Skrevet av Emne: Hitler tråden.  (Lest 24609 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hitler tråden.
« #45 : 16. november 2009, 01:12 »
Er dette et eksempel? Ser mer ut som en påstand for meg gitt.
De kan dytte inn flere etterhverandre vettu Wink
Eeeeh...
Jeg ga et eksempel på at det er MULIG... Alt etter hvor stort volumet er innenfor åpningen...

Når du kommer til en panteautomat som har hull stort nok til en flaske, tror du da det ikke er plass til flere flasker på bakrommet?
Det kan da umulig være så vanskelig å finne innsidemål på ovnene? Det kommer ann på bakrommet Wink
Sitat
eksempel
subst. n eksempel ( eksempelet - eksempler - eksemplene) [əkˈsempəl]
1 noe som skal illustrere noe
gi et eksempel på noe
2 forbilde
Han er et eksempel for oss alle.
http://no.thefreedictionary.com/eksempel
Sitat
påstand
subst. m påstand () ['poːstɑn] noe som blir hevdet, erklæring
http://no.thefreedictionary.com/påstand

Jeg vil påstå at det du skrev i første siterte innlegg her minner mer om en påstand enn et eksempel. Når man vil bruke noe som et eksempel skriver man ofte "for eksempel...".
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hitler tråden.
« #46 : 16. november 2009, 01:17 »
http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Cremator_inside_the_crematorium_Auschwitz_I.jpg
dette er det bildet jeg har funnet så langt.

men uansett om krematoriene var aldri så store så stemmer ikke teorien om likbål som kremerte tusenvis av personer hver dag.

som sagt så skal jeg finne kilder imorgen,er tross alt sent på kvelden nå.
kom gjerne med film,alt er av interesse.som sagt hvis du motbeviser det jeg sier skal jeg trekke tilbake alt jeg har skrevet.det tviler jeg på at du gjør hvis jeg motbeviser noe av det du kommer med.

Finn kilder på at Tyskland ville deportere jøder - SAMTIDIG som de hentet jøder fra hele Europa takk. Tror det er umulig å motbevise deg, da du er så hellig overbevist at du klamrer deg til de minste knagger for å renvaske nazistene.

Spørsmål:

"Ifølge leirkommandant Rudolf Höss ble det brukt 5-7 kilo Zyklon B for å drepe 1 500 mennesker."

Er dette løgn? Hva har han å vinne på dette?


Zyklon B bokser på Auschwitz - plantet der av de vestlige nasjonene?


I januar 1942 startet man med de første gassingene med Zyklon-B i Bunker I, og likene ble lagt i massegraver i nærheten.

Alle ble altså ikke kremert - altså kan ikke du operere med de tallene du gjør.

22. mars 1943 tar man i bruk det første nye krematorium i Auschwitz-Birkenau. (Krematorium IV) Og 9 dager senere blir Krematorium II med tilhørende gasskammer tatt i bruk. Dette har en kapasitet på 3.000 ofre.

25. juni blir Krematorium III med tilhørende gasskammer tatt i bruk, også dette har en kapasitet på 3.000 personer.

Løgn? De hadde altså 5 ovner totalt på hele leiren? Når det på ett bilde over her er vist to sammen bare på ett krematorium? Du vet at det er Birkenau som er selve utryddelsesleiren?


1944 gir Himmler ordre om at krematoriene og gasskamrene i Auschwitz skal ødelegges

Løgn?

Skjønner ikke hvorfor det faktum at samtlige seriøse historikere, uansett nasjonalitet, støtter seg bak den ofisielle historien, mens motstandsmenn som regel består av forskere som blir sett ned på pga dårlig arbeid, manglende eller dårligere kilder etc er nok til å overbevise deg? Det fins "seriøse forskere" som er villige til å hevde at scientologikirka har rett, men jeg stiller meg bak flertallet av seriøse forskere fordiom.







Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hitler tråden.
« #47 : 16. november 2009, 09:36 »
Russland, england, usa, etc. hadde arbeidsleire ja, det vet jeg... Men hva har dette med Tyskland å gjøre...
Dette er bare svar på at teletubbi forsvarte Hitler i den andre tråden...

Det var jo du som begynte å gå offtopic, og da må du nesten forvente svar.

djezzzuz.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hitler tråden.
« #48 : 16. november 2009, 09:39 »
kan ikke du heller bevise at det IKKE skjedde?

Poenget er at dette blir antatt av de fleste for å være sant, men spørsmålet er jo hvor mye av påstandene som egentlig kan bevises.


Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hitler tråden.
« #49 : 16. november 2009, 09:46 »
Hvis bare hitler hadde vunnet krigen, da hadde konspirasjonstullingene komt med teite teorier om at vår herlige fører hadde noe som helst å gjøre med forsvinningen av jødene. Resten av oss hadde ledd oss skakk av tullingene og kalt de for grosse wienersnitchel.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hitler tråden.
« #50 : 16. november 2009, 10:01 »
Hvis bare hitler hadde vunnet krigen, da hadde konspirasjonstullingene komt med teite teorier om at vår herlige fører hadde noe som helst å gjøre med forsvinningen av jødene. Resten av oss hadde ledd oss skakk av tullingene og kalt de for grosse wienersnitchel.

Hva prøver du egentlig å si her?  Tror du at offentlig meningsdanning i et nazistisk diktatur er lik den som skjer i noenlunde åpne samfunn?  Det er greit nok at seierherrer skriver historie, og at konsensus formes av makthavere og eiendomsbesittere.  Men så lenge historieforskning og generell meningsdanning er såpass åpen som den er i (borgerlige) demokratier, så kan vi trygt gå ut ifra at det stort sett er samsvar mellom sannheten og det som publiseres i de tidsskriftene og oppslagsverkene som har vitenskapelig bedømmelse.

Dersom jeg virkelig skulle tro at Holocaust er en bløff, kan jeg like godt tro at jeg er det eneste mennesket som skriver på treningsforum.no, og at dere andre er software-roboter styrt av Varg Vikernes, Pompel og Pilt eller Marianne Aulie.  Det kommer en terskel der konspirasjonsteoriene passerer elle grenser for rasjonell tenkning.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hitler tråden.
« #51 : 16. november 2009, 10:03 »
Det er vell ingen som påstår at holocoast er en bløff?

Noe av problemet her er jo at det ikke går ann å ha en debatt om hvordan  drapene av jødene foregikk uten at man blir stemplet som nazist eller holocoast benekter.

Selvfølgelig ble ikke zyklon B planet der av vestlige land. 95% av alle zyklon B ble jo brukt til "vasking" / delousing av fanger. Er det snakk om planting av falsk bevis er det sovjet man tenker på. Bl.a er det sovjet som står bak historiene om jødelamper og såpe.

Er det sant at det ikke finnes spor av zyklon B i bygningene som påstås å være gasskamrene?
Dette er jo en av de "alternative" påstandene.
Veggene på delousing rommene har jeg sett er blå og fulle av målbare rester zyklon B.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hitler tråden.
« #52 : 16. november 2009, 10:30 »
95%? Hvor har du tallene fra? Hva ble den siste 5% brukt til? Hvor har du det ifra at Zyklon B ble brukt til avlusning?

Om man benekter gassingen av jødene, kremeringen og jødeutryddelsen er en vel de-facto holocaustfornekter..






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hitler tråden.
« #53 : 16. november 2009, 10:36 »
Hva prøver du egentlig å si her?  Tror du at offentlig meningsdanning i et nazistisk diktatur er lik den som skjer i noenlunde åpne samfunn?  Det er greit nok at seierherrer skriver historie, og at konsensus formes av makthavere og eiendomsbesittere.  Men så lenge historieforskning og generell meningsdanning er såpass åpen som den er i (borgerlige) demokratier, så kan vi trygt gå ut ifra at det stort sett er samsvar mellom sannheten og det som publiseres i de tidsskriftene og oppslagsverkene som har vitenskapelig bedømmelse.

Dersom jeg virkelig skulle tro at Holocaust er en bløff, kan jeg like godt tro at jeg er det eneste mennesket som skriver på treningsforum.no, og at dere andre er software-roboter styrt av Varg Vikernes, Pompel og Pilt eller Marianne Aulie.  Det kommer en terskel der konspirasjonsteoriene passerer elle grenser for rasjonell tenkning.

Følte det kom en sterk reaksjon her.. Hm.. Ville det komt en like sterk reaksjon hvis det var snakk om en area51 konspirasjonsteori som var 3000 ganger så idiotisk?

Hva skjer hvis jeg prøver å publisere en artikkel om ulikheter mellom svarte og hvite mennesker? Hva skjer hvis jeg prøver å publisere en artikkel som argumenterer for et sunnere samfunn om damer holder seg i hjemmet for å vaske og oppdra barn?

Det er så vidt man kan argumentere mot innvandring uten at man blir stemplet som rassist eller nazist, som er allment kjent som de værste tingene man kan være! Hvorfor er det så populært med svarte amerikanske komikere som gjør narr av hvite, men ikke hvite som gjør narr av svarte?
Det er godt over 100 år siden slavetiden i USA, så da påvirker det naturligvis ikke samfunnet i dag, gjør det vel? Det går jo ikke når 2. verdenskrig sluttet å påvirke samfunnet for lenge siden, og det er jo bare er 60-70 år siden..

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hitler tråden.
« #54 : 16. november 2009, 10:47 »
Det er vell ingen som påstår at holocoast er en bløff?

Noe av problemet her er jo at det ikke går ann å ha en debatt om hvordan  drapene av jødene foregikk uten at man blir stemplet som nazist eller holocoast benekter.

Selvfølgelig ble ikke zyklon B planet der av vestlige land. 95% av alle zyklon B ble jo brukt til "vasking" / delousing av fanger. Er det snakk om planting av falsk bevis er det sovjet man tenker på. Bl.a er det sovjet som står bak historiene om jødelamper og såpe.

Er det sant at det ikke finnes spor av zyklon B i bygningene som påstås å være gasskamrene?
Dette er jo en av de "alternative" påstandene.
Veggene på delousing rommene har jeg sett er blå og fulle av målbare rester zyklon B.

Åh joda, det er massevis av høyreekstremister som påstår at Holocaust er en bløff.  Disse bli ikke tatt alvorlig av virkelige historikere, men de har sine egne kampanjer gående, ikke minst i muslimske land.

Det går utmerket godt an å ha en debatt om hvordan Holocaust foregikk uten å bli stemplet som Holocaustfornekter.  Der er for eksempel blitt diskutert av reelle historikere hvor varierte drapsmetodene var.  En metode gikk ut på å putte ofrene inn i varebiler der eksosen fra motoren ble ledet direkte inn i lasterommet.  Dermed kunne man lempe likene direkte av når bilen kom fram til bestemmelsesstedet.  En annen metode gikk ut på kommandere fanger til å stå i bunnen av en massegrav, og deretter kaste håndgranater ned i massegrava.

Når det gjelder Zyklon B i veggene i gasskammerene, så er hydrogencyanid mye giftigere for pattedyr enn for insekter.  Derfor kunne man bruke mye lavere konsentrasjoner når man skulle drepe mennesker enn når man skulle avluse klær.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hitler tråden.
« #55 : 16. november 2009, 10:53 »
95%? Hvor har du tallene fra? Hva ble den siste 5% brukt til? Hvor har du det ifra at Zyklon B ble brukt til avlusning?

Om man benekter gassingen av jødene, kremeringen og jødeutryddelsen er en vel de-facto holocaustfornekter..

Zyklon B ble faktisk brukt til avlusing.  Det var den opprinnelige intensjonen til produktet, og man brukte faktisk Zyklon B til avlusing av klær i utryddingsleirene.  Men poenget er at bruk av Zyklon B til folkemord også er dokumnetert utover enhver tvil.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hitler tråden.
« #56 : 16. november 2009, 12:46 »
95%? Hvor har du tallene fra? Hva ble den siste 5% brukt til? Hvor har du det ifra at Zyklon B ble brukt til avlusning?

Om man benekter gassingen av jødene, kremeringen og jødeutryddelsen er en vel de-facto holocaustfornekter..

er på jobb, så kan ikke gå innpå diverse sider så fikk bare delivs quotet. kan komme med resten senere:

Pharmacist Jean Claude Pressac, who has familiarized himself with Zyklon, confirms that throughout the operation of Auschwitz camp at least 95% of Zyklon B.


de resterende 5% ble da angivelig brukt til å gasse jøder.

http://www.holocaust-history.org/auschwitz/pressac/technique-and-operation/

han er en av verdens største eksperter på området.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hitler tråden.
« #57 : 16. november 2009, 12:47 »
Zyklon B ble faktisk brukt til avlusing.  Det var den opprinnelige intensjonen til produktet, og man brukte faktisk Zyklon B til avlusing av klær i utryddingsleirene.  Men poenget er at bruk av Zyklon B til folkemord også er dokumnetert utover enhver tvil.

så legg frem disse dokumentene så er jo diskusjonen avsluttet?

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hitler tråden.
« #58 : 16. november 2009, 12:48 »
[quote author=Rulatoren link=topic=91346.msg1338929#msg1338929 date=1258364

Når det gjelder Zyklon B i veggene i gasskammerene, så er hydrogencyanid mye giftigere for pattedyr enn for insekter.  Derfor kunne man bruke mye lavere konsentrasjoner når man skulle drepe mennesker enn når man skulle avluse klær.
[/quote]

takk. akkurat slik info som dette er det jeg er ute etter =)
veldig interessant.

hvis du har med info om saken så kjør på og informer oss.

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 751
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 751

  • Taper aldri på trening.
Sv: Hitler tråden.
« #59 : 16. november 2009, 13:15 »
http://no.wikipedia.org/wiki/Krematorium


Krematorium (av lat. cremo «forbrenne», «brenne opp»), er en bygning hvor man kremerer lik. Brenneprosessen tar cirka en time og foregår i elektriske eller gassfyrte insineratorovner som har en forbrenningstemperatur mellom 760-1150 °C.

på filmene så ser du soldater i uniformersom enten er russiske eller engelske/amerikanske. det vil si at det skjedde etter at leiren ble frigjort.

jeg har kommet med bevis på at det ikke går ann å kremere så mange personer som det påstås.
skal lete litt rundt på nettet å finne flere kilder imorgen.

Hitler mente aldri å utrydde jødene,tyskland prøvde å deportere mange til england men de ville ikke ta de imot.

kommer tilbake til dette imorgen.
http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Cremator_inside_the_crematorium_Auschwitz_I.jpg
dette er det bildet jeg har funnet så langt.

men uansett om krematoriene var aldri så store så stemmer ikke teorien om likbål som kremerte tusenvis av personer hver dag.

som sagt så skal jeg finne kilder imorgen,er tross alt sent på kvelden nå.
kom gjerne med film,alt er av interesse.som sagt hvis du motbeviser det jeg sier skal jeg trekke tilbake alt jeg har skrevet.det tviler jeg på at du gjør hvis jeg motbeviser noe av det du kommer med.

Du har mye å lære når det gjelder bevisførsel.
For det første: Kilden din er wikipedia. At noe står skrevet på internett, betyr ikke at det er sant.
For det andre: Det framgår ganske tydelig at kilden omhandler kremering av enkeltpersoner. ("Asken og eventuelle beinrester blir kvernet sammen til et fint støv og plassert i en aluminiumsurne sammen med en keramisk identifikasjonsbrikke.")
Faktisk setningen rett etter ditt sitat.
Massebrenning(/kremmering) av lik er ikke nevnt i det hele tatt. Den beskriver med andre ord ikke det du snakker om for fem flate øre. For å dra et eksempel som ligner på ditt. La oss anta at en vedovn av typen folk flest bruker kan brenne 100 kilo ved i døgnet. La oss videre anta at noen skriver på wikipedia at en vedovn typisk er i stand til å forbrenne 100 kilo ved i døgnet. Betyr det at det er umulig å lage en vedovn som kan forbrenne 200 kilo i døgnet? 1000 kilo? 50000 kilo? Osv.

Nå vet ikke jeg om du bare er lett å lure eller uenig bare for å være uenig. Uansett hva intensjonene dine er, må du komme opp med noe mye bedre enn det der.


Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!