Skrevet av Emne: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt  (Lest 222614 ganger)

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #120 : 28. desember 2009, 18:52 »
I går begynte eg på bøyprogrammet eg fekk i Latvia. Eg skal køyre dette annakvar veke(har sjølvsagt lagt inn progresjon) og skal ha lett knebøy omtrent kvar dag i mellom desse tunge øktene. Det er to minutt pause mellom setta. Det vart berre knebøy i går sidan det vart i tillegg til programmet som allereie var ferdig laga før eg fekk bøyprogrammet.
Skadeforebyggande knea.
Knebøy: 160/7 170/5 180/3
             170/7 180/5 190/3
             180/7 190/5 200/3
Sykkel 15minutt
Bevegelegheitstrening

I dag har det vore akupunktur og 30minutt tøying. Fint med ein restitusjonsdag i jula Smiley

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #122 : 29. desember 2009, 18:10 »
Eg er for tida på hytta i Fjaler og trente difor i Dale i dag. Eg var stiv i hofta i dag etter ein altfor stillesittande dag i går, dette medførte at vendingane vart utan sitt og med mindre lodd på stonga. Men elles vart det ei bra økt. 
Rykk: 110/2*2 117,5/2 117,5/1- 125/2*2 125/1- Vart nokre tekniske bom i rykk. Stressar med å prøve å gjere det lett slik at bana til stonga vert feil på bom lyfta.
Rykkdrag: 135/3 150/3*2 160/3*4 Bra fartsauking på toppen av lyfta.
Styrkevending frå heng: 100/5*3
Front knebøy: 155/4*2 165/4*2 Lett.
Mage
Bevegelegheitstrening

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #123 : 29. desember 2009, 19:08 »
Ja, begynne å hjelpe på når ein dødvendar 265kg Smiley På EM junior i år var Alexander Kurlovich dommar og då fortalte han at det beste han hadde gjort i bøy var fem reps og fem sett på 350kg.

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #124 : 29. desember 2009, 20:38 »
Ja, begynne å hjelpe på når ein dødvendar 265kg Smiley På EM junior i år var Alexander Kurlovich dommar og då fortalte han at det beste han hadde gjort i bøy var fem reps og fem sett på 350kg.
Ho ho utrolig bra, ikke tvil om at Kurlovich og Taranenko (min store favoritt innen vektløfting m/476 total) er noen av de aller sterkeste som noengang har gått på jorda, mener selv at 266 til Taranenko er noe av det råeste som er gjort innen kraftsporter.
http://www.youtube.com/watch?v=7Zh_-8JI4ik#noexternalembed

Synd at Chemerkin ikke fikk albuene rundt på 272.5 under OL i Sydney han hadde sikkert maktet støtet:
http://www.youtube.com/watch?v=3hqoIjaEOT0#noexternalembed&feature=PlayList&p=0F8F1EEECFEB9CAA&playnext=1&playnext_from=PL&index=9
 Men hva er nyttårsforsett for deg i det nye året, 200 i støt og rykk? Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #125 : 29. desember 2009, 22:25 »
Pisarenko er ikke så helt dum han heller Wink
265 kg ser ikke så tungt ut...

http://www.youtube.com/watch?v=UURIs159pYI#noexternalembed
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #126 : 30. desember 2009, 02:53 »
Ho ho utrolig bra, ikke tvil om at Kurlovich og Taranenko (min store favoritt innen vektløfting m/476 total) er noen av de aller sterkeste som noengang har gått på jorda, mener selv at 266 til Taranenko er noe av det råeste som er gjort innen kraftsporter.
http://www.youtube.com/watch?v=7Zh_-8JI4ik#noexternalembed

Synd at Chemerkin ikke fikk albuene rundt på 272.5 under OL i Sydney han hadde sikkert maktet støtet:
http://www.youtube.com/watch?v=3hqoIjaEOT0#noexternalembed&feature=PlayList&p=0F8F1EEECFEB9CAA&playnext=1&playnext_from=PL&index=9
 Men hva er nyttårsforsett for deg i det nye året, 200 i støt og rykk? Wink
Ja, eg vil sei meg einig der, 266kg støytet til Taranenko var rett og slett ein demonstrasjon av rå kraft. Pisarenko må nok vere ein av dei mest atletiske vektlyftarane som har hatt slike vekter over hovudet, men som ein styrkelyftar frå Førde sa ein gong: "Det går ikkje an å vere tynn og sterk!" Hehe Smiley

Må sei at eg beundrar Chemerkin for den enorme psyken sin, han la på det han måtte ha for gullet uansett. I Atlanta gjekk det, men dessverre ikkje i Sydney. Og det er nok som du seier at overstøyten fort kunne gått.

Hehe, 200 i støyt+ og så trur eg at 200 i rykk får vente litt på seg. Men ein dag, EIN DAG.. Wink
Har du nokre ambisiøse nyttårsforsett for 2010? Eg kan jo nemne det at NM i vektlyfting går i Trondheim i Mars, og at vi gjerne tar i mot supertungvektarar Smiley

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #127 : 30. desember 2009, 12:03 »
Hehe, 200 i støyt+ og så trur eg at 200 i rykk får vente litt på seg. Men ein dag, EIN DAG.. Wink
Har du nokre ambisiøse nyttårsforsett for 2010? Eg kan jo nemne det at NM i vektlyfting går i Trondheim i Mars, og at vi gjerne tar i mot supertungvektarar Smiley
Tøft ja mye av KK-67 kommer ihvertfall for å se på NM, deltagelse trur jeg atletene får ta se av he he:)
Jau selv med 18 år med seriøs trening så er jeg mer motivert enn noen gang og for året 2010 så skal jeg ta norges rekorden i markløft, knuse sammenlagtrekorden (i plussen he he) og få stående press persen min over 170 Smiley Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #128 : 30. desember 2009, 12:24 »
Treningssenter med Ventepils i Latvia ja. Liker at du skriver Ventepils med stor bokstav.  Wink

Har hørt tynne-Per påstå at man bare blir treg og stiv av å trene press. Skal minne ham på det når du presser støtpersen hans i løpet av 2010.  rofl

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #129 : 30. desember 2009, 12:43 »
Tøft ja mye av KK-67 kommer ihvertfall for å se på NM, deltagelse trur jeg atletene får ta se av he he:)
Jau selv med 18 år med seriøs trening så er jeg mer motivert enn noen gang og for året 2010 så skal jeg ta norges rekorden i markløft, knuse sammenlagtrekorden (i plussen he he) og få stående press persen min over 170 Smiley Wink
Det er bra, motiverande med eit godt publikum! Gledar meg til å sjå desse måla i boks Smiley Og sidan eg er vektlyftar skulle eg gjerne ha sett 170kg i press, det er vel ytterst få, om nokon, som har prestert dette.

Treningssenter med Ventepils i Latvia ja. Liker at du skriver Ventepils med stor bokstav.  Wink

Har hørt tynne-Per påstå at man bare blir treg og stiv av å trene press. Skal minne ham på det når du presser støtpersen hans i løpet av 2010.  rofl


Hehe, var eit lett namn å hugse for oss nordmenn Wink
Treig og stiv i skuldrane har eg ikkje så mykje trua på, men sterk i skuldrane, det har eg trua på! Men eg er altfor svak i press, så går inn for nye persar der og i benkpress så snart som råd er.

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #130 : 30. desember 2009, 12:51 »
Det er bra, motiverande med eit godt publikum! Gledar meg til å sjå desse måla i boks Smiley Og sidan eg er vektlyftar skulle eg gjerne ha sett 170kg i press, det er vel ytterst få, om nokon, som har prestert dette.

- I Noreg altså.

Hehe, var eit lett namn å hugse for oss nordmenn Wink
Treig og stiv i skuldrane har eg ikkje så mykje trua på, men sterk i skuldrane, det har eg trua på! Men eg er altfor svak i press, så går inn for nye persar der og i benkpress så snart som råd er.


Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #131 : 30. desember 2009, 14:16 »
Det er bra, motiverande med eit godt publikum! Gledar meg til å sjå desse måla i boks Smiley Og sidan eg er vektlyftar skulle eg gjerne ha sett 170kg i press, det er vel ytterst få, om nokon, som har prestert dette.

2.30 ut i videoen 3x155, nå har ikke pressen gjort meg stiv i skuldrene men jeg er nok desverre ikke et bra eksempel på myk og tøyelig he he
http://www.youtube.com/watch?v=73fFwv-Ula4#noexternalembed


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #132 : 30. desember 2009, 14:41 »
Eg kan jo nemne det at NM i vektlyfting går i Trondheim i Mars, og at vi gjerne tar i mot supertungvektarar Smiley
NM i vektløfting er faktisk i Nidarøhallen/Trondheim Spektrum og det er TAK, Trondheim Atletklubb, som er sponsor. Johan Nystrøm, storebror til Jan Nystrøm, er medlem i klubben og har sine massasjelokaler inne på mitt treningssenter Nidarø Treningssenter. Jeg er gjennom senteret en liten sponsor til dette mesterskapet. Du får benytte anledningen til å titte innom treningssenteret som ligger under samme tak som der dere skal løfte Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Zhenja

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 78

Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #133 : 01. januar 2010, 19:43 »
Siden vi er inne på dette med filmer av supertungvektere.

http://www.youtube.com/watch?v=ObQ5B5Siu6Q#noexternalembed

Dette er jo bare helt rått. Men en kan jo se en viss utvikling da Tongue
Dæ æ jabnå så dræge!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #134 : 01. januar 2010, 21:05 »
Har nå opprettet vektløfting subforum.

Når dere har tråder dere vil ha flyttet over til det nye forumet, så trykk på rapporter, og skriv: "Flytt denne til vektløfting-forumet"

da tar moderatorene tak i trådene.

JEg vil ha så mange videotråder, bildetråder og vektløftingtråder som mulig over fra de andre forumene og inn i vektløfterforumet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!