Skrevet av Emne: Aune Sand  (Lest 28218 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Aune Sand
« #45 : 12. mars 2010, 15:51 »
Har vært borte fra TF en stund, og merker at jeg er glad for det når jeg kommer over en 3 sider lang tråd om Aune Sand. Makan til dekadentisk, sjølgo premietulling finnes ikke, han overgår til og med Ari Behn.

Dette er den type mennesker som er en direkte konsekvens av at det i det hele tatt finnes mord her i verden. Den type som irriterer maksimalt uten å egentlig prøve en gang, kun fordi de dessverre er "seg selv" hele fukkings tida, og, enda mer beklagelig, så er media glad i denne nissen slik at man i enkelte perioder ikke kan bla i en normal avis uten å få med seg siste nytt om dritten.

Når jeg ser på Aune Sand så er jeg fakiskt glad for global oppvarming, en ny istid, hydrogenbomber og naturkatastrofer - for en vakker dag får en eller annen tragedie raska med seg den menneskelige søpla her også, og om resten av oss skulle gått lukt til helvete sammen medn, så går vi kraftig ut i pluss uansett.

Aune Sands liv er verdt 1/4 av en støgg kakerlakks venstre bein.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Aune Sand
« #46 : 12. mars 2010, 15:55 »
Har vært borte fra TF en stund, og merker at jeg er glad for det

Skriver under på denne.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #47 : 12. mars 2010, 16:41 »
Har vært borte fra TF en stund, og merker at jeg er glad for det når jeg kommer over en 3 sider lang tråd om Aune Sand. Makan til dekadentisk, sjølgo premietulling finnes ikke, han overgår til og med Ari Behn.

Dette er den type mennesker som er en direkte konsekvens av at det i det hele tatt finnes mord her i verden. Den type som irriterer maksimalt uten å egentlig prøve en gang, kun fordi de dessverre er "seg selv" hele fukkings tida, og, enda mer beklagelig, så er media glad i denne nissen slik at man i enkelte perioder ikke kan bla i en normal avis uten å få med seg siste nytt om dritten.

Når jeg ser på Aune Sand så er jeg fakiskt glad for global oppvarming, en ny istid, hydrogenbomber og naturkatastrofer - for en vakker dag får en eller annen tragedie raska med seg den menneskelige søpla her også, og om resten av oss skulle gått lukt til helvete sammen medn, så går vi kraftig ut i pluss uansett.

Aune Sands liv er verdt 1/4 av en støgg kakerlakks venstre bein.

Så du mener altså er du er verdt mer enn ham?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Aune Sand
« #48 : 12. mars 2010, 17:15 »
Så du mener altså er du er verdt mer enn ham?

Oh boy. Don`t go down that road..
Sa brura

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #49 : 12. mars 2010, 17:16 »
hehe, jeg glemte hagenissene.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #50 : 12. mars 2010, 17:53 »
Så du mener altså er du er verdt mer enn ham?
Den konklusjonen følger ikke fra premissene hans.  Det kan godt være at Fleksnes tolererer kakkelakker.  Det er menneskene han vil utrydde.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #51 : 12. mars 2010, 17:56 »
OK skal se det, men å være seg selv betyr jo ikke nødvendigvis at man skal lire av seg det første og beste uten å tenke seg om. Det er jo faktisk det de fleste i vår kultur gjør, men det er en annen sak. Det er forresten interessant at i vår kultur er det nesten ikke noen aksept for stillhet. 
Dette siste har du veldig rett i.  Jimmy Page er en av mine store helter.  Han har kritisert denne tendensen til at det absolutt skal være lyd overalt, og at musikk brukes som bakgrunnsstøy.  Jeg er helt enig, og skulle f.eks. ønske at det ikke var musikk på gymmet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #52 : 13. mars 2010, 21:42 »
OK skal se det, men å være seg selv betyr jo ikke nødvendigvis at man skal lire av seg det første og beste uten å tenke seg om. Det er jo faktisk det de fleste i vår kultur gjør, men det er en annen sak. Det er forresten interessant at i vår kultur er det nesten ikke noen aksept for stillhet. 

Nei det er klart - men du ser forskjellen på å tenke før man snakker og tenke ut et svar som passer sin mediepersonlighet?

Det med aksept for stillhet har ingenting med aune sands intervju, men forsåvidt ja. Smiley Lest om en dame som dyrket stillheten og lever nå i "total stillhet" dvs uten andre folk og elektroniske innretninger som bråker.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #53 : 13. mars 2010, 23:39 »
Denne her lo jeg godt av:

"Norge er jo en sånn liten fjellby, hvor det er veldig mange som ikke har fått sugd pikken sin på kanskje 20 år. Og det blir det ikke bra energi av".
http://www.youtube.com/watch#!v=L02_b2JpBRI&feature=related
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #54 : 14. mars 2010, 00:13 »
Nei det er klart - men du ser forskjellen på å tenke før man snakker og tenke ut et svar som passer sin mediepersonlighet?

Jeg kan ikke finne klippet fra Manshow (?) noe sted, så jeg kan ikke kommentere det, men jeg har nå sett gjennom alle videointervjuer jeg kan finne på nettet. Som jeg har sagt før så tror jeg at han tar i ekstra på TV, og overdriver nok noe, noe som sikkert er planlagt, men jeg tror likevel ikke han utgir seg for å være noe annet enn det enn han er. 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #55 : 14. mars 2010, 10:35 »
Showman - håvard lilleies enmanns rip off av manshow. Enda en kar jeg har lite til overs for. Kanskje det er bare jeg som er full av hat.. Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Aune Sand
« #56 : 14. mars 2010, 10:44 »
Jeg kan ikke finne klippet fra Manshow (?) noe sted, så jeg kan ikke kommentere det, men jeg har nå sett gjennom alle videointervjuer jeg kan finne på nettet. Som jeg har sagt før så tror jeg at han tar i ekstra på TV, og overdriver nok noe, noe som sikkert er planlagt, men jeg tror likevel ikke han utgir seg for å være noe annet enn det enn han er. 
Det er jo ikke noen hemmelighet at media i tillegg vinkler alt de kan for for å få seere.

Vi sitter jo og diskuterer hvor sær han er i dette øyeblikk, så media har jo vunnet Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #57 : 14. mars 2010, 11:02 »
Det jeg savner er kunstnere som ikke er fulle av bullshit bare for å selge mer. Se på bohemene som "var seg selv" - bohemenes siste bud var å ta livet sitt - og det ble fulgt av b.la Jæger. Se på Hamsund som "var seg selv" å ble landsforræder og Bjørneboe som "var seg selv", alkoholiker og suicidal. Her snakker vi personligheter! Om det å være "seg selv" betyr å inngå partnerskap med mediene vet jeg ikke helt..

Syns mye av dagens kunst og litteratur er forbeholdt enten enorme "sell outs" som Aulie & co som lager smakløs kunst eller folk som prøver å lage en kunstelite der du må tolke alt inn i det uendelige.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Aune Sand
« #58 : 15. mars 2010, 09:48 »
Den konklusjonen følger ikke fra premissene hans.  Det kan godt være at Fleksnes tolererer kakkelakker.  Det er menneskene han vil utrydde.

Endre til KUNSTNERNE så er vi igang.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Aune Sand
« #59 : 15. mars 2010, 09:53 »
Denne her lo jeg godt av:

"Norge er jo en sånn liten fjellby, hvor det er veldig mange som ikke har fått sugd pikken sin på kanskje 20 år. Og det blir det ikke bra energi av".
http://www.youtube.com/watch#!v=L02_b2JpBRI&feature=related

Det er ikke noe å le av for svarte helvete  furious

Feel the energi baby  Cool
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!