Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 129699 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #345 : 05. februar 2010, 09:00 »
Så bra! Både konsistensen og smaken blir bedre ikke sant? Smiley
...også slipper en at det ligger og bobler og eser i magan sånn som den vil gjøre om en hiver den innpå uten litt svelling på forhånd.

hehehe - ja den har kanskje det  Grin .....men pliiiiiiizzz...ikke fuck til mitt til nå gode forhold til makrell i tomat   dry

En fordel med å være gammal, avdanka og ha en tungt eksperimentelt bakgrunn innen mat og kosttilskudd er at jeg ikke orker/gidder være ekstremt lenger. Så mine dager med jakten på den optimale shaken er over Grin Den sluttet med en proteinshake med UDOs Choice, flytende vitaminer, en dryss aksorbinsyre, kreatin, glutamin og en del annet knask i og var vel omtrent 2 liter med væske i for å holde den flytende woot

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #346 : 05. februar 2010, 09:10 »
Spydde som ein gris de tre-fire første gangen jeg smakte det woot

Dette er selve kjennetegnet på en mann som ikke setter læring eller komfort i høysetet.

Det smaker vondt, men jeg skal ha det. Ferdig med den.  Grin

Minner om min favoritt tunfiskoppskrift:

0,7 liter tequila
2 liter fløte
4 bokser tunfisk, ta med boksen, du trenger mineralene

Kjøres i blender og serveres i et skittent askebeger.

 >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Zuul

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #347 : 05. februar 2010, 09:26 »
Dette er selve kjennetegnet på en mann som ikke setter læring eller komfort i høysetet.

Det smaker vondt, men jeg skal ha det. Ferdig med den.  Grin

Minner om min favoritt tunfiskoppskrift:

0,7 liter tequila
2 liter fløte
4 bokser tunfisk, ta med boksen, du trenger mineralene

Kjøres i blender og serveres i et skittent askebeger.

 >Cheesy

Med leserer som meg og deg trenger strengt tatt ikke Tric fiender Grin Skal gi meg nå, god helg.  Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #348 : 05. februar 2010, 09:32 »
En fordel med å være gammal, avdanka og ha en tungt eksperimentelt bakgrunn innen mat og kosttilskudd er at jeg ikke orker/gidder være ekstremt lenger. Så mine dager med jakten på den optimale shaken er over Grin Den sluttet med en proteinshake med UDOs Choice, flytende vitaminer, en dryss aksorbinsyre, kreatin, glutamin og en del annet knask i og var vel omtrent 2 liter med væske i for å holde den flytende woot

Fresh den der Smiley Har gjort noen lignende forsøk sjøl.....og de har sjelden vært noen kulinariske opplevelser de jeg har laget heller Smiley

Dette er selve kjennetegnet på en mann som ikke setter læring eller komfort i høysetet.

Det smaker vondt, men jeg skal ha det. Ferdig med den.  Grin

Minner om min favoritt tunfiskoppskrift:

0,7 liter tequila
2 liter fløte
4 bokser tunfisk, ta med boksen, du trenger mineralene

Kjøres i blender og serveres i et skittent askebeger.

 >Cheesy

Smile Gi meg Quervoen, så kan du ta resten..... Blir en finfin aften detta her! Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #349 : 08. februar 2010, 08:39 »
Mandag og nye muligheter.
Fikk seff trent meg gjennom kroppen forrige uke også, men det blei noe fort og gæli på triceps/skuldre lørdag:
Et par arbeidssett smalbenkpress, to sett tric.ext. i maskin (en ganske bra en som illuderer franskpress med hammergrep) og et par sett enarms nedpress.
Skuldrene fikk 2 sett skulderpress og et par sett sidehev - finito!

Forsåvidt ei grei trening....men årsmøte i lokalforeninga dagen før gjorde at kroppen nok kunne vært noooe mer villig til å være med på notene....  :Smiley

I går, søndag, var det beinas tur:
Planen fremover er å kjøre baksiden for seg selv, men forrige uke ble det rett og slett litt for uryddig til at jeg fikk til akkurat det.
Endte med:
3 sett knebøy på 140kg - blitt litt lite bøy i det siste, så det var faktisk ei helt grei vekt for mine hofter
Omvendt hacklift - 8x 120"kg", 160"kg" og 200"kg" - forsåpvidt litt det samme som over - begrenset grunnlag gjorde at 200"kg" som sluttvekt var helt greit selv om jeg normalt ville tatt noe mer her.
Lårstrekk avrundet det hele for forsidens del med tre åttere med hele racket
Baksiden blei jukset gjennom ved å kjøre 4 sett sittende lårcurl nokså tungt.

Jeg kan vel ikke med god samvittighet si at dette kan klassifiseres som ei god beinøkt, men litt aktivering må en vel kanskje si at det var Smiley

Pyttsann - ny uke og nye muligheter! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #350 : 09. februar 2010, 20:55 »
Lita bryst-/bicepsøkt i dag Smiley

Benkpress:
8 x 50, 80, 110kg
3 x 150kg (for å lure "styrkefølelsen")
24 x 125kg - fine repper. Stivnet litt etter 15-16 repper, så det gikk litt på autopilot mot slutten Smiley

Skråbenkpress:
3 sett à 8 x 110kg

Skrå hantelflyespress:
8 x 50 kg - "noe" vinglete på siste reppen

"Flyesmaskin":
2 sett à 8 x hele racket

Hantelcurl:
8 x 15kg
8 x 20kg + 5-6 repper hammercurl på slutten

Incline hantlecurl:
10 x 15kg

Crunches på skråbrett:
3 sett til max


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #351 : 09. februar 2010, 21:12 »
24 reps på 125 er veldig veldig bra! Smiley

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #352 : 09. februar 2010, 21:21 »
24 x 125 er crazy. Og etter alle de åra. Kanonstyrke! regner med at du kjører litt mer repp nå pga skaderisiko.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #353 : 09. februar 2010, 21:35 »
24 reps på 125 er veldig veldig bra! Smiley

Hehe joa det er vel ikke så ille Smiley Det var i grunn bare et innfall jeg fikk........etterpå gikk det fort vekk et par minutter før jeg hadde følelse i armene igjen  Grin

24 x 125 er crazy. Og etter alle de åra. Kanonstyrke! regner med at du kjører litt mer repp nå pga skaderisiko.

Kjørt litt 12'ere en periode nå, så utholdenheten er vel ikke heelt på bunnivå. Smiley

Merket godt at jeg hadde 12'erne godt inne også, for de første tolv reppene føltes som om jeg ikke hadde vektbelastning i det hele tatt...men syra kom etterhvert ja... Smiley

Kjører forøvrig ikke "høyrepps" pga skaderisikoen, men fordi det inngår i den sykliske variasjonen jeg har i reppsantall. Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #354 : 09. februar 2010, 21:56 »
Og etter alle de åra. 

Det der minnet meg forøvrig om en av de fineste kommentarene jeg har fått mht kropp/trening de seinere årene.
Etter min første gang på scenen hørte jeg av en annen backstage at Harald Skjøldt hadde sagt noe ala dette til ham når jeg var på scenen: "Se på han der a! Der ser du tydelig at det ligger mange mange års trening bak!"
Et par timer seinere huket Harald tak i meg når jeg var på vei ut i mingleområdet, og sa noe av det samme til meg Smiley
Husker at jeg der og da tok det som et kjempekompliment - særlig når det kom fra en som han Smiley

Slikt gir motivasjon det også - derfor gir jeg alltid komplimenter til unge og gamle når jeg ser grunnlag for det. Hvem veit - kanskje det gir dem den lille ekstra piffen til å go litt ekstra også  Smiley

Jepp - nok mimring for i dag

Ø

PS! I ettertid funderte jeg seff på om Mr. Skjøldt rett og slett siktet til hårfargen...  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #355 : 09. februar 2010, 22:31 »
24 x 125kg - fine repper. Stivnet litt etter 15-16 repper, så det gikk litt på autopilot mot slutten Smiley

Autopiloten min pleier ikke å kicke inn før etter 50-60 repper på 125 kg, men da varer kicket også ganske lenge.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #356 : 09. februar 2010, 22:51 »
Autopiloten min pleier ikke å kicke inn før etter 50-60 repper på 125 kg, men da varer kicket også ganske lenge.




Du bekrefter vel med det bare et allerede etablert faktum Jan! You are one of a kind! Smiley



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #357 : 10. februar 2010, 08:23 »
Det der minnet meg forøvrig om en av de fineste kommentarene jeg har fått mht kropp/trening de seinere årene.
Etter min første gang på scenen hørte jeg av en annen backstage at Harald Skjøldt hadde sagt noe ala dette til ham når jeg var på scenen: "Se på han der a! Der ser du tydelig at det ligger mange mange års trening bak!"
Et par timer seinere huket Harald tak i meg når jeg var på vei ut i mingleområdet, og sa noe av det samme til meg Smiley
Husker at jeg der og da tok det som et kjempekompliment - særlig når det kom fra en som han Smiley

Slikt gir motivasjon det også - derfor gir jeg alltid komplimenter til unge og gamle når jeg ser grunnlag for det. Hvem veit - kanskje det gir dem den lille ekstra piffen til å go litt ekstra også  Smiley

Jepp - nok mimring for i dag

Ø

PS! I ettertid funderte jeg seff på om Mr. Skjøldt rett og slett siktet til hårfargen...  Smile

Det er så godt å se at det finnes mennesker som ser viktigheten i å gi andre komplimenter! Jeg liker slike mennesker, og jeg prøver å være et slikt menneske selv.

Ha en nydelig dag, Ø. Smiley
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #358 : 11. februar 2010, 09:08 »
Det er så godt å se at det finnes mennesker som ser viktigheten i å gi andre komplimenter! Jeg liker slike mennesker, og jeg prøver å være et slikt menneske selv.

Ha en nydelig dag, Ø. Smiley

Jeg liker også mennesker som gir uselviske komplimenter, så derfor liker jeg deg også Smiley

Hmm ja - og når jeg først er inne her... I går var det ei lynkjapp ryggtrening:

Opptrekk med hanteler - for å aktivisere trapsen - blir på en måte en mellomting mellom hantelroing og sidehev..
25kg x 8
35kg x 8
40kg x 8 - litt hiv og kast, men kjente den greit

Stangroing:
120kg x 8
150kg x 7+1
150kg x 5+1+1+1

Smal nedtrekk:
100"kg" x 8
100"kg" x 8 ( de siste to til hakespissen..)

Nedtrekk:
90"kg" x 10
90"kg" x 8+4-5 med real fusk


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #359 : 11. februar 2010, 19:20 »
Phu - ei kjapp triceps/skulder/mage-økt er akkurat ferdigkjørt.

Smalbenk:
8 x 80, 110, 140kg
150kg x 8
160kg x 6 (veldig rolig og kontrollert, men litt usikker på om det blei 5 eller 6)

Nedpress:
60kg x 10
75kg x 10
80kg x 8 - møtte syra etter fem repper, så det var nooe riv og røsk på de siste

"Sidehev" i maskin:
2 sett à 8 repps med hele stabelen

Frontpress i maskin:
170"kg" x 8

Crunches på skråbrett:
3 sett

Grei økt


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!