Skrevet av Emne: Trenger treningstips til armer og bryst!  (Lest 11206 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #45 : 14. november 2009, 13:41 »
Hva er forskjellen på proteiner i kylling og pulver, siden kyllingen er bedre?


Utlogget Deelay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #46 : 14. november 2009, 15:54 »
Raskheten av opptak for det første....
Mens sana in corpore sano - En sunn sjel i et sunt legeme

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #47 : 14. november 2009, 16:08 »
så det at det tar lengre ned for kroppen å bryte ned kyllingen gjør proteinene bedre?

Utlogget Deelay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #48 : 14. november 2009, 16:13 »
Nei, det sa jeg ikke... Bare at kroppen tar opp proteinen i pulveret raskere.. siden de er lett tilgjengelige!
Mens sana in corpore sano - En sunn sjel i et sunt legeme

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #49 : 14. november 2009, 17:25 »
Hvis du ikke fatta at det var et eksempel på hvor idiotisk det ser ut når du påstår noe og samtidig sier du ikke kan fastslå dette ved hjelp av kilder, da er du lettere skadd.

Nå spør du? Trodde du var sikker på dette siden du var så skråsikker tidligere i tråden. Skal liksom jeg motbevise påstanden din nå? Det er ikke slik det fungerer, kommer du med en påstand så får du for faen meg backe den opp også. Det er ikke det at jeg ikke tror på det du skriver, det er det at du kommer med en påstand og samtidig skriver at du ikke kan backe det opp som provoserer meg. Hadde du bare holdt kjeft og bedt BTD om kilder på hans påstander så hadde du vært "in the clear".

Noe galt med sitat-funksjonen. Uansett.

Det innlegget fortjener du egentlig ikke noe svar på. Du går på person og ikke sak. Har sett deg argumentere før, så det er vel tvert imot du som sliter med en hodeskade her.

Siden det er kildene du er så forferdelig sugen på, fortalte jeg deg grunnlaget for påstandene mine. Ikke et forskningsresultat, men advarselen man finner bak ethvert kosttilskudd. Jeg spurte DEG "om DU har tenkt på årsaken til advarselen som står klistra bakpå ethvert kosttilskudd?" Ta de "suppe-blandingene", som liksom skal være erstatning til et normalt måltid. Man skal ikke gå på disse for lenge, fordi kroppen ikke egentlig er lagd for å fordøye/leve på pulver. Derfor er vanlig mat best. Dette er noe jeg har brukt logisk sans for å tenke meg fram til.


Regner med at du kommer til å slenge ut et par shitloads til med nedverdigende ting om meg. Vær så god. Det understreker bare din usikkerhet og tåpelige væremåte. Folk kommer neppe til å ta deg seriøst lenger, hvis de får sett denne diskusjonen. Men det har du vel allerede oppnådd i tidligere diskusjoner?

Scenen er din  Smiley
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #50 : 14. november 2009, 17:42 »
Noe galt med sitat-funksjonen. Uansett.

(1)Det innlegget fortjener du egentlig ikke noe svar på. Du går på person og ikke sak. Har sett deg argumentere før, så det er vel tvert imot du som sliter med en hodeskade her.


(2)Siden det er kildene du er så forferdelig sugen på, fortalte jeg deg grunnlaget for påstandene mine. Ikke et forskningsresultat, men advarselen man finner bak ethvert kosttilskudd. Jeg spurte DEG "om DU har tenkt på årsaken til advarselen som står klistra bakpå ethvert kosttilskudd?" Ta de "suppe-blandingene", som liksom skal være erstatning til et normalt måltid. Man skal ikke gå på disse for lenge, fordi kroppen ikke egentlig er lagd for å fordøye/leve på pulver. Derfor er vanlig mat best. Dette er noe jeg har brukt logisk sans for å tenke meg fram til.


(3)Regner med at du kommer til å slenge ut et par shitloads til med nedverdigende ting om meg. Vær så god. Det understreker bare din usikkerhet og tåpelige væremåte. Folk kommer neppe til å ta deg seriøst lenger, hvis de får sett denne diskusjonen. Men det har du vel allerede oppnådd i tidligere diskusjoner?

Scenen er din  Smiley

1: Fortjener ikke svar? Hva er det du mener du skal svare på egentlig? Jeg har sagt hva du har gjort feil, hvorfor det er feil, og at det er du som har gått på en smell her med å komme med en påstand for så å ikke greie å backe den opp. Hvorfor skal du egentlig svare på det? Da ville du jo bare prøvd å gått i forsvar, noe du nå gjør med dette innlegget som det stinker piss av.

At det er spørsmålstegn i innlegget mitt betyr ikke at jeg lurer på noe, vet du hva retoriske spørsmål er?

Det innlegget fortjener du egentlig ikke noe svar på. Du går på person og ikke sak[...] så det er vel tvert imot du som sliter med en hodeskade her.
Oida, skriver først at jeg er usaklig fordi jeg går til angrep på deg (noe jeg ikke gjør i det hele  tatt) for så å antyde at jeg har en hodeskade. Snakk om å skyte seg selv i foten.

2: Du er klar over at når du kommer med en påstand så bør du kunne dokumentere at dette stemmer på et vis. Jeg kan si at jorda er flat "and I base that on absolutly nothing". En påstand er ikke noe verdt om den ikke kan backes opp, så enkelt er det, lær deg det nå!
Jeg påstår at mat nesten garantert er bedre enn pulver. Og det at det er et must i det hele tatt å kjøre i seg protein og karbo rett etter trening er omdiskutert.
"Jeg påstar at mat nesten garantert"... "nesten garantert"... "jeg påstår" Det er noe som skurrer her. Så back det opp med litt fakta er du grei.

Din logiske sans er ikke nødvendigvis rett. Det finnes en del mennesker i verden som tror på gud(er) og for dem er det helt logisk, skal vi da si at gud fins fordi det er logisk? I think not! Lær deg å henvise til skikkelige kilder, og mens du lærer deg dette kan du også lære deg kildekritikk.

3: Jeg er målløs! Du tror jeg er ute etter å "ta" deg. Det er jeg absolutt ikke, jeg vil bare se kilder på de påstandene du kommer med så jeg kan se om dette er fakta eller bare noe du har gulpa opp fordi du synes det høres smart ut. Jeg har ikke, og kommer ikke til å angripe deg i noen debatt her på forumet. Det eneste jeg kan si til dette innlegget er egentlig back to topic, for her spora du skikkelig av.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #51 : 14. november 2009, 17:56 »
det var jo logisk at jorden var flat før, så logikk som ikke kan bevises er lite verdt.

Utlogget Deelay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #52 : 14. november 2009, 18:00 »
det var jo logisk at jorden var flat før, så logikk som ikke kan bevises er lite verdt.
Huh
Det var ikke logisk at jorden var flat, men rettere sagt en påstand som ble "godkjent" av den kjente verden...
Mens sana in corpore sano - En sunn sjel i et sunt legeme

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #53 : 14. november 2009, 18:03 »
Huh
Det var ikke logisk at jorden var flat, men rettere sagt en påstand som ble "godkjent" av den kjente verden...

nei, selvfølgelig ikke logisk, men folk ville sagt det.

akkurat som han sier det er logikk han har brukt.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #54 : 14. november 2009, 18:05 »
Huh
Det var ikke logisk at jorden var flat, men rettere sagt en påstand som ble "godkjent" av den kjente verden...
Gidder ikke å ta en diskusjon på det, men det som er logisk for noen er ikke logisk for andre, og derfor kan det argumenteres for at det er logisk at jorden er flat, og at jorda er i sentrum av universet.
Sitat
Tradisjonelt har man delt inn logikken i to grener, induksjon og deduksjon. Når vi observerer virkeligheten og så trekker slutninger på basis av observasjonene, foretar vi en induksjon. Eksempler på induksjon er de prosesser man går igjennom for å komme frem til at «stener kan ikke flyve», at «alle mennesker er dødelige», og at «røyking øker risikoen for å få lungekreft».

Vi kan ikke kjenne at jorda beveger seg, altså står vi i ro...
http://filosofi.no/epistemologi/logikk/
Sorry, ser nå at dette mulgiens ikke er helt riktig. Gidder ikke å lese gjennom dette nå. Uansett er det "logisk" for kristne at gud finnes, og utrykket "logikk" er derfor muligens misbrukt altfor ofte til at det har sin opprinnelige betydning lenger.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget outfarm

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 87

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #55 : 14. november 2009, 18:18 »
Å HERREGUD! NESTEN ALLT SOM BLIR SPØRT OM HER PÅ FORUMET BLIR OMGJORT TIL NOE HELT ANNET PÅ GRUNN AV IDIOTER SOM KUN ER UTE ETTE Å KRANGLE!!!!!

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #56 : 14. november 2009, 18:21 »
Når det står bak ethvert kosttilskudd at dette ikke skal være en erstatning til et kosthold basert på vanlig mat, betyr jo dette at vanlig mat er det beste. Det er slik jeg tolker det.

Forskningsresultater kan tolkes i det vide og det breie de også. Så er det opptil enhver hvordan de velger å tolke disse resultatene. Det er tydelig at du har tolket annerledes enn meg.

Det er heller ikke annet å forvente enn at du får en kommentar tilbake når du sprer så vilt om deg med såpass mange nedsettende beskrivelser. Noe du bare fortsetter med, til tross for at du sier du ikke gjør det.

Hadde du kun forholdt deg til sak og droppet nedsettende beskrivelser, kunne vi ha diskutert og lært av hverandre.
Gidder ikke bruke mer av min tid på å svare deg. Lykke til
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #57 : 14. november 2009, 18:27 »
Å HERREGUD! NESTEN ALLT SOM BLIR SPØRT OM HER PÅ FORUMET BLIR OMGJORT TIL NOE HELT ANNET PÅ GRUNN AV IDIOTER SOM KUN ER UTE ETTE Å KRANGLE!!!!!
Sitat
§7 - Tegnsetting, ordbruk og spam
Overdrevet bruk av tegnsetting (utropstegn, spørsmålstegn, punktum osv.) er irriterende og ikke tillatt. Eks.: "noen som kan hjelpe meg? ? ?". Et godt alternativ er: "Er det noen som kan hjelpe meg?". Begrens bruken av store bokstaver da det kan oppfattes som skriking og hyling. Gjentakelse kan medføre utstengelse. SMS-språk og forkortelser (jg, dg, d, u osv.) er ikke tillatt. Benytt komma og punktum der det hører hjemme. Forsøk å holde det grammatiske nivået høyt, les gjennom posten din før du sender den inn. Allikevel er det personer som har dysleksi og det er ikke tillatt å komme med spydigheter om en skrivefeil. Spamming (unødvendig posting) er ikke tillatt.

(1)Når det står bak ethvert kosttilskudd at dette ikke skal være en erstatning til et kosthold basert på vanlig mat, betyr jo dette at vanlig mat er det beste. Det er slik jeg tolker det.

Forskningsresultater kan tolkes i det vide og det breie de også. Så er det opptil enhver hvordan de velger å tolke disse resultatene. Det er tydelig at du har tolket annerledes enn meg.


(2)Det er heller ikke annet å forvente enn at du får en kommentar tilbake når du sprer så vilt om deg med såpass mange nedsettende beskrivelser. Noe du bare fortsetter med, til tross for at du sier du ikke gjør det.

Hadde du kun forholdt deg til sak og droppet nedsettende beskrivelser, kunne vi ha diskutert og lært av hverandre.

Gidder ikke bruke mer av min tid på å svare deg. Lykke til
1: Å? Jeg har ikke tolket noe som helst, jeg har bare bedt deg komme med kilder på de påstandene du har kommet med.

2: Send meg en PM med nøyaktig hva du føler jeg har skrevet som har vært krenkende, så kan jeg heller fjerne det. For jeg har faktisk ikke skrevet noe som er ment nedsettende, og tviler vell egentlig på at noe jeg har skrevet kan tolkes slik. Jeg har vært saklig hele veien, det kan ikke sies om deg. Dersom jeg ikke får en PM med hva som er nedverdigende så tolker jeg det dithen at ingenting av det jeg har skrevet er nedverdigende.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #58 : 14. november 2009, 18:28 »
Å HERREGUD! NESTEN ALLT SOM BLIR SPØRT OM HER PÅ FORUMET BLIR OMGJORT TIL NOE HELT ANNET PÅ GRUNN AV IDIOTER SOM KUN ER UTE ETTE Å KRANGLE!!!!!

eller folk som er ute etter at ting skal foregå riktig for seg.

er noe som heter CAPSLOCK. til venstre på tastaturet. det holder også med ett utropstegn.


Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Trenger treningstips til armer og bryst!
« #59 : 14. november 2009, 18:31 »


Det er heller ikke annet å forvente enn at du får en kommentar tilbake når du sprer så vilt om deg med såpass mange nedsettende beskrivelser.



Men hva er poenget med å bemerke at han skriver nedsettende, når du selv har intensjoner om å spille skittent?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!