Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 127360 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #45 : 01. desember 2009, 08:47 »

ja svarte! mente den største tullingen der, tok den helt intill land, den dreiv å beitet på nymfer og klegg, tok den på et "hjemmelaga" drag bestående av en ørretbombe med ca 2.5m snøre bak bestående av 2våtfluer og 1 tørrflue Smiley er som GULL i vann og vassdrag Smiley (aldri tatt røye på stang før.. men prøvd MANG en gang.. ) hehe..

prøvde oss på harpun også, vannet var jo klart som glass.. men ingen fisk å se.. bare små "støv" skyer fra fisk som har stått ved overflaten men flyktet før vi klarte å se dem.. fantastisk natur!!!

fisler ser jeg ofte, hehe.. alltid vært hobby herpetolog...
her er noen frosker vi fant mens vi gikk rundt noen bekker/små elver på jakt etter ørreten


Smile

Jada - det er mye firfisler i de områdene jeg ferdes også, men det var kult å få tatt bildet der dama bøyer seg over den lissom Smiley

Harpun o.l. i ferskvann er ikke alltid det letteste nei. Jeg har ingen egenerfaring, men jeg har da sett horder som har forsøkt seg uten videre hell Smiley




Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #46 : 01. desember 2009, 08:52 »
meget god styrke på deg tric
skråbenken din er imponerende med tanke på at du er en bygger
skal bli spennende å se hvor store puppene dine blir til neste konk  Grin
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #47 : 01. desember 2009, 09:11 »
meget god styrke på deg tric
skråbenken din er imponerende med tanke på at du er en bygger
skal bli spennende å se hvor store puppene dine blir til neste konk  Grin

Joa - presstyrken er helt grei den, men jeg tar ikke "250kg" i benken som byggere flest dah...pokker, jeg tar ikke 250kg i bøy en gang Wink 
Kunne forøvrig godt tenkt meg en litt annen skråbenk enn den de har på Pro Gym - de Panatta-benkene er litt for bratte i forhold til mine preferanser.
idellt sett skulle jeg kjørt flatbenk, men skuldrene mine har en tendens til å slå seg vrange da. Det skal allikevel ikke rare hellningen til før det går helt greit, så en solid benk der en kunne regulert rygglenet ned mot i underkant av 30 grader eller så hadde vært brillefint! Smiley

Tittsa mine skal vel ikke bli noe større tror jeg Smiley De er vel ikke den dårligste muskelgruppen jeg har, så en får heller trene dem på det javne, og satse mer på rygg og bein Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #48 : 01. desember 2009, 09:46 »
Joa - presstyrken er helt grei den, men jeg tar ikke "250kg" i benken som byggere flest dah...pokker, jeg tar ikke 250kg i bøy en gang Wink 
Kunne forøvrig godt tenkt meg en litt annen skråbenk enn den de har på Pro Gym - de Panatta-benkene er litt for bratte i forhold til mine preferanser.
idellt sett skulle jeg kjørt flatbenk, men skuldrene mine har en tendens til å slå seg vrange da. Det skal allikevel ikke rare hellningen til før det går helt greit, så en solid benk der en kunne regulert rygglenet ned mot i underkant av 30 grader eller så hadde vært brillefint! Smiley

Tittsa mine skal vel ikke bli noe større tror jeg Smiley De er vel ikke den dårligste muskelgruppen jeg har, så en får heller trene dem på det javne, og satse mer på rygg og bein Wink
vanlig benk og skulderskader vet jeg alt om desverre
synd dem ikke har slik benk som en kan stille på der du trener
jeg liker nå uansett best å trene med hantler ,etter at jeg nok en gang fikk meg en trøkk i skuldra pga vanlig flatbenk med stang Embarrassed
problemet med hantler er at når en skal trene tungt så er førstereppen et helvete
klarer en  akkurat  å få oppførstereppen,så klarer en som regel en 4-5 reps til
angående 250kg i benkpress så antar jeg at det  kanskje er en håndfull byggere i norge som klarer slike vekter,og dem fleste av dem ligner antageligvis mer på på en belgisk blå enn en harmonisk kroppsbygger,og antageligvis så er dem fulle av disverse hjelpemiddeler  Wink
derimot hvor mange som skryter av å ta 250kg i benkpress  er nok mer enn en håndfull Grin
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #49 : 01. desember 2009, 09:51 »
Jeg hadde skrytt om jeg løfta 150 i benken jeg  Grin

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #50 : 01. desember 2009, 09:59 »
Jeg hadde skrytt om jeg løfta 150 i benken jeg  Grin
er det ikke da en skal skryte av at en klarer 180 Grin
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #51 : 01. desember 2009, 10:01 »
vanlig benk og skulderskader vet jeg alt om desverre
synd dem ikke har slik benk som en kan stille på der du trener
jeg liker nå uansett best å trene med hantler ,etter at jeg nok en gang fikk meg en trøkk i skuldra pga vanlig flatbenk med stang Embarrassed
problemet med hantler er at når en skal trene tungt så er førstereppen et helvete
klarer en  akkurat  å få oppførstereppen,så klarer en som regel en 4-5 reps til
angående 250kg i benkpress så antar jeg at det  kanskje er en håndfull byggere i norge som klarer slike vekter,og dem fleste av dem ligner antageligvis mer på på en belgisk blå enn en harmonisk kroppsbygger,og antageligvis så er dem fulle av disverse hjelpemiddeler  Wink
derimot hvor mange som skryter av å ta 250kg i benkpress  er nok mer enn en håndfull Grin

Jeg ville heller sagt at det finnes en håndfull byggere i verden som greier det jeg Smiley 250kg RAW og kontrollert med ræva på benken er myyyyye. Såpass har jeg skjønt etter å ha sett utallige meget benkpress-kapable styrkeløftere og forsåvidt strongmen gjøre sine forsøk Smiley
Men men nok om det - maksbelastning er ikke helt mitt store pasjon uansett! Smiley

Skal forøvrig snart begynne på nytt gym (liker ProGym så godt at jeg beholder medlemskapet der også da). Hvem veit...kanskje de har en bedre skråbenk på FitnessPlanet-gymmet Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #52 : 01. desember 2009, 10:24 »
Jeg hadde skrytt om jeg løfta 150 i benken jeg  Grin

Lov det! Er ikke mange i dette kongeriket som greier det uten å stå i full bru heller skal du se, så om en føler for å skryte litt da, så er det helt kult! Smiley

er det ikke da en skal skryte av at en klarer 180 Grin

Lov det også!
Man sier bare: "Jeg tar 180 i benken....vel har bare tatt 150 da, men tar 180, for jeg hadde en litt dårlig dag når jeg tok 150 - dessuten hadde jeg litt dårligere teknikk da enn jeg har nå!"


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #53 : 01. desember 2009, 11:31 »
Er ikke mange i dette kongeriket som greier det uten å stå i full bru heller skal du se, så om en føler for å skryte litt da, så er det helt kult! Smiley

De som står i full bru burde komme en tur på yogaen. Da finner de ut at det ikke er full bru. Så hverken fugl eller fisk.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #54 : 01. desember 2009, 11:37 »
Bra å ha deg tilbake igjen, savna loggen din etterhvert.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #55 : 01. desember 2009, 11:42 »
De som står i full bru burde komme en tur på yogaen. Da finner de ut at det ikke er full bru. Så hverken fugl eller fisk.


Enig i det fulle bruer er ikke stort mer utbredt enn gode benkere. Point taken! Smiley

 Kiss



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #56 : 01. desember 2009, 11:50 »
Enig i det fulle bruer er ikke stort mer utbredt enn gode benkere. Point taken! Smiley

 Kiss



Men jeg har sett noen som kjører benk med beina på benken og som skyter rumpa opp slik at det nesten er som skulderstående med bøyde bein. Det kaller man max decline benk.

Omtrent som dette:

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #57 : 01. desember 2009, 12:09 »
Men jeg har sett noen som kjører benk med beina på benken og som skyter rumpa opp slik at det nesten er som skulderstående med bøyde bein. Det kaller man max decline benk.

Omtrent som dette:



....ser veldig kjent ut!! Tror forøvrig det var flere av de der for 15-20 år sia, men de har definitivt ikke dødd ut ennå Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #58 : 01. desember 2009, 22:56 »
Ryggtrening i dag...
Planen var å starte med markløft,så da gjorde jeg det.Kjørte opp til en sekser på 190kg, men synes det var sååå tungt....og jeg hadde liite lyst til å gå ned igjen på vektene, så jeg gikk over til stangroing.

Stangroing:
160kg x 6 - fire strikte, deretter to der jeg la vekta på gulvet et lite sekund før ny repp
160kg x 6 - tre strikte, deretter tre der jeg la vekta på gulvet et lite sekund før ny repp
130kg x 6

Nedtrekk med bredt grep:
3 åttere, den siste til det butta i mot. Ti plater eller no

Høy roing i maskin -en mellomting mellom nedtrekk og sittende roing...
3 sett til failure med 50kg på hver vektarm (ja ja det sier null, men for min egen "hukommelse"...)

Legger:
4 sett tåhev med hele stacket pluss litt til

Alt i alt ei veldig bra ryggøkt selv om markløften gikk litt dritt ... Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #59 : 01. desember 2009, 23:58 »
Jeg ville heller sagt at det finnes en håndfull byggere i verden som greier det jeg Smiley 250kg RAW og kontrollert med ræva på benken er myyyyye. Såpass har jeg skjønt etter å ha sett utallige meget benkpress-kapable styrkeløftere og forsåvidt strongmen gjøre sine forsøk Smiley
Men men nok om det - maksbelastning er ikke helt mitt store pasjon uansett! Smiley

Skal forøvrig snart begynne på nytt gym (liker ProGym så godt at jeg beholder medlemskapet der også da). Hvem veit...kanskje de har en bedre skråbenk på FitnessPlanet-gymmet Smiley
du har muligens rett
det er  tross alt stor forskjell på å løfte 250kg strikt med nesten full stopp til det  å jokke vektene opp med  sprett på kassa
det skiller nok fort en 20-30kg i forskjell på strikt kontra "full rulle"i denne vektklassen
uansett på verdensbasis så må en nok frem med alle tærene i tillegg til en håndfull eller to Cheesy
FitnessPlanet-gymmet du nevner ligger det nermere der du bor siden du har valgt å bytte gym?
 
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!