Skrevet av Emne: Hitler tråden.  (Lest 24590 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Hitler tråden.
« #120 : 22. november 2009, 14:34 »
Hvordan vet du at dette ikke var overdimensjonerte ovner som tok mer enn en person om gangen? Hvor har du det ifra at filmingen skjedde lenge etter at leirene ble åpnet?

Det er da bare å se på bildene fra Auschwitz, så er man at kremasjonsovnene er relativt "standard" i størrelsen.

Sitat
Mener du at Hitler absolutt ikke var ute etter å utrydde jøder?

I de 10 første årene (sånn ca.) han satt med makten forsøkte han å deportere dem. Han forhandlet bl.a. med britene om å lage en jødisk stat i Madagaskar. Han kan jo selvfølgelig ha endret taktikk etter hvert.

Sitat
Jeg mener du hopper på de minste fnugg av bevis for å bekrefte dine merkelige synspunkt, hvordan i alle dager kom de på denne historien om gassing og jødebrenning om den ikke eksisterte?

Samtlige utryddelsesleire lå på den sovjetiske siden av "jernteppet". Det innebærer at vi må ta Stalins ord på det når han hevder at sovjetiske styrker fant gasskamre der. Stalin var en notorisk historieforfalsker, som blant annet retusjerte historiebøker gjentatte ganger etter hvert som tidligere maktpersoner falt i unåde. Videre omskrev han konsekvent historiebøkene i de landene han invaderte, for å tekkes egen ideologi.

Videre var det sikkert greit for seierherrene å utrope seg selv til "the good guys".




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Hitler tråden.
« #121 : 22. november 2009, 14:36 »
Jeg minner for ordens skyld om at Auschwitz var dimensjonert til å holde ca. 50 000 fanger (med mindre jeg husker helt feil). Det kan gi en pekepinn på hvor stor kremasjonskapasitet leiren hadde.
Videre ble leiren visstnok bygget på en sump, så massegraver er noe urealistisk.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Hitler tråden.
« #122 : 22. november 2009, 14:39 »

Når det gjelder Höss vet vi at hans tilståelse ble avgitt under tortur. Det ble innrømmet av britene i ettertid. Videre vet vi at han underskrev en ferdigskrevet tilståelse på engelsk, hvilket er suspekt, da han aldri behersket dette språket.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hitler tråden.
« #123 : 23. november 2009, 10:53 »
Zyklon B, pøh, det har jeg som en del av deff-dietten min.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Hitler tråden.
« #124 : 24. november 2009, 21:32 »
Når det gjelder Höss vet vi at hans tilståelse ble avgitt under tortur. Det ble innrømmet av britene i ettertid. Videre vet vi at han underskrev en ferdigskrevet tilståelse på engelsk, hvilket er suspekt, da han aldri behersket dette språket.

Mere, mere, mere! Jeg kan en del om dette emnet, men skulle ønske jeg kunne sitte på den samme kunnskapen som deg. Jeg er for øvrig helt enig med deg og har hatt mange diskusjoner om dette. Hvor har du tilegnet deg denne kunnskapen, har du noen bøker, nettsider, filmer ol. å anbefale?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!