Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 36057 ganger)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: mulla krekar
« #45 : 25. november 2009, 20:08 »
Stuck Mojo har noe de ville ha sagt til islamistene.

http://www.youtube.com/watch?v=ymLJz3N8ayI

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: mulla krekar
« #46 : 25. november 2009, 20:17 »
Stemte du Vigrid eller Norgespatriotene, Danny?

Latterlig...

Godt eksempel på latterliggjøring vi nordmenn blir utsatt for når vi har et problem med alle utlendingene. Jeg har et kjempeproblem med det som skjer i samfunnet vårt med alt for stor innvandring, feilsått integrering og kriminelle utlendinger. Jeg skulle gjerne sett brorparten av alle snyltere, trangsynte kvinnemishandlere, ekstreme religiøse, gullsmykkebefengte banditter som dessverre våre nye landsmenn ovverrepresenterer så til de grader, med hodet sitt så langt inn i klagemuren at det hadde vært billigere å sparkle over dem enn å grave de ut. Det gjør meg ikke til rasist, det gjør meg til en nordmann som er bekymret for landet sitt.

Og nei, jeg stemmer heller ikke FRP, Vigrid eller Demokratene.

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: mulla krekar
« #47 : 25. november 2009, 21:51 »
Når politikerne ikke bryr seg (og det tydligvis aldri blir noe Frp regjering) må man kanskje begynne å tenke litt annerledes. En seriøs interesseorganisasjon som jobber for å påvirke myndigheten til en mer rettferdig og realistisk invandringspolitikk kunne vært noe. Nytter ikke bare å sitte på internettforum og sutre, da skjer det aldri noe.

Smiley


Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #48 : 25. november 2009, 21:53 »
Man må få dem til å bry seg.

Intregreringen er fucked up allerede, når innvandrere kommer inn til oslo står det en eller annen idiot der og ber han bli med å selge dop, fordi da tjener man penger lett.. og dette er vanligvis også de som ikke engang har fått tillatelese og være her.

Full stopp med innvandring en god periode før vi har fikset opp problemet vi har allerede, samt funnet en god løsning på intregrering, så kan man begynne å tenke på å sende inn noe igjen.

Det skulle også vært REGLER. Ikke drive å bygge muskeer og Allah-templer i Norge.. Norge er ett kristent land, her skal det være kirker. Det er jo bare tull. De har ett VALG og komme hit. da får de sitte å be hjemme hvis de vill, men skal ikke kreve å ha religiøse templer/hus bygd i Norge med våre statspenger.

I Kina har dem strenge regler på dette, og de har ikke samme problem som vi har her. Vi lar dem gjøre for mye, bestemme alt for mye. Dermed trur de at de kan gjøre hva de vill.

Problem solved.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: mulla krekar
« #49 : 25. november 2009, 21:58 »
Du kan mene hva du vil, men vil tro det er nok av folk som sitter på forum rundt om i landet og skriver om innvandring. De fleste er jo enige, det er bare at ingen gidder å ta fingern ut av rompa og faktisk få gjort noe.

Og ja - det var en oppfordring! Smiley
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #50 : 25. november 2009, 22:00 »
Du kan mene hva du vil, men vil tro det er nok av folk som sitter på forum rundt om i landet og skriver om innvandring. De fleste er jo enige, det er bare at ingen gidder å ta fingern ut av rompa og faktisk få gjort noe.

Og ja - det var en oppfordring! Smiley

jaha?

mener du noe annet, eller sitter du også bare der og ikke gjør no?


Jeg er ingen politiker, og det nøtter ikke gjør ting aleine. man må være fler om man skal få noe igjennom.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #51 : 25. november 2009, 22:07 »
Det er 10,6% innvandrere i Norge. Av disse er 47% fra Asia, Afrika og Latin-America. Dette inkluderer barn av ikke-norske foreldre. http://www.ssb.no/innvandring/ Det betyr at vi har ca 5% fremmedkulturelle i Norge. Mange av disse er riktignok muslimer, men det er svært få islamister. Nesten alle er her for å komme vekk fra islamister. Vi har riktignok Mulla Krekar og vistnok syv Talibanere som vi vet om. http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/talibantorturist-fikk-opphold-i-norge-2738896.html Tviler på at disse klarer å ta over landet, så puslete er vi ikke. Men jeg syntes, spesielt av respekt for de andre innvandrerne, så kan disse gjerne få en dårlig velkomst.

Å se på gaten gir et feilaktig bilde av hvordan ting er. I området rundt Oslo S som er brukt som eksempel i denne tråden får man dessuten et veldig dårlig inntrykk av nordmenn og. Ingen andre steder jeg har hvert i verden er det så mye dritt som der. Nordmenn som går rundt som zoombier er vel så godt representert i gatebildet. Det betyr ikke at vi er en nasjon av sprøytenarkomane.

Noe som er ett problem er at internasjonal kriminalitet er kommet for fullt til Norge. Det må selvfølgelig beskjempes. Men det må ikke blandes sammen med innvandring og flyktning politikk. Dette handler om bander fra østeuropa som driver med alt fra innbrudd til dopsalg, afrikanere som driver organisert gateprostitusjon, ulovelige innvandrere som selger hasj ved akerselven. Disse har ofte ikke opphold her og blir sendt ut av landet når de blir funnet.

Det vi kan gjøre selv for å beskjempe dette er å ikke kjøpe narko, steroider og horer. Samle en bande og "ordne opp selv" er jo at vi starter borgerkrig. Det beste vi kan gjøre overfor innvandrere og asylsøkere er å hjelpe dem med integreringen. Bli venner med dem. Trening er populert i disse miljøene, du ser dem på gymmet, snakk med dem. Kan love dere at en ting som gir status hos nye innvandrere er norske venner. Og det er vanskelig å få.
Die trying

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: mulla krekar
« #52 : 25. november 2009, 22:41 »
Problemet er hele kulturen deres. Den krasjer så totalt med vår. De trenger ikke være islamister for å drive faenskap. Når naive lille jensemann sitter blåøyd og kaster pass og statsborgerskap etter alt som kryper inn i landet, er det ikke rart de tror de kan gjøre hva de vil. De vet nemlig hvordan godtroende nordmenn er, og de utnytter det GROVT. Jeg er drit lei av å bli tråkka på, og prøvd utnyttet. De sitter i leilighetene sine (betalt av staten) og tygger khat og ler høyt hele dagen av hvor lett det er å leve i Norge. De innvandrerne i Norge som er fullt integrert, kan fullt ut norsk, jobber ræva av seg, og har skikkelig folkeskikk har jeg dog utrolig respekt for.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: mulla krekar
« #53 : 25. november 2009, 23:00 »
Angående den linken til dagbladet som ble lagt ut her tidligere i tråden om at nordmenn ikke har peiling på hvor mange utlendinger som bor i Norge så tar jeg meg frihet til å kopiere fra en del av diskusjonen som pågikk under artikkelen.

Innvandringstatistikkene blir manipulert av myndighetene, ved at man fornorsker store mengder innvandrere etter to generasjoner. Dvs at Norge om 100 år kun vil ha 10-20% innvandrere da også, ifølge SSB, selv om 90 % av befolkningen i Norge vil ha forfedre innvandret fra Afrika eller Pakistan.
For å studere veksten i "innvandrerbefolkningen", er det mye mer interessant å studere veksten i såkalte "etniske minoriteter" i Norge, altså personer med minoritetsbakgrunn. Denne kategorien brukes når man skal tildele innvandrerbefolkningen fordeler i Norge, feks når det skal kvoteres inn på Politihøyskolen eller i det offentlige. Da blir feks barn adoptert fra Korea eller mulatter som John Carew regnet inn i denne kategorien som kan kvoteres.
Innvandrebefolkning og minoritetsbefolkning er med andre ord to helt ulike begreper. Når SSB definerer innvandrerbefolkning, bruker de den innsnevrede betegnelsen. Når myndigheten avgjør hvem som skal kvoteres, altså nordmenn med minoritetsbakgrunn, så bruker de den utvidede betegnelsen.
Når nordmenn flest blir spurt om innvandrerbefolkning, bruker de også dette utvidede begrepet, altså nordmenn med minoritetsbakgrunn, når de oppfatter hvilke nordmenn som er innvandrere.
Antall nordmenn med minoritetsbakgrunn øker nå eksplosivt, særlig ved at etniske nordmenn nå inngår ekteskap og får barn med nordmenn med minoritetsbakgrunn i stadig økende grad.
Derfor har nå 18-20 % av befolkningen i Norge minoritetsbakgrunn. Blant nyfødte barn i Norge har over 30 % av barna nå minoritetsbakgrunn. Og er dermed kvalifisert for å bli kvotert inn på Politihøyskolen og i statsadministrasjonen pga sitt mørke pigment.
Når NRK, Dagbladet og VG ansetter "flerkulturelle" journalister med innvandrerbakgrunn for å øke mangfoldet i redaksjonen, har jeg merket meg at de har en tendens til å ende opp med å ansette adopterte og mulatter de også. Altså personer som i følge SSB IKKE er innvandrere, men kun er personer med minoritetsbakgrunn.
Nordmenn er med andre ord ikke så forvirret som denne Dagblad-artikkelen antyder, de er bare manipulert av statistikk.
Lær denne forskjellen:
1. Nordmenn med innvandrerbakgrunn:
Vil aldri utgjøre mer enn 10 % av befolkningen i Norge, selv om 10 millioner afrikanske muslimer skulle innvandre til Norge de neste 100 årene.
2, Nordmenn med minoritetsbakgrunn:
Vil øke eksplosivt i årene framover, flertallet av Norges befolkning vil ha en eller annen minoritetsbakgrunn om bare 20-30 år, og over 30 % av alle barn født i Norge i år har nå en slik minoritetsbakgrunn.

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #54 : 25. november 2009, 23:06 »
Arbeiderpartiet, er det noe du vill fram til? Tulling.
Nei, jeg lurte bare på om du stemte et av de partiene. Tulling.

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #55 : 25. november 2009, 23:06 »
Problemet er hele kulturen deres. Den krasjer så totalt med vår. De trenger ikke være islamister for å drive faenskap. Når naive lille jensemann sitter blåøyd og kaster pass og statsborgerskap etter alt som kryper inn i landet, er det ikke rart de tror de kan gjøre hva de vil. De vet nemlig hvordan godtroende nordmenn er, og de utnytter det GROVT. Jeg er drit lei av å bli tråkka på, og prøvd utnyttet. De sitter i leilighetene sine (betalt av staten) og tygger khat og ler høyt hele dagen av hvor lett det er å leve i Norge. De innvandrerne i Norge som er fullt integrert, kan fullt ut norsk, jobber ræva av seg, og har skikkelig folkeskikk har jeg dog utrolig respekt for.
Det er stort sett bare enslige mindreårige som får pass og statsborgerskap. De og Familiegjennforening med ektefelle, egne barn eller foreldre. Da bare viss den som vil ha dem her kan forsørge dem med fast(selvsagt lovlig) inntekt. Stort sett polske arbeidere og nordmen som gifter seg som får dette. Reglene er kraftig strammet inn allerede. Av Jens.
Die trying

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #56 : 25. november 2009, 23:10 »
Latterlig...

Godt eksempel på latterliggjøring vi nordmenn blir utsatt for når vi har et problem med alle utlendingene. Jeg har et kjempeproblem med det som skjer i samfunnet vårt med alt for stor innvandring, feilsått integrering og kriminelle utlendinger. Jeg skulle gjerne sett brorparten av alle snyltere, trangsynte kvinnemishandlere, ekstreme religiøse, gullsmykkebefengte banditter som dessverre våre nye landsmenn ovverrepresenterer så til de grader, med hodet sitt så langt inn i klagemuren at det hadde vært billigere å sparkle over dem enn å grave de ut. Det gjør meg ikke til rasist, det gjør meg til en nordmann som er bekymret for landet sitt.

Og nei, jeg stemmer heller ikke FRP, Vigrid eller Demokratene.
Latterlig...

Godt eksempel på at folk flest ikke greier å lese gjennom et innlegg uten å spinne sine egne tanker om hva som blir skrevet. Jeg ville helst stemt både FRP, Vigrid eller Norgespatriotene. Mest fan av FRP, men kan si meg enig i store deler av politikken til de to andre partiene også.

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: mulla krekar
« #57 : 25. november 2009, 23:10 »
Og det gjorde du fordi?

Til Bruce
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #58 : 25. november 2009, 23:15 »
Angående den linken til dagbladet som ble lagt ut her tidligere i tråden om at nordmenn ikke har peiling på hvor mange utlendinger som bor i Norge så tar jeg meg frihet til å kopiere fra en del av diskusjonen som pågikk under artikkelen.

Innvandringstatistikkene blir manipulert av myndighetene, ved at man fornorsker store mengder innvandrere etter to generasjoner. Dvs at Norge om 100 år kun vil ha 10-20% innvandrere da også, ifølge SSB, selv om 90 % av befolkningen i Norge vil ha forfedre innvandret fra Afrika eller Pakistan.
For å studere veksten i "innvandrerbefolkningen", er det mye mer interessant å studere veksten i såkalte "etniske minoriteter" i Norge, altså personer med minoritetsbakgrunn. Denne kategorien brukes når man skal tildele innvandrerbefolkningen fordeler i Norge, feks når det skal kvoteres inn på Politihøyskolen eller i det offentlige. Da blir feks barn adoptert fra Korea eller mulatter som John Carew regnet inn i denne kategorien som kan kvoteres.
Innvandrebefolkning og minoritetsbefolkning er med andre ord to helt ulike begreper. Når SSB definerer innvandrerbefolkning, bruker de den innsnevrede betegnelsen. Når myndigheten avgjør hvem som skal kvoteres, altså nordmenn med minoritetsbakgrunn, så bruker de den utvidede betegnelsen.
Når nordmenn flest blir spurt om innvandrerbefolkning, bruker de også dette utvidede begrepet, altså nordmenn med minoritetsbakgrunn, når de oppfatter hvilke nordmenn som er innvandrere.
Antall nordmenn med minoritetsbakgrunn øker nå eksplosivt, særlig ved at etniske nordmenn nå inngår ekteskap og får barn med nordmenn med minoritetsbakgrunn i stadig økende grad.
Derfor har nå 18-20 % av befolkningen i Norge minoritetsbakgrunn. Blant nyfødte barn i Norge har over 30 % av barna nå minoritetsbakgrunn. Og er dermed kvalifisert for å bli kvotert inn på Politihøyskolen og i statsadministrasjonen pga sitt mørke pigment.
Når NRK, Dagbladet og VG ansetter "flerkulturelle" journalister med innvandrerbakgrunn for å øke mangfoldet i redaksjonen, har jeg merket meg at de har en tendens til å ende opp med å ansette adopterte og mulatter de også. Altså personer som i følge SSB IKKE er innvandrere, men kun er personer med minoritetsbakgrunn.
Nordmenn er med andre ord ikke så forvirret som denne Dagblad-artikkelen antyder, de er bare manipulert av statistikk.
Lær denne forskjellen:
1. Nordmenn med innvandrerbakgrunn:
Vil aldri utgjøre mer enn 10 % av befolkningen i Norge, selv om 10 millioner afrikanske muslimer skulle innvandre til Norge de neste 100 årene.
2, Nordmenn med minoritetsbakgrunn:
Vil øke eksplosivt i årene framover, flertallet av Norges befolkning vil ha en eller annen minoritetsbakgrunn om bare 20-30 år, og over 30 % av alle barn født i Norge i år har nå en slik minoritetsbakgrunn.

Som du ser hos SSB som jeg har linket til, er barn av ikke norske med i de 10,6%. De som er adoptert eller barn av ekteskap mellom norske og utenlandske er vel norske? Er det brune øyne og mørkt hår du er redd for? Min Kone har en pakistansk far hun ikke har kontakt med+ spennende navn, vil våre barn være en minoritet? Den teorien her er ekte rasisme og ikke vanlig fremmedfrykt.
Die trying

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #59 : 25. november 2009, 23:29 »
Og det gjorde du fordi?

Til Bruce
Fordi det virket som han hadde meninger som sammenfaller med ett av de nevnte partiene, og det kunne være innteressant å se om han stemte på et parti som har en så klar holdning til ikke vestlig innvandring som disse partiene har. Skjønner ikke hvorfor han og B.B gikk i forsvar med en gang, er det noe galt med å stemme Norgespatriotene eller Vigrid?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!