Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 36361 ganger)

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #120 : 30. november 2009, 20:44 »
Du er så håpløs av og til.

Nei, jeg tror ikke at jeg blir bedre integrert av å si min mening om en religion som jeg helt sikkert kjenner til bedre enn deg. Sier du at jeg ikke har lov til dette pga min bakgrunn? Da er du isåfall det du beskylder alle andre for hele tiden, en rasist.

honnør
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: mulla krekar
« #121 : 30. november 2009, 22:22 »
Du vet godt hva jeg mener.. Jeg kan vedde håndet mitt mot at du ikke sier de samme meningene dine til de innvandrere du omgås..

Innvandrerene jeg omgåes, er ikke religiøse, så det går greit. Familien min vet godt hva jeg mener om religion, og aksepterer at jeg ikke tror, så det er heller ikke et problem.

Om det er slik i din vennekrets at man ikke kan kritisere islam uten å bli mobbet, så synes jeg synd på deg, for du virker ikke som en veldig religiøs person selv.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: mulla krekar
« #122 : 30. november 2009, 22:39 »
Er jeg anti-norsk dersom jeg ikke ser meg enig i rasistiske utsagn til FRP eller fordømmer måten Israel kjører over Palestinere på? eller hva er greie?
Ikke anti-norsk, bare en fjott som ikke evner å se noe annet enn 'RASSISME!!!11one' så fort du hører folk være kritiske til innvandring. Men er jo en gang sånn at venstresidefjompene gjerne roper 'rasisme' så fort noen kritiserer innvandringa, om argumentet mot å få hit flere er aldri så godt. Asså, det er BARE dem i hele verden som ikke evner å se for seg hvordan demonstrasjonene i Oslo hadde sett ut om demonstrandene hadde vært.. tja.. 10 ganger flere enn de var, hvilket er et punkt vi _vil_ komme til om få år, mtp hvordan de formerer seg. 

For øvrig bekrefter du det jeg har sagt i flere år; ja, vi har kanskje en del sekulære muslimer her i landet, men når dagen kommer der de vil måtte komme til å velge parti, islam vs den norske stat, er det jo selvsagt hva de kommer til å velge. Og da, min kjære uvenn, DA får vi interessante tendenser her..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #123 : 30. november 2009, 22:44 »

Om det er slik i din vennekrets at man ikke kan kritisere islam uten å bli mobbet, så synes jeg synd på deg, for du virker ikke som en veldig religiøs person selv.

Jeg kritiserer Islam når jeg vil og ingen i vennekrestsen mobber meg for det, for det er et veldig fåtall av dem som er religiøse eller muslimer.



Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #124 : 30. november 2009, 22:49 »
Ikke anti-norsk, bare en fjott som ikke evner å se noe annet enn 'RASSISME!!!11one' så fort du hører folk være kritiske til innvandring. Men er jo en gang sånn at venstresidefjompene gjerne roper 'rasisme' så fort noen kritiserer innvandringa, om argumentet mot å få hit flere er aldri så godt. Asså, det er BARE dem i hele verden som ikke evner å se for seg hvordan demonstrasjonene i Oslo hadde sett ut om demonstrandene hadde vært.. tja.. 10 ganger flere enn de var, hvilket er et punkt vi _vil_ komme til om få år, mtp hvordan de formerer seg. 

For øvrig bekrefter du det jeg har sagt i flere år; ja, vi har kanskje en del sekulære muslimer her i landet, men når dagen kommer der de vil måtte komme til å velge parti, islam vs den norske stat, er det jo selvsagt hva de kommer til å velge. Og da, min kjære uvenn, DA får vi interessante tendenser her..

Dette er like sannsynlig som dommedagen og at Krekar skal sprenge Norge, konsipirasjonsteorier av frp'ere.





Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: mulla krekar
« #125 : 30. november 2009, 22:52 »
Jeg kritiserer Islam når jeg vil og ingen i vennekrestsen mobber meg for det, for det er et veldig fåtall av dem som er religiøse eller muslimer.

Så bra. Nå gjenstår det bare at du kan akseptere at andre enn deg også kan komme med islamkritikk, uten å ta det personlig.

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #126 : 30. november 2009, 23:27 »
Videre er jeg tilhenger av å hjelpe folk der de er. Det er intet mindre en idioti med stor I å ta hit alle som måtte ha det trasig, for det er ingen varig løsning på hva enn problem man måtte stå overfor; som midlertidig løsning, ja vel, men da skal man ha det som betingelse, og forvente, at de reiser hjem når hjemlandets tilstand forbedrer seg, evt tvinge dem til å reise. Og hvorfor har vi faktisk mulighet til å tvinge dem til å reise? Jo, nå skal du høre! Cheesy Fordi vi faktisk har mer rett til å bo her enn "dem", uansett hva sosionom-tullingene ute på venstresida måtte tro og hvilken misforståelse de måtte leve i; de kan for øvrig bare bli med Ali tilbake til Pakistan hele hurven. De har jo så spennende kultur og all ting der, de måtte jo få det som plommen i egget. Tongue

Hvem mener du skal sendes hjem? Forstår at du vil ha Krekar og de Taliban typene vi har i landet vekk, men det hadde du jo ikke merket engang. De er jo ikke stort mer enn et infanterilag. Mener du at alle med fremmedkulturell bakgrunn skal ut av landet? Ungene deres? Hvor mange generasjoner tar det å bli norsk? Er det religionsfrihet du er mot? Hva skal kriteriene være? Hvordan vil du gjennomføre dette i forhold til internasjonale lover?

Dette er like sannsynlig som dommedagen og at Krekar skal sprenge Norge, konsipirasjonsteorier av frp'ere.

Enig! Godt formulert!
Die trying

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: mulla krekar
« #127 : 30. november 2009, 23:51 »
Dette er like sannsynlig som dommedagen og at Krekar skal sprenge Norge, konsipirasjonsteorier av frp'ere.
Er det nå egentlig det?
Slik er innvandringa...


http://www.document.no/2009/07/tabell_1_oversikt_over_befolkn.html

For øvrig.. http://www.aftenposten.no/kul_und/article2721523.ece
Vi mister mao fullstendig oversikten over hvor mange som er vestlige og ikke. Hva gjør man da feks med kriminalstatistikken, der man fra før hadde egne tall over hvor mange vestlige og ikke-vestlige som var dømt? Tongue Nope, jeg er ikke manisk opptatt av å holde styr på ikke-vestlige innvandreres kriminalvaner, men enkelte ting skal jo gjerne hysjes ihjel.

Hvem mener du skal sendes hjem? Forstår at du vil ha Krekar og de Taliban typene vi har i landet vekk, men det hadde du jo ikke merket engang. De er jo ikke stort mer enn et infanterilag. Mener du at alle med fremmedkulturell bakgrunn skal ut av landet? Ungene deres? Hvor mange generasjoner tar det å bli norsk? Er det religionsfrihet du er mot? Hva skal kriteriene være? Hvordan vil du gjennomføre dette i forhold til internasjonale lover?
Er ikke det åpenbart? Tongue Innvandringa kan jo deles inn i flere kategorier, feks arbeidsinnvandrere og flyktninger; mens det er lite mening i å kaste ut noen som faktisk er her for å jobbe og har fått oppholdstillatelse nettopp på dette grunnlaget, er en flyktning en som kommer hit fordi tilstanden i hans eller hennes land ikke er til å leve med. Når da landet stabiliserer seg, er det jo ingen ting i veien for at personen kan reise hjem.
Der svarte jeg vel i grunnen på alt du spurte om, tror jeg.

[digresjon]
Ser det som et problem at en del venner seg til en behagelig norsk livsstil, slik at det blir ubehagelig å reise hjem. De har jo sågar også fått venner, og disse vennene vil jo gjerne at de blir her, ikke sant, så da er det jo så mye enklere å bare gi dem statsborgerskap for å slippe alt bråket med folketog i gatene, der de har bannere med påskriften "La Mohammad bli!!".. Det er jo aaalt for galt at noen skal miste en kompis eller til og med, Gud forby, måtte endre livsstil fordi han må reise hjem til landet sitt, ikke sant.. Da dukker det dog opp et lite problem: hva med dem som fortsatt er i hjemlandet..? De som ikke kjenner til annet enn krig og elendighet, og som faktisk aldri har fått muligheten til å komme til Norge? DE er det liksom ikke så brenn-nøye med. Hmmm kanskje det er fordi de ikke veit hva de går glipp av, så da er det greit?  Om ting skal bli rett og rettferdig, i god, gammel venstre-ånd, bør vi jo hente hit alle samme, slik at alle får en del av kaka?  :Smiley
[/digresjon]

Hvor mange generasjoner det tar å bli norsk? What.. Har du noen gang hørt om en innvandrer som har vært her i flere generasjoner uten å få statsborgerskap? Tongue Når han får det er han jo norsk. Punktum. Problemet er jo bare at de deler det ut i hytt og pine. Jada, de skal ha en trygghet så de veit at de ikke kan bli sendt ut hvilken tid som helst, men hva da med å bare si at du er trygg så lenge du jobber/evt prøver å få jobb og oppfører deg. Selg dop, voldta... hmm.. noe/noen, driv med annen kriminalitet, og du fyker på huet og ræva ut.

Det med Krekar og Taliban-folka er ren prinsippsak, for nei, jeg "merker" ikke noe til det, verken om de er her eller blir sendt ut. Men igjen, prinsipp. Norge er vel det eneste landet i VERDEN som synes det er greit å huse terrorister. Kanskje utenom Saudi-Arabia, for så vidt jeg veit VIL verken Pakistan, Afghanistan, Tyrkia eller noen andre av de landa der ha dem. De er der, men de er ikke ønsket. Men hey, det er jo tilfellet her og!  Cheesy
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #128 : 01. desember 2009, 00:21 »
Er det nå egentlig det?
Slik er innvandringa...


http://www.document.no/2009/07/tabell_1_oversikt_over_befolkn.html



Fin tegning! Den viser at det er ca 250k "ikke-vestlige" innvandrere, altså ca 5% av befolkningen. Er du redd disse skal plutselig bli en radikal gjeng som vil styrte Norge?

Innvandringspolitikken er kraftig strammet inn allerede. Også med rødgrønnt flertall. De som får opphold i riket nå er stort sett barn under 18 som kommer alene. Er du imot at disse får beskyttelse i Norge? Det er allerede slik at asylsøkere som kommer fra land hvor det kan bli bedre bare får midlertidig opphold. Slik ble det gjort med Irakerne for noen år siden.

Gjør du kriminelle handlinger blir du kastet ut av landet viss du ikke er statsborger og det er et sted å sende deg til. Tror nok de fleste av dem du er redd for har norsk statsborgerskap, og er altså norsk i følge deg. Noen er selfølgelig omreisende kriminelle som ser et marked i Norge, de sendes ut når de har sonet.

Det er ingen som ønsker Krekar og Taliban i Norge. Det lett for FRP å si at de skulle kastet de ut for lenge siden. Like lett som det var for Obama å si at han skulle stenge Guantanamo. Det som er vanskelig er å gjøre det. Noen må ta imot på andre siden.

Die trying

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: mulla krekar
« #129 : 01. desember 2009, 00:32 »
Fin tegning! Den viser at det er ca 250k "ikke-vestlige" innvandrere, altså ca 5% av befolkningen. Er du redd disse skal plutselig bli en radikal gjeng som vil styrte Norge?

Hehe, skjønner du ikke ut fra "tegningen" at denne gruppen vokser?

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #130 : 01. desember 2009, 00:36 »
Hehe, skjønner du ikke ut fra "tegningen" at denne gruppen vokser?
Tegningen slutter i 2009 så det vet vi ingenting om. Det vi snakker om her er det orange feltet, det ser ut til å være stabilt siden ca 1997. Jeg skriver jo at asylpolitikken er strammet inn.
Die trying

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: mulla krekar
« #131 : 01. desember 2009, 00:41 »
Hehe, skjønner du ikke ut fra "tegningen" at denne gruppen vokser?
Hehe det var nettopp poenget ja.. biggrin

Tegningen slutter i 2009 så det vet vi ingenting om. Det vi snakker om her er det orange feltet, det ser ut til å være stabilt siden ca 1997. Jeg skriver jo at asylpolitikken er strammet inn.
Du er ikke så god på å lese statistikk, er du vel? Tongue

Fin tegning! Den viser at det er ca 250k "ikke-vestlige" innvandrere, altså ca 5% av befolkningen. Er du redd disse skal plutselig bli en radikal gjeng som vil styrte Norge?

Innvandringspolitikken er kraftig strammet inn allerede. Også med rødgrønnt flertall. De som får opphold i riket nå er stort sett barn under 18 som kommer alene. Er du imot at disse får beskyttelse i Norge? Det er allerede slik at asylsøkere som kommer fra land hvor det kan bli bedre bare får midlertidig opphold. Slik ble det gjort med Irakerne for noen år siden.

Gjør du kriminelle handlinger blir du kastet ut av landet viss du ikke er statsborger og det er et sted å sende deg til. Tror nok de fleste av dem du er redd for har norsk statsborgerskap, og er altså norsk i følge deg. Noen er selfølgelig omreisende kriminelle som ser et marked i Norge, de sendes ut når de har sonet.

Det er ingen som ønsker Krekar og Taliban i Norge. Det lett for FRP å si at de skulle kastet de ut for lenge siden. Like lett som det var for Obama å si at han skulle stenge Guantanamo. Det som er vanskelig er å gjøre det. Noen må ta imot på andre siden.
Det var disse 5 prosentene som løp rundt i Oslo og kasta stein og knuste butikkvinduer. Ikke så rent lite imponerende hvor mye faenskap den bittelille prosenten klarer å få til, serru.

Unger under 18 som kommer alene ja, hvorfor i all verden tror du det er sånn da? Hvem har vel hjerte til å hive ut en liten shitkid som ikke er myndig en gang. Og da er det jo bare å spille familiegjenforeningskortet, så får plutselig resten av slekta komme og. Fine greier. Tongue

Er lett for dem å si det, for de må jo ytterst sjelden legge handling bak det de sier mtp at de aldri har blitt gitt sjansen. Likevel, den godeste Mullah`n har jo reist på ferie til Irak, har han ikke det da? Da kan det jo ikke være SÅ farlig å reise dit, ei heller så problematisk å faktisk sende ham hjem. Om han faktisk reiser dit frivillig, mener jeg, på ferie. (Det kan jo være at risikoen er der, kanskje den godeste Mullah`n bare er glad i ekstremsport eller noe sånt? Det vites ikke.)
For øvrig brøt han jo også asylvilkårene med å gjøre dette..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #132 : 01. desember 2009, 01:14 »
Hva har jeg lest feil på statistikken? At jeg ikke antar at det vil bli akslererende utvikling i fremtiden og får den til å passe inn i en konspirasjonsteori? Det det er økning av nå, ifølge den grafen, er østeuropeere. Det er arbeidsinnvandring. Uten dem hadde grafen hatt en utflating på slutten.

De som kastet stein i Oslo var en gjeng med drittunger. Og representerer ikke disse 5%.

Mener du vi burde ha kaldt nok hjerte til å sende barn som har reist alene gjennom hele Europa for å komme unna feks Taliban som har drept foreldrene deres tilbake? Jeg vet hvorfor det er barn som kommer, jeg jobber med integrering av enslige mindreårige asylsøkere.

De får ikke gjenforening med slekten. Det er strammet inn.
Die trying

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: mulla krekar
« #133 : 01. desember 2009, 02:34 »
Hva har jeg lest feil på statistikken? At jeg ikke antar at det vil bli akslererende utvikling i fremtiden og får den til å passe inn i en konspirasjonsteori? Det det er økning av nå, ifølge den grafen, er østeuropeere. Det er arbeidsinnvandring. Uten dem hadde grafen hatt en utflating på slutten.
Pila peker stadig oppover, det var jo liksom det som var poenget.

De som kastet stein i Oslo var en gjeng med drittunger. Og representerer ikke disse 5%.
De skal da bare ses bort i fra, fordi du sier de var drittunger? Tongue Hva vet vel du om de går inn under de 5% eller ei? Det gjør jo forsåvidt ikke jeg heller, men jeg hørte dem nå rope allah akbar. Var vel for moro skyld det da, sikkert.

Mener du vi burde ha kaldt nok hjerte til å sende barn som har reist alene gjennom hele Europa for å komme unna feks Taliban som har drept foreldrene deres tilbake? Jeg vet hvorfor det er barn som kommer, jeg jobber med integrering av enslige mindreårige asylsøkere.

De får ikke gjenforening med slekten. Det er strammet inn.
Nope, nå legger du ord i munnen min. Det kom fram i media for en tid siden at tenåringer ble sendt til Norge i forveien slik at de kunne få oppholdstillatelse, og så kunne de benytte seg av reglene rundt familiegjenforening for å få hit resten av familien. Om dette hølet er tetta trekker jeg selvfølgelig tilbake det jeg har sagt angående akkurat dette, noe annet ville vært temmelig fjollete.

Hvordan er reglende rundt gjenforening nå da? Mye endret?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: mulla krekar
« #134 : 01. desember 2009, 09:16 »
En sak fra sveits:

http://www.dagsavisen.no/utenriks/article455338.ece

Registrer at Human Etisk-forbund, som tidligere har hatt som sin oppgave å legge til rette for ikke-religiøse ordninger (f.eks borgerlig konfirmasjon) og ellers en sekularisering av samfunnet nå er forkjemper for religiøse symboler og tilrettelegging for dette. Eneste forskjell er at kristendommen er byttet ut med Islam i dette tilfellet. Da har man plutselig snudd 180 grader...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!