakterstikk, uten at noen reagerer?
2. Jeg sa ikke at de ikke skulle sendes til VM. Og derfor kom jeg heller ikke med noen forslag om hvem som skulle sendes i stedet for disse to.
3. Jeg skriver at flere løftere har trent Dietmar i flere år uten fremgang.
4. Se svaret over så skjønner du at det er nettopp det jeg har gjort.
5. Nå er det ikke jeg som tar ut landslaget, men skulle Tormod komme over 690-700kg sammenlagt i 75kg klassen så mener jeg han i hvert fall burde være en kandidat for landslaget.   
sf

”Pingle, Dust” er vel det som er mer den rette beskrivelsen av deg, så jeg velger å kalle deg det. Kanskje man må erkjenne at Norge var en bedre styrkeløftnasjon tidligere, så dalte det litt og talenter forble i andre idretter. Nå ser det i midlertidig ut til at flere og flere talenter dukker opp og Norge er beste vesteuropeiske nasjon. Det var vi IKKE i årene før Dietmar kom inn i bildet”

Så hvilken periode er det da du snakker om? hvor du erkjenner at Norge var en bedre styrkeløftnasjon? Siden det ikke var i tiden før Dietmar? Et annet tips du kan få av meg helt gratis, er at siden du er så opptatt av rullebladet mitt, så vil jeg informere deg om at det er et par andre ting som står der som du ikke har fått med deg, men det er jo offentlige dokumenter så hygg deg med lesingen. Når det gjelder kompisen min Knut Johansen så har jeg ikke sett han eller snakket med han siden 1988. Men hvis man ønsker å skryte på seg en stor vennekrets, så er det jo bare å notere seg navnene på dem man gikk sammen med på barne og ungdomskolen og kalle dem venner.   

Og hvis du ikke skjønner at mange av grunnene til at de fleste Norske rekordene nå blir slått, så kan jeg fortelle deg det. For det første så vil jeg påstå at knebøydrakten gir opp til 40kg mer hjelp enn draktene fra 80 tallet, når det gjelder markløft så hadde jeg en pers i 67,5kg klassen på 270kg på det meste når jeg var topptrent. Som sagt, i 2003 så var jeg med på et klubbstevne i Halden for moro skyld, på forhånd hadde jeg kun trent litt fitness og kroppsbygging. Jeg veide ca 72kg. Da dette var mitt første stevne på 11 år begynte jeg litt forsiktig nettopp pga. at jeg ikke var kjent med den nye drakta og knebindene. Endte opp med 220 i knebøy som kanskje var 15kg mer enn jeg var god for, 140kg i benk som da var uten drakt, og et superlett markløft på 250kg, tør påstå at 270kg ikke hadde vært noe problem den dagen. Men endte opp med 610kg sammenlagt. Selv tør jeg påstå at med dagens utstyr ville jeg løftet opp mot 750kg sammenlagt da jeg var på mitt beste i 67,5kg klassen. Så fra din side å påstå at det på utstyrsfronten ikke har endret seg radikalt de siste årene blir direkte feil. Nå tilegner jo du guden i dine øyne, Dietmar, all ære for at det blir løftet mer år for år. Men kanskje du har rett, mulig det er Ditmar som med symaskinen sitter oppe til langt på natt og designer nytt løfteutstyr.       
sf


”Den ubersexy fleskulf” La min bærbare ned på gulvet og bajset på det du har lirt av deg her Fredheim. Måtte gjøre det..Manglet printer skjønner du

He he. Nå må du virkelig passe deg så ikke en eller annen fra psykiatrien leser innlegget ditt, for da tror jeg du vil få et kjempeproblem i fremtiden. Du vil sikkert komme til å bli et interessant tilfelle. For hvem er det som driter på pc’n sin ut ifra hva han leser på nettet?
sf
   
”Slux” Et godt eksempel du kommer med, Hildeborg. Fra hun startet har hun doblet vekten sin og i tillegg så har benkpressdrakten kommet og de andre draktene har blitt bedre. Når man da vet at alle har en viss fremgang de første årene man trener, så skjønner jeg ikke helt den sinnssyke beundringen din. Men jeg er enig i at hun er en god løfter.
sf

”Næææh” Tror det er mange som har fått med seg poenget mitt, og at du er enig i noe av det jeg har skrevet er jo fint. Men siden du er så hyggelig å gratulere meg med ferdigsonet dom, så hadde jeg satt pris på å vite hvem du er, kjekt å vite hvem jeg skal takke for omsorgen.
Sf

”J. Hansen” Er ening i mye av du skriver, men det lønner seg å holde tunga rett i munnen når man skriver innlegg i en tråd som dette. Uttalelsene dine om at Asbjørn Randen kjørte en knebøyøkt med blodet stående ut av nesa kan lett misforstås. Det har vært en rekke diskusjoner på forskjellige fora angående Andy Bolton som løfter mark med nettopp blod spruten stående ut av nesa. Og du kan selv tenke deg hvilken retning debatten har tatt i den forbindelse?   
Sf

”Mr. Benkpress” Svar til Bård. Jeg har aldri påpekt at Steinar har hatt hjertesykdom, jeg påpekte at Inger ikke har hatt det.

Inger som nå i en alder av 48 år (2 år eldre enn deg og har fortsatt ikke hatt hjerteinfarkt). Hvem var det da du tenkte på som ikke hadde hatt hjerteinfarkt?

”Mr. Benkpress. At Steinar har vært utilgjengelig i en del år, var mer som enn unnskyldning for at han ikke følger med i utviklingen”

Svaret til det er, at jeg i høyeste grad har fulgt med i utviklingen. Jeg har jobbet eller studert 7 timer om dagen. Jeg har lest aviser daglig, sett på alle nyhetssendinger og trent noen dager i uken. Det jeg i en periode ikke har hatt anledning til, er å dra på byen og drikke meg full, men regner med at det ikke er relevant til det du sikter til?
Sf

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #106 : 07. november 2009, 18:27 »

”Slux” Et godt eksempel du kommer med, Hildeborg. Fra hun startet har hun doblet vekten sin og i tillegg så har benkpressdrakten kommet og de andre draktene har blitt bedre. Når man da vet at alle har en viss fremgang de første årene man trener, så skjønner jeg ikke helt den sinnssyke beundringen din. Men jeg er enig i at hun er en god løfter.
sf


Om du ser på kurven igjen ser du at det ikke er noen plutselig stigning, men en jevn stigning over alle årene, så det blir latterlig å tilskrive dette "benkpresskjorta" eller andre drakter, jeg er nesten sikker på at raw-rekordene har økt i omtrent samme kurve. Igjen, hvilke landslagsløftere mener du har hatt "manglende fremgang" de siste 5 årene? Når Hildeborg setter to verdensrekorder i samme år (nummer tre i rekken) er det fremgang, når Inger setter ny norgesrekord som yngre veteran (?) i fjor, så er det fremgang, når Tor Herman er å lukter på verdensrekord i benk og norgesrekord i bøy så er det fremgang, når Asbjørn Randen høynet sin egen norgesrekord sammenlagt så er det fremgang, når Olaf Dahl når 1000 kg sammenlagt for første gang i sin karriere er det fremgang... hvem er det som "nesten ikke har fått fremgang"/"gått bakover" de siste årene?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #107 : 07. november 2009, 18:54 »
Judas Judas!
Alta showdown he he he..... >Cheesy


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget fredheim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #108 : 07. november 2009, 19:02 »
"slux" Jeg kan komme med et eksempel fra min egen klubb. Rune Rauås i 125kg klassen har løftet rundt 195kg i benkpress uten drakt i flere år. På stevner har han de to siste årene økt fra ca 210 til 235 uten å bli sterkere raw. Her om dagen fikk han en ny benkpressdrakt som gjorde at han løftet 270kg og det uten å løfte en eneste kg mer raw. Så hva vil du tilegne fremgangen? Dietmar, det kan det ikke være for det trener han ikke.

Så å påstå at de som løfter mye med drakt også er de sterkeste uten medfører faktisk ikke riktighet.
sf

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #109 : 07. november 2009, 19:12 »
"slux" Jeg kan komme med et eksempel fra min egen klubb. Rune Rauås i 125kg klassen har løftet rundt 195kg i benkpress uten drakt i flere år. På stevner har han de to siste årene økt fra ca 210 til 235 uten å bli sterkere raw. Her om dagen fikk han en ny benkpressdrakt som gjorde at han løftet 270kg og det uten å løfte en eneste kg mer raw. Så hva vil du tilegne fremgangen? Dietmar, det kan det ikke være for det trener han ikke.

Så å påstå at de som løfter mye med drakt også er de sterkeste uten medfører faktisk ikke riktighet.
sf

Enig, det er de som er sterkest MED utstyret som løfter mest, men det har en sammenheng dog......sterkest raw: burde vært sterkest med utstyr også: men slik er det ikke ialle tilfeller: det går på å faktisk FÅ til utstyret og teknikken det innebærerog lære seg å løfte MED utstyret...

...sånn e det bære;)

Men nå har de jo RAW reg. også...så den diskusjonen skulle være unødig...



3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Bård Havnerås

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #110 : 07. november 2009, 19:16 »
Jeg har aldri påpekt at Steinar har hatt hjertesykdom, jeg påpekte at Inger ikke har hatt det.
At Steinar har vært utilgjengelig i en del år, var mer som enn unnskyldning for at han ikke følger med i utviklingen.

At jeg kom med disse to setningene var jo heldig for deg, slik at du kunne få henge deg på en tråd til. Jeg og du kommer aldri til å bli enig, og det tror jeg må være ett av mine sterkeste karaktertrekk.

Om Steinar har tatt seg nær av dette, beklager jeg til Steinar.
Om Steinar kan se forbi mine utsagn om at Inger ikke har hatt infarkt og at han selv var utilgjengelig noen år.

Så lurer jeg fortsatt på hva Steiner ville gjort annerledes, hvor lenge man kan forvent å utvikle seg som løfter?

Steinar kommer med en del påstander, som han ikke videre begrunner
Steinar nevner to kvinnelige løftere med LANGE karrierer bak seg og hevder de ikke har utviklet seg tilstrekkelig. Hvor mye burde disse ha utviklet seg de siste årene, og hvilke grep vil han ta for sikre deres videre utvikling?

Jeg skjønner heller ikke hvor han vil med debatten, men håper den har sitt utspring i sin interesse for Styrkeløft generelt.



He he he...
Så du, Mr. Kirketeig, mener at noe skal tro at du med å peke på hjeteinfarkt og "utilgjengelig i noen år" ikke peker på Steinars sykdom og hans tilbakelagte soning? Hvor dum tror du at brukerne av dette forumet er? Du kan prøve å ro så mye du vil, men fakta er at du som så altfor ofte kommer med dritt om / til personer du diskuterer med. Det du kommer med om Steinar er lavmål, og jeg håper at brukerne på Treningsforum nå har fått øynene opp for vilken type menneske du er.
Er man ikke enig med deg, kan man forvente alt, tydeligvis.

At du i en mail kaller meg klovn, tar jeg som en ære. At vi ikke er enig i alt, er jeg stolt av.


God bedring!

Bård.
Bård.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #111 : 07. november 2009, 19:49 »
He he he...
Så du, Mr. Kirketeig, mener at noe skal tro at du med å peke på hjeteinfarkt og "utilgjengelig i noen år" ikke peker på Steinars sykdom og hans tilbakelagte soning? Hvor dum tror du at brukerne av dette forumet er? Du kan prøve å ro så mye du vil, men fakta er at du som så altfor ofte kommer med dritt om / til personer du diskuterer med. Det du kommer med om Steinar er lavmål, og jeg håper at brukerne på Treningsforum nå har fått øynene opp for vilken type menneske du er.
Er man ikke enig med deg, kan man forvente alt, tydeligvis.

At du i en mail kaller meg klovn, tar jeg som en ære. At vi ikke er enig i alt, er jeg stolt av.


God bedring!

Bård.
Du har helt rett i at jeg ikke hadde trengt å skrive dette for å svekke Steinar troverdighet, og for det ber jeg om unnskyldning til Steinar. Dette var unødvendig og tar bort innholdet i innlegget mitt. Spørsmålet har Steinar fortsatt ikke svart på..

Hadde det ikke vært for det, så hadde jo ikke du fått en ny mulighet til å påvise verden hvilket grusomt menneske jeg er. Slik sett bør du vel egentlig takke meg. Om brukerne av Treningsforum skal finne ut hvilke mennesker vi er, så kan de jo bare google navnene våre, en vil i de fleste tilfeller få en relativt grei oversikt over en persons liv da. Og det tror jeg de fleste brukerne av forumet er smarte nok til å forstå.

Eg tro vi kan være enige om en ting, vi vil nok ulike meninger om det meste som omhandler styrkeløft og ikke umulig alt annet i livet. Vi er nok begge fornøyd med den situasjonen. I alle fall jeg.

Som sagt, om min største synd er å ha kalt deg en klov, så tror og håper jeg at samfunnet vil tilgi meg akkurat det. Om du føler det er en ære, så kan jeg fortsette med det.

Kan ikke du heller starte en egen tråd om hvorfor verden burde hate meg, så kan vi få en diskusjon om hva som var bedre på 80 tallet og hvilke grep Steinar ville tatt for å sikre Norges beste løfter videre fremgang i denne tråden.



"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #112 : 07. november 2009, 19:51 »
Om det er riktig eller ikke at de som er på landslaget MÅ følge Dietmar får være en debatt, men at enkelte trekker frem Steinars hjerteproblemer og soning i debatten er noe av det laveste av lavmål jeg har sett her inne.

Utlogget T.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #113 : 07. november 2009, 20:15 »
Klok av skade skal jeg vokte meg vel for å kommentere noen av utspillene her.
Jeg vil bare opplyse til Steinar (og dere andre) at han i hvert fall i perioden 1979 - 1988 trente "Dietmar" - sannsynligvis uten å være klar over det. Det var det også en del andre som gjorde - dvs. alle som fulgte mine programmer.  Forskjellen er at Dietmar har utviklet prinsippene videre, men periodisering (på måneder, uker, dager og øvelser), mengdereningsperioder og konkurranseperioder følger fortsatt de samme prinsipper. Blir derfor litt merkelig når Steinar tilsynelatende kritiserer dette. Men Dietmar har mye større kunnskap og har derfor kunnet utvikle prinsippene videre.

Ethvert program man finner eller som blir satt opp, må tilpasses den enkelte utøver. Uten slike tilpasninger, blir de ikke optimale. Den endelige tilpasning må løfteren stå for selv på treningen - så lenge ikke trener er tilgjengelig til daglig. Men prinsippene må følges.

Og jeg tror ikke det nødvendigvis er slik at den som løfter mest raw er sterkest med utstyr. Det er den som klarer å utnytte utstyret best - OG som trener på de øvelser som er nødvendige for å bli best med utstyr. Men dette er også en del av idretten.


Utlogget Bård Havnerås

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #114 : 07. november 2009, 20:22 »
Jeg vil tro at i alle idretter så ønsker treneren at utøveren skal følge trenerens opplegg.  Hvis ikke er man jo ikke trener.  I styrkeløft jobber alle løftere som er på høyt plan/eller går skole,  de er spredd over hele landet, styrkeløft har små ressurser og er en liten idrett så og si uten sponsorer.  Alt dette fører til at treneren ikke treffer løfteren så ofte, og måten man skal holde kontroll på ting på bør jo gjøres ved at man følger en treners opplegg...
Dietmar tilpasser programmene til hver enkelt utøver, det finnes ikke kun ett Dietmarprogram... :Smiley

Soning og hjerteproblemer har ikke noe i debatten å gjøre, er helt enig i det.  
Er du denne Bård Havnerås?
http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/7764.html

Hei.

Poenget til Steinar, slik jeg forstår det, er at det finnes flere veier til ett godt resultat. Dersom noen mener at Dietmar er den ultimate fasit på hva som er rett treningsopplegg for enhver styrkeløfter, så er de vel i sin rett til å mene det. Men er det riktig?
Problemet, slik både Steinar, jeg og flere ser det, er at man MÅ trene etter Dietmars opplegg for å komme på landslaget. Som sagt før, synes jeg at dette blir feil.
Visst jeg trener ett opplegg som gjør at jeg er norges sterkeste løfter i min vektklasse, så bør vel jeg få anledning til å konkurrere internasjonalt? Uansett hvem som står bak treningsopplegget mitt? Dette burde jo være en selvfølge.

Men, jeg får nok aldri representere Norge igjen jeg da. For da jeg var en dum ung mann i 1986 brukte jeg i en liten periode ulovlige midler. Så da har de samme ufeilbare personene som tvinger folk til å følge Dietmar bestemt at denne dummheten min skal forfølge meg resten av livet.....  Ikke er 2 år nok, ikke er 5 år nok, ikke 10, ikke 20, ikke 30 eller 40. Men livet ut.
Det er skremmende hvordan disse trangsynte personene får lov til å dominere og styre på slik som de gjør.

Men er de sikker på at alle de som sitter i styrkeløftforbundets styre er plettfrie?.... Erter

PS! Ja, jeg er den Bård Havnerås som du spør etter, Aktiviteten.

Og til slutt en liten oppfordring til deg og mange andre her på Treningsforum; presenter dere med eget navn, ikke de tullette navnene , Pingle, Mr. Benkpress, Traktoren, Dildoen osv..
Ha baller nok til å stå fram som den du er i diskusjonene, eller hold dere unna.

Ha en fin kveld!


Bård.  bodybuilder
Bård.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #115 : 07. november 2009, 20:34 »
Hei.

Poenget til Steinar, slik jeg forstår det, er at det finnes flere veier til ett godt resultat. Dersom noen mener at Dietmar er den ultimate fasit på hva som er rett treningsopplegg for enhver styrkeløfter, så er de vel i sin rett til å mene det. Men er det riktig?
Jeg er ikke i landslagsvamen, men at det finnes forskjellige dietmarprogrammer, og at disse er spesialisert til utøveren er det vell alle klar over. Jeg vet ikke hvor forskjellige disse programmene er så dette velger jeg å ikke utale meg om.
Sitat
Problemet, slik både Steinar, jeg og flere ser det, er at man MÅ trene etter Dietmars opplegg for å komme på landslaget. Som sagt før, synes jeg at dette blir feil.
Visst jeg trener ett opplegg som gjør at jeg er norges sterkeste løfter i min vektklasse, så bør vel jeg få anledning til å konkurrere internasjonalt? Uansett hvem som står bak treningsopplegget mitt? Dette burde jo være en selvfølge.
Enig, og det er her det skurrer for meg også.
Sitat
Men, jeg får nok aldri representere Norge igjen jeg da. For da jeg var en dum ung mann i 1986 brukte jeg i en liten periode ulovlige midler. Så da har de samme ufeilbare personene som tvinger folk til å følge Dietmar bestemt at denne dummheten min skal forfølge meg resten av livet.....  Ikke er 2 år nok, ikke er 5 år nok, ikke 10, ikke 20, ikke 30 eller 40. Men livet ut.
Det er skremmende hvordan disse trangsynte personene får lov til å dominere og styre på slik som de gjør.
Denne diskusjonen trenger vi ikke å ta her, den er allerede i gang flere andre steder på forumet.
Sitat
Men er de sikker på at alle de som sitter i styrkeløftforbundets styre er plettfrie?.... Erter

PS! Ja, jeg er den Bård Havnerås som du spør etter, Aktiviteten.

Og til slutt en liten oppfordring til deg og mange andre her på Treningsforum; presenter dere med eget navn, ikke de tullette navnene , Pingle, Mr. Benkpress, Traktoren, Dildoen osv..
Ha baller nok til å stå fram som den du er i diskusjonene, eller hold dere unna.
Hvorfor skal folk presentere seg med eget navn? Jeg mener det samme om jeg kaller meg TfKong1 eller Ola Nordmann, og disse meningene skriver og står jeg for. Jeg kan være enig i at det finnes spesifikke situasjoner der en bakgrunns-sjekk av den man diskuterer med kan være nyttig, men dette er heller unntaket enn regelen.
Sitat
Ha en fin kveld!


Bård.  bodybuilder
Ha en fin kveld du også Wink

TfKong1
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Bård Havnerås

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #116 : 07. november 2009, 21:53 »
Sitat Kirketeig: "Hadde det ikke vært for det, så hadde jo ikke du fått en ny mulighet til å påvise verden hvilket grusomt menneske jeg er. Slik sett bør du vel egentlig takke meg. Om brukerne av Treningsforum skal finne ut hvilke mennesker vi er, så kan de jo bare google navnene våre, en vil i de fleste tilfeller få en relativt grei oversikt over en persons liv da. Og det tror jeg de fleste brukerne av forumet er smarte nok til å forstå." sitat slutt.

1. Dersom du tror at det viktigste er å påvise noe om deg, Kirketeig, så tar du skammelig feil.
    Det viktige for meg er å støtte Steinar. Både fordi han blir utsatt for makabre angrep, langt
    under beltestedet, fra deg. Og selvfølgelig fordi jeg er enig med han i hans kritikk av
    uttakskriterier.

2. Dersom du innbiller deg at man kan Google seg fram til hvilke mennesker vi er, så er dette
    bare trist. Visst du i tillegg tror at man på Google får "en relativt grei oversikt over en persons
    liv", blir jeg skremt av nivået ditt. Og i motsetning til deg, både tror og håper jeg at folkene
    her på Treningsforum er smartere enn som så...



 
Sitat Kirketeig: "Eg tro vi kan v ære enige om en ting, vi vil nok ulike meninger om det meste som omhandler styrkeløft og ikke umulig alt annet i livet. Vi er nok begge fornøyd med den situasjonen. I alle fall jeg.

Som sagt, om min største synd er å ha kalt deg en klov, så tror og håper jeg at samfunnet vil tilgi meg akkurat det. Om du føler det er en ære, så kan jeg fortsette med det.

Kan ikke du heller starte en egen tråd om hvorfor verden burde hate meg, så kan vi få en diskusjon om hva som var bedre på 80 tallet og hvilke grep Steinar ville tatt for å sikre Norges beste løfter videre fremgang i denne tråden." sitat slutt.


Igjen, Kirketeig, du er ikke viktig. For meg er du en ubetydelighet. Du vil aldri være verdt en egen tråd.

[/quote]
Du har helt rett i at jeg ikke hadde trengt å skrive dette for å svekke Steinar troverdighet, og for det ber jeg om unnskyldning til Steinar. Dette var unødvendig og tar bort innholdet i innlegget mitt. Spørsmålet har Steinar fortsatt ikke svart på..

Hadde det ikke vært for det, så hadde jo ikke du fått en ny mulighet til å påvise verden hvilket grusomt menneske jeg er. Slik sett bør du vel egentlig takke meg. Om brukerne av Treningsforum skal finne ut hvilke mennesker vi er, så kan de jo bare google navnene våre, en vil i de fleste tilfeller få en relativt grei oversikt over en persons liv da. Og det tror jeg de fleste brukerne av forumet er smarte nok til å forstå.

Eg tro vi kan være enige om en ting, vi vil nok ulike meninger om det meste som omhandler styrkeløft og ikke umulig alt annet i livet. Vi er nok begge fornøyd med den situasjonen. I alle fall jeg.

Som sagt, om min største synd er å ha kalt deg en klov, så tror og håper jeg at samfunnet vil tilgi meg akkurat det. Om du føler det er en ære, så kan jeg fortsette med det.

Kan ikke du heller starte en egen tråd om hvorfor verden burde hate meg, så kan vi få en diskusjon om hva som var bedre på 80 tallet og hvilke grep Steinar ville tatt for å sikre Norges beste løfter videre fremgang i denne tråden.




Bård.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #117 : 07. november 2009, 22:07 »

1. Dersom du tror at det viktigste er å påvise noe om deg, Kirketeig, så tar du skammelig feil.
    Det viktige for meg er å støtte Steinar. Både fordi han blir utsatt for makabre angrep, langt
    under beltestedet, fra deg. Og selvfølgelig fordi jeg er enig med han i hans kritikk av
    uttakskriterier.

Igjen, Kirketeig, du er ikke viktig. For meg er du en ubetydelighet. Du vil aldri være verdt en egen tråd.

Med tanke på at du til stadighet, både videresender mailer jeg har sendt deg, for å bemerke hvilke menneske jeg er. (Jeg har ved ett tilfelle kalt deg KLOVN)

Og at du nå har brukt alle dine innlegg her på treningsforum for å bemerke det samme, så ser det ut til å være særdeles viktig for deg å så tvil om min integritet

Dette er i bunn og grunn flott, og styrker kun min tro på at jeg har rett.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Bård Havnerås

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #118 : 08. november 2009, 01:25 »
Med tanke på at du til stadighet, både videresender mailer jeg har sendt deg, for å bemerke hvilke menneske jeg er. (Jeg har ved ett tilfelle kalt deg KLOVN)

Og at du nå har brukt alle dine innlegg her på treningsforum for å bemerke det samme, så ser det ut til å være særdeles viktig for deg å så tvil om min integritet

Dette er i bunn og grunn flott, og styrker kun min tro på at jeg har rett.



He he!

Når du, som er styremedlem i Styrkeløftforbundet, sender ut mail til klubbleder / regionsleder, med nedsettende kommentarer og ett språkbruk som er direkte fornærmende, synes jeg det er absolutt riktig å videresende dette til både forbundskontor, styremedlemmer og andre klubbledere. Det er viktig å gjøre folk i styrkeløftmiljøet oppmerksom på hvordan du oppfører deg, av flere grunner.
Ligeså er det viktig å formidle til Treningsforums debattanter at du trekker inn Steinar Fredheims helsetilstand / sykdom, og hans fortid, for å sverte ham. Som sagt tidligere, det er viktig å få satt fingen på hvilken ynkelig liten person du er i denne aledning.  rofl

At du først benekter at du har skrevet noe nedlatende til Steinar, men prøver å vinkle det annerledes, for deretter beklage at du har sagt de tingene jeg påpeker, viser i hvertfall at du skjønner at du har gått langt over streken.

Hva du tror du har rett i, skjønner jeg ikke.

Tvert imot viser dine innlegg helt klart at i stedet for å diskutere meningene Steinar kommer med, og holde deg til det, går du til angrep på person på en måte som er totalt uakseptabel.
Som sagt tidligere, så er du meg totalt uvesentlig som person. Men når noen, uansett hvem det er, anngriper min gode venn Steinar Fredheim på en slik feig og ekkel måte som du gjør, så står jeg opp for han. Hele veien!

Nå synes jeg at vi skal spare Treningsforums medlemmer for ytterligere personlig krangel mellom oss to.
Jeg liker ikke deg og du liker ikke meg. Jeg har ingen problemer med det.
Dersom du skulle ha ønske om å diskutere noe mere med meg, så er det bare å ringe. Jeg bor ti minutters gange fra deg, og kan møte deg hvor som helst for å diskutere akkurat det du ville ønske... Når som helst!

Og med dette er jeg ferdig med å diskutere denne tråden.

Bård.
Bård.

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #119 : 08. november 2009, 02:05 »
Trodde styremedlemmer i NSF hadde fått munnkurv på TF jeg,,;)

Å faen ...

..judas er unntaket ja..


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!