Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 127348 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #330 : 02. februar 2010, 20:09 »
Lag den til litt i forveien, og sleng i 1-1,5deciliter lettkokt havregryn eller havremel også, så har du et nokså greit og fullverdig måltid Smiley
Veit du veit dette da, men dog Smiley

Spiste det i mange år, men gikk så innigamperæva lei Smiley Men får vel børste støv av det. Litt redd for å kline innpå mye havregryn når jeg ikke får trent i hele tatt, sliter allerede vilt med å gå ned

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #331 : 03. februar 2010, 20:00 »
Litt dårlig logging her om dagen. Vært avgårde på jobb noen dager, så fikk heller ikke kjørt første økta for uka før i dag. .....ooog såpass lenge siden de siste par øktene at jeg sannelig ikke husker hva jeg gjorde ut av dem sånn bortsett fra at jeg fikk trent kroppen helt greit forrige uke.

I dag var det i alla fulla fall brystet igjen.

Skråbenken var opptatt, så jeg valgte flatbenk:
Oppvarming - 8 x 50, 80, 110kg og en treer på 150kg for å kjenne om skuldra synes det var greit
8x150kg
5x170kg - veldig rolige repper med full stopp mot tittsa. Blei uansett litt tungt i dag, så dett var dett  dry
8x150kg - med beina opp. .....fiiin pump allerede! ,,,,,og fikk i grunn ikke spess vondt i skuldra

Skråbenken blei ledig:
8x110kg
8x130kg - oiiii syyreeeeee  Shocked

hantel - flyespress:
8x52kg
7x52kg - det blei bom stopp gitt  Huh

"pec-dec/flyes-maskin":
2 sett med 8x80"kg" - hele racket seff  Smile ...uten at det sier det minste mht om det er tungt eller ikke.  Wink

Hantlcurl:
2 sett med 8x22kg

Konsentrasjonscurl:
1 sett med 12kg x hmmm 9-10 repper

Crunches:
2 sett til stopp..

Bra økt på brystet...nooe halvveis på armene, men de er heller ikke viktige i denne sammenhengen - de krever lissom ikke all verdens oppmerksomhet treningsmessig Smiley ...meeen jeg har fått en liten betennelse helt oppe mot innsiden av albuen på høyre arm...den bekymrer meg litt mht tiden fremover. enn så lenge bare litt plagsom i øvelser som flyes, bred nedtrekk/chins ++, men den er i ferd med å gå på....sånnt liker jeg ikke  Angry


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #332 : 04. februar 2010, 08:26 »
Lag den til litt i forveien, og sleng i 1-1,5deciliter lettkokt havregryn eller havremel også, så har du et nokså greit og fullverdig måltid Smiley
Veit du veit dette da, men dog Smiley

Det der kom jeg på "helt av meg selv" for en stund siden. I går kveld lagde jeg en shake og satte i kjøleskapet, og i dag tidlig tømte jeg den over en passe stor håndfull med havregryn og spiste hele driten med skje. Enkelt, smaker greit (sjokolade, nam nam) og tar kort tid å spise. Suverent for en morgentrøtt gamling.

Første gangen prøvde jeg å riste havregrynet sammen med pulveret i shakeren. Det gikk dårlig, både å riste og å drikke. Burde iallefall tatt av lokket og risten før jeg prøvde å drikke den. Andre gangen blandet jeg melk, pulver og havregryn i en skål, og da ble det legendarisk mye klumper. Ikke bra det heller.

Konklusjon: gamle menn bør lage frokosten ferdig kvelden før dersom den involverer montering av noe slag. Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #333 : 04. februar 2010, 09:16 »
Jedg brukte en stavmikser på havregrynet Fenrik. Så slipper man å tygge liksom woot

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #334 : 04. februar 2010, 09:19 »
Stavmikser, litt vann og tunfisk er også en killer Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #335 : 04. februar 2010, 09:33 »
Jedg brukte en stavmikser på havregrynet Fenrik. Så slipper man å tygge liksom woot

Liker ikke å drikke frokost. Jeg må tygge, ellers blir det alltid for mye mat.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #336 : 04. februar 2010, 10:51 »
Det der kom jeg på "helt av meg selv" for en stund siden. I går kveld lagde jeg en shake og satte i kjøleskapet, og i dag tidlig tømte jeg den over en passe stor håndfull med havregryn og spiste hele driten med skje. Enkelt, smaker greit (sjokolade, nam nam) og tar kort tid å spise. Suverent for en morgentrøtt gamling.

Første gangen prøvde jeg å riste havregrynet sammen med pulveret i shakeren. Det gikk dårlig, både å riste og å drikke. Burde iallefall tatt av lokket og risten før jeg prøvde å drikke den. Andre gangen blandet jeg melk, pulver og havregryn i en skål, og da ble det legendarisk mye klumper. Ikke bra det heller.

Konklusjon: gamle menn bør lage frokosten ferdig kvelden før dersom den involverer montering av noe slag. Grin

Jepp - fungerer bra å helle den over frokostblandinga også (særlig når en blander med melk).

Morgenshaken lager jeg alltid kvelden i forveien - både fordi den smaker best skikkelig kald, og for å få svellet gryna. Sjøl pleier jeg å ha i den mengden gryn jeg trenger først, deretter vann og så pulver før jeg rister det som en villmann. Pga svellinga av havregryna så må en seff ha litt ekstra væske i - ellers kladder det seg litt når det skal helles i kjeften Smiley
Jeg for min del synes uansett gryna smaker best når den er svella...og den gir om ikke annet fortsatt en illusjon av fast føde.

...oooooog! Jeg har også innimellom tatt vann/havre/proteinpulver-blandinga få et par minutter i mikroen. Ikke så lenge at den koker, men såpass at det tykkner litt til.
For å få mer havrevellingaktig smak, så har jeg da hatt i bittelitt salt for å få bort den vandige smaken en lett får ellers. I grunn ganske så godt det også Smiley

Stavmikser, litt vann og tunfisk er også en killer Smiley

Det der er bare sjukt!

....meeen jeg har prøvd å bruke stavmikser på kokt torsk en gang....det gikk IKKE bra....jeg hadde tygd enda om jeg skulle forsøkt å fullføre det måltidet  Lips Sealed


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #337 : 04. februar 2010, 11:39 »
Du må ha nok vann til at du kan drekke fisken Tric Smiley Blant de mer obskure smakene man prøvde seg på tidlig på 90-tallet på landsbøgda kan nevnes ølgjær for B-vitaminer, Priors eggehviteprotein uten smakstilsetning, som smaker høggorm blanda med pinnsvin og eselmøkk. Spydde som ein gris de tre-fire første gangen jeg smakte det woot, og ikke minst fiskemel. Smaker ennå verre Lips Sealed

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #338 : 04. februar 2010, 15:40 »
Du må ha nok vann til at du kan drekke fisken Tric Smiley Blant de mer obskure smakene man prøvde seg på tidlig på 90-tallet på landsbøgda kan nevnes ølgjær for B-vitaminer, Priors eggehviteprotein uten smakstilsetning, som smaker høggorm blanda med pinnsvin og eselmøkk. Spydde som ein gris de tre-fire første gangen jeg smakte det woot, og ikke minst fiskemel. Smaker ennå verre Lips Sealed

Kjære Zuul - jeg hadde jo masse vann i...problemt var at det lissom blei fibrete og kladda seg i klumper som mest av alt minnet om små nøster av kevlarfibre eller lignende resistent materiale....

Dessuten skal det sies at smaken på den drinken blei noooe spess....  Drikke


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Fredrik_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #339 : 04. februar 2010, 15:48 »
prøvd havregrøt omelett ? blander havregrøt, vann og proteinpulver kvelden før. så tar du en halv banan og moser den oppi og steker det i panna, med 2 egg over, nydelig 

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #340 : 05. februar 2010, 08:36 »
prøvd havregrøt omelett ? blander havregrøt, vann og proteinpulver kvelden før. så tar du en halv banan og moser den oppi og steker det i panna, med 2 egg over, nydelig 

Hmmm - denne satt jeg da vitterlig og besvarte i går, men nå var svaret borte  Huh

Har prøvd noe lignende i hvertfall Smiley Godt det ja Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #341 : 05. februar 2010, 08:43 »
Gjorde som du sa i går, og hadde havregryn i shaken og lot det stå i kjøleskapet over natten. Smakte bedre, og mettet mer enn om havren gikk i shaken rett før inntak. Takker!

 Food
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #342 : 05. februar 2010, 08:47 »
Kjære Zuul - jeg hadde jo masse vann i...problemt var at det lissom blei fibrete og kladda seg i klumper som mest av alt minnet om små nøster av kevlarfibre eller lignende resistent materiale....

Dessuten skal det sies at smaken på den drinken blei noooe spess....  Drikke

 Grin

Det skal sies at tunfisken nok har en bedre konsistens enn torsken sånn sett. Kokt torsk er jo nesten lim når den står litt Smiley Kanskje breiflabb, makrell eller steinbitt funker bedre what Proteinshake med makrell i tomat burde ha potensiale Grin

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #343 : 05. februar 2010, 08:47 »
Rygg/legger i går  Smiley

Markløft:
Oppvarming: 8'ere på 60, 100, 140kg
8 x 180kg
4 x 200kg - oiiiiii det var tungt for meg vaffal, så jeg får holde meg til mer treningsvennlige vekter videre..

Stangroing:
8 x 140kg
7+1+1 x 140kg

Nedtrekk:
8 x 90"kg"
8 x 100"kg"

Sittende roing:
2x8 med hele racket (aner ikke hvor mye det er)

Tåhev:
3xmax med 120"kg" (rack)

Bra økt på ryggen. Kunne fint droppet den sittende roinga, men gikk tilfeldigvis forbi den etter nedtrekken, så da bare blei det sånn.. Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #344 : 05. februar 2010, 08:58 »
Gjorde som du sa i går, og hadde havregryn i shaken og lot det stå i kjøleskapet over natten. Smakte bedre, og mettet mer enn om havren gikk i shaken rett før inntak. Takker!

 Food

Så bra! Både konsistensen og smaken blir bedre ikke sant? Smiley
...også slipper en at det ligger og bobler og eser i magan sånn som den vil gjøre om en hiver den innpå uten litt svelling på forhånd.

Grin

Det skal sies at tunfisken nok har en bedre konsistens enn torsken sånn sett. Kokt torsk er jo nesten lim når den står litt Smiley Kanskje breiflabb, makrell eller steinbitt funker bedre what Proteinshake med makrell i tomat burde ha potensiale Grin

hehehe - ja den har kanskje det  Grin .....men pliiiiiiizzz...ikke fuck til mitt til nå gode forhold til makrell i tomat   dry


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!