Skrevet av Emne: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet  (Lest 6768 ganger)

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #15 : 05. desember 2009, 12:05 »
kommer an på vekt...tror forrige bestilling jeg hadde var ca 6kg og det ble såvidt jeg husker ca 100$ men det var jo spart inn på kun 2 av produktene...er såpass mye billigere at man bare mater på med alt man trenger hver gang for en litt lengre periode så blir det massivt sparelser..

import regler er ikke jeg sikker på når det gjelder sverige, men de er eu land så tror ikke det skal være så mye stress med mye toll osv...
jeg gikk via england forrige gang da betalte jeg veldig lite, kun et gebyr for noen papirer jeg måtte fakse for og bekrefte at det var til personlig forbruk ingen toll osv...gebyret var vel et par hundre..

Hmm, er jo kanskje noe å vurdere dette da. Betaler man eventuelle gebyrer osv. på postens servicesenter i sverige da, eller er man nødt til å drive å styre noe vanvittig med faxing av dokumenter rundt omkring? Ting er jo allerede billig i sverige, men mye er jo bare halvparten av det igjen fra BB.com med dagens dollarkurs, er jo sikkert masse penger å spare.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #16 : 05. desember 2009, 14:46 »
Hmm, er jo kanskje noe å vurdere dette da. Betaler man eventuelle gebyrer osv. på postens servicesenter i sverige da, eller er man nødt til å drive å styre noe vanvittig med faxing av dokumenter rundt omkring? Ting er jo allerede billig i sverige, men mye er jo bare halvparten av det igjen fra BB.com med dagens dollarkurs, er jo sikkert masse penger å spare.

 gebyret ble betalt til fed ex når de leverte, de ordnet alt  bare måtte faxe en kopi av bekreftelse for varene hva de var og at det var til eget forbruk..

bb.com blir ca halv pris av sverige igjen ja, så hvis man bruker hele pakket med proteiner,creatin,pre workout,vitaminer,oljer,glutaminer,aminos osv osv så er det veldig fort spart inn..betalte kanskje totalt 2000kr forrige gang for 3-4mnd forbruk av hele pakket:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #17 : 05. desember 2009, 16:23 »
gebyret ble betalt til fed ex når de leverte, de ordnet alt  bare måtte faxe en kopi av bekreftelse for varene hva de var og at det var til eget forbruk..

Hmm, men kan du få levert med FedEx som poste restante da? Har brukt å fått varer fra svenske nettbutikker levert poste restante til Åre, men såvidt jeg har forstått er dette bare mulig med ting som sendes med post?

Er jo definitivt lønnsomt hvis man akter å bruke hele pakken ja. Smiley

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #18 : 05. desember 2009, 16:31 »
Hmm, men kan du få levert med FedEx som poste restante da? Har brukt å fått varer fra svenske nettbutikker levert poste restante til Åre, men såvidt jeg har forstått er dette bare mulig med ting som sendes med post?

Er jo definitivt lønnsomt hvis man akter å bruke hele pakken ja. Smiley

poste restante vet jeg ikke helt om..
jeg sender alltid til folk jeg kjenner som tar imot pakken for meg før videre distribusjon til meg he he:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #19 : 05. desember 2009, 16:36 »
Åja, da misforsto jeg. Trodde du fikk det sendt til postkontoret i strømstad uten å gå via mellomledd. Smiley

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #20 : 05. desember 2009, 16:54 »
Åja, da misforsto jeg. Trodde du fikk det sendt til postkontoret i strømstad uten å gå via mellomledd. Smiley

no worries beste blir vel og søke på svenske toll sidene da hvis ikke fed ex alternativet blir brukt:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #21 : 05. desember 2009, 22:37 »
Er det noe stress å få ting sendt hit til landet med FedEx da? Er jo like vel ganske billig selv med 25% moms plusset på prisene.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #22 : 05. desember 2009, 23:08 »
Er det noe stress å få ting sendt hit til landet med FedEx da? Er jo like vel ganske billig selv med 25% moms plusset på prisene.

i norge blir det moms pluss ofte tollerne lager sine egne regler siden de ikke liker helsekost fra utlandet og finner på og klassifisere varene som mat produkter og det er toll på itilleg til moms bare sånn for og være vanskelig, og de stopper nesten alle pakker fra usa generellt fra usa og du risikerer at de bare sender det tilbake..

så bestillinger fra usa til norge er ikke lette..tollerne er for strenge her i landet..
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Mathisen92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 242

Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #23 : 06. desember 2009, 00:11 »
er det noen som vet hvor mye man kan føre inn til sverige? det er ikke sånn 3mdrs forbruk der også ?

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #24 : 06. desember 2009, 08:28 »
er det noen som vet hvor mye man kan føre inn til sverige? det er ikke sånn 3mdrs forbruk der også ?

www.tullverket.se

1500 tollfritt helsekost så jeg ikke i listen ville sendt dem en e-mail:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Mathisen92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 242

Sv: Gaspari Nutrition Presents: Plasmajet
« #25 : 06. desember 2009, 20:45 »
www.tullverket.se

1500 tollfritt helsekost så jeg ikke i listen ville sendt dem en e-mail:)


takk Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!