Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 33417 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: mulla krekar
« #150 : 01. desember 2009, 11:56 »
Du sa jo at vi skulle ignorere historien.  Ditt forrige innlegg kunne ikke etter mest velvillige mening tolkes anderledes.  Jeg har også påpekt at den postmodernistiske og såkalt multikultirelle perioden på venstresida var kort, og er i hovedsak nå over.  Videre har jeg sagt at jeg er imot hijab på offentlige arbeidsplasser og en rekke andre utslag av islam.  Hva mer er folk på venstresida nødt til å si?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #151 : 01. desember 2009, 12:11 »
Pila peker stadig oppover, det var jo liksom det som var poenget.
De skal da bare ses bort i fra, fordi du sier de var drittunger? Tongue Hva vet vel du om de går inn under de 5% eller ei? Det gjør jo forsåvidt ikke jeg heller, men jeg hørte dem nå rope allah akbar. Var vel for moro skyld det da, sikkert.
Nope, nå legger du ord i munnen min. Det kom fram i media for en tid siden at tenåringer ble sendt til Norge i forveien slik at de kunne få oppholdstillatelse, og så kunne de benytte seg av reglene rundt familiegjenforening for å få hit resten av familien. Om dette hølet er tetta trekker jeg selvfølgelig tilbake det jeg har sagt angående akkurat dette, noe annet ville vært temmelig fjollete.

Hvordan er reglende rundt gjenforening nå da? Mye endret?
Ungdommene som ropte og hev stein i Oslo er sannsynligvis inne i de 5%, den statistkken inkluderer barn av utenlandske (født i norge). De er ikke representative, heller ikke oppnevnt, ergo de representerer ikke de 5% av befolkningen. Jeg forstår at det kan være skremmende at en stor ungdomsgjeng lager faenskap og roper Allah akbar i gatene, men det betyr ikke at Norge er i ferd med å bli tatt over. Kom aldri fram noe som tydet på at dette var noe annet enn utidig faenskap. De gjorde det nok for morroskyld, men det var ikke morro.

Kommet fram i media? Var vel en eller annen som spekulerte offentlig det da. Du må være litt kritisk når du leser aviser. Har aldri hørt om at noen enslig mindreårige har fått familiegjennforening. Det som er blitt strammere er praksisen der reglene gir rom for tolkninger. Her finner du reglene: http://www.jus.uio.no/jussbuss/brosjyrer/familiegjenforening.html#Heading7 De du kan søke gjenforening med er egne barn og egen ektefelle. Dette er ikke aktuellt for mindreårige. Du må kunne forsørge de du skal ha gjennforening med. Heller ikke aktuelt for mindreårige.
Die trying

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: mulla krekar
« #152 : 01. desember 2009, 12:24 »
Du sa jo at vi skulle ignorere historien.  Ditt forrige innlegg kunne ikke etter mest velvillige mening tolkes anderledes. 

Hehe, da er ikke tolkningsevnene dine all verdens, er de vel?

Jeg skrev at venstresida _er_ ukritisk. Du svarte med å vise til en del hendelser på 60-, 70- og 80-tallet (hvor for øvrig ingenting var eksempler på at venstresida var kritisk til islam direkte). Jeg minnet da om at vi befinner oss i 2009. Det betyr slett ikke at vi skal ingnorere historien. Det betyr bare at henvisninger til hvordan verden var på 70-tallet ikke er relevante når vi skal beskrive verden slik den er i dag, ettersom verden har forandret seg.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: mulla krekar
« #153 : 01. desember 2009, 12:35 »
Hehe, da er ikke tolkningsevnene dine all verdens, er de vel?

Jeg skrev at venstresida _er_ ukritisk. Du svarte med å vise til en del hendelser på 60-, 70- og 80-tallet (hvor for øvrig ingenting var eksempler på at venstresida var kritisk til islam direkte).
Ikke det?  Jeg nevnte blandt annet Sia Uhl Haq i Pakistan.  Islam var Uhl Haqs eksplisitte politiske program.  Dette programmet førte blandt annet til at antall madrasaer i Pakistan eksploderte, og det er i høyeste grad relevant for den situasjonen som vi har i dag.  Venstresida kritiserte dette programmet, mens høyresida stort sett holdt kjeft.
Sitat
Jeg minnet da om at vi befinner oss i 2009. Det betyr slett ikke at vi skal ingnorere historien. Det betyr bare at henvisninger til hvordan verden var på 70-tallet ikke er relevante når vi skal beskrive verden slik den er i dag, ettersom verden har forandret seg.
Ja, verden har forandret seg.  Men for det første er verden i dag for en stor del sånn som den er på grunn av tidligere hendelser.  For det andre kan studier av historie lære oss å være kritiske når makthavere vil at vi skal stirre oss blinde på de innfallsvinklene som blir utpekt for oss til enhver tid.  For eksempel er Saddam Husseins Irak og Iran blitt utpekt som arnesteder for islamistisk ekspansjon rundt om i verden.  I virkeligheten er det aller meste av islamistisk virksomhet og misjon direkte eller indirekte sponset av Saudi-Arabia og høyresida i Pakistan.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #154 : 01. desember 2009, 12:38 »
Ikke det?  Jeg nevnte blandt annet Sia Uhl Haq i Pakistan.  Islam var Uhl Haqs eksplisitte politiske program.  Dette programmet førte blandt annet til at antall madrasaer i Pakistan eksploderte, og det er i høyeste grad relevant for den situasjonen som vi har i dag.  Venstresida kritiserte dette programmet, mens høyresida stort sett holdt kjeft.Ja, verden har forandret seg.  Men for det første er verden i dag for en stor del sånn som den er på grunn av tidligere hendelser.  For det andre kan studier av historie lære oss å være kritiske når makthavere vil at vi skal stirre oss blinde på de innfallsvinklene som blir utpekt for oss til enhver tid.  For eksempel er Saddam Husseins Irak og Iran blitt utpekt som arnesteder for islamistisk ekspansjon rundt om i verden.  I virkeligheten er det aller meste av islamistisk virksomhet og misjon direkte eller indirekte sponset av Saudi-Arabia og høyresida i Pakistan.

Wtf hvorfor begynner du å blande inn alt dette tullet?

Her snakker man rundt grøten ser vi!
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: mulla krekar
« #155 : 01. desember 2009, 12:40 »
Wtf hvorfor begynner du å blande inn alt dette tullet?

Her snakker man rundt grøten ser vi!

Hva vil du begrense diskusjonen til?  Hvilke argumenter er det du oppfatter som upassende?  Hva skal til for at denne debatten skal få godkjent karakter fra deg?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: mulla krekar
« #156 : 01. desember 2009, 12:52 »
Ikke det?  Jeg nevnte blandt annet Sia Uhl Haq i Pakistan.  Islam var Uhl Haqs eksplisitte politiske program.  Dette programmet førte blandt annet til at antall madrasaer i Pakistan eksploderte, og det er i høyeste grad relevant for den situasjonen som vi har i dag.  Venstresida kritiserte dette programmet, mens høyresida stort sett holdt kjeft.Ja, verden har forandret seg.  Men for det første er verden i dag for en stor del sånn som den er på grunn av tidligere hendelser.  For det andre kan studier av historie lære oss å være kritiske når makthavere vil at vi skal stirre oss blinde på de innfallsvinklene som blir utpekt for oss til enhver tid.  For eksempel er Saddam Husseins Irak og Iran blitt utpekt som arnesteder for islamistisk ekspansjon rundt om i verden.  I virkeligheten er det aller meste av islamistisk virksomhet og misjon direkte eller indirekte sponset av Saudi-Arabia og høyresida i Pakistan.

Blablabla. Jeg sier at venstresida _er_ ukritisk i dag. Uansett hva som er grunnen til at verden er blitt slik den er blitt i dag, så _er_ venstresida ukritisk i dag. Uansett om venstresida _før_ var en reell og viktig motpol til ulike hjernedøde religionshegemonier, så er den ikke det nå lenger. Det eneste venstresida tør å kritisere _nå_ er tre-fire stakkarer som sitter og synger i et bedehus på sørlandet.

Det du skriver om å lære av historien, er for øvrig verken nytt eller kontroversielt. Det er bare helt malplassert i denne sammenhengen. Og det er påfallende at den eneste "lærdommen" du ser ut til å ha tatt av historien, er at høyresida og indirekte USA er skyld i det meste i verden. Historien har mer å by på enn det ...

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #157 : 01. desember 2009, 13:12 »
Dette er ikke akkurat nyheter som får folk til å tenke. Alle har hørt det før. USA, FrP, vestlig politikk, Israel blablabla. Ingenting av dette endrer på det faktum at når det kommer til islam spesifikt, så er venstresida tilnærmet helt ukritisk.
Wtf hvorfor begynner du å blande inn alt dette tullet?

Her snakker man rundt grøten ser vi!
Ganske logisk at han drar det inn.

Midt-østen har 1,4mrd innbyggere. Dette er en muslimsk region. Det er stor forkjell på hvordan disse praktiserer sin religion og kultur. De mest radikale av disse, Islamistene, har flere ganger bygget seg opp med støtte fra "høyresiden". De som det dere kaller "venstresiden" ikke vil kaste ut fra Norge er på flukt fra disse.
Die trying

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: mulla krekar
« #158 : 01. desember 2009, 13:20 »
Ganske logisk at han drar det inn.

Midt-østen har 1,4mrd innbyggere. Dette er en muslimsk region. Det er stor forkjell på hvordan disse praktiserer sin religion og kultur. De mest radikale av disse, Islamistene, har flere ganger bygget seg opp med støtte fra "høyresiden". De som det dere kaller "venstresiden" ikke vil kaste ut fra Norge er på flukt fra disse.
Tusen takk for støtten, men det siste argumentet ditt er bare delvis riktig.  Det er riktig i tilfellet iranere og nok også for en stor del afghanere.  Men de fleste pakistanere er nok i Norge av reine økonomiske grunner.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #159 : 01. desember 2009, 13:25 »


Innvandrere som ikke kan oppføre seg(gjør ett lovbrudd) skal bli sendt på huet og ræva ut herfra. Punktum.

Prøvetid på 5 år er passende. Ulovlige innvandrere, skal selvfølgelig ut uansett. Og man må være myye strengere på hvor mange og hvem man slepper inn..

Samt at man må ta bedre vare på de lovlydige innvandrerne vi har og prøve å gjøre det best mulig for dem å intregrere seg.. De som ikke vill samarbeide blir sendt tilbake, de som er samarbeidsvillige og er takknemmelig for å komme burde vi bli flinkere til å hjelpe.

Poenget er da, at vi må "sile ut dritten" så får vi mer tid og ressurser på å beholde de gode innvandrer borgerne.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: mulla krekar
« #160 : 01. desember 2009, 13:36 »
Hva vil du begrense diskusjonen til?  Hvilke argumenter er det du oppfatter som upassende?  Hva skal til for at denne debatten skal få godkjent karakter fra deg?

Du kommer ingen vei ved å leke en intellektuell besserwisser på dette forumet. De færreste av oss leser Nietzsche og abonnerer på Klassekampen. Prøv å hold innleggene dine litt kortere og kutt ned på unødvendig fakta (tror du virkelig at noen på forumet har hørt om politikere som Zia ul-Haq?).

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: mulla krekar
« #161 : 01. desember 2009, 13:51 »
Du kommer ingen vei ved å leke en intellektuell besserwisser på dette forumet. De færreste av oss leser Nietzsche og abonnerer på Klassekampen. Prøv å hold innleggene dine litt kortere og kutt ned på unødvendig fakta (tror du virkelig at noen på forumet har hørt om politikere som Zia ul-Haq?).
Trøste og bære meg.  Jeg advarte i et innlegg tidligere her mot kunnskapsløshet, og du illustrerer virkelig poenget med dette svaret.  Jeg innbiller meg ikke at jeg er noen ekspert på islam eller andre religioner, og heller ikke at jeg er noen ekspert på islamske lands historie.  Men jeg prøver i alle fall å argumentere rasjonelt.  Kan ikke du prøve på det samme?  Det tar deg for eksempel ikke mange minutter å slå opp Zia Uhl Haq på nettet eller i leksika.  Så kan du komme med noe mer konstruktivt etterpå.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: mulla krekar
« #162 : 01. desember 2009, 14:05 »
Trøste og bære meg.  Jeg advarte i et innlegg tidligere her mot kunnskapsløshet, og du illustrerer virkelig poenget med dette svaret. 

Med dette svaret og dine advarsler mot alle andres "kunnskapsløshet" (altså at de er uenige i din enkle, røde virkelighetsforståelse) illustrerer du også rimelig godt helgekrigers påstand om at du er det man kaller en besserwisser.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: mulla krekar
« #163 : 01. desember 2009, 14:29 »
Med dette svaret og dine advarsler mot alle andres "kunnskapsløshet" (altså at de er uenige i din enkle, røde virkelighetsforståelse) illustrerer du også rimelig godt helgekrigers påstand om at du er det man kaller en besserwisser.

Bra du bidreg til diskusjonen og har mykje å komme med, "Power from Hell" . Treningsforum på sitt beste!

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #164 : 01. desember 2009, 15:21 »
Tusen takk for støtten, men det siste argumentet ditt er bare delvis riktig.  Det er riktig i tilfellet iranere og nok også for en stor del afghanere.  Men de fleste pakistanere er nok i Norge av reine økonomiske grunner.
Du har rett idet. Det er lenge siden pakistanerne kom til landet. Syntes ikke det er riktig å kaste ut folk som har bodd her siden 70-80 tallet, og er godt etablert her. Syntes "hylekoret" bør komme med løsninger som kan gjøres i dagens situasjon.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!