avstemning
Spørsmål: Hvilke av disse produktene synes DU er best?
Animal Pump
Animal Stak
Animal Pak
super pump 250
super charge
anabolic halo
plasma jet

Skrevet av Emne: avstemning om kosttilskudd!  (Lest 7376 ganger)

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #45 : 04. desember 2009, 17:58 »
lurer på om dette har skjedd med meg og denne uken..
siste 3mnd har jeg brukt fast animal stack sammen med pre workout powder og det normale seff utenom(glutamin-amino-protein-udos osv...)
hadde så en liten mini pause pga reising der jeg ikke tok animal stack og pre workout..
funket som bare juling før pausen, siden har jeg  følt meg helt rar på trening og elendig motivasjon og fokuset er liksom ikke helt med meg til tider svimmel på gymmen noe som aldri har skjedd..dagens trening økte jeg dosen til 2 scoops og vanligvis blir jeg helt gal av motivasjon og enrgie av det idag kun rar i hodet og vidåpne øyne som bare stirret tomt på vektene......:/

sammtidig ser jeg ikke hvorfor det skal skje når animal stack kun er heavy vitamin tilskudd og pre workout powderene noenlunde samme pluss energie stimulanter og litt ekstra stesj..

skal rapportere tilbake etter jeg har tømt boksene ferdig jeg har for tiden, går tom snart og se om effekten opptar seg igjen el om jeg stopper opp og ikke går for en ny runde hvordan formen da blir igjen...

konklusjonen blir vel aldri ta pause med disse tingene el ikke ta det i det hele tatt he he:)
noen som har tatt det tilsvarende lenge el lengre så hatt en pause og kræsjet etterpå også?
søren ta pausen jeg hadde, savner den vanvittige virkningen det hadde som jeg akkurat nå sliter med og få tilbake arggggg!
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget chrisbje

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 127

Sv: avstemning om kosttilskudd!
« #46 : 04. desember 2009, 18:32 »
hmm har du idet hele tatt lest på innholde til produkte før du sier noe?
for eks super pump gjør at de røde blodlegmene tar inn med oksygen i blodet, å det fører til at du kan løfte mer vettu....

LOL. Årets. Jeg lo så hardt. Lavt kunnskapsnivå her - ja, men takk for latteren.

Bare for å rydde opp i påstanden din. Blod er plasma og celler. Røde blodlegemer (erytrocytter) utgjør mer enn 90%. Plasmaet utgjør 50-60% av volumet til blodet og er 92% vann der resten er proteiner som albuminer, fibrinogen og globuliner samt elektrolytter, transportører, antistoffer, frie hormoner, nitrogenøst avfall, næring og gasser som NO. Hva mener du med at røde blodlegemer tar inn mer oksygen i blodet? Tror du at det er mulig å påvirke homeostasen ved å innta litt super pump? Hva nøyaktig i superpump er det som gjør det? Nesten like gale som de som påstår man skal spise basisk for å påvirke pH. Skal du ha større oksygentransport trenger du mer røde blodlegemer eller mer hemoglobin (hvert hemoglobinmolekyl kan bære fire oksygenmolekyler slik at 1 gram Hb kan bære 1,34 mL oksygen om jeg husker rett).Du trenger EPO fra nyrene for å indusere erytropoiese samt øke produksjonen av hemoglobin, noe jeg tviler den sukkerblandingen hjelper på. Dessuten, både oksygen og karbondioksid DIFFUNDERER pga forskjell i partielltrykk og er avhengig av termodynamikk. De diffunderer også pga forskjell i konsentrasjoner av CO2 og O2.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!