Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 127359 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Har lenge tenkt å lansere muskeløkningsopplegget under, men har i like lang tid vegret meg i påvente av å finne en måte å tjene penger på det. Vel - og litt av grunnen kan vel også være at en ved å blottlegge konseptet på www, på sett og vis slår beina under en del billedlige realiteter knyttet til meg sjøl.

Kurskonseptet hadde opprinnelig arbeidstittelen: "REVOLUSJONÆRT IMAGE-KURS! Gå ned 10 visuelle kilo fett og opp 10kg visuelle kilo muskler på under fem minutter!"

Tanken slo meg idet Facebook, treningsforum og dets like begynte å slå om seg...sånn en gang etter Big-Brother's tid. Du vet - i den brytningsperioden da folk i grunn gikk fra å leve normale anonyme liv, til å være sprengkåte etter å bli en slags kjendis - om så bare i sin egen vennekrets.
Det finnes ikke tall på hvor mange reale troll som i denne perioden har fremstilt seg som look-alikes av Brad Pitt, George Clooney, Jeniffer Aniston og det som lekkrere er på FB og andre steder.

Om de ikke direkte stjal andres bilder, så tok de garantert hundrevis av bilder av seg selv før de fant ett som i grunn ikke lignet på dem selv, men ga de som så bildet et laaangt bedre inntrykk enn de ville fått om de så trollet live... Been there done that, så det er selvopplevd også.
Vi treningsfreaks er intet unntak.... Jeg har ikke tall på alle de bildeknipsene som har ligget bak de bildene som er lagt ut her i løpet av årene - litt flinkere har en vel blitt, og litt mindre selvkritisk er en muligens blitt også, men gudhjelpe meg... hadde det vært gode gamle filmruller i det apparatet så hadde dette blitt en svært kostbar affære.... Smiley

Hmm - nå er jeg i ferd med å miste tråden her, men JOOOOO!
Altså! For at dere skal slippe å bruke for mye tid på dette med å se best mulig ut på nettet, så presenteres her og nå første steg på veien mot å overbevise dine fans der ute om at du har blitt i betyyydelig bedre form i løpet av det siste.
Det illustreres med et par eksempler som i all hast ble tatt i sta, når denne geniale saken falt meg i hu:

Trinn 1: Den vanligste feilen en kan gjøre er å ha en slapp holdning...og i tillegg stå for langt unna kamera. En blir rett og slett seende...ja nettopp; en blir seende slapp ut!
I eksemplet er jeg avbildet via et speil. Det er i utgangspunktet genialt mht å se bedre ut enn en egentlig gjør, så strengt tatt burde bildet vært tatt direkte.



Trinn 2: Speilet er allerde nevnt, og er også benyttet her! Her er første steg på veien - å miste 10 visuelle kilo fett. Finn et sted der lyset fra taket skinner ned på deg bittelitt skrått ned forfra, og stram det du måtte makte og hæle! Lyset pleier å fjerne de fleste kiloene, men strammingen hjelper også i de fleste tilfeller!


Trinn 3: Siste steg er å få pakket på litt seriøst med muskler på rekordtid! Trikset er enklere enn du tror - sææærlig med mobilkamera! NÆRBILDE!
Ønsker du å gå et lite steg videre, så lener du deg inn mot speilet når bildet tas. Det gir en illusjon av at midjen er smalere og bryst og skuldre vokser vanvittig på sekundet!
Fare ved å la hendene avbildes i denne posituren er at de blir små dersom de holdes nede ved midjen...og vi vet jo alle hva små hender betyr.....Avbildes de høyt opp derimot.....jøjje meg!  woot




Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #286 : 22. januar 2010, 10:47 »
hva anbefaler du av cardio uten å miste muskler å styrke? må få opp kondisen litt, 3sett bøy er jo som å løpe 10km Grin
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #287 : 22. januar 2010, 11:15 »
hva anbefaler du av cardio uten å miste muskler å styrke? må få opp kondisen litt, 3sett bøy er jo som å løpe 10km Grin

Det avhenger nok litt av hva en faktisk er i stand til - er en tung så liker ikke knærne alt for mye løping lissom Smiley
I tidligere år løp jeg litt fra tid til annen, men min hovedkilde til en viss "kondisjon" har i grunn alltid vært fotturer - helst i skog og mark.
Jeg pleier å kalle den forbrenningstreninga jeg legger inn på deff for kardio, men noen kondisjon å regne med får en jo ikke av å bare gå litt fort en time eller to i strekk Smiley Men en liten forbedring merker en selvfølgelig av det også etter noen uker - en blir i det minste ramm til å gå turer uten å stivne.

Vekttrening i ulike former er jo ikke så alt for krevende sammenlignet med en del andre fysiske krevende aktiviteter, så jeg vil uansett tro de fleste tåler et par løpeturer pr uke uten at det vil gå på bekostning av muskelvekst eller styrke. Antagelig er det mer en fordel enn en ulempe! Smiley
men men - det er sikkert litt individuelt, så en må nok her som ellers prøve seg litt frem Smiley

Hadde jeg vært kroppslig i stand til å løpe, så hadde jeg i hvertfall ikke bekymret meg om jeg la inn f.eks 3 gode joggeturer pr uke i tillegg til den sedvanlige gym-treninga.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #288 : 22. januar 2010, 11:19 »
NICE baby! Kiss

dere er jo ikke helt gode! Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #289 : 22. januar 2010, 12:14 »
hehe uten tvil  bra forslag angående visuelle triks tric, eller TRIKSETRIC som du blir hetende fra nå av Grin
et annet triks en  kan bruke hvis en er lei av å bli påminnet om at en har gått opp i vekt ,er å  fortelle alle en kjenner at en skal slanke seg Cheesy
det gjorde nemlig jeg,og hver gang jeg treffer noen jeg ikke har sett på en stund,så sier dem  som regel ,jøss så mye slankere du har blitt da,selv om jeg faktisk har blitt feitere  Huh Grin


VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #290 : 22. januar 2010, 12:34 »
Det avhenger nok litt av hva en faktisk er i stand til - er en tung så liker ikke knærne alt for mye løping lissom Smiley
I tidligere år løp jeg litt fra tid til annen, men min hovedkilde til en viss "kondisjon" har i grunn alltid vært fotturer - helst i skog og mark.
Jeg pleier å kalle den forbrenningstreninga jeg legger inn på deff for kardio, men noen kondisjon å regne med får en jo ikke av å bare gå litt fort en time eller to i strekk Smiley Men en liten forbedring merker en selvfølgelig av det også etter noen uker - en blir i det minste ramm til å gå turer uten å stivne.

Vekttrening i ulike former er jo ikke så alt for krevende sammenlignet med en del andre fysiske krevende aktiviteter, så jeg vil uansett tro de fleste tåler et par løpeturer pr uke uten at det vil gå på bekostning av muskelvekst eller styrke. Antagelig er det mer en fordel enn en ulempe! Smiley
men men - det er sikkert litt individuelt, så en må nok her som ellers prøve seg litt frem Smiley

Hadde jeg vært kroppslig i stand til å løpe, så hadde jeg i hvertfall ikke bekymret meg om jeg la inn f.eks 3 gode joggeturer pr uke i tillegg til den sedvanlige gym-treninga.

ja jeg bor i skogen så gå turer er biff Smiley har  kjent t litt i kneet ved løping av å til, men kan prøve, enn elipse maskin og sykkel? Smiley
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #291 : 22. januar 2010, 15:15 »
ja jeg bor i skogen så gå turer er biff Smiley har  kjent t litt i kneet ved løping av å til, men kan prøve, enn elipse maskin og sykkel? Smiley

Sykkel er min favoritt mht å gjøre noe kardiovaskulært som minner om trening i hvertfall - bra for hjertet og skånsomt for knærne Smiley

Elipsemaskin er sikkert vel og bra, ooooooo så kjeeeedeeeeliiig!  Undecided


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #292 : 25. januar 2010, 11:31 »
*løper til speilet og tester ut jukseteknikker med mobilkamera*
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #293 : 25. januar 2010, 13:45 »
*løper til speilet og tester ut jukseteknikker med mobilkamera*

hvor mange størrelser større ble du da? *fnise*
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #294 : 25. januar 2010, 13:49 »
hvor mange størrelser større ble du da? *fnise*

Jeg krympa, jeg, så noe gjorde jeg feil ... blush
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #295 : 25. januar 2010, 14:12 »
Jeg krympa, jeg, så noe gjorde jeg feil ... blush

huff. det bør jo ikke vises til omverdenen! men det kunne kanskje blitt en "før og etter" reportasje, sånn "se hvor mye jeg har vokst fra mandag til onsdag!" Tongue
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #296 : 26. januar 2010, 08:16 »
Jeg krympa, jeg, så noe gjorde jeg feil ... blush

Jo jo jo jo selvfølgelig blir en mindre enn i virkeligheten!
Herreguuuud lissom - det går da ikke ann å være større enn i virkeligheten på en bitteliten skjerm vel?  :Smiley En fullt utvokst kropp inn i ei ramme som bare er sånn om lag 10-12 cm høy...HALLO - virkelighetssjekk!! 
En blir mer på størrelse med en playmobile-figur eller no sånnt. Hvilket er helt kult! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #297 : 26. januar 2010, 09:10 »
Logg ja...vært på farta noen dager, så www har selvfølgelig blitt nedprioritert.

Har retten og sletten glømt å gi omverdenen beskjed om at jeg trente bein på fredag.
På det nye stedet....der de har noe begrenset utvalg frivekter vettu..

Vel vi droppet nå innom der for å se.....og joggu lå det noen stenger der nå, så jeg valgte å kjøre beina der jeg dah Smiley

Knebøy:
Her viste det seg raskt at dette kunne komme til å bli en litt "ukonsentrert" greie... Det manglet låser! Hvilket normalt ikke er noe problem i det heletatt, men i dette tilfellet skulle en tro alt var glattpolert og innsatt med silikonspray eller noe sånnt....Den minste bevegelse sideveis, eller skråning på stanga...så sklei skivene som f....
Vel...å kjøre 12'ere var rett og slett umulig uten å rissikere at alt raste av, så jeg kjørte meg kjappt opp til 160kg og tok tre seksere på det
Pga frykten for at skivene skulle skli av, så blei det en nokså anspent affære alikevel...

Beinpress:
Tja - hva skal en si.....denne er mindre bratt enn Panatta sin, så her må det lesses på flere skiver enn det som var tilgjengelig på gymmet...og da er det i grunn ikke plass til flere. Det er seff morsomt å ha masse vekter på stengene...men videre praktisk er det ikke i en øvelse som beinpress...
Vel, det blei nå fire 12'ere med et uvisst antall kilo..siden det var alt fra 25kg's skiver til 2,5kg's skiver tredd og stablet på....

Lårstrekk:
fire 12'ere med passelig tung motstand

Strakmark:
tre 12'ere på 110kg...sikkert litt lett, men det var i grun nhelt greit  også.

Lårcurl - alternert med "omvendt fødestol":
Fire 12'ere på hver av dem

Tåhev:
4 sett til utmattelse....ca 12-15 repps


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #298 : 26. januar 2010, 11:10 »
Da blir d beinpress med ett ben om gangen neste gang Wink
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!