Skrevet av Emne: NSM 2010 - den offisielle tråden  (Lest 88456 ganger)

Utlogget Evjen333

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 198
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 198

  • I squats deeps ;)
Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #240 : 16. mai 2010, 19:30 »
blir det operasjon?

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #241 : 17. mai 2010, 11:37 »
1 stk redbull for å få igjen litt krefter ole??

du skulle spedd på med 10 stk,eller koffein piller om koffein ikke var ulovlig i slike konk som jeg trodde det var..hehe

http://dt.no/sport/4-plass-til-panser-ole-1.5259112

hehe..  nå kom vel ikke alt fram der.. men jeg har en egen drink mix jeg pleier å drikke under trening, og jeg bruker aldri noe prestasjons fremmende for å yte mer på trening som feks redbull, stack osv.. å da gidder jeg ikke å utforske det i konkuranse, plutselig kunne formen blitt enda dårligere å, hvis det var mulig..

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #242 : 17. mai 2010, 12:19 »
hehe..  nå kom vel ikke alt fram der.. men jeg har en egen drink mix jeg pleier å drikke under trening, og jeg bruker aldri noe prestasjons fremmende for å yte mer på trening som feks redbull, stack osv.. å da gidder jeg ikke å utforske det i konkuranse, plutselig kunne formen blitt enda dårligere å, hvis det var mulig..
Det er fint mulig,kan bruke programmt mitt..Fra Etiopia,det heter hvordan gå ned 35kg i stokk og 50 kg i mark....

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #243 : 17. mai 2010, 12:35 »
Det er fint mulig,kan bruke programmt mitt..Fra Etiopia,det heter hvordan gå ned 35kg i stokk og 50 kg i mark....
Denne får du honnør for! Smiley Svart selvsarkastisk humor på sitt beste Smiley Du brukte Etiopia-programmet fram mot NSM?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #244 : 17. mai 2010, 14:26 »
blir det operasjon?

Blir nokk ikke det...

Her kan dere se hvordan det skjedde.. Grepet glapp..det er IKKE bra på dekkvelv!!


http://www.youtube.com/watch?v=AaP46rmD6YE

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #245 : 17. mai 2010, 14:44 »
Var det ikke sånn at klister på dekket i finalen ikke var lov?

Etter hva jeg har forstått så var det kun 2-3 stk som IKKE brukte klister. Og det var jo ganske åpenbart hvem de var.

Det var ikke lov.. Men etter mye krangling om at vi ikke kunne ta på olje, for så og ta på magnesium. Så ble det lov.. Eller vi fikk IKKE ha på noe mere klister enn det vi allerede hadde etter stein. Noe som ikke er stort etter en skitten stein serie.

Det var en mann som var rask med å ta av seg klister med olje. Det var Øxa Sad Og da skjedde det vi alle andre var redde for om vi skulle gjøre slik som de opprinnelig ble sakt..

Så det var bare Øxa som ikke hadde klister...

Og det var VEDLI synd med Øxa. Men skal siees at han har hatt problemer med biceps i lengre tid. Så det var en "gammel" skade som ble revet opp igjen. Men ser ut til at han slipper gips og full pakke. Noe som er bra da Smiley

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #246 : 17. mai 2010, 14:44 »
Klister var ikke lov, og så heller ikke noen som brukte klister, eller noe klister på dekket i etterkant.

Ser ikke noe klister på noen av de fire som vises på filmen her, evnt utenom litt rester fra stein som var rett før..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #247 : 17. mai 2010, 14:56 »
Det var ikke lov.. Men etter mye krangling om at vi ikke kunne ta på olje, for så og ta på magnesium. Så ble det lov.. Eller vi fikk IKKE ha på noe mere klister enn det vi allerede hadde etter stein. Noe som ikke er stort etter en skitten stein serie.

Det var en mann som var rask med å ta av seg klister med olje. Det var Øxa Sad Og da skjedde det vi alle andre var redde for om vi skulle gjøre slik som de opprinnelig ble sakt..

Så det var bare Øxa som ikke hadde klister...

Og det var VEDLI synd med Øxa. Men skal siees at han har hatt problemer med biceps i lengre tid. Så det var en "gammel" skade som ble revet opp igjen. Men ser ut til at han slipper gips og full pakke. Noe som er bra da Smiley

Ja, den ser jeg. Klister er faktisk skadeforebyggende i dekk. Men kjipt at det ikke alle gjorde det/ikke gjorde det, slik at det hadde vært likt Smiley Men som du sa, etter Ole Ø sin skade så vil jo ingen risikere det samme.

Klister var ikke lov, og så heller ikke noen som brukte klister, eller noe klister på dekket i etterkant.

Ser ikke noe klister på noen av de fire som vises på filmen her, evnt utenom litt rester fra stein som var rett før..

Det så jeg Wink Alle deltagerne vet jo hvem som gjorde hva. Så er ikke meninga å pirke på dette i etterkant.
Men kanskje noe å bite merke i mtp framtidige konkurranser, å sjekke hender før øvelsen starter på alle deltagerne, så slipper man slike ting Smiley
Bare en tanke

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #248 : 17. mai 2010, 15:01 »
Problemet var at i kunstgresset er det en milliard slike små plaskuler. Hadde en brukt mye klister så ville dekket vært ubrukelig etter et par flipp.. Treplatene som vi brukte på yokerace hadde heller ikke tålt det dekket. Siden dekket var nytt med veldig godt grep og mye mønster så ble det derfor ikke lov med mere klister en det som var igjen etter stein..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #249 : 17. mai 2010, 15:52 »
Denne får du honnør for! Smiley Svart selvsarkastisk humor på sitt beste Smiley Du brukte Etiopia-programmet fram mot NSM?
Nei, eg gjorde egentlig mye det samme eg synst eg har kommet i best form på tidligere.Eineste forandringen eg gjorde var at eg trente lettere siste 2ukene enn eg pleier,både pga at eg sleit med sykdom og fordi ALLE mener eg trener for tungt opp mot konkurransene.    Så siden kroppen skrangla med forkjølelse passa det fint og prøve lettere trening..Tror uansett ikkje,eller eg veit egentlig at eg ikkje  bomma så mye på formen bare pga eg tok det litt roligere siste ukene.
Har ingenting spes. og skylde på,var skadefri,tung og persa i alle relevante øvelser til denne konken.sett bort fra mark.Er litt skremt av heile konken. pleier jo alltid ha noe og sette fingen på. Hadde eg ikkje hatt ubalanse,hadde eg bare ditt og datt. Denne gange var det bare så håpløst uventa dårlig form,utifra det eg har prestert på trening og konkurranser siste året at eg er bare sjokkert.

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #251 : 17. mai 2010, 19:23 »
Nei, eg gjorde egentlig mye det samme eg synst eg har kommet i best form på tidligere.Eineste forandringen eg gjorde var at eg trente lettere siste 2ukene enn eg pleier,både pga at eg sleit med sykdom og fordi ALLE mener eg trener for tungt opp mot konkurransene.    Så siden kroppen skrangla med forkjølelse passa det fint og prøve lettere trening..Tror uansett ikkje,eller eg veit egentlig at eg ikkje  bomma så mye på formen bare pga eg tok det litt roligere siste ukene.
Har ingenting spes. og skylde på,var skadefri,tung og persa i alle relevante øvelser til denne konken.sett bort fra mark.Er litt skremt av heile konken. pleier jo alltid ha noe og sette fingen på. Hadde eg ikkje hatt ubalanse,hadde eg bare ditt og datt. Denne gange var det bare så håpløst uventa dårlig form,utifra det eg har prestert på trening og konkurranser siste året at eg er bare sjokkert.
Tror mye kan skyldes på pizzabuffeen. Merka det selv på treningen i går Smiley .Pizza alla badstusvettsmørbunn, uten fyll med gammalost.

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #252 : 18. mai 2010, 08:21 »
hehe..  nå kom vel ikke alt fram der.. men jeg har en egen drink mix jeg pleier å drikke under trening,

Godt å høre,om jeg var i dårlig form ville jeg tatt med all drit oppover hvertfall:)kasse med reddis osv,er forresten strongman utstyret du trener med tilgjengelig for vanlige folk på progym ole?

Det som er skikkelig moro nå er at arild haugen begynner å snakke om strongman igjen på hjemmesia hans,king size om den mann kommer igjen i samme tempo som en eldre gutt,da er dere trøndere FERDIG:)hehe

"Ja jeg kommer til å gjøre en strongman konk en gang i
fremtiden i GOD FORM, men vet ikke når. Fristet ikke så mye å delta i år da formen ikke er der for
styrke enda.."om jeg hadde gjort comeback på NSM hadde det ikke vært
for morro skyld men for tittelens skyld. "

dette er skikkelig skikkelig positivt folkens han har ikke snakket om strongman på gud vet hvor lenge,this is a sign,nå er snart arild tilbake tror jeg!!


Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #253 : 18. mai 2010, 18:42 »
Godt å høre,om jeg var i dårlig form ville jeg tatt med all drit oppover hvertfall:)kasse med reddis osv,er forresten strongman utstyret du trener med tilgjengelig for vanlige folk på progym ole?

Det som er skikkelig moro nå er at arild haugen begynner å snakke om strongman igjen på hjemmesia hans,king size om den mann kommer igjen i samme tempo som en eldre gutt,da er dere trøndere FERDIG:)hehe

"Ja jeg kommer til å gjøre en strongman konk en gang i
fremtiden i GOD FORM, men vet ikke når. Fristet ikke så mye å delta i år da formen ikke er der for
styrke enda.."om jeg hadde gjort comeback på NSM hadde det ikke vært
for morro skyld men for tittelens skyld. "

dette er skikkelig skikkelig positivt folkens han har ikke snakket om strongman på gud vet hvor lenge,this is a sign,nå er snart arild tilbake tror jeg!!


Arild kommer nok tilbake når boksinga er ferdig. Hvor lang tid det tar vet bare han, men hvis han går på et par smeller i ringen er det lite vits å holde på med boksing...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: NSM 2010 - den offisielle tråden
« #254 : 18. mai 2010, 21:37 »
Jeg vil gjerne benytte sjansen til å takke alle som tok turen til Bø både fredag og lørdag for at dere var med på å gjøre helga perfekt! Mye publikum liker vi, og i år var dere flinke til å heie, klappe og brøle!  Grin

Et av helgas aller flotteste øyeblikk var for meg da Truls Nebell takket Lene Karlsen for alt hun har gjort for strongmansporten i Norge, og det påfølgende minuttet med stillhet. Det var et godt minutt!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!