Skrevet av Emne: Aune Sand  (Lest 27744 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #30 : 10. mars 2010, 14:02 »
Marianne og Aune trår til, denne gangen med et nytt steinhardt angrep på kapitalismen og forbrukersamfunnet.  Jeg tipper at høyrekreftene skjelver i terylensbuksene nå.  Ser her:

http://www.kjendis.no/2010/03/09/kjendis/aune_sand/vebjorn_sand/marianne_aulie/tv/10771924/

Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Aune Sand
« #31 : 10. mars 2010, 14:05 »
Jeg har veldig sansen for den Sand familien jeg. Selv om jeg satt og hånet og lo av Dis på kino i sin tid. Ser det litt befriende at de faktisk er seg selv så mye, med alle sine prosjekter og drømmer og store ord og fakter. Veldig unorsk men på en litt mer sjarmerende måte en Jan Thomas sin måte å være unorsk på.
Må være deilig å være så fri for bindinger tenker jeg...

At Marianne Aulie ikke kan male er en annen sak...  Smiley

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Aune Sand
« #32 : 10. mars 2010, 14:09 »
Marianne og Aune trår til, denne gangen med et nytt steinhardt angrep på kapitalismen og forbrukersamfunnet.  Jeg tipper at høyrekreftene skjelver i terylensbuksene nå.  Ser her:

http://www.kjendis.no/2010/03/09/kjendis/aune_sand/vebjorn_sand/marianne_aulie/tv/10771924/

Men jesus, så mye penger gutten alltid må bruke på sjæmpis. Tongue Hvordan skulle gutten levd uten pengene sine.

Likevel, en herlig fyr som tørr å være seg selv. Men om det er en bra ting i denne sammenheng, kan diskuteres. Tongue
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Aune Sand
« #33 : 10. mars 2010, 14:11 »
Men jesus, så mye penger gutten alltid må bruke på sjæmpis. Tongue Hvordan skulle gutten levd uten pengene sine.

Ja de er helt ville på den drikkinga. Det går fort noen 5000 kroners flasker der i løpet av en uke tror jeg.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #34 : 10. mars 2010, 14:16 »
haha, "når jeg var litt yngre og hadde draget så fikk jeg lov til å spille ludo med Marianne et par runder"
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #35 : 10. mars 2010, 15:15 »
Jeg er enig i at Marianne og Aune har mange fine sider.  Man kan hånflire av dem, men samtidig er det bra at det finnes mennesker som Marianne og Aune.  Det kreves en form for talent også.  Vi har sett andre som prøver å være sånn som dem, men som ikke klarer det.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Aune Sand
« #36 : 11. mars 2010, 20:48 »
Man kan hånflire av dem, men samtidig er det bra at det finnes mennesker som Marianne og Aune. 

utdyp gjerne.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #37 : 11. mars 2010, 20:55 »
utdyp gjerne.
Jeg tror at Norge hadde vært tristere uten Marianne og Aune, og jeg tror det er et alvorlig faresignal for et samfunn dersom sånne personer forsvinner helt.  Dessuten tror jeg at Marianne og Aune faktisk er seg selv, ekte og ærlig.  Kjetil Rolnæs skrev en gang om forskjellen på dandyen og jålebukken.  Jålebukken gjør seg til for andre, mens dandyen holder stilen i enerom.  Jeg tror at Marianne og Aune holder stilen i enerom.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #38 : 11. mars 2010, 21:44 »
Jeg tror at Norge hadde vært tristere uten Marianne og Aune, og jeg tror det er et alvorlig faresignal for et samfunn dersom sånne personer forsvinner helt.  Dessuten tror jeg at Marianne og Aune faktisk er seg selv, ekte og ærlig.  Kjetil Rolnæs skrev en gang om forskjellen på dandyen og jålebukken.  Jålebukken gjør seg til for andre, mens dandyen holder stilen i enerom.  Jeg tror at Marianne og Aune holder stilen i enerom.

Aune holder absolutt ikke stilen i enerom. Sjekk ut showman episoden der Aune er med, det er noe av det latterligste jeg har sett. Aune er en posør uten like noe som skinner gjennom noe så enormt der han sitter å tenker ut for å deretter fremføre korte monologer som han håper vil skape publisitet forut showet hans. Nei, det fins MANGE Nordmenn som fortjener rampelyset mer enn Aulie og Aune også når det gjelder for å være sterke individ med spesielle personligheter som tør å stikke seg frem. De fjør det også når det ikke fører til personlig vinning eller er pga en slags mediekåthet som en Aune og Aulie deler med resten av tabloidpressens Petter Pilgårder.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #39 : 11. mars 2010, 22:45 »
Aune holder absolutt ikke stilen i enerom. Sjekk ut showman episoden der Aune er med, det er noe av det latterligste jeg har sett. Aune er en posør uten like noe som skinner gjennom noe så enormt der han sitter å tenker ut for å deretter fremføre korte monologer som han håper vil skape publisitet forut showet hans. Nei, det fins MANGE Nordmenn som fortjener rampelyset mer enn Aulie og Aune også når det gjelder for å være sterke individ med spesielle personligheter som tør å stikke seg frem. De fjør det også når det ikke fører til personlig vinning eller er pga en slags mediekåthet som en Aune og Aulie deler med resten av tabloidpressens Petter Pilgårder.
Jeg er ikke enig med deg her.  Han er en posør, men han er en posør med barnslig, ektefølt fryd.  Se innslaget der Aune blir intervjuet av Mina Hadjan.  Aune er ekte mens Mina er kalkulerende og medial.  Aune og Marianne har noe uskyldig over seg som de fleste andre mediakåtingene ikke har.  Den motbydelige sjarlatanen Hanne Nabintu Herland er et eksempel på en linselus som ikke har Aunes og Mariannes uskyld.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #40 : 12. mars 2010, 10:14 »
Jeg er ikke enig med deg her.  Han er en posør, men han er en posør med barnslig, ektefølt fryd.  Se innslaget der Aune blir intervjuet av Mina Hadjan.  Aune er ekte mens Mina er kalkulerende og medial.  Aune og Marianne har noe uskyldig over seg som de fleste andre mediakåtingene ikke har.  Den motbydelige sjarlatanen Hanne Nabintu Herland er et eksempel på en linselus som ikke har Aunes og Mariannes uskyld.

Skal se det - men nå er rollen som den som intervjuer vs den som er intervjuet annerledes da da. Som reporter har du en jobb å gjøre og må derfor forholde deg til det - gjerne å pense intervjuobjektet inn på noe spesielt, mens som intervjuobjekt kan en bare fortsette å spille rollen sin.

Når det gjelder "uskyldigheten" så ser jeg det at de enten er ekstremt utspekulerte å har tenkt ut den rollen som "tullinger" svært svært godt, eller så er de bare idioter som smører på for mye.. Der er vi nok uenige Wink

Skjønner ikke hvorfor en gidder å vie de medieoppmerksomhet..






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #41 : 12. mars 2010, 10:22 »
Jeg er ikke enig med deg her.  Han er en posør, men han er en posør med barnslig, ektefølt fryd. 

Det er det jeg tror også. Jeg tror han faktisk er sånn som vi ser ham på TV. Det er nok ikke usannsynlig at han "spisser" det litt i intervjuer og Tv-programmer, men jeg tror likevel at han spiller seg selv, for å si det på den måten.

Han er på en måte veldig maskulin og feminin på en gang, noe som er ganske interessant.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #42 : 12. mars 2010, 13:23 »
Det er det jeg tror også. Jeg tror han faktisk er sånn som vi ser ham på TV. Det er nok ikke usannsynlig at han "spisser" det litt i intervjuer og Tv-programmer, men jeg tror likevel at han spiller seg selv, for å si det på den måten.

Han er på en måte veldig maskulin og feminin på en gang, noe som er ganske interessant.

Se showman - hadde han vært seg selv tror ikke jeg han hadde trengt et par minutter tenketid med blikket i golvet forut hver monolog hvor han "er seg selv".






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #43 : 12. mars 2010, 15:35 »
Se showman - hadde han vært seg selv tror ikke jeg han hadde trengt et par minutter tenketid med blikket i golvet forut hver monolog hvor han "er seg selv".

OK skal se det, men å være seg selv betyr jo ikke nødvendigvis at man skal lire av seg det første og beste uten å tenke seg om. Det er jo faktisk det de fleste i vår kultur gjør, men det er en annen sak. Det er forresten interessant at i vår kultur er det nesten ikke noen aksept for stillhet. 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Aune Sand
« #44 : 12. mars 2010, 15:44 »
Hvor kan man se aune sand på showman gratis?
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!