Skrevet av Emne: Er dette praktisk mulig?  (Lest 6601 ganger)

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #45 : 20. november 2009, 14:52 »
At hollywoodstjerner bruker anabole steroider, efedrin o.l. for å forme kroppene sine til rollene de skal spille kommer vell ikke som noe sjokk på noen? Dette burde være kjent for de fleste.
In Rafa we trust.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #46 : 20. november 2009, 18:54 »
Lurer på om ikke mange av de personlige trenerne i Hollywood anbefaler litt "juks" i forbindelse oppbygging mot en film... Hva slags tanker har dere om f.eks. Christian Bale? Fra Maskinisten til Batman til Rescue Dawn til Batman igjen.....

Muskelminne bare. Sjekk ut JanB på forumet.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #47 : 20. november 2009, 19:04 »
Fytti å mye rare svar det var her. Hold dere til det dere kan, eller klapp igjen! Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #48 : 20. november 2009, 21:29 »
Muskelminne bare. Sjekk ut JanB på forumet.
Er vel sikkert en del det og ja.. Men nå ser det av og til ut som en del av folket her legger vel mye i 'muskelminne'.. Feks når de går på ny kur og plutselig blir mye større, for så å gi muskelminne æren..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #49 : 20. november 2009, 21:36 »
Nå står det han gikk opp 15 kg på et år, det er jo fint mulig. Men i en annen artikkel står det 13 kg i muskelmasse, umulig.

Men fortsatt å ha hørt at man max legger på seg 2-3 kg muskelmasse pr år med bra trening og kosthold osv osv... (reint da)
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #50 : 20. november 2009, 21:43 »
Nå står det han gikk opp 15 kg på et år, det er jo fint mulig. Men i en annen artikkel står det 13 kg i muskelmasse, umulig.

Men fortsatt å ha hørt at man max legger på seg 2-3 kg muskelmasse pr år med bra trening og kosthold osv osv... (reint da)

ja, men hva er muskelmasse liksom? 2-3 protein-muskelmasse er jo egentlig 10 kilo muskler fordi muskler består av rundt 70% vann liksom.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #51 : 20. november 2009, 21:46 »
Men fortsatt å ha hørt at man max legger på seg 2-3 kg muskelmasse pr år med bra trening og kosthold osv osv... (reint da)
Det der er veldig individuelt og har mye med gener å gjøre. Er mulig å legge på seg 4-5 kg muskelmasse i året etter nybegynner fasen med et bra kosthold og treningsprogram rettet for deg.
Når det gjelder tenåringer og startfasen så kan en legge på seg tykt med muskelmasse det første året! Testosteron <3

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #52 : 20. november 2009, 22:08 »
Det der er veldig individuelt og har mye med gener å gjøre. Er mulig å legge på seg 4-5 kg muskelmasse i året etter nybegynner fasen med et bra kosthold og treningsprogram rettet for deg.
Når det gjelder tenåringer og startfasen så kan en legge på seg tykt med muskelmasse det første året! Testosteron <3

Okay, regnet ikke med at tallene mine stemte helt, er bare noe jeg har hørt. Men uansett så ville jeg si 13kg er ganske umulig.

Skuespillerene får noe mer enn protinpulver vil jeg tro...
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #53 : 20. november 2009, 22:25 »
Nå står det han gikk opp 15 kg på et år, det er jo fint mulig. Men i en annen artikkel står det 13 kg i muskelmasse, umulig.

Men fortsatt å ha hørt at man max legger på seg 2-3 kg muskelmasse pr år med bra trening og kosthold osv osv... (reint da)
Er nok ikke umulig.. Bare en bitteliten ting jeg vil ta med: man vil jo gå opp i fettMENGDE mens man holder på, men ikke nødvendigvis fettPROSENT. Kanskje litt vesentlig når det kommer til det med kroppsvekt.. (Ikke ment som noe svar på det du skrev, tenkte bare det kunne nevnes om det ikke alt er nevnt.)

Men ang 13 kg muskler; se for deg en liten shitkid på 63 kg. 180 cm høy, aldri tatt i ei vekt, er i en alder der man har naturlig høye nivåer av diverse hormoner. Så begynner han å spise bra, og trene bøy, mark, benk og andre øvelser som går på de store muskelgruppene. Da vil jeg våge å påstå at det er fullt mulig å legge på seg 13 kg muskler.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #54 : 20. november 2009, 22:29 »
Okay, regnet ikke med at tallene mine stemte helt, er bare noe jeg har hørt. Men uansett så ville jeg si 13kg er ganske umulig.

Skuespillerene får noe mer enn protinpulver vil jeg tro...
Ser ut som helt okei nybegynner fremgang for min del når jeg kikker på bildene.
http://www.kjendis.no/2009/11/09/kjendis/film/twilight/8948401

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #55 : 20. november 2009, 22:34 »
Er nok ikke umulig.. Bare en bitteliten ting jeg vil ta med: man vil jo gå opp i fettMENGDE mens man holder på, men ikke nødvendigvis fettPROSENT. Kanskje litt vesentlig når det kommer til det med kroppsvekt.. (Ikke ment som noe svar på det du skrev, tenkte bare det kunne nevnes om det ikke alt er nevnt.)

Men ang 13 kg muskler; se for deg en liten shitkid på 63 kg. 180 cm høy, aldri tatt i ei vekt, er i en alder der man har naturlig høye nivåer av diverse hormoner. Så begynner han å spise bra, og trene bøy, mark, benk og andre øvelser som går på de store muskelgruppene. Da vil jeg våge å påstå at det er fullt mulig å legge på seg 13 kg muskler.

Mulig det er mulig å legge på seg 13kg muskler på den tiden, men da tror jeg vi snakker om veldig få mennesker. Er litt derfor jeg tviler på at han er rein.  Sannsynligheter tilsier iallefall i mitt hode at han "jukser" litt. Men på en annen side så hadde vel jeg gjort det samme visst jeg var i hans sko Smiley
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Er dette praktisk mulig?
« #56 : 21. november 2009, 05:17 »
Hehe er da ingen som har påstått at han er rein. Vi diskuterer jo hvorvidt det er mulig å legge på seg så mye i løpet av såpass kort tid.. Noe jeg da tror det er (uten dop), selv om han nok har brukt no ekstra juice.. Hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det enkelt, ikke sant, dessuten snakker vi tross alt om Hollywood her..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #57 : 21. november 2009, 05:50 »
Sant. Jeg tror ikke det er mulig. Men jeg har ikke noe grunnlag for å si det da jeg ikke kan mye om tema. Spørs litt hvordan man tolker ordet "mulig". Jeg ser på det som umulig selv om noen veldig få kan greie det... Å forklare det jeg mener\tenker blir bare innviklet så jeg velger å gi meg der. Smiley
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #58 : 21. november 2009, 09:07 »
Drit i fettprosent og hva journalisten påstår. saken er at det er mer enn mulig å gå fra tynn spjæling og til råere mann på et år.

Om man veier 65 kg når man begynner å trene eller 75, så er det ikke mye overskudd og trening som skal til for at vekten går oppover.

Man vil se så mye mer muskuløs ut enn når man var tynnere, så det er lett for folk og kanskje en selv og tro at vektoppgangen er i ren muskelmasse. Selvfølgelig går man opp i fettmengde også når man ligger i overskudd.

Jeg gikk selv opp fra 75 kg til 93 kg i løpet av det første året jeg trente. Ikke i ren muskelmasse, men det kunne sikert se slik ut. Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Er dette praktisk mulig?
« #59 : 23. november 2009, 09:55 »
Gikk selv opp 17 kg på ett måltid igår.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!