Skrevet av Emne: Aune Sand  (Lest 27751 ganger)

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Aune Sand
« #75 : 15. mars 2010, 15:49 »
Når vi er igang med denne diskusjonen: Synnøve Svabø er en så grell karikatur av en mediestreber at hun fortjener plass på denne hatlista.  Hennes innsats som kommentator i Grand Prix er diskutert før, men fortjener å nevnes en gang til.  Broren min er den mest likevektige personen jeg kjenner, men til og med han sleit med ettervirkningene en uke etterpå.
Den signerer jeg, i multiple kopier. Sjelden noen greier å provosere meg med noe så uinteressant som Grand Prix, men hun der greide det eftertrykkelig.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Aune Sand
« #76 : 15. mars 2010, 15:49 »
Gikk litt fort, mente Kalla som i Charlotte Kalla. Kallur er en friidrettsjente fra Sverige. Det å invitere en svensk dame som har tatt ett ol gull fremfor OL dronningen Marit Bjørgen er på grensen til landsforræderi.. Wink

marit bjørgen var også på skavlan.. sammen med kat von d og en svenske som ikke kunne engelsk. marit bjørgens engelsk var dårligere enn de horene på charterfeber, jeg ble flau innvendig av henne Sad
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Aune Sand
« #77 : 15. mars 2010, 15:52 »
marit bjørgen var også på skavlan.. sammen med kat von d og en svenske som ikke kunne engelsk. marit bjørgens engelsk var dårligere enn de horene på charterfeber, jeg ble flau innvendig av henne Sad
Tja, jobben hennes er i det minste å gå langrenn, ikke snakke engelsk. Jagland og Nobelsermonien derimot....

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #78 : 15. mars 2010, 15:52 »
Med tanke på at han er broren din, har han større problemer enn Synnøve Svabø.

En annen som også kunne blitt frakta langt vekk fra folk; Mia Gundersen. JEEEEZUS.
He he, jeg er enig i det siste.  Vi kan i alle fall være glade for at Thomas Giertsen har forsvunnet fra forsidene.  Cato Zahl Pedersen kan telle på en hånd de gangene Giertsen har vært morsom.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Aune Sand
« #79 : 15. mars 2010, 16:57 »
Tja, jobben hennes er i det minste å gå langrenn, ikke snakke engelsk. Jagland og Nobelsermonien derimot....
selvfølgelig, men du må ta i betraktning at hun har sikkert over 200 reisedøgn i året og snakker mye med presse og lignende... Og sett dette opp mot poiree som snakker ganske god fransk og engelsk.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Aune Sand
« #80 : 15. mars 2010, 18:41 »
EDIT: Drit i det...
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Aune Sand
« #81 : 16. mars 2010, 14:10 »
Når vi er igang med denne diskusjonen: Synnøve Svabø er en så grell karikatur av en mediestreber at hun fortjener plass på denne hatlista.  Hennes innsats som kommentator i Grand Prix er diskutert før, men fortjener å nevnes en gang til.  Broren min er den mest likevektige personen jeg kjenner, men til og med han sleit med ettervirkningene en uke etterpå.

Vi er hjertens enige på dette området merker jeg.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Aune Sand
« #82 : 16. mars 2010, 14:12 »
Vi er hjertens enige på dette området merker jeg.
Jeg venter bare på noen som vil gå i Svabøs forsvar...

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #83 : 16. mars 2010, 14:14 »
Når vi er igang med denne diskusjonen: Synnøve Svabø er en så grell karikatur av en mediestreber at hun fortjener plass på denne hatlista.  Hennes innsats som kommentator i Grand Prix er diskutert før, men fortjener å nevnes en gang til.  Broren min er den mest likevektige personen jeg kjenner, men til og med han sleit med ettervirkningene en uke etterpå.

Husker vi så på GP finalen på et voerspiel (jadajada) og trodde det var noen tekniske problemer som var grunnen til at hun snakket oppå absolutt alle som skulle gi stemmer, tilogmed norges representant. Så flaut for Svabø. Sad






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Aune Sand
« #84 : 17. mars 2010, 15:12 »
He he, jeg er enig i det siste.  Vi kan i alle fall være glade for at Thomas Giertsen har forsvunnet fra forsidene.  Cato Zahl Pedersen kan telle på en hånd de gangene Giertsen har vært morsom.

Barberer man bort skjegget til gjertsen, kommer det frem ei sur gammal fitte.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #85 : 17. mars 2010, 15:20 »
Barberer man bort skjegget til gjertsen, kommer det frem ei sur gammal fitte.
Ha ha.  Fleksnes has a way with words.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #86 : 17. mars 2010, 15:22 »
marit bjørgen var også på skavlan.. sammen med kat von d og en svenske som ikke kunne engelsk. marit bjørgens engelsk var dårligere enn de horene på charterfeber, jeg ble flau innvendig av henne Sad

Kat Von D har så jævlig lite å tilføre verden at jeg har vondt. Hva skjedde med å la interresante folk som har noe mellom øra, eller ihvertfall har utretta noe skikkelig komme på skjermen?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Aune Sand
« #87 : 17. mars 2010, 15:26 »
Kat Von D har så jævlig lite å tilføre verden at jeg har vondt. Hva skjedde med å la interresante folk som har noe mellom øra, eller ihvertfall har utretta noe skikkelig komme på skjermen?

Tror ikke folk har interesse i å se et talkshow bestående av sjenerte forskere og de folka som faktisk driver med veldedighetsarbeid som ikke tar kreds for det.

Både Kan Von D og tattoveringer har blitt veldig populære i det siste, så er vel bra TV for Skavlan å ha henne med. Folk som Marit Bjørgen derimot kan umulig være god TV.

Jeg mener at folk vil ha utadvendte folk med rare personligheter, som Aune Sand og gjengen.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #88 : 17. mars 2010, 15:33 »
Tror ikke folk har interesse i å se et talkshow bestående av sjenerte forskere og de folka som faktisk driver med veldedighetsarbeid som ikke tar kreds for det.

Både Kan Von D og tattoveringer har blitt veldig populære i det siste, så er vel bra TV for Skavlan å ha henne med. Folk som Marit Bjørgen derimot kan umulig være god TV.

Jeg mener at folk vil ha utadvendte folk med rare personligheter, som Aune Sand og gjengen.
Dette er jeg uenig med deg i.  Richard Dawkins og Sam Harris er ikke snodige eller utagerende på noe vis.  Men de er blitt kjendiser rett og slett fordi de er formidable retorikere.  Populær TV behøver ikke være teatralsk TV.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Aune Sand
« #89 : 17. mars 2010, 15:36 »
Tror ikke folk har interesse i å se et talkshow bestående av sjenerte forskere og de folka som faktisk driver med veldedighetsarbeid som ikke tar kreds for det.
Oooog her generaliserer vi Smiley

Sitat
Både Kan Von D og tattoveringer har blitt veldig populære i det siste, så er vel bra TV for Skavlan å ha henne med.
"Bra TV" som Paradise hotell?

Sitat
Folk som Marit Bjørgen derimot kan umulig være god TV.
Nei hun var bare med å satte seerrekord på nrk.


Dette er jeg uenig med deg i.  Richard Dawkins og Sam Harris er ikke snodige eller utagerende på noe vis.  Men de er blitt kjendiser rett og slett fordi de er formidable retorikere.  Populær TV behøver ikke være teatralsk TV.

Enig Smiley Smiler litt hver gang jeg har på discovery, 70% av programma er jo fysikkprogram, i tillegg er de jo ekstremt populære. Nå er det VGS pensum det meste av det, men læll.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!