Skrevet av Emne: Aune Sand  (Lest 27834 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #105 : 19. mars 2010, 15:09 »
Ødegaard - som solgte seg som ett ludder til en mobil reklame?

Man gir ikke sånne folk spenn fra statskassa og oppmerksomhet i media. Tvangstrøye og full frontal lobotomi er løsningen.
Jeg mener å huske at Fleksnes er en ivrig vandrer på kapitalismens vei sjøl.  Å hore for markedet veit han sikkert en del om, kanskje også tvangstrøyer og lobotomi.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Aune Sand
« #106 : 19. mars 2010, 16:11 »
Jeg mener å huske at Fleksnes er en ivrig vandrer på kapitalismens vei sjøl.  Å hore for markedet veit han sikkert en del om, kanskje også tvangstrøyer og lobotomi.

Forskjellen ser man når man prøver å utgi seg for noe man ikke er. Jeg innrømmer glatt at jeg jobber for å tjene penger, og så mye som mulig. Ødegaard prøver å late som om han er en entusiastisk, morsom fjott som gjerne villle kikket på stjernene gratis, når han egentlig kun er ute etter å komme på TV, holde foredrag og tjene penger.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #107 : 19. mars 2010, 16:51 »
Forskjellen ser man når man prøver å utgi seg for noe man ikke er. Jeg innrømmer glatt at jeg jobber for å tjene penger, og så mye som mulig. Ødegaard prøver å late som om han er en entusiastisk, morsom fjott som gjerne villle kikket på stjernene gratis, når han egentlig kun er ute etter å komme på TV, holde foredrag og tjene penger.
Kall meg naiv, men jeg tror faktisk at Ødegaard har en reell og intens interesse for naturvitenskapen.  Jeg tror ikke nerdtendensene er innøvde og kalkulerte.

Når det gjelder maktmennesker og kynikere som later som om de er idealister, må et navn nevnes: Kurt Oddekalv.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Aune Sand
« #108 : 19. mars 2010, 17:25 »
Jeg erklærer herved Rulatoren for evig autoritet i denne posten. Det er godt å vite at mine interesser tas vare på helt uten at jeg trenger å poste engang.

Hmm vi må da være uenige om noen?

La oss ta den ultimate litmustesten. Ari Behn.

Først likte jeg ham ikke, så likte jeg ham, nå liker jeg ham ikke igjen.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #109 : 19. mars 2010, 17:31 »
Ødegaard prøver å late som om han er en entusiastisk, morsom fjott som gjerne villle kikket på stjernene gratis, når han egentlig kun er ute etter å komme på TV, holde foredrag og tjene penger.

I tilfelle så spiller han godt. Det høres ikke akkurat ut som en masterplan som er klekket ut av en nerd som var ungkar og bodde hjemme hos moren sin til han var ca 40 år.

Men det er mulig han lurer oss og at han rett og slett er en bløffmaker:
http://www.youtube.com/watch?v=7cTszA62CM4#noexternalembed&feature=player_embedded

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #110 : 19. mars 2010, 17:39 »
Jeg erklærer herved Rulatoren for evig autoritet i denne posten. Det er godt å vite at mine interesser tas vare på helt uten at jeg trenger å poste engang.

Hmm vi må da være uenige om noen?

La oss ta den ultimate litmustesten. Ari Behn.

Først likte jeg ham ikke, så likte jeg ham, nå liker jeg ham ikke igjen.

Jeg er forholdsvis nøytral i forhold til Ari Behn. Har sansen for at han er annerledes, uavhengig av om det er 100% ekte eller ikke.

Om man er ekte eller ikke er i seg selv et interessant tema. Jeg tror at de fleste mennesker ikke er "seg selv", da de er enormt påvirket av samfunnets normer om hvordan man "skal" være og oppføre seg, hva som er sett på som akseptert og hva som ikke er akseptert etc etc. Sånn sett så kan man spekulere i om de som oppfører seg annerledes, og oppfattes som rare eller at de spiller, faktisk er mere ekte enn "vanlige" mennesker som vi innbiller oss er seg selv...

En annen ting når vi diskuterer mennesker som Sand, Aulie, Ødegaard etc. De aller fleste av oss som kommenterer og har meninger kjenner dem ikke overhodet, så grunnlaget vi har for å mene noe er rimelig tynt. Vi vet kun det vi ser gjennom media, og media portretterer jo folk nøyaktig slik de vil at vi skal se dem.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Aune Sand
« #111 : 19. mars 2010, 17:53 »
Jeg er forholdsvis nøytral i forhold til Ari Behn. Har sansen for at han er annerledes, uavhengig av om det er 100% ekte eller ikke.

Om man er ekte eller ikke er i seg selv et interessant tema. Jeg tror at de fleste mennesker ikke er "seg selv", da de er enormt påvirket av samfunnets normer om hvordan man "skal" være og oppføre seg, hva som er sett på som akseptert og hva som ikke er akseptert etc etc. Sånn sett så kan man spekulere i om de som oppfører seg annerledes, og oppfattes som rare eller at de spiller, faktisk er mere ekte enn "vanlige" mennesker som vi innbiller oss er seg selv...

En annen ting når vi diskuterer mennesker som Sand, Aulie, Ødegaard etc. De aller fleste av oss som kommenterer og har meninger kjenner dem ikke overhodet, så grunnlaget vi har for å mene noe er rimelig tynt. Vi vet kun det vi ser gjennom media, og media portretterer jo folk nøyaktig slik de vil at vi skal se dem.



Det er klart at vår oppfatning av disse er formet av vår kontakt med de gjennom media. Det er nok som du sier en relativt begrenset del av deres personlighet som til enhver tid får spillerom der, litt etter hvilket humør desken i vg er i den dagen.

Også er det merkelig hvordan dette med kjendiser bringer frem misunnelse, sarkasme osv hos folk (eller i alle fall meg)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #112 : 19. mars 2010, 19:31 »
Programmet "Sirkus Sand" går på TV2 akkurat nå!!!1
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Aune Sand
« #113 : 21. mars 2010, 11:38 »
Jeg erklærer herved Rulatoren for evig autoritet i denne posten. Det er godt å vite at mine interesser tas vare på helt uten at jeg trenger å poste engang.

Hmm vi må da være uenige om noen?

La oss ta den ultimate litmustesten. Ari Behn.

Først likte jeg ham ikke, så likte jeg ham, nå liker jeg ham ikke igjen.
Tusen takk for pene ord.  De er fullt ut fortjent.  Jeg ser alt i alt på Ari Behn som en liten aktør i dette mediaspillet, og nesten mer et offer enn en gjerningsmann.  Vi blir eksponert for Behn fordi han er en del av den tåpelige, antikverte ordningen som går under navnet monarki.  Behn kan være lettere irriterende, men det virkelig tåpelige er at ordningen der en familie arver jobb og samfunnsfunksjon er i behold.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Aune Sand
« #114 : 21. mars 2010, 11:46 »
Tusen takk for pene ord.  De er fullt ut fortjent.  Jeg ser alt i alt på Ari Behn som en liten aktør i dette mediaspillet, og nesten mer et offer enn en gjerningsmann.  Vi blir eksponert for Behn fordi han er en del av den tåpelige, antikverte ordningen som går under navnet monarki.  Behn kan være lettere irriterende, men det virkelig tåpelige er at ordningen der en familie arver jobb og samfunnsfunksjon er i behold.

Du har feil fokus, kongefamilien er som kjæledyr vi bare ikke har hjerte til å kvitte oss med. Litt sånn som en god gammel harabikkje som har fortjent sitt otium.

Jeg klarer ikke å bli forarget over at vi har en kongefamile og er et monarki, tror den historiske signifikansen er for fremtredende ennå (1814, 1905, 1945)
Jeg tror republikken har trange kår i Norge. Når vi har en såpass oppegående fyr (med enkelte unntak) som Haakon M så skal du se at vi har kongefamilie i dette landet inn i 2100 også.
Jeg er mer redd for hva slags maktbase en fremtidig president kan skaffe seg, en for meningsløse trivialiteter fra en Konge.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Aune Sand
« #115 : 21. mars 2010, 15:46 »
Tenk hvis monarkiet hadde blitt avskaffet i løpet av året, og så skulle f.eks Harald søke ny jobb. Det kunne ha blitt artig CV, jobbsøknader og intervjuer.

Utdannelse:
Konge

Arbeidserfaring:
Konge

Nøkkelkompetanse:
Konge

På intervju:
Headhunter: "Kan du kort fortelle litt om deg selv?"
Harald: "Ja de siste årene har jeg vært Konge da. Før det så var jeg kronprins en del år. Og før det igjen så lekte jeg mest med "k-k-k-kronjuvelene. Tttog´du an!!!1"
 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Aune Sand
« #116 : 22. mars 2010, 10:45 »
Og, spesielle egenskaper:

Klippe røde bånd på midten.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Aune Sand
« #117 : 22. mars 2010, 11:32 »
Jeg tenker på hvor utrolig kjedelig det må være å alltid stille opp og virke interessert. Tenk så mye pjatt man må sitte og høre på år etter år. For ikke å snakke om hvor mye laks de må ha fått servert oppigjennom årene.

Er glad jeg slipper....

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Aune Sand
« #118 : 22. mars 2010, 11:57 »
Mmmm, laks er godt! Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Aune Sand
« #119 : 22. mars 2010, 12:01 »
Mmmm, laks er godt! Smiley

i gamle dager så hadde gårdsguttene rundt lakseelvene avtalefestet at det ikke skulle være laks til middag mer en 3 ganger i uken.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!