Skrevet av Emne: Fra 1. juli må treningssentrene betale åtte prosent moms.  (Lest 15977 ganger)

Utlogget Atletix Jørn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 204
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 204

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/aktiv/article3502774.ece

Men det jo flott det. For vi må jo få ned sykefraværet og da må vi jo ha en avgift til.

Heia Jens
1.pl AF  Nordisk 2008
1.pl AF -180 NM 2008 og Overall Vinner
1.pl AF -180 Nordisk 2007
1.pl AF -180 NM 2007 og Overall Vinner
1.pl AF  Oslo GP 2007
1.pl FF  Sandefjord Open 2007
6.pl AF -180 Nordisk 2006 (Ryggproblemer)
1.pl AF -180 NM 2006 og Overall Vinner
5.pl AF -180 Oslo GP 2006 (Syk og dårlig deffa)
2.pl AF -180 NM 2003 (Debuterte)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Ser ut til at taktikken er å ta avgift på alt - så ta ekstra avgift på ting en ikke liker. Bedre det enn å faktisk la det lønne seg å velge "riktig". Eller...?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Atletix Jørn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 204
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 204

Det blir vel økt moms på Sunne matvarer også nå da ? Tongue
1.pl AF  Nordisk 2008
1.pl AF -180 NM 2008 og Overall Vinner
1.pl AF -180 Nordisk 2007
1.pl AF -180 NM 2007 og Overall Vinner
1.pl AF  Oslo GP 2007
1.pl FF  Sandefjord Open 2007
6.pl AF -180 Nordisk 2006 (Ryggproblemer)
1.pl AF -180 NM 2006 og Overall Vinner
5.pl AF -180 Oslo GP 2006 (Syk og dårlig deffa)
2.pl AF -180 NM 2003 (Debuterte)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sikkert - et sted må en jo få pengene til å betale det store antallet trygdede fra Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Skjønner ikke helt hva politikerne driver med. Jeg er jo sosialist, og mener at slike ting som dette bare er tull. Man skal jo i utgangspunktet skatte på det aller aller meste(noe jeg mener) men, slik som samfunnet er burde man honnorere og oppfordre folk til å leve bedre. Tenk på alle de milliardene som man må bruke på trygd på mange mennesker som i utgangspunktet kunne vært friske, men på grunn av dårlig livstil er syke.
Likevel, som vi gymgåere vet, det er ikke pengene det står på for de fleste som sliter. De er i gymmen 5 ganger i januar, og så er det over. Om det koster dem 1000kr eller 1080 kr tror jeg dog spiller liten rolle. Smiley men i prinsippet bør man oppmuntre mest mulig.!
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Enig i det siste du sier Smiley Nå har regjeringen som er nå vist seg ekstremt lite handlekraftige på noe som helst som betyr noe (godt mulig dette gjelder alle uansett parti) blir helt forbløffet, og ikke rent småkvalm når det diskuteres om gratis skolemat eller gratis pc i undervisningen og lignende skivebommer. Fatter ikke hva de driver med - om de fokuserer på helt uviktige ting med vilje eller hva som skjer.

Nå har jeg også en stor skepsis til politikere som har det for seg at de skal "ta" enkelte nordmenn på grunn av at de har gjort en suksess økonomisk? Hvorfor i alle dager skal man straffe økonomisk sterke folk som på papiret hindrer dem i å skape flere arbeidsplasser? Kvalm blanding av jantelov og helt syke oppfatninger om at de som har penger står bak alt vondt i verden... tydeligvis noen som har lest for mye Donald Duck (onkel Skrue) i sin barndom...

Greit nok staten skaper arbeidsplasser med pengene den får inn, men nå er ikke et stadig voksende bråkrati akkurat det beste for landet, tror vi begynner å bli mettet med kommunale og statlige stillinger snart...  Tipper vi får hollandsk syke og alt går til helvete. Glad jeg tar skikkelig utdanning om ikke annet, selv om jeg frykter at jeg ender opp som tannlegene fra tyskland f.eks...






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Oppmuntre?

Det må tvang til! Send alle trygdede og arbeidsledige på trening med millitær disiplin, selvsagt må det individuelle tilpassninger til, men om det var blodhard trening hver dag, så kanskje flere hadde tatt seg selv i nakken og funnet på noe å gjøre.  Grin

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

I tillegg til å utstede kuponger over junkfood, røyk, alkohol og andre ting som ikke er utelukkende til det beste for samfunnet Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
får skrive kontrakt med nytt gym før de også setter opp prisen da  :Smiley
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

I tillegg til å utstede kuponger over junkfood, røyk, alkohol og andre ting som ikke er utelukkende til det beste for samfunnet Wink

MacDonalds og den gjengen der burde blitt forbudt ved lov!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!