Skrevet av Emne: Er dette praktisk mulig?  (Lest 6602 ganger)

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #30 : 20. november 2009, 00:27 »
ok mente gå opp i vekt først og så jobber du med og bygge om da vill vell fette bli lavere ettervært?
Kan ikke svare sikkert på stående fot nå, men jeg mener at det ikke er mulig nei, i alle fall er det mer praktisk å gå på deff en periode.
In Rafa we trust.

Utlogget tag91

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #31 : 20. november 2009, 00:47 »
jaja det vil i hverfalol ta kortere tid vis lav fett prosent er målet
markløft 250-300    knebøy 170-200   benk130-150

vekt ca 80+++

høyde 180 cm

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #32 : 20. november 2009, 01:02 »
jaja det vil i hverfalol ta kortere tid vis lav fett prosent er målet
Dersom muskelmasse er målet, er det jo liten tvil om at en evigvarende bulk vil være det beste alternativet, men da vil man også bli ekstremt feit etterhvert. Dersom målet er en kroppsbyggerkropp så er deffe/bulkemetoden best. Kan forklare mer i morgen om du vil.
In Rafa we trust.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #33 : 20. november 2009, 01:45 »
Siden de ovenfor bare skriver epic fail, og høh skal jeg forklare deg hvorfor dette er feil.

Du vet hva en deff og bulk er? Hvis ikke søk og les deg opp på det. Det er perioder med vektoppgang og nedgang i alle fall. Dette gjøres for å i hovedsak bygge så mye muskler som mulig, og i nedgangsperioder miste så lite muskler som mulig, og så mye fett som mulig. Dette er noe bodybuildere gjør hele tiden. Når de skal kjøre opp mot konkurranse så går de på deff (de slanker seg) for å bli mer rippa, og fremstå som bedre trent. De går altså ned i vekt for å miste fett, og få lavere fett%. Når de derimot er off season går de opp i vekt og fett% for å bygge maksimalt med muskler.

Forøvrig idioti av de ovenfor å bare skrive epic fail og høh. Dere ser jo at han er ny til trening, istedenfor å le av ham kan dere prøve å lære fra dere noe av den altomspennende kunnskapen dere sitter på.
epic fail II

tihi..


man blir da lei av å lære opp folk hele tida, surre gjennom samme preiket om og om igjen.. hva med å lesa sjøl da, faktisk sette seg inn i ting? Tongue


naaaaj, man MÅ ikke bli feit om man bulker.. du veit hva bulking er for noe..? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #34 : 20. november 2009, 01:52 »
And if not, så vet du det etter å ha lest her Smiley
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=28973.0

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #35 : 20. november 2009, 01:57 »
epic fail II

tihi..


man blir da lei av å lære opp folk hele tida, surre gjennom samme preiket om og om igjen.. hva med å lesa sjøl da, faktisk sette seg inn i ting? Tongue


naaaaj, man MÅ ikke bli feit om man bulker.. du veit hva bulking er for noe..? Tongue
What\'s the point? Hva prøver du å oppnå? Hvis det jeg skriver er feil så rettled meg istedenfor å kritisere meg. Jeg sa ikke at man måtte bli feit om man bulka, men om man går på en evigvarende bulk så blir man feit.

Hva med å prøve å bidra med noe på forumet Smiley?
Ja forresten, du bidrar forsåvidt med noe om du gjør meg klar over mine feil, da ingenting er værre enn vranglære, men hva med å påpeke hva som er feil istedenfor å påpeke at noe er galt?

Ja man blir lei av å si det samme om og om igjen, men å komme med slike innlegg som du gjør i denne tråden bidrar ikke med annet enn å senke kvaliteten på forumet.
In Rafa we trust.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #36 : 20. november 2009, 02:16 »
jejeje.

Halvt skattetrekk i desember!! (link) Cheesy Cheesy noe nytt de har begynt med detta herre? hørte for øvrig at de har fanget mannen som kom på å legge sylteagurk på hamburgern. han trengte ikke rettsak, for å si det sånn.

*legge seg*
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #37 : 20. november 2009, 10:09 »
hørte for øvrig at de har fanget mannen som kom på å legge sylteagurk på hamburgern. han trengte ikke rettsak, for å si det sånn.



Håper han henges offentlig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget qwerty12345

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 122

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #38 : 20. november 2009, 10:41 »
Hvis det er mulig å oppnå de gunsa naturlig, i løpet av ett år .. så latterliggjør han resultatene til en del her inne Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #39 : 20. november 2009, 10:43 »
Slapp av, han er ikke stor - det ser mer sånn ut på film. sett han ved siden av en hobbybygger på 85-90 kg så kommer han til å se liten og puslete ut.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #40 : 20. november 2009, 10:46 »
Hvis han er opppumpet, oppkarbet, tørr, osv så utgjør det en stor forskjell også da.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #41 : 20. november 2009, 11:01 »
Jepp. Har sett meg selv på video bare gående i en singlet på rundt 90 kg kroppsvekt, og ser mye større ut for alle som kjenner meg der enn i virkeligheten, folk tippa jeg veide godt over 100...gjetter på han veier 70-75 kg i newmoon.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #42 : 20. november 2009, 11:18 »
Du legger ikke på deg 15kg muskler på 1år reint.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #43 : 20. november 2009, 11:39 »
Du legger ikke på deg 15kg muskler på 1år reint.
Litt bastant, vel? Tongue Om en person aldri har tatt i ei vekt før og plutselig begynner å trene og spise skikkelig, ser jeg absolutt ikke på det som noen umulighet.. Hva om fyren feks er 2 meter høy eller no, da er jo plutselig ikke 15 kg så mye lenger.. (fullstendig klar over at han film-duden ikke er 2 meter)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #44 : 20. november 2009, 11:44 »
Du legger ikke på deg 15kg muskler på 1år reint.

Lurer på om ikke mange av de personlige trenerne i Hollywood anbefaler litt "juks" i forbindelse oppbygging mot en film... Hva slags tanker har dere om f.eks. Christian Bale? Fra Maskinisten til Batman til Rescue Dawn til Batman igjen.....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!