Skrevet av Emne: Hvordan blir jeg stor ?  (Lest 15919 ganger)

Utlogget Børtil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #135 : 25. november 2009, 00:01 »
Vell Jeg tar ikke 4 liter melk om dagen. jeg tar 3 shakes om dagen. da ville det kanskje blitt litt mye melk ?

Nei, det kostholdet ditt impliserer er at du spiser for lite proteinrik kost om du mener det er nødvendig å supplementere med 3 shakes om dagen.

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #136 : 25. november 2009, 00:02 »
Emm hva vet du om det? jeg får i meg ca 210g proteiner på en dag. Og jeg tar 2-3 shakes. hver shake inneholder 24g Proteiner.
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #137 : 25. november 2009, 00:04 »
Emm hva vet du om det? jeg får i meg ca 210g proteiner på en dag. Og jeg tar 2-3 shakes. hver shake inneholder 24g Proteiner.

Ja, du spiser for lite proteiner i kosten da.. Derfor må du ta tilskudd for å kompensere for et mangelfult kosthold.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #138 : 25. november 2009, 00:06 »
Ossen i helsike skal jeg klare å spise nok da*? jeg går på skole og har jobb. JEg har 3 fulle dager i uken fra 8 på marran til 9 på kvelden. det er litt vanskelig og klare det da. derfor er shakes en lett og veldig grei løsning for min deg
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Børtil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #139 : 25. november 2009, 00:07 »
Emm hva vet du om det? jeg får i meg ca 210g proteiner på en dag. Og jeg tar 2-3 shakes. hver shake inneholder 24g Proteiner.

Det er derfor jeg sa 'impliserer', påstanden din antydet til at kostholdet ditt var mangelfult på proteiner.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #140 : 25. november 2009, 00:08 »
Ossen i helsike skal jeg klare å spise nok da*? jeg går på skole og har jobb. JEg har 3 fulle dager i uken fra 8 på marran til 9 på kvelden. det er litt vanskelig og klare det da. derfor er shakes en lett og veldig grei løsning for min deg

Jeg får lett i meg 2,2-2,5g proteiner per kilo kroppsvekt av å spise brød, så fremt jeg bulker(hæregård solsikkebrød).. Bulker jeg ikke spiser jeg tunfisk/skyr. Letteste sak i verden å få i seg nok proteiner synes nå jeg..

EDIT: Altså, poenget mitt er at diskusjonen om melk er retardet. Melk er sunt på den måten at du får i deg en god del næringsstoffer i forhold til antall kalorier. At det er usunt i store mengder er ikke et gyldig argument. Du kan dø av for mye vann, det betyr ikke vann er usunt.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Børtil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #141 : 25. november 2009, 00:09 »
Bulker jeg ikke spiser jeg tunfisk/skyr.

Skyr er en utmerket kilde til proteiner og laktobakterier!

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #142 : 25. november 2009, 00:12 »
hmm vell. jeg synes proteintilskudd er enkleste og beste løsningen for meg. seg ikke noen grunner til at man ikke skal ta det. vist du klarer å gi meg en KORREKT kilde på at man ikke skal ha det. vær så snill å vis den! Smiley
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Børtil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #143 : 25. november 2009, 00:14 »
hmm vell. jeg synes proteintilskudd er enkleste og beste løsningen for meg. seg ikke noen grunner til at man ikke skal ta det. vist du klarer å gi meg en KORREKT kilde på at man ikke skal ha det. vær så snill å vis den! Smiley

Jeg har ikke en gang i tråden antydet på at man ikke skal ta proteintilskudd, jeg argumenterte bare for at det var langt sunnere å drikke vanlig melk en å ta proteintilskudd.

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #144 : 25. november 2009, 00:16 »
ok. Men da har vi hvær vår mening da Smiley
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 478
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 478

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #145 : 25. november 2009, 00:22 »
ok. Men da har vi hvær vår mening da Smiley

Hvordan mener du det er sunnere med proteinpulver da? Smiley

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #146 : 25. november 2009, 00:25 »
e mener ikke at det er teknisk sett sunnere. men e mener heller ikke at det er sunnere å drikke masse melk. Men proteinpulver er mye raskere. det proteine jeg har er jo Myse/Melkeprotein da
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #147 : 25. november 2009, 00:47 »
e mener ikke at det er teknisk sett sunnere. men e mener heller ikke at det er sunnere å drikke masse melk. Men proteinpulver er mye raskere. det proteine jeg har er jo Myse/Melkeprotein da

Raskhet er irrelevant. Du får ikke mere muskelbygging totalt sett.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #148 : 25. november 2009, 07:40 »
vell jeg synes det er greit å få i meg litt ekstra proteiner om dagen i tilleg tiil deg jeg spiser til vanlig. jeg spiser ca 6 -7 ganger om dagen. og spiser til jeg blir helt mett. med Feks , Kylling, Fisk, kjøtt, Eller grovbrød. så vist det er for lite vet ikke jeg...
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: Hvordan blir jeg stor ?
« #149 : 25. november 2009, 15:48 »
vell jeg synes det er greit å få i meg litt ekstra proteiner om dagen i tilleg tiil deg jeg spiser til vanlig. jeg spiser ca 6 -7 ganger om dagen. og spiser til jeg blir helt mett. med Feks , Kylling, Fisk, kjøtt, Eller grovbrød. så vist det er for lite vet ikke jeg...

vis du spiser så mye å bra som det hver dag, å har trent i 18måner, burde du vell ha bedre max enn det du har på øvelsene? Grin
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!