avstemning
Spørsmål: Hvilke av disse produktene synes DU er best?
Animal Pump
Animal Stak
Animal Pak
super pump 250
super charge
anabolic halo
plasma jet

Skrevet av Emne: avstemning om kosttilskudd!  (Lest 7396 ganger)

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
avstemning om kosttilskudd!
« : 24. november 2009, 21:10 »
her er en avstemning om hva DU synes er best

vet det er no, post, pre workout produkter samla her

men hvilke av disse produktene har du prøvd å synes var best? :Smiley
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #1 : 24. november 2009, 21:14 »
Penger i dass alt.
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #2 : 24. november 2009, 21:15 »
Har prøvd super charge, superpump og anabolic Halo. alle disse produktene var brae, men Superpump syns jeg var best:), skal bestille Plasma Jet i marra fra USA, så skal jeg prøve det Smiley Kan gi dere en tilbake melding på hvordan det funker på meg Smiley
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #3 : 24. november 2009, 22:07 »
Penger i dass alt.
*
hvorfor er det penger idass?
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #4 : 24. november 2009, 22:10 »
*
hvorfor er det penger idass?

Fordi han er av de, som ikke kan ha begge deler, men bare en ting "mat".

Selvfølgelig er det beste begge deler, men poenget som mange vill få frem er at:

Du må ha kostholdet i orden før du burde tenke på å kjøpe kosttilskudd.. siden det er ett tilskudd.. Men det er ikke penger i dass, da det gir effekt.

However!

Det er penger i dass HVIS man spiser alt for lite, og alt for dårlig mat, og kjøper kosttilskudd som dette for at man trur man vill øke av den grunn.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #5 : 24. november 2009, 22:13 »
Fordi han er av de, som ikke kan ha begge deler, men bare en ting "mat".

Selvfølgelig er det beste begge deler, men poenget som mange vill få frem er at:

Du må ha kostholdet i orden før du burde tenke på å kjøpe kosttilskudd.. siden det er ett tilskudd.. Men det er ikke penger i dass, da det gir effekt.

However!

Det er penger i dass HVIS man spiser alt for lite, og alt for dårlig mat, og kjøper kosttilskudd som dette for at man trur man vill øke av den grunn.

ja, er enig med deg der, de som trener passivt å drikker ofte, å har et kosthold som mc donalds, å nesten ikke proteiner...

da synes jeg de burde få på plass kostholde før disse tilskudda e har nevnt vertfall!
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #6 : 24. november 2009, 22:54 »
Fordi han er av de, som ikke kan ha begge deler, men bare en ting "mat".

Selvfølgelig er det beste begge deler, men poenget som mange vill få frem er at:

Du må ha kostholdet i orden før du burde tenke på å kjøpe kosttilskudd.. siden det er ett tilskudd.. Men det er ikke penger i dass, da det gir effekt.

However!

Det er penger i dass HVIS man spiser alt for lite, og alt for dårlig mat, og kjøper kosttilskudd som dette for at man trur man vill øke av den grunn.

Jeg kan godt svare for meg selv takk.

Jeg mener det er greit med et proteintilskudd, multivitamin, fett, og kanskje litt kreatin. Resten av produktene, med navn som "anabol", "super", "animal", "stack", "plasma", og lignende, selger kun fordi tenåringer sluker markedsføringen rått.

Forskning viser at det ikke er noen forskjell på vanlig kreatin monohydrat, og kreatin med fancy navn. Men hvem gidder å bruke monhydrat, når man kan få noe som kalles "Tri-Creatine Super 2000" anbefalt av "Big Ron" himself!

Dere må gjerne bruke ukelønna deres på alt mulig av kosttilskudd for min del, men det har nesten INGEN effekt.

Men jeg vedder en julemarsipan på at dere vil fortsette å kjøpe kosttilskudd uansett.

Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #7 : 24. november 2009, 22:59 »
Jeg kan godt svare for meg selv takk.

Jeg mener det er greit med et proteintilskudd, multivitamin, fett, og kanskje litt kreatin. Resten av produktene, med navn som "anabol", "super", "animal", "stack", "plasma", og lignende, selger kun fordi tenåringer sluker markedsføringen rått.

Forskning viser at det ikke er noen forskjell på vanlig kreatin monohydrat, og kreatin med fancy navn. Men hvem gidder å bruke monhydrat, når man kan få noe som kalles "Tri-Creatine Super 2000" anbefalt av "Big Ron" himself!

Dere må gjerne bruke ukelønna deres på alt mulig av kosttilskudd for min del, men det har nesten INGEN effekt.

Men jeg vedder en julemarsipan på at dere vil fortsette å kjøpe kosttilskudd uansett.



hmm hvor dum er du?
i de no produktene e har satt opp der, er det blandt annet monohydrat som du nevner, og masse annt du kan gå på bb sin side å lese før du sier det er dritt,  har du idet hele tatt sett på innholdslista til alle produktene du sier?

kjenner mange 18-25åringer som bruker disse tilskudda, tennåringer? de vet e ikke om, er jo 18års grense på det for en grunn.... men de kjøper det uansett da men.Tongue
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #8 : 25. november 2009, 11:59 »
hmm hvor dum er du?

Hvis du mener at man er dum hvis man er kritisk til en kosttilskuddbransje som lever av naive tenåringer, så er jeg vel kanskje litt dum da Smiley

Sitat
i de no produktene e har satt opp der, er det blandt annet monohydrat som du nevner, og masse annt du kan gå på bb sin side å lese før du sier det er dritt,  har du idet hele tatt sett på innholdslista til alle produktene du sier?

Animal Pak: svinedyr multivitamin.
Animal Stak: mineraler + noen urter
Animal pump: Fancy, dyrt kreatinprodukt
Super pump 250: 947% større økning i lean body mass. Jøss det var ikke verst!
Super Charge: Fancy, dyrt kreatinprodukt
Anabolic Halo: Fancy, dyrt kreatinprodukt med en del sukker
Plasma Jet: fant jeg ikke på bb.com

Fant ingen rene monohydratprodukter jeg.

Hvis du virkelig tror på det som står på bodybuilding.com, kan det vel diskuteres hvem som er ”dum”.
 

Sitat
kjenner mange 18-25åringer som bruker disse tilskudda, tennåringer? de vet e ikke om, er jo 18års grense på det for en grunn.... men de kjøper det uansett da men.Tongue

Ja du har rett i at det finnes mange naive, som er over 20 år. Sier ikke dette for å være slem, men du blir skikkelig rundlurt av markedsføringen.
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #9 : 25. november 2009, 12:12 »
har du prøvd det selv da??. 'Vist du ikke har prøvd det kan du ikke uttale deg om at det ikke fungerer.
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

B:I:G

  • Gjest
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #10 : 25. november 2009, 12:25 »
Hvis du mener at man er dum hvis man er kritisk til en kosttilskuddbransje som lever av naive tenåringer, så er jeg vel kanskje litt dum da Smiley

Animal Pak: svinedyr multivitamin.
Animal Stak: mineraler + noen urter
Animal pump: Fancy, dyrt kreatinprodukt
Super pump 250: 947% større økning i lean body mass. Jøss det var ikke verst!
Super Charge: Fancy, dyrt kreatinprodukt
Anabolic Halo: Fancy, dyrt kreatinprodukt med en del sukker
Plasma Jet: fant jeg ikke på bb.com

Fant ingen rene monohydratprodukter jeg.

Hvis du virkelig tror på det som står på bodybuilding.com, kan det vel diskuteres hvem som er ”dum”.
 

Honnør til deg Smiley Er alt for mange 16åringer som nettopp har begynt styrketrening som trekkes mot kosttilskudd med fancy navn. Er egentlig utrolig irriterende med nybegynnere med spaghettiarmer som tror man blir svær hvis man begynner med "super mega anabolic pump pak stak crap" og lignende Smiley Tipper en veldig stor del av gruppen som bruker disse tilskuddene tar under 80 kg i benken Smiley

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #11 : 25. november 2009, 12:32 »
Tar det ikke fordi e tror man blir diger av det. men treningen går mye bedre. og får mer energi under treningen. og føler jeg klarer mer.
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #12 : 25. november 2009, 12:33 »
Honnør til deg Smiley Er alt for mange 16åringer som nettopp har begynt styrketrening som trekkes mot kosttilskudd med fancy navn. Er egentlig utrolig irriterende med nybegynnere med spaghettiarmer som tror man blir svær hvis man begynner med "super mega anabolic pump pak stak crap" og lignende Smiley Tipper en veldig stor del av gruppen som bruker disse tilskuddene tar under 80 kg i benken Smiley

hmm har du idet hele tatt lest på innholde til produkte før du sier noe?
for eks super pump gjør at de røde blodlegmene tar inn med oksygen i blodet, å det fører til at du kan løfte mer vettu....

vet du idet hele tatt hva ingrediensene i dissse produktene er ? eller er du en sånn dum en som bare går ut ifra at det er tull?
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #13 : 25. november 2009, 12:36 »
når du har fått vært i gamet i like mange år som mange her har vært (inkludert meg selv) så vil du skjønne at alle de fancy tilskuddene er tull og mer tull, men de er full lastet med enkelte stoffer som kan få man til å svelle akkurat da man går på det, men slutter du er alt borte. Det at alle som er litt eldre her gir f i å bruke alle de fancy produktene burde si sitt da jeg ( vi ) også har prøvd mye fancy men ble lei av å kaste bort penger. Mange av tilskuddene med mega doser av div stoffer er også meget usunne for kroppen og kan lede til div sykdommer som vi har lært en del om på sports ernæring studiet mitt. er feks flere som har død av NO-exploden(hjerte infarkt) og noen som får kreft etter å ha mega dosert på vitaminer over lang tid. Bruk i vei, men om noen år vil du også komme til samme konklusjon.

Om du vil lese om de som reklamerer for produktene og hvor mye bullshit dette er så ta deg tid til å lese dette "tell all" intervjuet med en proff bygger:
http://www.trulyhuge.com/pro_bodybuilding.htm
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #14 : 25. november 2009, 12:45 »
ok, men vi snakker jo ikke om steroider da. Det står på pakkene at du ikke skal ta det vist du er gravid eller har problemer med hjerte. Lurer bare på hvorfor du plutslig tok in en BB som gikk på alt mulig steroider, når det ikke er snakk om steroider engang?
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!