Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 127339 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #300 : 26. januar 2010, 11:39 »
Da blir d beinpress med ett ben om gangen neste gang Wink

Ja kanskje det Smiley
Gjorde det faktisk litt i en periode for en masser av år siden. ......ja; prøvde endog ut beinpress med kryssede bein....

En skal ikke se bort fra at en proff hadde skrevet en artikkel i FLEX om hvor uuuutrooolig effektivt det var!
I'm a sucker for revolutionary new stuff!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #302 : 26. januar 2010, 12:14 »
Sydenturbøy kalles den der! Smiley

man tager altså det man haver!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #303 : 27. januar 2010, 13:31 »
Bryst/biceps/mage i går. Skulle egentlig på Pro-Gym, siden utstyret i hvertfall så langt er langt bedre enn på "det nye stedet", men av tidsmessige årsaker valgte jeg likevel det dårligst utstyrte stedet. Smiley

Benkpress: (har ikke fått skråbenk ennå, så det er og blir en nødløsning
12 repper på 60, 80, 130kg
8 x 150kg
8 x 160kg

Styrkemessig helt greit, men kjente det litt vel mye på fremsiden av høyre skulder  ...oooooog - de har gått til innkjøp av sånne tjukke stenger der, og det hater jeg! Vel, jeg hater i grunn alt som er nytt, men dog.
Tykkelsen er sikkert en kompensasjon for dårligere kvalitet på stålet enn i "olympiske stenger", og de er også stivere enn vektløfterstenger - mer som i styrkeløftstenger vil jeg tro. Stivheten er forsåvidt ingen ulempe i benkpress da, men det er noe med det å fornemme at noe eeegentlig er galt..... Smiley

Incline-press-maskin:
2 sett med 8 repper på hele stabelen - aner ikke hvor mange det er, men det er faktisk nokså tungt

Decline-press-maskin:
2 sett med 8 repper på hele stabelen

Cross-over:
2 sett med 10 x 45"kg"

Hantelcurl:
2 sett med 8 x 22,5kg

Scott-curl i maskin (en arm av gangen)
3 sett med ca 8 repper pr stk

crunches
3 sett til det stoppet opp

Veldig bra pump om ikke annet, men totalt sett likte jeg ikke økta det døyt selv om den sikkert ga grei aktivering av fibrene.
Greia er vel at jeg ikke hæler økter som nesten kun er basert på maskiner der en på sett og vis er låst i en bevegelsebane - det gjør i tillegg vondt i sener og ledd.... dry


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Biffmaister

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

  • Real men lift stones!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #304 : 27. januar 2010, 14:20 »
Bryst/biceps/mage i går. Skulle egentlig på Pro-Gym, siden utstyret i hvertfall så langt er langt bedre enn på "det nye stedet", men av tidsmessige årsaker valgte jeg likevel det dårligst utstyrte stedet. Smiley

Benkpress: (har ikke fått skråbenk ennå, så det er og blir en nødløsning
12 repper på 60, 80, 130kg
8 x 150kg
8 x 160kg

Styrkemessig helt greit, men kjente det litt vel mye på fremsiden av høyre skulder  ...oooooog - de har gått til innkjøp av sånne tjukke stenger der, og det hater jeg! Vel, jeg hater i grunn alt som er nytt, men dog.
Tykkelsen er sikkert en kompensasjon for dårligere kvalitet på stålet enn i "olympiske stenger", og de er også stivere enn vektløfterstenger - mer som i styrkeløftstenger vil jeg tro. Stivheten er forsåvidt ingen ulempe i benkpress da, men det er noe med det å fornemme at noe eeegentlig er galt..... Smiley

Incline-press-maskin:
2 sett med 8 repper på hele stabelen - aner ikke hvor mange det er, men det er faktisk nokså tungt

Decline-press-maskin:
2 sett med 8 repper på hele stabelen

Cross-over:
2 sett med 10 x 45"kg"

Hantelcurl:
2 sett med 8 x 22,5kg

Scott-curl i maskin (en arm av gangen)
3 sett med ca 8 repper pr stk

crunches
3 sett til det stoppet opp

Veldig bra pump om ikke annet, men totalt sett likte jeg ikke økta det døyt selv om den sikkert ga grei aktivering av fibrene.
Greia er vel at jeg ikke hæler økter som nesten kun er basert på maskiner der en på sett og vis er låst i en bevegelsebane - det gjør i tillegg vondt i sener og ledd.... dry

Ser ovenfor at du ikke kjørte noen flyes-øvelser.. Er det pga mangel på apparater og hantler, eller baserer du deg mest på pressøvelser?
Norgesmester i grep 2011
Norgesmester i grep 2012
3. Plass Ironmind Grip Classic
Norgesmester Rolling Thunder 2013
Norgesmester Farmers Walk 2013

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #305 : 27. januar 2010, 15:08 »
Ser ovenfor at du ikke kjørte noen flyes-øvelser.. Er det pga mangel på apparater og hantler, eller baserer du deg mest på pressøvelser?

Riktig det Smiley Det er rett og slett et mankoproblem. De har så langt fått hantler opp til bare 22,5kg eller så der, og det blir rett og slett noe snaut Smiley

Jeg har under normale omstendigheter selvfølgelig hantlepress/flyes som standardøvelser på brysttreninga Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #306 : 27. januar 2010, 18:51 »
Og motivasjonen blir mye bedre med en treningslogg eller? Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #307 : 28. januar 2010, 07:59 »
Og motivasjonen blir mye bedre med en treningslogg eller? Wink

Jepp - faktisk! Smiley
En gir seg om ikke annet et bittelite spark i ræva mht å få unnagjort den treninga en bør få unnagjort......ellers synes det jo på sett og vis her....   Smile
Er jo også på sett og vis lavsesong nå, men humøret er på topp, og treningen er morsom....så lenge jeg er en plass med nok frivekter.... Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #308 : 28. januar 2010, 21:35 »
Jepp - faktisk! Smiley
En gir seg om ikke annet et bittelite spark i ræva mht å få unnagjort den treninga en bør få unnagjort......ellers synes det jo på sett og vis her....   Smile
Er jo også på sett og vis lavsesong nå, men humøret er på topp, og treningen er morsom....så lenge jeg er en plass med nok frivekter.... Wink

Apparater er noe herk, men noen er man nødt til å ha da Smiley Keep going, og btw, den ryggen ser kjent ut. Navnet er? Tongue
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #309 : 29. januar 2010, 10:06 »
Apparater er noe herk, men noen er man nødt til å ha da Smiley Keep going, og btw, den ryggen ser kjent ut. Navnet er? Tongue

Noen få er det jo greit å ha - og det er slett ikke alle som er like ille. For min del er definitivt diverse benkpress- og hantelpress-imitrerende maskiner de verste - med cross-over som et hederlig unntak. Diverse ryggmaskiner får sjelden gjort noe direkte galt mht skuldre o.l. i hvertfall, så de er stort sett greie.
Hmmm ja, også er jeg litt småsær mht å finne beinpressmaskiner som jeg synes føles behagelige...


jasså - tror det må være første gang jeg har hørt noen tro de kjenner meg igjen med basis i bilde av ryggen min Smiley ...har litt komplekser mht den serru, men håper det ikke var litt sånn ala:
"Ååå det er han med den slunkne ryggen....hmm hva var det nå han het?"   

Her heter jeg Tricepsman, og ser omtrent slik ut når jeg er araberbrun.
....vet det er et håpløst navn, men det var det første jeg kom på...og det har forsåvidt en forhistorie i noe som skjedde for snart 27 år siden Smiley
Et hint mht det mer verdslige navnet er: "Jeg er en blid gutt, men gråt når jeg blei født!"



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #310 : 29. januar 2010, 10:45 »
vel, synes navnet ditt passer jeg, som STORforfølger av den gamle loggen din så husker jeg minst 10-15 bilder av deg iført svart tskjorte med armen lent mot det jeg tror er baderomsbenken forran speilet, med telefon i ene arma og tidenes triceps i andre Wink


maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #311 : 29. januar 2010, 11:03 »
Noen få er det jo greit å ha - og det er slett ikke alle som er like ille. For min del er definitivt diverse benkpress- og hantelpress-imitrerende maskiner de verste - med cross-over som et hederlig unntak. Diverse ryggmaskiner får sjelden gjort noe direkte galt mht skuldre o.l. i hvertfall, så de er stort sett greie.
Hmmm ja, også er jeg litt småsær mht å finne beinpressmaskiner som jeg synes føles behagelige...


jasså - tror det må være første gang jeg har hørt noen tro de kjenner meg igjen med basis i bilde av ryggen min Smiley ...har litt komplekser mht den serru, men håper det ikke var litt sånn ala:
"Ååå det er han med den slunkne ryggen....hmm hva var det nå han het?"  

Her heter jeg Tricepsman, og ser omtrent slik ut når jeg er araberbrun.
....vet det er et håpløst navn, men det var det første jeg kom på...og det har forsåvidt en forhistorie i noe som skjedde for snart 27 år siden Smiley
Et hint mht det mer verdslige navnet er: "Jeg er en blid gutt, men gråt når jeg blei født!"



Synnøve? Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #312 : 29. januar 2010, 11:29 »
vel, synes navnet ditt passer jeg, som STORforfølger av den gamle loggen din så husker jeg minst 10-15 bilder av deg iført svart tskjorte med armen lent mot det jeg tror er baderomsbenken forran speilet, med telefon i ene arma og tidenes triceps i andre Wink


Leita villt på maskinen, og fant noe som kanskje er i den gata du tenkte på? Smiley




Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #313 : 29. januar 2010, 11:33 »
Leita villt på maskinen, og fant noe som kanskje er i den gata du tenkte på? Smiley

....det store bildet der burde forøvrig gått inn i eksempelsamlingen i mitt tidligere annonserte muskelfotokurs.......

Close-up's turns on my ego!  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #314 : 29. januar 2010, 12:13 »
der er det ja! det store bildet, du hadde en serie med dem engang i tida Smiley

jeg personlig synes en slik form er mye bedre enn sceneformen , rotert og avatar.. PRONTO!  Wink

maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!