Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 127330 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #120 : 14. desember 2009, 11:18 »
whisky drakk jeg masser av igår... først så var det et par shotter med jack D. for å komme på rett spor, etterfulgt av å "nyte" en 15 år gammel havanaclub rom for å åpne alt.. så gikk det minst 2-3 Oban og 1 craggamore

Smile Lykke til på treninga i dag Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #121 : 14. desember 2009, 11:42 »
takk takk, vurderer faktisk å gå for maksing idag, skal tenke på deg
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #122 : 14. desember 2009, 20:27 »
takk takk, vurderer faktisk å gå for maksing idag, skal tenke på deg

Supert!
Selv har jeg vært og trent de beina som skulle vært trent fredag...så lørdag...så søndag, men som altså blei trent i dag.

Fortsattt litt forsiktig mht intensiteten, men slik gikk det for seg:

Knebøy:
140kg x 8
170kg x 8
170kg x 6
Greie sett, men merket at det er et stykke igjen til denne øvelsen føles behagelig igjen

"Omvendt Hack-lift" i en eller annen Panattamaskin:
2 sett på 8 med 160kg
Fikk litt vondt i menisken her, så droppa ut...

Lårstrekk med ett bein av gangen:
4 sett på 8 med 45 kg
alternert med Sittende lårcurl:
4 sett på 8-10 med 70kg eller no

Strakmarken tar jeg på ryggdagen....og vipps får baksiden to økter i uka Wink

Noe magedill til slutt.

Alt i alt ei helt grei økt på dette stadiet. Det gikk om ikke annet lettere med 170kg i bøy i dag enn med 160kg sist økt - litt tryggere følelse lissom Smiley

Jeppsi Peppsi!! Smile



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #123 : 22. desember 2009, 14:05 »
Jepp....ei uke siden sist. Tok meg hvileuke forrige uke pga alt som naturlig skjer etter jobb sånn i forkant av jul, men nå er det full trening utover vinteren Smiley

Var i grunn supermotivert til å gå løs på brysttrening i går, men det skulle vise seg å bli en av sesongens dårligste treninger:

Alle de rette stengene var opptatt, så jeg valgte å ta sjansen på å snike meg sammen med en annen på skulderutrygg flatbenk fremfor den sedvanlige skuldertrygge skråbenkpressen.
En litt rask oppvarming med åttere på 80kg, 110kg og 140kg førte meg til 160kg, som skulle være arbeidsvekten.
Tok en grei åtter på den, men synes følelsen i skulderen var alt annet enn betryggende, og siden makkeren da var ferdig, så valgte jeg å forflytte stanga bort til skråbenken...

Planen var å kjører tiere, så jeg la på 140kg siden jeg i alt mitt hovmod vurderte det til å være ei grei vekt til formålet...det var det ikke!
Resultatet var 2 sett - det første på en rolig åtter med lange stopper, og det andre på en nier med litt mer kontinuerlig flyt i bevegelsesbanen......den niende reppen var tyngre enn den etter planen skulle være...så allerede her mista jeg helt piffen.....og dreit i det planlagte tredje settet.. Sad

Luska bort til skråflyes....og grabba tak i hantlene på 50kg og pina ut åtte repper....det var da faan så sirup da... Sad

her var i grunn all stolthet brutt ned....så jeg lusket bort til en brystmaskin (decline-press) for å prøve å få noe som minnet om pump....men ga meg etter ett sett og søkte desperat bort til en flyesmaskin...ja ja ja taperaktig, men pokker heller....to elendige sett etterpå ga jeg beng i hele jævla brystet!

Jaaaaa - biceps er lett vettu....tenkte jeg.... Så feil kan en ta... Etter ett sett med 15-kiloshantler og ett med 25kg pakket jeg på meg ytterjakka og lusket forsmådd ut av gymmet og hjem til sofaen!



Vel vel - heldigvis er det ikke mange slike økter i løpet av et år, så det går seg vel til over tid Smiley


Ble forsåvidt sittende å tenke på hva som var årsaken til den totalt manglende piffen, og kom til at siste ukes nær fravær av proteiner men til gjengjeld enorme inntak av brød og smør får ta sin del av skylden, for jeg har normalt rimelig bra futt etter hvileuker.
Pyttsann - det er nå bare for skøy det hele, og snart er det jul og gode greier!  Smile

God og fredlig jul til alle som måtte finne på å være så skrudde at de leser dette!  Kiss



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #124 : 22. desember 2009, 14:11 »
Jeg er skrudd nok til å lese dette, og sender en haug med juleklemmer nedover E18 til deg og dine!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #125 : 22. desember 2009, 14:23 »
Jeg er skrudd nok til å lese dette, og sender en haug med juleklemmer nedover E18 til deg og dine!

det ante meg at det fantes noen galninger her på forumet!
En haug juleklemmer sendes til deg og dine fra denne skrudde personen også! Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #126 : 22. desember 2009, 14:32 »
det finnes enda flere skrudde personer enn du tror Wink Grin
synes at benkinga di var meget pinglete ,sjerpings lol  Grin
god jul til deg og dine Smile
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #127 : 22. desember 2009, 14:50 »
det finnes enda flere skrudde personer enn du tror Wink Grin
synes at benkinga di var meget pinglete ,sjerpings lol  Grin
god jul til deg og dine Smile

Smiley Like så kompis! Smiley

Ja, den benkinga den benkinga..... Du veit - det har ikke så mye med kiloene å gjøre, men mer med hvordan det føles når en tar settet. Noen ganger er det lissom sååå lite vilje i kroppen mht å bare smelle faanskapet opp uten noe om og men Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #128 : 22. desember 2009, 14:57 »
God jul i stua Tric!!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #129 : 22. desember 2009, 15:10 »
God jul i stua Tric!!

Like så Daniel! Smiley Håper jula blir finfin og det nye året trivelig og fremgangsfullt! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #130 : 22. desember 2009, 15:12 »
Smiley Like så kompis! Smiley

Ja, den benkinga den benkinga..... Du veit - det har ikke så mye med kiloene å gjøre, men mer med hvordan det føles når en tar settet. Noen ganger er det lissom sååå lite vilje i kroppen mht å bare smelle faanskapet opp uten noe om og men Smiley
for min del så benker jeg som regel alltid tungt når jeg trener sammen med noen av en eller annen merkelig grunn  Cheesy når jeg er alene på gymet så trener jeg relativt forsiktig
det er  mange  som sier at  hvor mye en løfter ikke har så mye å bety,men når alt kommer til alt så sitter jeg igjen med et inntrykk at selv di  mest besjedne gymrotter har en stor trang til å få lirka ut av seg hvor mye dem løfter i benken uansett alder  Grin
på enkelte områder så blir en tydeligvis aldri "voksen" Grin
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #131 : 22. desember 2009, 15:43 »
for min del så benker jeg som regel alltid tungt når jeg trener sammen med noen av en eller annen merkelig grunn  Cheesy når jeg er alene på gymet så trener jeg relativt forsiktig
det er  mange  som sier at  hvor mye en løfter ikke har så mye å bety,men når alt kommer til alt så sitter jeg igjen med et inntrykk at selv di  mest besjedne gymrotter har en stor trang til å få lirka ut av seg hvor mye dem løfter i benken uansett alder  Grin
på enkelte områder så blir en tydeligvis aldri "voksen" Grin

Det er så sant som det er sagt Smiley

Selvfølgelig har det en del å si hvor mye en løfter, men alle er litt ulikt skrudd sammen, så to forskjellige personer kan ha svært ulik effekt av eksakt samme vekt.
Selv er jeg f.eks "svak" i knebøy - i hvertfall sammenlignet med svært mange andre, men det er ikke gitt at mine sett på f.eks 150kg gir så mye dårligere treningseffekt enn en annen persons sett på 200kg.... Det forutsetter selvfølgelig at han er mer optimalt bygget for øvelsen enn det jeg er Smiley

Nå er det riimelig sjelden jeg får spørsmål om hvor mye jeg "tar i benken"...det har vel noe med interessesfæren til min sosiale omgangskrets å gjøre...men i såfall svarer jeg i grunn bare at jeg ikke bruker den øvelsen. Jeg føyer gjerne til at jeg sikkert lett tar 100kg dersom jeg hadde prøvd det. Da juger jeg i det minste ikke ovenfor gode venner slik en del kunne funnet på å gjøre på et slikt spørsmål Wink
Det fine med hundretallet er at for folk flest så høres det nesten ubeskrivelig mye ut...såpass mye at de i grunn blir like imponert over det som om en hadde sagt 250kg eller no enda mer fantastisk  Grin

De fleste i vennekretsen tror uansett jeg er god og vel sterkere en selv Karlsen i sine velmaktsdager - og den villfarelsen lar jeg dem glatt leve i  Wink ...sorry Svend!!  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #132 : 22. desember 2009, 16:28 »
... til og med jeg er sterkere enn Sfenn Kalsen - i følge min tre år gamle datter ... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Studenten

  • Gjest
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #133 : 22. desember 2009, 21:34 »
God og fredlig jul til alle som måtte finne på å være så skrudde at de leser dette!

Kan vel karakteriseres som litt skrudd jeg også da  Grin God jul!

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #134 : 22. desember 2009, 21:38 »
jeg er skrudd jeg og =)
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!