Skrevet av Emne: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar  (Lest 32344 ganger)

Utlogget TheGreatWhite

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 653
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 653

  • FTK Bodybuilder Club
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #150 : 08. november 2009, 16:57 »
Klart det kan finnes andre bedre alternativer, hvem vet, men hvorfor gjøre det når fremgangen og resultatene er mer enn tilfredstillende?

Takk... dette er det jeg har prøvd å si hele tiden! Merk: jeg har ikke sagt noe om dårlige resultater på landslaget og dårlig fremgang...
NO SACRIFICE, NO VICTORY!!

Rebuilding a machine from scratch!

"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated."

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #151 : 08. november 2009, 17:32 »
Var jo derfor jeg to ganger har bedt deg lese innlegget hans. Det står der.  Hvis hans utregninger og kontroll av resultatene stemmer, så er det kanskje to-tre av landslagsløfterne som med fordel kunne trent etter litt andre prinsipper. Tatt i betraktning utviklingen av draktene osv... jeg husker i 2004 og 2005 da FAK var lengst fremme på treningsmetodene i benkpress... og ble delvis latterliggjort for det.. nå er de prinsippene implementert i dietmar sine programmer... flere år senere. Og det er flott at man til slutt ser at westside og andre tanker og verktøy virker! Smiley 

Nå har jo de to utøverene perset i det siste, og har derfor egentlig bare vært offer for et retorisk poeng/løgn fra fredheim sin side. Smiley Under ett (slik kan man luke ut ting som ikke angår treningen i det hele tatt)  har landslaget meget god fremgang og meget gode resultater, så derfor skjønner ikke jeg hvor kritikken om dårlig fremgang kommer fra.

Hvem er det som har skylapper, den som erkjenner de faktiske resultat, eller den som må lyve for å få støtte i sine poeng?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #152 : 08. november 2009, 17:36 »
Hvem er det som har skylapper, den som erkjenner de faktiske resultat, eller den som må lyve for å få støtte i sine poeng?
Kanskje begge Smiley?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #153 : 08. november 2009, 17:41 »
Fordi?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #154 : 08. november 2009, 17:47 »
Det tror jeg også! Doping + dobbellagsdraker = superpopulært i Norge.

Den dagen WPC kommer til Norge blir det fokus på rawløfting både testet og utestet, superdrakter er det lite miljø for i Norge. Raw derimot Wink 
Non Plus Ultra

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #155 : 08. november 2009, 17:49 »
Og dei er like flinke til å teste? Wink

Det er ikke wada-testing i AWPC. Men på stevner blir en relativt høy prosent testet, og når man har WPC divisjon på samme stevne uten testing så ser man at folk som har urent mel i posen velger sistnevnte.  Dog, med en positiv dopingprøve i AWPC så kan du aldri løfte der igjen og må løfte i WPC. Så det funker greit det også. Ser man på resultatlistene fra f.eks RawVM09 er det merkbare gap i samme vektklasser fra AWPC og WPC.
Non Plus Ultra

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #156 : 08. november 2009, 18:01 »
Det er ikke wada-testing i AWPC. Men på stevner blir en relativt høy prosent testet, og når man har WPC divisjon på samme stevne uten testing så ser man at folk som har urent mel i posen velger sistnevnte.  Dog, med en positiv dopingprøve i AWPC så kan du aldri løfte der igjen og må løfte i WPC. Så det funker greit det også. Ser man på resultatlistene fra f.eks RawVM09 er det merkbare gap i samme vektklasser fra AWPC og WPC.

Like dopingfritt som american football med andre ord? Wink Hele poenget med antidoping forsvinner jo når folk ikke kan bli testet når som helst og hvor som helst. I beste fall unngår man vel at folk er juicet i konkuransen..

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #157 : 08. november 2009, 18:04 »
Like dopingfritt som american football med andre ord? Wink Hele poenget med antidoping forsvinner jo når folk ikke kan bli testet når som helst og hvor som helst. I beste fall unngår man vel at folk er juicet i konkuransen..

Hvor brukte jeg ordet dopingFRITT?  Jeg skrev om hvordan testingen foregår kis Smiley Ser man på resultatlistene så ser man at det er en god del tyngre vekter som blir gjort i samme vektklasse  i WPC kontra AWPC,  dette sier meg at folk som ikke er rene velger å løfte i WPC fordi de kan:) Selvfølgelig er det noen som sniker seg unna her og der, men det bryr jeg meg lite om. AWPC kunne sikkert med fordel være underlagt Wada og WPC ikke, men nå er jeg en av de som ikke bryr meg så fantastisk mye om antidoping når det gjelder konkurrering utenfor NIF og slikt Wink
Non Plus Ultra

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #158 : 08. november 2009, 18:13 »
Hvor i mitt innlegg påsto jeg at du sa at det var dopingfritt? Jeg stillte ganske enkelt et retorisk spørsmål for å få frem et enkelt poeng. Kis Smiley

Lurer på hvor stor forskjellen er styrkemessig mellom juicet og ikke juicet? Kanskje det er denne forskjellen du ser mellom WPC og AWPC

KIIIIIISSSSS Tongue

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #159 : 08. november 2009, 18:16 »


Lurer på hvor stor forskjellen er styrkemessig mellom juicet og ikke juicet? Kanskje det er denne forskjellen du ser mellom WPC og AWPC


Var det ikke det jeg nettopp skrev? At når man har valget mellom en testet og utestet divisjon at de som er urene velger å løfte i den utestede divisjonen?  Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #160 : 08. november 2009, 18:21 »
Var det ikke det jeg nettopp skrev? At når man har valget mellom en testet og utestet divisjon at de som er urene velger å løfte i den utestede divisjonen?  Ellers er vi vel enige håmå?

Jeg ser ikke på folk som bruker steroider hele året utenom konkuransetider som rene, så tror ikke vi er helt enige der Wink Poenget mitt var at det sikkert er enormt mye dopingbruk i begge grener, så antydet jeg at forskjellen du ser i resultatene er den forskjellen man får mellom å være full av stoffer i konkuranse, eller bare resten av året(awpc).

buddy

Utlogget TheGreatWhite

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 653
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 653

  • FTK Bodybuilder Club
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #161 : 08. november 2009, 18:22 »
Var det ikke det jeg nettopp skrev? At når man har valget mellom en testet og utestet divisjon at de som er urene velger å løfte i den utestede divisjonen?  Smiley

Ventet at du kom inn i denne diskusjonen så fort WPC ble nevnt! Tongue hohoho... Cheesy
NO SACRIFICE, NO VICTORY!!

Rebuilding a machine from scratch!

"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated."

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #162 : 08. november 2009, 18:25 »
Jeg ser ikke på folk som bruker steroider hele året utenom konkuransetider som rene, så tror ikke vi er helt enige der Wink Poenget mitt var at det sikkert er enormt mye dopingbruk i begge grener, så antydet jeg at forskjellen du ser i resultatene er den forskjellen man får mellom å være full av stoffer i konkuranse, eller bare resten av året(awpc).

buddy

Hvordan kan du vite at de bruker roids hele året? Kjenner du de?  Men det er det som er problemet med halve forumet her, skyldig til det motsatte er bevist og man tror bare vondt om folk. Jeg tror mesteparten av de som løfter i AWPC faktisk er rene( ikke alle, tilogmed IPF har mange svin på skogen;) )du tror ikke det. Så der får vi bare være uenige Smiley  
Non Plus Ultra

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #163 : 08. november 2009, 18:28 »
Jeg sier ikke at de gjør det, jeg sier at det er fullt mulig, og at det derfor blir litt teit å tro at de beste ikke utnytter alle mulighetene de har.

Friend Wink

Men ellers vil jeg ikke hørres ut som den gjengse grinebiter som tror at alle doper seg, poenget mitt er bare at jeg personlig syns at doptingtestingen i AWPC blir for dårlig om man ønsker seg dopingfrie utdøvere.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Steinar Fredheim - Analyserer VM og Dietmar
« #164 : 08. november 2009, 18:30 »
Jeg sier ikke at de gjør det, jeg sier at det er fullt mulig, og at det derfor blir litt teit å tro at de beste ikke utnytter alle mulighetene de har.

Friend Wink

Men ellers vil jeg ikke hørres ut som den gjengse grinebiter som tror at alle doper seg, poenget mitt er bare at jeg personlig syns at doptingtestingen i AWPC blir for dårlig om man ønsker seg dopingfrie utdøvere.

Selvfølgelig er muligheten der, det benekter jeg ikke! Og ja, testing utenfor wada er egentlig lite vits i. Men når man har en utestet divisjon i samme konk velger jeg å tro at de fleste urene velger å løfte der istedet.  I bunn og grunn enige?  what
Non Plus Ultra

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!