Skrevet av Emne: pudzianowski mma interview + film  (Lest 8037 ganger)

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: pudzianowski mma interview + film
« #45 : 12. desember 2009, 08:28 »
Hvis pudz fortsetter slik får han sikkert noen kule kamper i Japan etterhvert. Det er ganske sikkert marked for han der.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: pudzianowski mma interview + film
« #46 : 12. desember 2009, 08:38 »
Hvis pudz fortsetter slik får han sikkert noen kule kamper i Japan etterhvert. Det er ganske sikkert marked for han der.

Da kan han jo like godt bli fribryter i WWE

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: pudzianowski mma interview + film
« #47 : 12. desember 2009, 08:54 »
Dette beviser en gang for alle at styrke er nesten ubrukelig i MMA sammenheng, nesten pinlig og se pudzian bli kastet fram og tilbake som en pusekatt mens han desperat proevde og komme med spark som knapt hadde innvirkning paa motstanderen.

Det er ogsaa tydelig at han har ikke den samme evnen til og klikke maksimalt i MMA slik han pleide og gjoere i strongman, en motstander vil jo knapt bli redd i det heletatt hvis han tar det saa rolig og pent som han gjorde her.

Nei kritikerne hadde rett, mariusz burde holde seg i strongman der det er trygt og han slipper at folk kommer og totalt dominerer ham slik man ser i denne filmen.
Jeg syns pudz så veldig bra ut! bedre motstand hadde vært bedre mtp å få vist hva han er god for. jeg tror ikke det er så smart å klikke mongo-bananas i ringen. han fikk da virkelig vist hva som bor i ham.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: pudzianowski mma interview + film
« #48 : 12. desember 2009, 11:16 »
Artig kamp, men neppe verdens beste motstander. Uansett morsomt med de som sier at han har null teknikk samtidig som styrke ikke "har noe" å si, lurer egentlig hva Pudz vant på jeg?

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: pudzianowski mma interview + film
« #49 : 13. desember 2009, 17:56 »
Klart styrke teller. Men Pudz sin slagteknikk virket keitete. Tror uansett han blir underholdene å se på

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: pudzianowski mma interview + film
« #50 : 14. desember 2009, 03:52 »
Jeg lurer på: Er det noen blodfans her, som følger skikkelig med på MMA? Synes dere ikke at dette kan ødelegge (litt) for sporten? Med tanke på den kampen Mariusz gikk, så ser vel de fleste, fans eller ei, at dette ikke var spesielt god/flott teknikk..

All ære til han, for den treningen han har lagt ned, sterk viljestyrke og en utrolig fysisk styrke. Sparkinga klarte han bra iallefall, han har jo vært kickbokser før, så nevekamp er nok noe han er relativt fortrolig med og.
Tenker kanskje spesielt på grappling-delen, får se om sporten blir den samme, om det fortsetter sånn. (Hvis flere strongmanutøvere går over osv.)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: pudzianowski mma interview + film
« #51 : 14. desember 2009, 19:16 »
Jeg lurer på: Er det noen blodfans her, som følger skikkelig med på MMA? Synes dere ikke at dette kan ødelegge (litt) for sporten? Med tanke på den kampen Mariusz gikk, så ser vel de fleste, fans eller ei, at dette ikke var spesielt god/flott teknikk..

All ære til han, for den treningen han har lagt ned, sterk viljestyrke og en utrolig fysisk styrke. Sparkinga klarte han bra iallefall, han har jo vært kickbokser før, så nevekamp er nok noe han er relativt fortrolig med og.
Tenker kanskje spesielt på grappling-delen, får se om sporten blir den samme, om det fortsetter sånn. (Hvis flere strongmanutøvere går over osv.)
Jeg vet at puds har drevet med karate, derfor ser spesielt slag og blokkering noe stakato ut, typisk karate...

At pudz skal være negativt for sporten på noe kan jeg ikke begripe, snarere tvert i mot Smiley

Det er på bakken pudz må vise hva han kan. og det er der han kan gjøre det bra! stående klarte han seg bra også syns jeg
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!