Skrevet av Emne: Bergen i sjokk etter at pepperkakebyen ble knust  (Lest 2496 ganger)

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Bergen i sjokk etter at pepperkakebyen ble knust
« #15 : 25. november 2009, 12:26 »
Dette er langt over streken fra Politibetjent Carsten Raa. Jeg er også sterkt uenig med uttalelser som "å kalle en spade for en spade". OM en med utviklingshemming hadde gjort dette, så ville det sannsynligvis vært fordi vedkommende ville hatt problemer med å skille mellom riktig og galt, samt vanskelig for å forholde seg til sosiale normer. Dette kan læres, men det tar litt tid, og det krever litt av et støtteapparat.

Jeg kan riktig nok ikke vite sikkert hva motivet til den/de som har gjort dette er, men mest sannsynlig er det idioter i fylla som skulle "ha det litt gøy", som sannsynligvis vet at de har gjort noe galt i ettertid.

Jeg mener det er en stygg uting å bruke ord som "retard" og "tilbakestående" som negative karakteristikker, når disse ordene henspeiler til mennesker som ikke har gjort noe annet "galt" enn å være litt annerledes. Fortjener de å bli brukt som en "bås" for idioter som vet at de gjør noe galt men som gjør det likevel? Det er heller ikke noe "stakkarslig" med mennesker med utviklingshemming. De fortjener, på lik linje som alle andre, respekt, og aksept for at de er slik de er. Det er ingen sykdom og de lider sjelden/aldri.
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!