Skrevet av Emne: Hvordan se best ut på et gitt tidspunkt? (fotosession)  (Lest 1731 ganger)

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Heisann

Skal være "modell" for en kamerat som skal ta noen bilder til et nystarta treningssenter..
Det er om i løpet av kommende uke, det jeg lurer på er, hvis det er f.eks på tirsdag da, hva bør jeg gjøre, og når bør jeg trene siste økt for å "ha størst" muskler til bildene skal taes? Er det noe jeg kan gjøre som faktisk vil utgjøre en forskjell?

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Heisann

Skal være \\\"modell\\\" for en kamerat som skal ta noen bilder til et nystarta treningssenter..
Det er om i løpet av kommende uke, det jeg lurer på er, hvis det er f.eks på tirsdag da, hva bør jeg gjøre, og når bør jeg trene siste økt for å \\\"ha størst\\\" muskler til bildene skal taes? Er det noe jeg kan gjøre som faktisk vil utgjøre en forskjell?
Spis lite salt og få i deg mindre væske enn normalt for å fremstå mer rippet. Salt binder vann i kroppen, og desto mindre vann du har i kroppen, desto mer rippet vil du se ut.

Vet om en artikkel som omhandlet dette, men finner den ikke akkurat nå.

I følge denne artikkelen så er visst det jeg sier bare tull, du kan sikkert få noe ut av den uansett så her er den:
http://www.iform.no/pub/art.php?id=1011
In Rafa we trust.

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Ettersom eg ska inn i ein eller anna minimal kjole rundt 50 gange i året e eg sjølutnevnt ekspert i vannkutt  Grin Starta gjerne med å kutte nesten all karb midt på dagen før, drikke lite-moderat med vatn gjeldande dag, masse kaffi, joggetur tidlig på dagen, solarium, varm dusj etc. Du kvitta deg nok med masse intramuskulær væske på denna måten, men du kjeme til å få ein hardare look med nåke meir synlige blodåre og muskulatur. Da ha hendt at eg ikkje ha kutta so mykje på karben, og da forsvinne kansje ikkje like mykje intramuskulært vatn, nåke som får deg til å sjå større ut. Sol og varm dusj/sauna o.l. fjerna forholdsvis mykje vatn fra huden og dei perifere sonene på kroppen. E ein grunn til at 80% av alle skrytebildene som eksistera e tatt post-solarium  Tongue Og seff kutt saltet som nevnt over.. Bli jo reine scene-preppen det her  Grin

Håpa dessa tipsa kan være til hjelp Smiley

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Jeg ville ikke tatt sol før, da det kan føre til at du holder mer vann i underhuden. Det beste rådet er nok det med å kutte i karbohydratene døgnet før, samt gå ned på vanninntaket Smiley.
Like  før bildene skal taes kan du innta raske karbohydrater og pumpe deg opp med ei treningsøkt der du bruker høy reps, lykke til!
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Jeg ville ikke tatt sol før, da det kan føre til at du holder mer vann i underhuden. Det beste rådet er nok det med å kutte i karbohydratene døgnet før, samt gå ned på vanninntaket Smiley.
Like  før bildene skal taes kan du innta raske karbohydrater og pumpe deg opp med ei treningsøkt der du bruker høy reps, lykke til!

Hva er grunnen til at du holder mer vann av å ta sol? Kilde?
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Hva er grunnen til at du holder mer vann av å ta sol? Kilde?
Kort versjon: Ved soling skader du hudceller, disse må repareres, kroppen utskiller væske for å sette igang helingsprosessen. Vises selvfølgelig best ved sterkere solbrenthet hvor man blir veldig hoven.
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!