Skrevet av Emne: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt  (Lest 224578 ganger)

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #255 : 08. mars 2010, 14:56 »
Frå Tysdagsøkta og inn var det omtrent ingen trening. Så var det NM Laurdag 6mars.
Det vart gull trass i overtreninga og ei veke med sjukdom rett før Smiley
Rykk: 140 - 150 - 160bom Hadde fått litt overskot etter å ha trena så lett og hadde gått ned 3kg til 136,4kg og var difor veldig spenstig. 160kg var nær, skulle ha venta to centimeter til med tilslaget.
Støyt: 175 - 185bom Lett fyrste lyft. Venda 185kg men begynte å svimle før overstøyten, så då kutta vi siste lyftet sidan gulla var sikra. Kjende her at overtreninga heng veldig i kroppen endå. Eg ser nok på ein månad med svært lite trening for å få dette ut av kroppen.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #256 : 08. mars 2010, 15:04 »
Kan du si noe mer om årsakene til overtrening? Er det for mye trening, for tung trening, eller andre ting som spiller inn?

136 kg er tynt. Vet om kortvokste menn i Bergensområdet som veier like mye.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #257 : 08. mars 2010, 15:10 »
kommer det noen filmer fra treningscampen?
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #258 : 09. mars 2010, 13:14 »
Kan du si noe mer om årsakene til overtrening? Er det for mye trening, for tung trening, eller andre ting som spiller inn?

136 kg er tynt. Vet om kortvokste menn i Bergensområdet som veier like mye.  Grin
Det er nok rett og slett den totale belastninga som har vore for stor pluss det at eg omtrent aldri har tatt meg meir enn to dagar fri etter eit stemne sidan eg begynte på vektlyfting for fem år sidan.

Hehe, ja, er eigentleg ikkje bøse før ein er opp på ein 150kg Wink Men er ikkje interessert i å gå opp i vekt når eg trenar så lite og lett som eg gjere no, er beire å ha litt å gå til eg begynner å trene skikkeleg att.

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #259 : 09. mars 2010, 13:16 »
kommer det noen filmer fra treningscampen?
Eg hadde ingen tunge lyft før stemnet på slutten av leiren og då veit eg ikkje om det var nokon som filma? Elles var det nok nokon gode lyft som vart filma, men dei er det ikkje eg som sit på. Her er forsøket mitt på 160kg i rykk frå helga: http://www.youtube.com/watch?v=pwKUg56BcFQ#noexternalembed&feature=sub

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #260 : 09. mars 2010, 13:20 »
Det med å ikke ta fri etter stevne tror jeg er sinnsykt viktig, spesielt når man blir eldre, tyngre og løfter store vekter. Vi er vel check på to hver der, jeg på de to første og du på de to siste.  Wink

Ser at spesielt de unge styrkeløfterne jeg kjenner er hissige på å komme i gang med nytt program med tunge vekter helst uken etter stevne, mens andre gjerne har fire uker med helt rolig trening etter stevner for å hente seg inn igjen. Jeg begynner å tro mer på det siste.

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Jostein Frøyd

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 350
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 350

Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #261 : 09. mars 2010, 20:47 »
kveil

har du tilgang til flere videoer fra nm?

Tenkte spesielt på rykka mine og det ene støtet?

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #262 : 10. mars 2010, 12:47 »
Det med å ikke ta fri etter stevne tror jeg er sinnsykt viktig, spesielt når man blir eldre, tyngre og løfter store vekter. Vi er vel check på to hver der, jeg på de to første og du på de to siste.  Wink

Ser at spesielt de unge styrkeløfterne jeg kjenner er hissige på å komme i gang med nytt program med tunge vekter helst uken etter stevne, mens andre gjerne har fire uker med helt rolig trening etter stevner for å hente seg inn igjen. Jeg begynner å tro mer på det siste.


Reknar med at du meinar at å ta fri er viktig, og der trur eg du har heilt rett Smiley Eg skal verte alvorleg mykje flinkare til å lytte til kroppen framover.

Ja, eg ser at det verte gjort mykje bra innan styrkelyften, eg har fått mange godt tips ifrå styrkelyftarar Smiley

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #263 : 10. mars 2010, 12:50 »
kveil

har du tilgang til flere videoer fra nm?

Tenkte spesielt på rykka mine og det ene støtet?
Kveil!

Høyr med Trøndar-Alex, var han som la ut 160kg rykket mitt.

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #264 : 10. mars 2010, 22:53 »
Da har jeg lagt ut film av 150kg rykket og første støtet som du safa goillmedaljen med

http://www.youtube.com/watch?v=3Oe5y8_BxCA#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=H-V4PHs75r0#noexternalembed
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #265 : 12. mars 2010, 15:14 »
Da har jeg lagt ut film av 150kg rykket og første støtet som du safa goillmedaljen med

http://www.youtube.com/watch?v=3Oe5y8_BxCA#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=H-V4PHs75r0#noexternalembed
Du gjere ein veldig god jobb med å leggje ut filmar av lyft frå NM Smiley Viktig arbeid for å få vist fram vektlyftinga, sjølv om eg gjerne skulle hatt 20kilo til på stonga.

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #266 : 21. mars 2010, 15:20 »
Overtreninga heng i. Så no går det i seks økter i veka med 50% belastning og ei varigheit på 1,5t. Denne treninga vert for puslete til å leggje ut her, så lar loggen liggje ei lita stund. Så håpar eg på vere tilbake i støytet om ikkje altfor lengje slik at eg får eit godt grunnlag til VM junior i Juni.

Elles ligg kroppsvekta stabilt på 136kg og eg er like slank som alltid, så virkar for at muskelmassen held seg Smiley

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #267 : 05. april 2010, 20:01 »
Då begynne eg å føle meg fin i kroppen att, og har sakte men sikkert begynt med å auke vektene att, eg held framleis antalet økter godt nede denne veka, så kan det vere at eg legg inn fleire økter neste veke. Eg gjorde 110kg i rykk og 140kg i støyt særs lett på Laurdag, så eg begynner loggføringa att.

Knebøy: 160/5*3
Støytdrag eksentrisk: 140/3*2 160/2*2
Benkpress: 100/5*3
Hantelpress: 26,5/5 31,5/5*2
Roing med hantlar: 26,5/5 31,5/5*2
Oppheisningar med hjelp: 5*4
Tredemølle 10minutt
Bevegelegheitstrening

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #268 : 06. april 2010, 15:48 »
Rykk frå heng under knea: 90/2*2 100/2*2 110/1*2
Støyt: 120/2+2*2 140/1+1*2 150/1
Terapimaster
Bevegelegheitstrening

vbear90

  • Gjest
Sv: Vebjørn Varlid sin veg mot 200kg i støyt
« #269 : 07. april 2010, 17:49 »
Front knebøy: 120/3*2 130/2*2
Støytdrag med strake bein: 90/6 110/6*2
Nakkepress: 50/6*3
Opptrekk: 40/4*2 50/4*2
Pullover: 40/4*4
Oppheisningar med hjelp: 6*3

Er framleis lette vekter, men begynner å verte bra lengde på øktene og eg får eit bra utbytte i forhold til teknisk og eksplosiv utføring av øvingane. Køyrer annakvar dag med "teknikk" og styrke.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!