Skrevet av Emne: Aune Sand  (Lest 27836 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Aune Sand
« #60 : 15. mars 2010, 11:06 »
Showman - håvard lilleies enmanns rip off av manshow. Enda en kar jeg har lite til overs for. Kanskje det er bare jeg som er full av hat.. Wink

Bransjehorer hele gjengen. Lilleheie suger kuk.
Sa brura

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Aune Sand
« #61 : 15. mars 2010, 11:13 »
Har vært borte fra TF en stund, og merker at jeg er glad for det

+1
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #62 : 15. mars 2010, 11:17 »
Bransjehorer hele gjengen. Lilleheie suger kuk.
Akkurat DET er jeg enig i.  Mitt forsvar for Aune og Marianne går nettopp på at det er forskjellige fra disse kyniske og mediale fasadeklatrerene.  Dan Børge Akerø var en slags forgjenger og prototype på det som kom seinere, med den støyende latteren og det påtatt utadvendte kroppsspråket sitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Aune Sand
« #63 : 15. mars 2010, 11:28 »
Akkurat DET er jeg enig i.  Mitt forsvar for Aune og Marianne går nettopp på at det er forskjellige fra disse kyniske og mediale fasadeklatrerene.  Dan Børge Akerø var en slags forgjenger og prototype på det som kom seinere, med den støyende latteren og det påtatt utadvendte kroppsspråket sitt.

Jeg liker Aune og gjengen bedre enn jeg liker Skavlan og resten av mediehorene i Norge. Mest fordi Aune går litt under kategorien retard, slik at det blir mye morsommere å se på han enn f.eks Skavlands pinlige stotrende engelsk og mongoloide spørsmål. Aune og Aulie blir litt som å se på chartefeber, eller tv3s nye storsatsning, "handel i grenseland".
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Aune Sand
« #64 : 15. mars 2010, 13:36 »
Kan vi ikke bare sende hele hurven til jan mayen og atomprøvesprenge hele sulamitten?

Vi trenger aune sand og skravlan like mye som herpes og diare.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Aune Sand
« #65 : 15. mars 2010, 13:39 »
Kan vi ikke bare sende hele hurven til jan mayen og atomprøvesprenge hele sulamitten?

Vi trenger aune sand og skravlan like mye som herpes og diare.
Tja, jeg finner Aune ganske underholdende. Og det er veldig lite problem å slippe eksponering når jeg ikke er i hjørnet for å underholdes på et slikt vis.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #66 : 15. mars 2010, 15:12 »
Jeg liker Aune og gjengen bedre enn jeg liker Skavlan og resten av mediehorene i Norge. Mest fordi Aune går litt under kategorien retard, slik at det blir mye morsommere å se på han enn f.eks Skavlands pinlige stotrende engelsk og mongoloide spørsmål. Aune og Aulie blir litt som å se på chartefeber, eller tv3s nye storsatsning, "handel i grenseland".

Mislikte Skavland en hel del fra før - men når jeg så at han hadde Kallur som gjest i et av de første programmene etter OL så har jeg bestemt meg for å aldri mer eksponeres for han. Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Aune Sand
« #67 : 15. mars 2010, 15:16 »
Mislikte Skavland en hel del fra før - men når jeg så at han hadde Kallur som gjest i et av de første programmene etter OL så har jeg bestemt meg for å aldri mer eksponeres for han. Wink
Jeg ante ikke hvem Kallur var før du nevnte henne, men hva er galt med å ha henne som gjest?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #68 : 15. mars 2010, 15:28 »
Jeg ante ikke hvem Kallur var før du nevnte henne, men hva er galt med å ha henne som gjest?

Gikk litt fort, mente Kalla som i Charlotte Kalla. Kallur er en friidrettsjente fra Sverige. Det å invitere en svensk dame som har tatt ett ol gull fremfor OL dronningen Marit Bjørgen er på grensen til landsforræderi.. Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Aune Sand
« #69 : 15. mars 2010, 15:32 »
Gikk litt fort, mente Kalla som i Charlotte Kalla. Kallur er en friidrettsjente fra Sverige. Det å invitere en svensk dame som har tatt ett ol gull fremfor OL dronningen Marit Bjørgen er på grensen til landsforræderi.. Wink

Hallo - har du sett hvordan hun ser ut eller?? Klart førstevalg! Frøken Kalla that is! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Aune Sand
« #70 : 15. mars 2010, 15:38 »
Gikk litt fort, mente Kalla som i Charlotte Kalla. Kallur er en friidrettsjente fra Sverige. Det å invitere en svensk dame som har tatt ett ol gull fremfor OL dronningen Marit Bjørgen er på grensen til landsforræderi.. Wink
Jobber ikke Skavlan i svensk TV?

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Aune Sand
« #71 : 15. mars 2010, 15:40 »
Gikk litt fort, mente Kalla som i Charlotte Kalla. Kallur er en friidrettsjente fra Sverige. Det å invitere en svensk dame som har tatt ett ol gull fremfor OL dronningen Marit Bjørgen er på grensen til landsforræderi.. Wink

Men Bjørgen var der jo i programmet før Kalla Wink

Jeg hadde valgt Kalla (anka) til seksuelle tjenester, hoho, any day fremfor Bjørgen.
Sa brura

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Aune Sand
« #72 : 15. mars 2010, 15:41 »
Jobber ikke Skavlan i svensk TV?

Samsending vel - men de er jo dobbelt så mange der borte, så da blir det sikkert bittelitt skeivt vektet mht de av de besøkende som er fra henholdsvis Sverige og Norge også Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #73 : 15. mars 2010, 15:44 »
Når vi er igang med denne diskusjonen: Synnøve Svabø er en så grell karikatur av en mediestreber at hun fortjener plass på denne hatlista.  Hennes innsats som kommentator i Grand Prix er diskutert før, men fortjener å nevnes en gang til.  Broren min er den mest likevektige personen jeg kjenner, men til og med han sleit med ettervirkningene en uke etterpå.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Aune Sand
« #74 : 15. mars 2010, 15:47 »
 Broren min er den mest likevektige personen jeg kjenner, men til og med han sleit med ettervirkningene en uke etterpå.

Med tanke på at han er broren din, har han større problemer enn Synnøve Svabø.

En annen som også kunne blitt frakta langt vekk fra folk; Mia Gundersen. JEEEEZUS.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!