Skrevet av Emne: Hitler tråden.  (Lest 24617 ganger)

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hitler tråden.
« #90 : 16. november 2009, 20:42 »
haha 2 svar og begge e urelevante.. korfor fokusere du på kritiseringen min når eg har slengt ut bevis? akkurat som å få 10epler gratis og klage på det ene me mark i.. spis de 9andre iq og get over it..

HOVEDPOENGENE er i denne skriften så les hvertfall det + linken eg sendte!

Denying the fact that the Holocaust occurred makes about as much sense as claiming that the earth is flat. WHY? start og les dette som en "intro" til innlegget mitt

Holocaust deniers do not argue that there was no killing of Jews or that there were no camps.
They argue that there were less people/Jews killed than currently claimed by the majority of historians and that the details of the death camps are inaccurate.

So they do not have to bring proof, they merely have to put doubt on some of the claims of the events and actions during the Holocaust.

And you rightly point out in your last sentence: they feel!!! there was no holocaust. They feel that they are unjustly 'prosecuted', 'haunted' by those people that want to make sure that the facts of the holocaust get remembered. Some are anti-semitic and have their own racist agenda.

EDIT to Vincent Apax
There were 6 concentration camps in greater Germany:
Dachau, Sachsenhausen, Buchenwald, Flossenburg, and after the annexation of Austria in 1938 - Mauthausen, finally in 1939 Ravensbrück (for women).
There were 6 concentration camps in Serbia:
* Banjica concentration camp (near Belgrade)
* Sajmište concentration camp (near Belgrade)
* Crveni krst (in Niš)
* Dulag 183 (in Šabac)
* Svilara (Pančevo)
* Paraćin
There were several camps in France:
During World War II, The French Vichy government ran what were called "detention camps" such as the one at Drancy. Camps also existed in the Pyrenees, on the border with pro-Nazi Spain, among them Camp de Rivesaltes, Camp Gurs and Camp Vernet. About 73,000 Jews were deported to Nazi Germany. In addition, areas which were annexed by Germany formally from France such as Alsace-Lorraine had concentration camps set up, the largest being Natzweiler-Struthof.

The most and the largest camps were located in Poland.

Concentration and Extermination camps:
Auschwitz-Birkenau · Bełżec · Bergen-Belsen · Bogdanovka · Buchenwald · Chełmno · Dachau · Gross-Rosen · Herzogenbusch · Janowska · Jasenovac · Kaiserwald · Majdanek · Maly Trostenets · Mauthausen-Gusen · Neuengamme · Ravensbrück · Sachsenhausen · Sajmište · Salaspils · Sobibór · Stutthof · Theresienstadt · Treblinka · Uckermark


In Germany from 1934 onwards, every resident had to carry an ID card and every family had to have a family book proving their Aryan decent for at least 3 generations (I still have my family's book). so it is not difficult to find out how many German Jews were killed. It was more difficult in Poland and later in the War years since the speed with which events accelerated made it difficult for the German bureaucrats to maintain correct records.

The number of people killed is not an arbitrary number, it has been established after painstaking investigation over many years.
And even if, and I say if, there were only 3 million people killed by German government officials in ghettos, camps, shootings etc, this would make no difference whatsoever.

Why is it important how accurate the details are?Huh??
You have to ask yourself. Would a person feel any better if they killed only 500 men, women and children instead of 50,000?

EDIT
Vincent Apex is incorrect
In German there is no term Death Camp only 'concentration camp' or 'work camps' for all camps that were build to either kill the inmates outright or work them to death. And in all the camps I mentioned, inmates were killed upon arrival or at the end of their usefulness.
There is a longer list of camps that were merely prisons or transition camps all over France Netherlands Italy etc.

And the fact that you are able to question the numbers killed in other genocides does not make it valid argument to question the number killed in the Holocaust. One only questions the number killed 70 years ago if one has a racist agenda, not if one wanted to find out the truth.

There is no need to mention camps across the US in this context, that is another topic.
Holocaust denial is illegal in these countries, because they suffered from it. These are countries that opposed Guantanamo Bay as well. These are countries that have signed the human rights declaration. These are countries that are actively working to prevent similar things from happening again.
Austria
Belgium
Czech Republic
France
Germany
Liechtenstein
Luxembourg
The Netherlands
Poland
Portugal
Romania
Spain
Switzerland

(det som står over i skrift er tatt fra side uten sikre kilder og om dt er sant eller oppdikta vet eg ingenting om.. .MEN

The evidence, of course, is overwhelming. The countless photographs (most of them taken by Nazi SS and military personnel), testimonies of survivors, and Allied liberators as well as from Nazi documentation media and their war-time propaganda films all prove that this mass Judeocide took place. Yet, there are a number of people that claim it was all nothing more than a hoax

LES DENNE LINKEN: : http://www.holocaust-history.org/denial-hoax/

Moses Maimonides said it most succinctly in his brilliant treatise Guide of the Perplexed (xxxi, p. 41): "...A proposition which can be proved by evidence is not subject to dispute, denial or rejection; no one but the ignorant would contradict it, and such contradiction is called 'denial of demonstrated proof.' Facts are only doubted by those who ignore things fully proved."


Har selv sitt mange av disse videoene og bildene.. uheldigvis. Trenge dokkor mer bevis kan eg prøva å finna någen av de filmene eg så ifjor ang dette.. masse syke greier i den dokumentareren så kan bevisa holocaust!

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hitler tråden.
« #91 : 16. november 2009, 20:46 »
Eg vil og nevna at nazistene er vell de mest systematiske og taktiske menneskene så någen gang har levt i min meining.. alt fra egne spessialgrupper til dokumentasjonsbeskyttelse etc. DERFOR kan det være litt vanskelig alltid og finne konkrete bevis på absolutt alt så har skjedd i ww2. Så bilder, filmer, intervjuer etc.. korfor ville massevis over overlevende fortalt løgner om ka så har skjedd? fortalt de samme jevlige historiene om div ting i leirene osv..
Så det eg ska fram te e at nazistene va veldig systematiske så derfor e det begrensa på kor mye informasjon så egentlig BURDE vært iforhold te ka så har skjedd! selv om det e info og bevis

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hitler tråden.
« #92 : 16. november 2009, 20:51 »
Holocaust deniers do not argue that there was no killing of Jews or that there were no camps.
They argue that there were less people/Jews killed than currently claimed by the majority of historians and that the details of the death camps are inaccurate.

So they do not have to bring proof, they merely have to put doubt on some of the claims of the events and actions during the Holocaust.

And you rightly point out in your last sentence: they feel!!! there was no holocaust.
Mulig jeg misforstår, men står det virkelig her at holocaust benektere ikke benekter jødedrap og dødsleirer. Samtidig som det står at de benekter holocaust? Dette er jo både selvmotsigende og ulogisk i såfall.
Eg vil og nevna at nazistene er vell de mest systematiske og taktiske menneskene så någen gang har levt i min meining.. alt fra egne spessialgrupper til dokumentasjonsbeskyttelse etc. DERFOR kan det være litt vanskelig alltid og finne konkrete bevis på absolutt alt så har skjedd i ww2. Så bilder, filmer, intervjuer etc.. korfor ville massevis over overlevende fortalt løgner om ka så har skjedd? fortalt de samme jevlige historiene om div ting i leirene osv..
Så det eg ska fram te e at nazistene va veldig systematiske så derfor e det begrensa på kor mye informasjon så egentlig BURDE vært iforhold te ka så har skjedd! selv om det e info og bevis
Vil tro at når du er under et ekstremt press, og daglig ser tusenvis av drap o.l, du har sannsynlgivis ikke tilgang til skikkelig næring, og får garantert ikke nok søvn. Da vil jeg tro at du ikke er helt mentalt stabil etterpå, og at du derfor ikke kan gjengi alt i detalj.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hitler tråden.
« #93 : 16. november 2009, 20:53 »
En muligens litt upålitelig youtube film me tekst men syns nå den var bra selv.. sjekk
http://www.youtube.com/watch?v=FgfTwtV79xs#noexternalembed
Om det e himmler så snakke vet eg nå isje akkurat men uansett står litt ting i ruta vedsiden av og!

Of course Holocaust Happended. It is simply retarded to think otherwise, no matter what Iranian media or Nazi-websites says.

We know from people-count that there was about 18 million jews in the world in 1933. We know from people-count that there was only 12 million jews in 1945, after WW2.
Now, tell me, Holocaust-denier, where are the missing 6 million jews?? Did they kill them selves, or did they travel to another planet?Huh?
You are short 6 million people, where are they, you must know, holocaust-deniers!!!


And have the Holocaust-deniers even thought of how many people would be involved in this "Massive conspiracy"?? 6 million jews, the governments of Nazi-Germany, England, USSR and USA, plus hundreds of thousands of jews, German soldiers and civilians, homosexuals, Yipsies, Communists, Russian-, English- and American Soldiers.... all were, according to the retarded Holocaust-deniers, part of this massive conspiracy.... to do what, excactly?? Get Israel?? And for what price?? 6 million jews where/are still missing.

Avsluttning:
Denial of the Holocaust is not scientific, but political. It is a political strategy used against Israel. Using the denial of the Holocaust to get the Enraged masses of the Right-wing and Muslims to want to destroy Israel (that is: jews). Irans President knows this, and uses it.









Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hitler tråden.
« #94 : 16. november 2009, 20:55 »
En muligens litt upålitelig youtube film me tekst men syns nå den var bra selv.. sjekk
http://www.youtube.com/watch?v=FgfTwtV79xs#noexternalembed
Om det e himmler så snakke vet eg nå isje akkurat men uansett står litt ting i ruta vedsiden av og!

Of course Holocaust Happended. It is simply retarded to think otherwise, no matter what Iranian media or Nazi-websites says.

We know from people-count that there was about 18 million jews in the world in 1933. We know from people-count that there was only 12 million jews in 1945, after WW2.
Now, tell me, Holocaust-denier, where are the missing 6 million jews?? Did they kill them selves, or did they travel to another planet?Huh?
You are short 6 million people, where are they, you must know, holocaust-deniers!!!


And have the Holocaust-deniers even thought of how many people would be involved in this "Massive conspiracy"?? 6 million jews, the governments of Nazi-Germany, England, USSR and USA, plus hundreds of thousands of jews, German soldiers and civilians, homosexuals, Yipsies, Communists, Russian-, English- and American Soldiers.... all were, according to the retarded Holocaust-deniers, part of this massive conspiracy.... to do what, excactly?? Get Israel?? And for what price?? 6 million jews where/are still missing.

Avsluttning:
Denial of the Holocaust is not scientific, but political. It is a political strategy used against Israel. Using the denial of the Holocaust to get the Enraged masses of the Right-wing and Muslims to want to destroy Israel (that is: jews). Irans President knows this, and uses it.









Det er ingen som benekter jødedrap i denne tråden. Det sås imidlertid tvil om hvor mange som ble drept, og hvordan. Du har sikkert lagt ut kilde til dette tidligere, men gidder du å slenge den ved en gang til Smiley? Kilden virker jo ikke særlig objektiv mtp måten den ordlegger seg på. Blant annet argumentasjonsmetoder som, "alle som ikke tror det samme som meg er tilbakestående" osv.

EDIT: Så nå at kilden var teksten i siden på videoen. Dette blir for dumt.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hitler tråden.
« #95 : 16. november 2009, 20:58 »
Mulig jeg misforstår, men står det virkelig her at holocaust benektere ikke benekter jødedrap og dødsleirer. Samtidig som det står at de benekter holocaust? Dette er jo både selvmotsigende og ulogisk i såfall.
Hmm de har nok formulert seg litt dårlig antar eg. men de eg "argumentere" mot her inne benekte jo selve hendelsen har eg inntrykket av..

Vil tro at når du er under et ekstremt press, og daglig ser tusenvis av drap o.l, du har sannsynlgivis ikke tilgang til skikkelig næring, og får garantert ikke nok søvn. Da vil jeg tro at du ikke er helt mentalt stabil etterpå, og at du derfor ikke kan gjengi alt i detalj.
Kan ver eg misforstår men meine du nazistene eller jødene va litt ustabile etter hendelsen? Du kan isje argumentera me mental stabilitet.. selvfølgelig ingen er "normale" (ka enn det e) itte å ha vert i ein konsentrasjonleir over tid og sitt alt som skjer. Men om de husker detaljer bedre eller dårligere pga mat,søvn og "press" er vell et ganske tåpelig argument.. Eg tror isje at bare fordi du isje fekk 9timers søvn og kylling me ris te middag at du glemme kossen familien din bler drept (selvfølgelig litt hardt tatt i) men du forstår poenget.. Har mange minner selv fra mindre kjekke episoder under stress,lite og lite søvn eg huske heilt perfekt fordi de va så traumatiske. Isje i nærheten av sammenlignbart me ein konsentrasjonsleir og eg antar det bler personangrep på mitt argument her nå, men eg ville bare sei det e 2sider av den delen når det komme te stabilitet og hukommelse.. OM DU tenkte på jødene/ofrene i leirene.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hitler tråden.
« #96 : 16. november 2009, 21:00 »
Det er ingen som benekter jødedrap i denne tråden. Det sås imidlertid tvil om hvor mange som ble drept, og hvordan. Du har sikkert lagt ut kilde til dette tidligere, men gidder du å slenge den ved en gang til Smiley? Kilden virker jo ikke særlig objektiv mtp måten den ordlegger seg på. Blant annet argumentasjonsmetoder som, "alle som ikke tror det samme som meg er tilbakestående" osv.

EDIT: Så nå at kilden var teksten i siden på videoen. Dette blir for dumt.
Som eg skreiv isje akkurat pålitelige kilder alt.. men eg har slengt ut någen på forrige sida så e bedre.

Men ka bevis vil dokkor ha? Brev? Film? Bilder? Dokumentasjon(på drap,eller ka)?
gje meg någe konkret så ska eg finna.. akkurat nå bler det litt mer subjektive personlige innlegg fra meg og andre på internett.. Mye sannhet i de og men isje akkurat vitenskaplig bevisst det sista eg sendte

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hitler tråden.
« #97 : 16. november 2009, 21:02 »
Hmm de har nok formulert seg litt dårlig antar eg. men de eg "argumentere" mot her inne benekte jo selve hendelsen har eg inntrykket av..
Kan ver eg misforstår men meine du nazistene eller jødene va litt ustabile etter hendelsen? Du kan isje argumentera me mental stabilitet.. selvfølgelig ingen er "normale" (ka enn det e) itte å ha vert i ein konsentrasjonleir over tid og sitt alt som skjer. Men om de husker detaljer bedre eller dårligere pga mat,søvn og "press" er vell et ganske tåpelig argument.. Eg tror isje at bare fordi du isje fekk 9timers søvn og kylling me ris te middag at du glemme kossen familien din bler drept (selvfølgelig litt hardt tatt i) men du forstår poenget.. Har mange minner selv fra mindre kjekke episoder under stress,lite og lite søvn eg huske heilt perfekt fordi de va så traumatiske. Isje i nærheten av sammenlignbart me ein konsentrasjonsleir og eg antar det bler personangrep på mitt argument her nå, men eg ville bare sei det e 2sider av den delen når det komme te stabilitet og hukommelse.. OM DU tenkte på jødene/ofrene i leirene.
Jeg tenker på begge sider, btw fint om du kan skrive på bokmål slik at alle her på forumet forstår hva som blir skrevet.

Om det er et dårlig argument driter jeg i, for det er min personlige mening at slike hendelser påvirker deg slik at du husker dårligere osv. Har selv opplevd episoder i livet mitt under høyt adrenalin der jeg ikke husker hva som har skjedd, og kun har rekonstruerte minner basert på hva jeg har blitt fortalt etterpå (dette er ikke fullehistorier Tongue) Det er ingen her inne som benekter holocaust, så kan vi legge den død nå?

Og en siste ting, wikipedia er ikke en pålitelig kilde.

Se tilbake i tråden på hva teletubbi spør om, så kan du finne bevis på det Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hitler tråden.
« #98 : 16. november 2009, 21:09 »

Om det er et dårlig argument driter jeg i, for det er min personlige mening at slike hendelser påvirker deg slik at du husker dårligere osv. Har selv opplevd episoder i livet mitt under høyt adrenalin der jeg ikke husker hva som har skjedd, og kun har rekonstruerte minner basert på hva jeg har blitt fortalt etterpå (

Tvile på du går me adrenalin 24/7 i ein kosentrasjonsleir. bler nok survival of the fittest! de me best adaptsjons evner overleve og når du adaptere deg til omgivelsene i ein konsentrasjonsleir så _tror_ eg isje at det blir sånn at du isje huske mer enn bittelitt fra ka så skjedde.. Eg føle hvertfall på meg sjøl at eg hadde huska ganske mye om eg hadde gått igjenom någe lignande og hadde trengt psykolog (så antageligvis hadde gjort eg hadde komt på ENDA mer).. så. men eg tror isje du bør argumentera me det og eg tror isje eg bør argumentera me ka eg personlig tror! http://www.sos-rasisme.no/propaganda/antirasisten/an05-2003.pdf les på krystallnatten her.. står en del bra info

Kan heller spør om de av dokkor så isje tror på holocaust (systematiske utryddingen av jødene i Hitlers Tyskland) gje litt dokumentasjon på det heller?


Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hitler tråden.
« #99 : 16. november 2009, 21:13 »
Tvile på du går me adrenalin 24/7 i ein kosentrasjonsleir. bler nok survival of the fittest! de me best adaptsjons evner overleve og når du adaptere deg til omgivelsene i ein konsentrasjonsleir så _tror_ eg isje at det blir sånn at du isje huske mer enn bittelitt fra ka så skjedde.. Eg føle hvertfall på meg sjøl at eg hadde huska ganske mye om eg hadde gått igjenom någe lignande og hadde trengt psykolog (så antageligvis hadde gjort eg hadde komt på ENDA mer).. så. men eg tror isje du bør argumentera me det og eg tror isje eg bør argumentera me ka eg personlig tror! http://www.sos-rasisme.no/propaganda/antirasisten/an05-2003.pdf les på krystallnatten her.. står en del bra info

Kan heller spør om de av dokkor så isje tror på holocaust (systematiske utryddingen av jødene i Hitlers Tyskland) gje litt dokumentasjon på det heller?


Sos-rasisme er vell så langt du kommer fra en pålitelig kilde på noe som helst Tongue. Har faktisk (hatt) ett medlem i familien som var i konsentrasjonsleir under krigen, fikk aldri snakket med ham om det though, tror ikke han hadde særlig lyst til å snakke om det heller. At folk ikke har noen grunn til å lyve om ting betyr uansett ikke at de nødvendigvis snakker sant. Folk som har overlevd konsentrasjonsleirene har (naturlig) nok opparbeidet seg et slikt hat mot tyskerne (nazistene) at de prøver å sverte dem mest mulig. Men dette blir jo bare synsing fra våre personlige ståsted så jeg tror vi lar den ligge.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hitler tråden.
« #100 : 16. november 2009, 21:17 »
ja off eg vil isje snakka mer om det.. men som sagt. de filmene og bildene eg har sitt fra ein torr3nt sia så e midlertidig nere nå ska eg senda navn på asap... Va faktisk ting eg isje kunne visa i presentasjonen min. Selv om me før presentasjonen så gjennom ganske mye syke ting da og.

eg kan avslutta me å sei at hvis livet mitt stod på spill om at eg måtte velge rett svar ellers blei eg drept.. Så var spørsmål holocaust FAKE OR REAL hadde eg isje hatt 1sekund tenkepause før eg tok REAL. Hadde eg då død hadde de så lurte meg vert mye mer systematiske og smarte enn nazistene. Någe eg ser på så veldig usannsynlig! herregud Hitler hadde sannsynligvis tatt øve heile europa om det isje va for ein jevlig kald vinter i Russland.. Spekulasjon, men tror faktisk det hadde hendt! Som mange av mine innlegg tidligere så e det mye tro ute og går :-)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hitler tråden.
« #101 : 16. november 2009, 22:08 »
haha 2 svar og begge e urelevante.. korfor fokusere du på kritiseringen min når eg har slengt ut bevis?


fordi alt annet i innlegget ditt var greit, selv om du ikke direkte snakker om hva trådstarter er ute etter. altså hvordan jøder ble drept i auswitch og hvor mange det var av dem.

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Hitler tråden.
« #102 : 16. november 2009, 22:18 »
Finn kilder på at Tyskland ville deportere jøder - SAMTIDIG som de hentet jøder fra hele Europa takk. Tror det er umulig å motbevise deg, da du er så hellig overbevist at du klamrer deg til de minste knagger for å renvaske nazistene.

Spørsmål:

"Ifølge leirkommandant Rudolf Höss ble det brukt 5-7 kilo Zyklon B for å drepe 1 500 mennesker."

Er dette løgn? Hva har han å vinne på dette?


Zyklon B bokser på Auschwitz - plantet der av de vestlige nasjonene?


I januar 1942 startet man med de første gassingene med Zyklon-B i Bunker I, og likene ble lagt i massegraver i nærheten.

Alle ble altså ikke kremert - altså kan ikke du operere med de tallene du gjør.

22. mars 1943 tar man i bruk det første nye krematorium i Auschwitz-Birkenau. (Krematorium IV) Og 9 dager senere blir Krematorium II med tilhørende gasskammer tatt i bruk. Dette har en kapasitet på 3.000 ofre.

25. juni blir Krematorium III med tilhørende gasskammer tatt i bruk, også dette har en kapasitet på 3.000 personer.

Løgn? De hadde altså 5 ovner totalt på hele leiren? Når det på ett bilde over her er vist to sammen bare på ett krematorium? Du vet at det er Birkenau som er selve utryddelsesleiren?


1944 gir Himmler ordre om at krematoriene og gasskamrene i Auschwitz skal ødelegges

Løgn?

Skjønner ikke hvorfor det faktum at samtlige seriøse historikere, uansett nasjonalitet, støtter seg bak den ofisielle historien, mens motstandsmenn som regel består av forskere som blir sett ned på pga dårlig arbeid, manglende eller dårligere kilder etc er nok til å overbevise deg? Det fins "seriøse forskere" som er villige til å hevde at scientologikirka har rett, men jeg stiller meg bak flertallet av seriøse forskere fordiom.



Må bare kommentere at Zykoln B ble brukt som desinfiserende middel for at madrassene ikke skulle kry av lus. Og det samme med alt håret. Bare påpeker det.
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hitler tråden.
« #103 : 16. november 2009, 22:21 »
Så det eg ska fram te e at nazistene va veldig systematiske så derfor e det begrensa på kor mye informasjon så egentlig BURDE vært iforhold te ka så har skjedd! selv om det e info og bevis

Nå høres du selv ut som en stereotypisk konspirasjonsteoretiker. Det mindre bevis man kan finne for konspirasjonen viser bare hvor stor og altomfattende den er Wink

bare en liten morsom bemerkning.

Hmm de har nok formulert seg litt dårlig antar eg. men de eg "argumentere" mot her inne benekte jo selve hendelsen har eg inntrykket av..


Istedenfor å argumentere mot det du har "inntrykk av" at folk mener, så kan du bare lese tråden skikkelig og finne det ut. evnt spørre hvis du er usikker. Jeg har ikke fått inntrykk av at noen benekter holocoust her inne. Er bare noen som stiller spørsmål med hvilke metoder som ble brugt for å drepe jøder og hvor mange av dem det var.

Hmm de har nok formulert seg litt dårlig antar eg. men de eg "argumentere" mot her inne benekte jo selve hendelsen har eg inntrykket av..
Kan ver eg misforstår men meine du nazistene eller jødene va litt ustabile etter hendelsen? Du kan isje argumentera me mental stabilitet.. selvfølgelig ingen er "normale" (ka enn det e) itte å ha vert i ein konsentrasjonleir over tid og sitt alt som skjer. Men om de husker detaljer bedre eller dårligere pga mat,søvn og "press" er vell et ganske tåpelig argument.. Eg tror isje at bare fordi du isje fekk 9timers søvn og kylling me ris te middag at du glemme kossen familien din bler drept (selvfølgelig litt hardt tatt i) men du forstår poenget.. Har mange minner selv fra mindre kjekke episoder under stress,lite og lite søvn eg huske heilt perfekt fordi de va så traumatiske. Isje i nærheten av sammenlignbart me ein konsentrasjonsleir og eg antar det bler personangrep på mitt argument her nå, men eg ville bare sei det e 2sider av den delen når det komme te stabilitet og hukommelse.. OM DU tenkte på jødene/ofrene i leirene.

Det er faktisk ikke et dårlig argument i det hele tatt. Hukommelsen til folk er utrolig enkel å føkke med. Fabrikert hukommelse er det noe som heter http://www.acidcats.nl/kari/psykologer_i_rettssalen.html#6.%20Fabrikert%20hukommelse, og the power of suggestion kan være enormt sterk.

Jeg har som nevnt tidligere sett et diskusjonsprogram på youtube der en jøde som overlevde auswtich hardnakket stod og skrek mens hun påstod at tyskerne lagde jødelamper og såper.
Vi vet idag at dette aldri skjedde, men etter en slik hendelse var hun tydeligvis villig til å tro det meste.

En ting er ihvertfall sikkert. Sovjet spilte utrolig skittent etter ww2.

Rulatoren: vet du noe om forandringen i antallet drepte jøder i auswitch på 90tallet? det gikk ifra 4 millioner til 1, og nå tror jeg det offisielle tallet er rundt 750 000 ish. Uansett, ble det verdensdekkende tallet  (6 millioner drepte) ikke endret ved denne rettelsen som teletubbi påstår?


Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hitler tråden.
« #104 : 16. november 2009, 22:22 »
fordi alt annet i innlegget ditt var greit, selv om du ikke direkte snakker om hva trådstarter er ute etter. altså hvordan jøder ble drept i auswitch og hvor mange det var av dem.
åja ok.. då vet eg jaffal spørsmålet Smiley de fleste e vell enige om det va 6mil jøder ble drept totalt.
Einsatzgruppen drepte ca 2mil jøder og det var denne gruppen så satt opp konsentrasjonsleirene + flere ting.

Men svaret til spørsmålet er vell: (hentet fra http://www.nizkor.org)
Foner's assertions are simply not true; although it is correct to note that the Polish Communist government did claim that four million people were exterminated at Auschwitz, historians (Feig, Reitlinger, Hilberg,  et al.) have never supported that figure. Consider the estimates provided by Buszko at the end of his article on Auschwitz, which appeared in the Encyclopedia of the Holocaust:

    * Of the 405,000 registered prisoners, 65,000 survived
    * Of the 16,000 Soviet POW's, 96 survived
    * Various estimates suggest 1.6 million were murdered

http://www.nizkor.org/faqs/auschwitz/auschwitz-faq-09.html


Itillegg står det :
According to figures provided by the Auschwitz-Birkenau State Museum, the overall number of victims of Auschwitz in the years 1940-1945 is estimated at between 1,100,000 and 1,500,000 people. The majority of them, and above all the mass transports of Jews who arrived beginning in 1942, died in the gas chambers. (Waclaw Dlugoborski and Franciszek Piper, Eds. Auschwitz 1940-1945. Central Issues in the History of the Camp. The Auschwitz-Birkenau State Museum, 2000, 5 vols., 1799 pp., ISBN 83-85047-87-5)


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!