Skrevet av Emne: Hitler tråden.  (Lest 24619 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hitler tråden.
« #30 : 16. november 2009, 00:15 »
Her er noen tall som du kan tenke litt på deelay.

sitert fra wikipedia:

http://no.wikipedia.org/wiki/Auschwitz


Sommeren 1944 lå de daglige drapstallene og kremasjonene på over 9 000. Seks store likbål ble brukt til brenningen, da antall lik oversteg krematorienes kapasitet

det var 5 krematorium i Auschwitz,hvert med 2 ovner såvidt jeg kan se på bilder på wikipedia.
med en gjennomsnittlig kremasjonstid på 1 time pr person blir det 24 personer pr døgn pr ovn.
10 ovner = 240 personer. det gjenstår da drøyt 8750 personer som skal brennes på 6 store likbål.

Det blir 1458 personer pr likbål,disse skulle da brennes helt opp iløpet av et døgn før det neste dag kom 1458 nye personer som skulle brennes.

du lurer ikke på hvor store disse bålene måtte ha vært?
og klarer et bål å bli varmt nok til å kremere mesteparten av et menneske?
og hvor blir det av all asken?


Får du disse tallene til og stemme skal jeg aldri si noe mot den offisielle teorien.

Hvor har du det ifra at det ble brukt 1 time pr person, og at det bare ble kremert en person om gangen? VET du at vanlig ild ikke er varm nok til å kremere en person? Er det utenkelig at asken ble hevet i massegraver? Hva med filmopptak av at døde fanger ble trillet bort å hivd i ovnene?

Virker som om du hiver deg på de minste bevis for at dette ikke skulle skjedd, hvorfor er det så vanskelig å svelge? Tror du alt er en konspirasjon regissert av seierherrene?


Hva angår Hitler var det helt sikkert rom for forbedring, men han var slett ikke verre enn f.eks. Stalin.


Sikkert rom for forbedring? Stalin var jo ikke en helgen, så ser ikke hvordan det gjør Hitler til noe bedre.

Edit: Ser ut til at du mener samtlige 1 million jøder ble kremert?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Hitler tråden.
« #31 : 16. november 2009, 00:32 »
SS med Heinrich Himmler som leder disponerte et undertrykkelsesapparat som favnet nesten hele Europa på det største, inkludert en logistikk med togtransporter og fabrikker for produksjon av Cyklon B.  Og så tror du ikke at de kunne greie å brenne lik?  Kremering av lik utendørs har foregått i tusenvis av år, og en organisasjon som SS var uten tvi stor nok, hensynsløs nok og effektiv nok til å greie dette.

så du mener at de hadde 6 store likbål som tilsammen brant 8750 personer hver dag i auschwitz?
er dette fysisk mulig? hvorfor finnes det ikke spor av dette?
de allierte hadde flere flyfoto av området i perioden 1940-1944,hvis det var 6 store likbål der så ville man sett spor av de.


Hvor har du det ifra at det ble brukt 1 time pr person, og at det bare ble kremert en person om gangen? VET du at vanlig ild ikke er varm nok til å kremere en person? Er det utenkelig at asken ble hevet i massegraver? Hva med filmopptak av at døde fanger ble trillet bort å hivd i ovnene?

Virker som om du hiver deg på de minste bevis for at dette ikke skulle skjedd, hvorfor er det så vanskelig å svelge? Tror du alt er en konspirasjon regissert av seierherrene?

Sikkert rom for forbedring? Stalin var jo ikke en helgen, så ser ikke hvordan det gjør Hitler til noe bedre.

med dagens teknologi tar det ca 1 time pr person,bare for å ta høyde for evnt feil så bruker jeg det som eksempel selv om det sikkert tok lengere tid før,pluss det faktum at ovnene ikke kunne gå konstant 24 timer i døgnet.de ville da blitt overopphetet og ødelagt.
så jeg tar 24 personer i døgnet som et eksempel. var garantert ikke mere enn det.

kremere du 2 personer tat det lengre tid d det er mer som skal brennes.

når det gjelder bålene så VET jeg ikke at vanlig ild er nok til og kremere et menneske,derfor skriver jeg det i spørsmålsform.

filmopptakene der utsultede fanger slenger andre fanger ned i store groper er tatt flere mnd etter at leirene ble frigjort. dessuten bestrider jeg ikke at personer ble kremert,men at de ble utført massegassing.


jeg hiver meg ikke på det minste bevis,det er seierherrene som skriver historien og det har de gjort her også. hadde det vært slik at 1,1 millioner jøder døde i auschwitz og det hadde vært bevist hadde jeg trodd på det.når man oppdager at det er store sprekker i den offisielle forklaring så begynner man og lure.

pluss at dette er veldig morsomt og diskutere da veldig mange blir utrolig provosert og i tillegg ikke kan komme med klare,konkrete bevis mot det jeg skriver.
å hvis noen motbeviser det jeg sier så skal jeg som sagt ta tilbake alt jeg skriver og tro på den offisielle historien.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hitler tråden.
« #32 : 16. november 2009, 00:36 »
pluss at dette er veldig morsomt og diskutere da veldig mange blir utrolig provosert og i tillegg ikke kan komme med klare,konkrete bevis mot det jeg skriver.
å hvis noen motbeviser det jeg sier så skal jeg som sagt ta tilbake alt jeg skriver og tro på den offisielle historien.

Et forslag - hva med å komme med noen beviser selv? Hvor står det at det tar 1 time å kremere en person "med dagens teknoligi"? Hvordan vet du at dette ikke var overdimensjonerte ovner som tok mer enn en person om gangen? Hvor har du det ifra at filmingen skjedde lenge etter at leirene ble åpnet? (soldatene var altså så hensynsløse at de lot utmagrede fanger gjøre opprydningen)? Latterlig å kreve at andre skal komme med kidler når det er du som har bevisplikten i dnene situasjonen, og ikke kommer med en døyt selv.

Mener du at Hitler absolutt ikke var ute etter å utrydde jøder?

Jeg mener du hopper på de minste fnugg av bevis for å bekrefte dine merkelige synspunkt, hvordan i alle dager kom de på denne historien om gassing og jødebrenning om den ikke eksisterte? Har holocaust blitt benektet i stor grad av tidligere SS soldater og lignende?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget TheGreatWhite

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 653
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 653

  • FTK Bodybuilder Club
Sv: Hitler tråden.
« #33 : 16. november 2009, 00:38 »
I Ravensbruck så kvittet man seg med asken ved at den ble dumpet i Tårenes Sjø.

Det vokser fortsatt ikke sjøgress på bunnen....
NO SACRIFICE, NO VICTORY!!

Rebuilding a machine from scratch!

"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated."

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Hitler tråden.
« #34 : 16. november 2009, 00:39 »


Likbrenning i Auschwitz.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Hitler tråden.
« #35 : 16. november 2009, 00:42 »
Et forslag - hva med å komme med noen beviser selv? Hvor står det at det tar 1 time å kremere en person "med dagens teknoligi"? Hvor har du det ifra at filmingen skjedde lenge etter at leirene ble åpnet? (soldatene var altså så hensynsløse at de lot utmagrede fanger gjøre opprydningen)? Latterlig å kreve at andre skal komme med kidler når det er du som har bevisplikten i dnene situasjonen, og ikke kommer med en døyt selv.

Mener du at Hitler absolutt ikke var ute etter å utrydde jøder?
http://no.wikipedia.org/wiki/Krematorium


Krematorium (av lat. cremo «forbrenne», «brenne opp»), er en bygning hvor man kremerer lik. Brenneprosessen tar cirka en time og foregår i elektriske eller gassfyrte insineratorovner som har en forbrenningstemperatur mellom 760-1150 °C.

på filmene så ser du soldater i uniformersom enten er russiske eller engelske/amerikanske. det vil si at det skjedde etter at leiren ble frigjort.

jeg har kommet med bevis på at det ikke går ann å kremere så mange personer som det påstås.
skal lete litt rundt på nettet å finne flere kilder imorgen.

Hitler mente aldri å utrydde jødene,tyskland prøvde å deportere mange til england men de ville ikke ta de imot.

kommer tilbake til dette imorgen.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hitler tråden.
« #36 : 16. november 2009, 00:45 »
Så krematoriene i dødsleirene var i vanlig størrelse - men for en og en person? Kilde?



på filmene så ser du soldater i uniformersom enten er russiske eller engelske/amerikanske. det vil si at det skjedde etter at leiren ble frigjort.


Dette gjelder alle klippene? Alt? Holder på å få tak i en BBC dokumentar så skal jeg se selv og henvise, siden du ikke klarer å fremlegge kilder.

http://no.wikipedia.org/wiki/Krematorium

Hitler mente aldri å utrydde jødene,tyskland prøvde å deportere mange til england men de ville ikke ta de imot.


Hvor er kildene for det? Komplett ulogisk at de skulle prøve å deportere jøder, men samtidig hente jøder fra hele europa.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget TheGreatWhite

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 653
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 653

  • FTK Bodybuilder Club
Sv: Hitler tråden.
« #37 : 16. november 2009, 00:48 »
Så krematoriene i dødsleirene var i vanlig størrelse - men for en og en person? Kilde?

Dette gjelder alle klippene? Alt? Holder på å få tak i en BBC dokumentar så skal jeg se selv og henvise, siden du ikke klarer å fremlegge kilder.



tørr ikke påstå at det er plass til så mange i den åpningen...  Undecided
NO SACRIFICE, NO VICTORY!!

Rebuilding a machine from scratch!

"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated."

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Hitler tråden.
« #38 : 16. november 2009, 00:51 »
Så krematoriene i dødsleirene var i vanlig størrelse - men for en og en person? Kilde?

Dette gjelder alle klippene? Alt? Holder på å få tak i en BBC dokumentar så skal jeg se selv og henvise, siden du ikke klarer å fremlegge kilder.

http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Cremator_inside_the_crematorium_Auschwitz_I.jpg
dette er det bildet jeg har funnet så langt.

men uansett om krematoriene var aldri så store så stemmer ikke teorien om likbål som kremerte tusenvis av personer hver dag.

som sagt så skal jeg finne kilder imorgen,er tross alt sent på kvelden nå.
kom gjerne med film,alt er av interesse.som sagt hvis du motbeviser det jeg sier skal jeg trekke tilbake alt jeg har skrevet.det tviler jeg på at du gjør hvis jeg motbeviser noe av det du kommer med.

Utlogget Deelay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Hitler tråden.
« #39 : 16. november 2009, 00:53 »
De kan dytte inn flere etterhverandre vettu Wink
Mens sana in corpore sano - En sunn sjel i et sunt legeme

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hitler tråden.
« #40 : 16. november 2009, 00:57 »
De kan dytte inn flere etterhverandre vettu Wink
Hvordan vet du det? Kilder og mål på ovner takk?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Deelay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Hitler tråden.
« #41 : 16. november 2009, 01:04 »
Sir at muligheten for å putte inn kropper etter hverandre er der.
La oss være særiøse her....
Mens sana in corpore sano - En sunn sjel i et sunt legeme

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hitler tråden.
« #42 : 16. november 2009, 01:05 »
Sir at muligheten for å putte inn kropper etter hverandre er der.
La oss være særiøse her....
Hvis du vil være seriøs så får du komme opp med litt kilder på at det faktisk er mulig å plassere flere personer inn i ovnen etter hverandre.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Hitler tråden.
« #43 : 16. november 2009, 01:10 »


Tipper man kunne fått et par utsultede jøder inn der samtidig.

Utlogget Deelay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Hitler tråden.
« #44 : 16. november 2009, 01:11 »
Eeeeh...
Jeg ga et eksempel på at det er MULIG... Alt etter hvor stort volumet er innenfor åpningen...

Når du kommer til en panteautomat som har hull stort nok til en flaske, tror du da det ikke er plass til flere flasker på bakrommet?
Mens sana in corpore sano - En sunn sjel i et sunt legeme

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!