Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 128608 ganger)

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #60 : 02. desember 2009, 00:03 »
Lov det! Er ikke mange i dette kongeriket som greier det uten å stå i full bru heller skal du se, så om en føler for å skryte litt da, så er det helt kult! Smiley

Lov det også!
Man sier bare: "Jeg tar 180 i benken....vel har bare tatt 150 da, men tar 180, for jeg hadde en litt dårlig dag når jeg tok 150 - dessuten hadde jeg litt dårligere teknikk da enn jeg har nå!"
det er helt utrolig hvor mye en potensielt teoretisk kan klare å løfte på en god dag Grin
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #61 : 02. desember 2009, 00:17 »
Sterk stangroing på deg mann!!! hvordan ror du? fra gulv,legg,kne??

maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #62 : 02. desember 2009, 00:22 »
følge med her ja Smiley definitivt!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #63 : 02. desember 2009, 08:39 »
du har muligens rett
det er  tross alt stor forskjell på å løfte 250kg strikt med nesten full stopp til det  å jokke vektene opp med  sprett på kassa
det skiller nok fort en 20-30kg i forskjell på strikt kontra "full rulle"i denne vektklassen
uansett på verdensbasis så må en nok frem med alle tærene i tillegg til en håndfull eller to Cheesy
FitnessPlanet-gymmet du nevner ligger det nermere der du bor siden du har valgt å bytte gym?

Joda det finnes en del sterke gutter der ute, og med hele verden som basis så blir det jo sikkert fort noen Smile

Det nye gymmet ligger en del nærmere - 3km mot 7-8 i dag ....ooog jeg får trene der gratis enn så lenge (sponsoren som skal drive det). I tillegg tror jeg det blir et meget bra gym! Da er jo valget greit?
Jeg trives uansett godt med å ha et par forskjellige gym å trene på, så velger like fullt å opprettholde medlemsskapet på de to gymmene jeg er medlem i dag.
Hmm ja, også er det jo selvfølgelig mange bekjente på "gamlegymmet" som en synes det er trivelig å treffe i ny og ne også Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #64 : 02. desember 2009, 08:47 »
Sterk stangroing på deg mann!!! hvordan ror du? fra gulv,legg,kne??



Jeg står nokså godt fremoverlent, så det blir vel sånn ca fra midt på leggen og opp mot mellomgulvet.
Tar mao ikke skivene på stanga helt ned til gulvet, men "bygger opp" slik at skivene lander omlag 15 cm over gulvet (har "sikringsstenger på knebøystativet som kan settes såpass lavt at høyden blir passe til den bruken også)

.....knotete beskrevet, men du skjønner det sikkert Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #65 : 02. desember 2009, 10:33 »
Å jaaaa - førjulsstatus på vekt og midje...sånn rett før mengden feite og salte måltidene virkelig tar av Smiley

Morgenvekt: drøyt 125kg ....ned et par kilo de siste par ukene, men frykter at de lett kommer tilbake nå frem mot nyttår  Wink

Midjemål: 96cm - pytt pytt, det har vært verre Smiley

Målet er i grunn å holde vekta sånn noenlunde der til utpå vårparten, og heller ta av noen kilo før sommeren, da jeg trives godt med litt polstring i kulda Smiley Så får en trene og spise bra og heller prøve å forbedre formen litt uten å øke kroppsvekta.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #66 : 02. desember 2009, 10:39 »
Det er nesten litt ekkelt å vite at du veier 26 kg mer enn meg på samme midjemål, og at ditt er fast fisk Embarrassed Spise godt nå Tric, så du ikke psyker oss andre ut så jævlig en stund Grin

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #67 : 02. desember 2009, 10:58 »
Det er nesten litt ekkelt å vite at du veier 26 kg mer enn meg på samme midjemål, og at ditt er fast fisk Embarrassed Spise godt nå Tric, så du ikke psyker oss andre ut så jævlig en stund Grin

Var faktisk oppe i 105 cm eller så for et par år siden, så jeg har potensialet inne Wink

Har i grunn veldig dårlig matlyst for tiden, så det blir litt tilfeldig hva jeg får i meg fra dag til dag. Prøøøver jo å få i meg nok proteiner da, og ligger nok på et snitt på 200-250g pr dag, og det er jo i hvertfall plenty mht å vedlikeholde, og burde holdt mht å bygge også.....men hjelper i grunn lite når det blir for lite av diverse karb..og fettinntaket vel heller ikke er såå voldsomt Smiley

Har forsåvidt vært nokså befriende å spise sånn helt på sparket som jeg har gjort det siste året...etter mange år med veldig strukturert matinntak..men optimalt mht trening og energi"følelse" er det åpenbart ikke Smiley

Planen er nå i hvertfall å legge om gradvis til et mer planmessig kosthold mot slutten av måneden slik at neste år blir mer optimalt Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #68 : 02. desember 2009, 11:07 »
Jeg gruser deg nok på midjemålet til sommeren samme fy, men da desverre fordi kjønnsskiftet er komplett og alle tegn på manndom og muskler er borte Smiley
Men blir artig å se deg skru til igjen og bli knallhard igjen. Konkurranseplaner?

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #69 : 02. desember 2009, 11:23 »
Jeg gruser deg nok på midjemålet til sommeren samme fy, men da desverre fordi kjønnsskiftet er komplett og alle tegn på manndom og muskler er borte Smiley
Men blir artig å se deg skru til igjen og bli knallhard igjen. Konkurranseplaner?

Ingen spesielle planer egentlig. Bare gjør som jeg alltid har gjort og trener fordi jeg trives med det Smiley

...å slå meg på midjemål er uansett ikke spess vanskelig tror jeg Smiley Kommer meg ikke stort lavere enn 85 cm der sjøl i griseform jeg så sånn er det med den saken Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #70 : 02. desember 2009, 11:29 »
Du får mye bonus i form av midje/rygg/skulderratio, så vil tro det ser rimelig heftig ut på 85 for å si det sånn woot

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #71 : 02. desember 2009, 11:50 »
Du får mye bonus i form av midje/rygg/skulderratio, så vil tro det ser rimelig heftig ut på 85 for å si det sånn woot

Noe sånnt ser det ut Smiley ...et "lite" stykke fra dagsformen kan man si Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #72 : 02. desember 2009, 11:56 »
Noe sånnt ser det ut Smiley ...et "lite" stykke fra dagsformen kan man si Smile

Hmmm ja - jeg er han til venstre der da - the one looking old! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #73 : 02. desember 2009, 12:26 »
Hehe. Jeg er nesten like gammel, men jeg husker ennå hvordan du ser ut. Så vidt woot

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #74 : 02. desember 2009, 12:35 »
Hehe. Jeg er nesten like gammel, men jeg husker ennå hvordan du ser ut. Så vidt woot

Jeg antok da det hehe...presiseringen var mer tiltenkt eventuelle andre Smiley

Den andre karen er for ordens skyld Erik Haugli Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!