Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 127356 ganger)

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #315 : 29. januar 2010, 16:24 »
Noen få er det jo greit å ha - og det er slett ikke alle som er like ille. For min del er definitivt diverse benkpress- og hantelpress-imitrerende maskiner de verste - med cross-over som et hederlig unntak. Diverse ryggmaskiner får sjelden gjort noe direkte galt mht skuldre o.l. i hvertfall, så de er stort sett greie.
Hmmm ja, også er jeg litt småsær mht å finne beinpressmaskiner som jeg synes føles behagelige...


jasså - tror det må være første gang jeg har hørt noen tro de kjenner meg igjen med basis i bilde av ryggen min Smiley ...har litt komplekser mht den serru, men håper det ikke var litt sånn ala:
"Ååå det er han med den slunkne ryggen....hmm hva var det nå han het?"  

Her heter jeg Tricepsman, og ser omtrent slik ut når jeg er araberbrun.
....vet det er et håpløst navn, men det var det første jeg kom på...og det har forsåvidt en forhistorie i noe som skjedde for snart 27 år siden Smiley
Et hint mht det mer verdslige navnet er: "Jeg er en blid gutt, men gråt når jeg blei født!"



Da lar du være å bruke benkpress- og hantelpressimitasjonene, så slipper du å plages med det Wink Har ikke begynt noe særlig med crossover enda. Sliter med å finne et passelig antall øvelser uten å overstige det som er for mange. Skal jeg kjøre alt, blir jeg jo aldri ferdig heller Tongue Andre apparater, som versjoner av roing, duger, som du sikkert tok med i de greie apparatene for ryggen.
Har en beinpress der jeg trener som er god, men liger ikke den ryggstøtten helt.. Den er helt rett, ville heller hatt noe som "former" seg med ryggen og dens naturlige svai. Men dette kan man jo bare lage, enkelt og greit Tongue

Haha, neida, var vel ryggen samt silhuetten av hodet som gikk med på å kjenne igjen noe, og med det bildet der (av fjeset) vet jeg at du heter Øyvind! Slunken eller ikke slunken. Kan forbli et mysterium..  biggrin

Sitaten kjenner jeg ikke igjen, men er vel noe du har sagt før da Tongue
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #316 : 29. januar 2010, 22:14 »
Da lar du være å bruke benkpress- og hantelpressimitasjonene, så slipper du å plages med det Wink Har ikke begynt noe særlig med crossover enda. Sliter med å finne et passelig antall øvelser uten å overstige det som er for mange. Skal jeg kjøre alt, blir jeg jo aldri ferdig heller Tongue Andre apparater, som versjoner av roing, duger, som du sikkert tok med i de greie apparatene for ryggen.
Har en beinpress der jeg trener som er god, men liger ikke den ryggstøtten helt.. Den er helt rett, ville heller hatt noe som "former" seg med ryggen og dens naturlige svai. Men dette kan man jo bare lage, enkelt og greit Tongue

Haha, neida, var vel ryggen samt silhuetten av hodet som gikk med på å kjenne igjen noe, og med det bildet der (av fjeset) vet jeg at du heter Øyvind! Slunken eller ikke slunken. Kan forbli et mysterium..  biggrin

Sitaten kjenner jeg ikke igjen, men er vel noe du har sagt før da Tongue

hehe, har du ikke hatt norsk undersvisning du da?

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #317 : 30. januar 2010, 16:25 »
Å jo. 5-ere i bokmål og nynorsk, debatter i avisa osv, men jeg vet godt at dette innlegget er langt fra noe praktinnlegg. Dessuten er ikke dette noen rettskrivningskonkurranse. ;-) Hva noen skriver feil og ikke feil trenger ingen å henge seg opp i, så lenge det ikke er konstruktiv kritikk, men klaging. På den annen side kunne jo det spørsmålet ditt dreie seg om den sitaten jeg ikke kjente igjen? Eller kanskje jeg misforsto setningen din. I så fall beklager jeg det. Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #318 : 30. januar 2010, 20:06 »
Tenkte mer på at du ikke kjente igjen et av de mer kjente sitatene i norsk litteratur Wink

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #319 : 30. januar 2010, 22:57 »
Tenkte mer på at du ikke kjente igjen et av de mer kjente sitatene i norsk litteratur Wink

xD !

Kan ikke falle meg inn å komme på hvem sitaten kommer fra, Er det Ibsen? Neei.. Are Kalvø?
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #320 : 30. januar 2010, 23:45 »
Lillebjørn Nilsen: tanta til beate

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #321 : 31. januar 2010, 08:55 »
åssen får du i deg bare kylling filet å laks uten tilbehør liksom? kjedlig å tørt vell? Smiley
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #322 : 02. februar 2010, 19:33 »
Synnøve? Smiley

Hu er dødsdigg!  Smile




Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #323 : 02. februar 2010, 19:38 »
åssen får du i deg bare kylling filet å laks uten tilbehør liksom? kjedlig å tørt vell? Smiley

Bruker jo alskens krydder da, så jeg synes da det smaker godt. Smiley
Blir det tørt så har en stekt/"kokt" det for hardt eller for lenge Smiley

En dæsj chilisaus går også til det meste......dessuten finnes jeg ikke nøye mht smakstilbehør unntatt når jeg går på en real slankediett - man tager det man haver! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #324 : 02. februar 2010, 19:40 »
Hei, legger inn litt treningsinspirasjon til deg. Lille April gir jernet:
http://www.youtube.com/watch?v=2GnHzGFmxe0#noexternalembed&feature=related
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #325 : 02. februar 2010, 19:41 »
Du som er en sånn gammel ringrev på dette med slanking. Hva tror du om shake med olje i til frokost og kvelds?

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #326 : 02. februar 2010, 19:47 »
Hei, legger inn litt treningsinspirasjon til deg. Lille April gir jernet:
http://www.youtube.com/watch?v=2GnHzGFmxe0#noexternalembed&feature=related


Kjekk gutt da, men jeg tar et hint! Smile Fra mandag av er det null smakstilbehør på både kylling og laks!!   Tongue


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #327 : 02. februar 2010, 19:52 »
Du som er en sånn gammel ringrev på dette med slanking. Hva tror du om shake med olje i til frokost og kvelds?

Jeg pleier å ha 10-12g olje i den jeg tar til frokost. Nå er det sjelden jeg tar en shake til kvelds, men jeg pleier ofte å inkludere litt fett i det siste måltidet, så også i shaken om jeg for enkelthets skyld tar det  (i hvertfall om jeg bruker myse) Smiley Kanskje ikke så mye som til frokost, men sånn ca ei spiseskje tenker jeg.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #328 : 02. februar 2010, 19:57 »
Da prøver jeg det en stund. Notorisk lat og matsky på morrakvisten, shake går til nøden woot

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #329 : 02. februar 2010, 20:08 »
Da prøver jeg det en stund. Notorisk lat og matsky på morrakvisten, shake går til nøden woot

Lag den til litt i forveien, og sleng i 1-1,5deciliter lettkokt havregryn eller havremel også, så har du et nokså greit og fullverdig måltid Smiley
Veit du veit dette da, men dog Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!