Skrevet av Emne: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt  (Lest 224546 ganger)

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #135 : 01. januar 2010, 22:53 »
2.30 ut i videoen 3x155, nå har ikke pressen gjort meg stiv i skuldrene men jeg er nok desverre ikke et bra eksempel på myk og tøyelig he he
http://www.youtube.com/watch?v=73fFwv-Ula4#noexternalembed
Ja, ser ikkje umogleg ut med 170kg i press nei Smiley
NM i vektløfting er faktisk i Nidarøhallen/Trondheim Spektrum og det er TAK, Trondheim Atletklubb, som er sponsor. Johan Nystrøm, storebror til Jan Nystrøm, er medlem i klubben og har sine massasjelokaler inne på mitt treningssenter Nidarø Treningssenter. Jeg er gjennom senteret en liten sponsor til dette mesterskapet. Du får benytte anledningen til å titte innom treningssenteret som ligger under samme tak som der dere skal løfte Smiley
Det er gode greier! Alltid kjekt å sjå på treningssenter som er styrkelyft og vektlyftar inspirerte Smiley

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #136 : 01. januar 2010, 23:10 »
Siden vi er inne på dette med filmer av supertungvektere.

http://www.youtube.com/watch?v=ObQ5B5Siu6Q#noexternalembed

Dette er jo bare helt rått. Men en kan jo se en viss utvikling da Tongue
Hehe!
Har nå opprettet vektløfting subforum.

Når dere har tråder dere vil ha flyttet over til det nye forumet, så trykk på rapporter, og skriv: "Flytt denne til vektløfting-forumet"

da tar moderatorene tak i trådene.

JEg vil ha så mange videotråder, bildetråder og vektløftingtråder som mulig over fra de andre forumene og inn i vektløfterforumet.
Gode greier.

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #137 : 01. januar 2010, 23:17 »
Onsdag:
Rykk frå heng: 110/3*2 115/2- 115/3 120/3 125/- 125/3 Teknikken begynner å verte meir stabil, men eg har framleis mykje å gå på.
Styrkevending+press: 70/1+2 80/1+2 90/1+2 100/1+1 105/1+1 110/1+- 5kg pers i press. Eg er altfor svak her. Målet for 2010 er satt til 115kg.
Styrkevending+pushpress: 110/3+3*2 117,5/3+3*2 122,5/3+3*2
Front knebøy frå sitt: 140/2 155/2 170/2 140/4*2
Hopp på kassar. Framgong her!
Bevegelegheitstrening
Sykkel 5min

Torsdag:
Front knebøy: 145/4 155/4*2 165/4 Utan belte og med fine posisjonar.
Overstøyt: 150/2 160/2*2 170/2*2
Rykkdrag med strake bein: 100/5*3 Fokuserar på å gå sakte ned og så fort som mogeleg opp.
Benkpress: 100/6*2 110/6*2 Køyrde litt lett her sidan det var lagt opp til ein fuktig kveld Smiley
Beveglegheitstrening
Sykkel 10min

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #138 : 03. januar 2010, 17:21 »
Vart fri på Fredag etter nyttårsfeiringa. Laurdag vart det full gass og to økter.
Laurdag økt1:
Tempo rykk: 60/4*2 65/4*2
Knebøy med stopp: 150/4 165/4*2 180/4
Nakkepress: 70/4*2 80/4*2
Overstøyt frå nakken: 140/3*2 150/3*2 160/2*2
Sykkel 10min
Bevegelegheitstrening
 
Laurdag økt2:
Styrkerykk: 80/3*2 90/3*2 95/2*2
Støyt: 130/3+1*2 140/3+1*2 145/3+1*2
Støytdrag: 180/4 190/4*2 200/4*3
Hopp i trapp. 5sett i trapp med 18trinn.
Sykkel 10min
Bevegelegheitstrening

No er eg tilbake på Rønningen og ser fram til å kome inn att i dei faste rutinene Smiley

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #139 : 05. januar 2010, 15:51 »
Måndag økt1:
Skadeforebyggande for knea og skuldrane
St.rykk frå høg heng: 80/3*2 90/3*2 95/2*2
Høge rykkdrag: 100/3*2 110/3*2
Smalbenk med beina i veret og stopp: 90/5*2 110/3*2
Roing på benk: 70/6 80/6 90/6
Terapimaster. Eg og Yngve køyrde fleire forskjellige øvelsar og dette tar som berre det! Vi har prata om å filme og ta bilete og skrive litt om den terapimaster treninga vi driv med i forhold til vektlyftinga. Både eg og Yngve har veldig god effekt av denne treninga.
Bevegelegheitstrening
Sykkel 10min

Måndag økt2:
Styrkerykk+rykkpush+rykknebøy: 85/2+2+2*2 90/2+2+2*2 95/2+2+2*2 Rykk-maraton, grunntrenings kombinasjon anbefalt av Stian Grimseth.
Styrkevending: 120/2*2 130/2*2 135/2*2
Front knebøy+overstøyt: 145/2+1- 145/2+2 157,5/2+1*2 165/2+1*2
Front knebøy: 155/3*2 165/2*2 175/2*2
Bevegelegheitstrening
Tredemølle 10min

Tysdag:
Rykk: 110/2*2 117,5/1- 117,5/2 125/1-*3 Merkar mengdetreninga godt i kroppen, har problem med å dra heilt ut på andre reppen.
Rykkdrag: 135/3 150/3*2 165/3*4 Draga er lette og med god fartsauking. Virkar som at styrken har auka allereie.
Vending frå heng: 135/2*2 150/2*2 160/1- 160/2 Her er det same problemet som i rykk, med at eg ikkje klarar å dra heilt ut og møte stonga. Dobbel på 160 er det beste eg har gjort frå heng, og trass i at det var dårleg teknisk så var det meir å gå på.
Knebøy: 170/3*2 180/3*2 190/3*2 Eksplosivt og utan belte.
Mage
Beveglegheitstrening
Sykkel 10min

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #140 : 06. januar 2010, 22:27 »
Økt1:
Skadeforebyggande knea og skuldrane
Vending frå heng til halvsitt: 100/2*2 110/2*2 Bra fart.
Høge støytdrag: 120/2 130/2*2 140/2
Press: 80/4 85/4*2
Kickstøyt til sitt: 80/2*2 90/2*2 Bra tøying.
Terapimaster
Bevegelegheitstrening
Tredemølle 10min

Økt2:
Rykk frå heng: 110/2*2 120/2 125/2 130/2*2 Veldig bra teknisk og lett rykk i dag. Kjenner at styrken har kome seg.
Styrkevending+pushpress: 110/2+2*6
Front knebøy frå sitt: 140/2 155/2 170/2 140/3*2 150/2*2
Hopp på kassar. Hoppa like høgt som bestenoteringa mi, frå då eg var 16år og 116kg.
Bevegelegheitstrening
Tredemølle 10min

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #141 : 07. januar 2010, 13:59 »
Basistrening 1.5time Godt for kondisen og uthaldenheita. Legg vekt på å vere nokonlunde allsidig sidan eg framleis er ein ungsau.
Underarmskørl 40/10*2 Merkar litt i handleddet, så må styrke handleddet før det vert ilt.
Ned-gåing på tredemølle i 10min. Går i 45sekund, av i 15sekund mens eg skrur opp farten 0.2km/t.
Massasje 50minutt.

Resten av dagen vert nytta til avslapping og dansekurs kl21, for å toppe forma til nyttårsballet på Laurdag Wink

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #142 : 08. januar 2010, 22:24 »
Økt1.
Tempo rykk: 60/4*2 65/4*2
Knebøy med stopp: 150/4 160/4*2 170/4
Nakkepress: 70/4*2 80/4 85/4
Overstøyt frå nakken: 140/2*2 155/2*2 165/2*2
Terapimaster
Bevegelegheitstrening
Tredemølle 10min

Økt2.
Styrkerykk: 85/2*2 92.5/2*2 100/2*2 Eksplosivt.
Støyt: 135/2+1*2 150/2+1*2 160/2+1*2 Var overraskane lett, kjenner at styrken har kome seg.
Støytdrag: 180/3 190/3*2 200/3 220/3*2
Hopp i trapp
Bevegelegheitstrening
Tredemølle 10min

Utlogget Jostein Frøyd

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 350
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 350

Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #143 : 09. januar 2010, 12:32 »
Masse bra løft her, spesielt rykken fra heng og di dobble støtene fredag. Har du tida til og være med på vestland egentlig, skal ikke du ha 3. knebøy økta den dagen?


vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #144 : 10. januar 2010, 14:16 »
Masse bra løft her, spesielt rykken fra heng og di dobble støtene fredag. Har du tida til og være med på vestland egentlig, skal ikke du ha 3. knebøy økta den dagen?


Måtte ta det, sto jo på programmet Wink Stemmer det, vi får ringast i dag.

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #145 : 10. januar 2010, 14:19 »
Laurdag:
Knebøy: 160/7 170/5 180/3
             170/7 180/5 190/3
             180/7 190/5 200/3 Gjekk lettare enn sist gong. Neste gong, om to veker er det +10kilo på alle setta.
Knebøy med stonga: 10*3
Benkpress: 100/4 110/4*2 120/4
Oppheisningar med hjelp: 8rep 6rep 4rep
Bevegelegheitstrening
Tredemølle 10min

Sundag:
Gå tur + Tøying.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #146 : 10. januar 2010, 14:21 »
Hvordan er det med tøying og bevegelighetstrening? Må alle vektløftere gjøre det så mye, eller bare de som er veldig tunge?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #147 : 10. januar 2010, 14:56 »
Hvordan er det med tøying og bevegelighetstrening? Må alle vektløftere gjøre det så mye, eller bare de som er veldig tunge?
Det er litt ueinigheit innanfor dette området. Men i Noreg er den rådande justisen at viss ein skal verte god så må ein tøye eller drive med bevegelegheitstrening. Nokon meinar at det er nok bevegelegheitstrening med rykk og støyt, og dette stemmer nok for nokon, for ein treng ikkje vere mjukare enn det ein må vere for å kome i dei mest i idelle posisjonane.

Sjølv er eg overbevist om at tøying og bevegelegheitstrening har hjulpe og hjelper meg mykje. Og dette har nok, som du peikar på, å gjere med at eg har ein stor kropp. Og tiltrass for at eg er den tyngste vektlyftaren i Noreg, så er eg av dei mest bevegelege, nettopp fordi eg har drive mykje med tøying og bevegelegheitstrening. Eg tykkjer at det hjelper meg med å få musklane til å slappe betre av og sjølvsagt teknisk.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #148 : 10. januar 2010, 15:09 »
Kan jeg spørre hvor mye du har i militærpress?

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #149 : 10. januar 2010, 15:22 »
Kan jeg spørre hvor mye du har i militærpress?
Altfor lite. Tok 105kg rett før nyttår. Dette er då heilt utan noko slags formtopp, så har ein del kilo å gå på med å til dømes ikkje trene tung benk rett før. Men det er uansett altfor lite.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!