Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 128406 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #390 : 23. februar 2010, 16:52 »
Det er både viktig og riktig å utforske sine feminine sider vennen min!
Men slapp av - jeg kom ut av det hetro! Smile



Bev Francis jo! Eller suzan kaminga etter kulen i trusa å dømme.

neonX

  • Gjest
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #391 : 23. februar 2010, 17:40 »
Men da får han skaffe seg eget undertøy og ikke ødelegge mine  Wink Og han er jo så superfeminin, dere har vell lagt merke til det Grin

Haha, du får begynne med å låse inn undertøyet ditt

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #392 : 24. februar 2010, 10:20 »
Bev Francis jo! Eller suzan kaminga etter kulen i trusa å dømme.

Jupp - Bev and Suzan was hung like baboons! ....they probably still are.....  Undecided


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #393 : 24. februar 2010, 13:45 »
Hehe, økte lørdagens eskapader østrogen-nivået i kroppen din så mye at den feminine siden din trekkes frem i offentligheten igjen  Wink
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #394 : 24. februar 2010, 14:13 »
Hehe, økte lørdagens eskapader østrogen-nivået i kroppen din så mye at den feminine siden din trekkes frem i offentligheten igjen  Wink

Takk for sist du - og; uff ja - en skal ikke se bort fra det - hadde det ikke stoppet når det stoppet, så hadde jeg ratt flyttet rett inn i det transehuset på Toten Smiley

.....meeeen på den annen side førte jo den noe utagerende drikkingen til at det kom tydelig frem at en del kvinner har sitt å slite med også....smått og stort lissom.....
Konklusjonen min etter den natta er uansett at en kanskje gjør like lurt i å holde seg i den klanen en ble født inn i  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #395 : 24. februar 2010, 14:23 »
Takk for sist du - og; uff ja - en skal ikke se bort fra det - hadde det ikke stoppet når det stoppet, så hadde jeg ratt flyttet rett inn i det transehuset på Toten Smiley

.....meeeen på den annen side førte jo den noe utagerende drikkingen til at det kom tydelig frem at en del kvinner har sitt å slite med også....smått og stort lissom.....
Konklusjonen min etter den natta er uansett at en kanskje gjør like lurt i å holde seg i den klanen en ble født inn i  Smile

Utagerende drikking? Var du på bygdefest på Festiviteten på Toten?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #396 : 24. februar 2010, 14:30 »
 Smiley Men hyggelig var det ihvertfall.
Godt det ikke er så ofte bare. Da hadde hver ukestart vært ufattelig slitsom.
Bra uke å starte opp med nytt styrkeløftprogram. Tror jeg kvitta meg med ca. 2 litter svette under gårsdagens trening  Wink

Utagerende drikking? Var du på bygdefest på Festiviteten på Toten?


Vi var i provinsen utenfor Hokksund  Shocked
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #397 : 24. februar 2010, 14:52 »
Smiley Men hyggelig var det ihvertfall.
Godt det ikke er så ofte bare. Da hadde hver ukestart vært ufattelig slitsom.
Bra uke å starte opp med nytt styrkeløftprogram. Tror jeg kvitta meg med ca. 2 litter svette under gårsdagens trening  Wink

Sant og visst! Har ikke fått tatt søndagens beintrening enda jeg....men i kveld skal det skje! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #398 : 24. februar 2010, 15:13 »
Bra uke å starte opp med nytt styrkeløftprogram. Tror jeg kvitta meg med ca. 2 litter svette under gårsdagens trening  Wink

Det må være en misforståelse her. Jeg har aldri sett noen styrkeløfter svette, bortsett fra når de tjukkeste skal ha på seg benkskjorte, drakt og knebind.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #399 : 24. februar 2010, 20:42 »
Det må være en misforståelse her. Jeg har aldri sett noen styrkeløfter svette, bortsett fra når de tjukkeste skal ha på seg benkskjorte, drakt og knebind.


Det er jo lett å oppklare: Vi er jo ikke styrkeløftere, men biddibåldere som prøver et slikt styrkeløftprogram  Wink
Vi kaster oss jo inn i neste sett så fort den andre er ferdig. Men det går vel fort over når vi er ferdig med innkjøringsperioden og skal legge på litt vekter.

Eller kanskje bare d er at vi er tjukke, hehe
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #400 : 24. februar 2010, 21:29 »
Det er jo lett å oppklare: Vi er jo ikke styrkeløftere, men biddibåldere som prøver et slikt styrkeløftprogram  Wink
Vi kaster oss jo inn i neste sett så fort den andre er ferdig. Men det går vel fort over når vi er ferdig med innkjøringsperioden og skal legge på litt vekter.

Eller kanskje bare d er at vi er tjukke, hehe

En skikkelig styrkeløfter har minst et kvarters pause mellom settene, så det er nok slik at dere er biddibåldere som ikke har skjønt noe ... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #401 : 25. februar 2010, 08:31 »
Det er jo lett å oppklare: Vi er jo ikke styrkeløftere, men biddibåldere som prøver et slikt styrkeløftprogram  Wink
Vi kaster oss jo inn i neste sett så fort den andre er ferdig. Men det går vel fort over når vi er ferdig med innkjøringsperioden og skal legge på litt vekter.

Eller kanskje bare d er at vi er tjukke, hehe

Synes jeg hørte snakk om 160 eller 170kg i benkpress allerede nå jeg? Det er jo litt på en pjokk som deg det! Smile

En skikkelig styrkeløfter har minst et kvarters pause mellom settene, så det er nok slik at dere er biddibåldere som ikke har skjønt noe ... Wink

Er ikke sååå langt fra sannheten heller vettu Smiley Jeg har en styrkeløftende venn som brukte type to timer i snitt på øktene sine. Faan - han bodde jo nesten på gymmet jo...og når han ikke var der så enten spiste eller så sov han....  Huh Men rett skal være rett - han blei grådig sterk av det livet - med stevneperser på 340 i Markløft 352,5 m/surringer og drakt i  Knebøy og 245 med drakt i 


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #402 : 25. februar 2010, 09:05 »
Ehemm - må få med beintrening i går da - et par dager for seint, men årsaken er utførlig beskrevet over så da..

Vel - nå har jeg akkurat lagt ut knebøypersen til styrkeløfter'n, så da blir det nooe stusselig å legge ut mine knebøytall...
Vel - som jeg muligens ikke har nevnt over (glemsk), så gikk jeg forrige uke med en låsning i ryggen, så det får nok mer enn lørdagens utagerende festing ta skylden for den noe forsinkede beinøkta.
Det føltes i hverfall nokså greit før bøyen - som seeeelvføøølgelig kjøres uten drakt og bind - knebind altså! ..........med en annen styrkeløfter i minnet - en som dreit superdrakta full  woot så kan man sannelig spørre seg om sanitetsbind også burde være standardutstyr i denne øvelsen.....  :Smiley Vel, det var en digresjon.....  Smile

Valgte å kjøre seksere for å slippe å pushe det for langt:

Knebøy:
60, 100, 140, 180kg x 6 - og der kjente jeg det joggu litt for mye oppover i strekkerne, så det blei faktisk med det

Omvendt hack-squat (panatta-dings):
3 sett på 240"kg" - det er egentlig ganske tung, så jeg tror sannelig det må tilsvare bortimot såpass i reell belastning også - i hvertfall 200kg eller så

Lårstrekk:
Tja - 2 sett med ett bein av gangen på 50"kg" og ett sett med hele racket.

pga ryggen valgte jeg å droppe strakmark, og kjørte heller 4 gode sett liggende lårcurl

Leggene fikk omlag fem sett donkey-raises - la i grunn på vekter for hvert sett inntil det stoppet reellt på  seks greie repper

Deretter bar det rett hjem til min firbeinte skinnkledde venn! Smile

Finito!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #403 : 25. februar 2010, 11:14 »
Er ikke sååå langt fra sannheten heller vettu Smiley Jeg har en styrkeløftende venn som brukte type to timer i snitt på øktene sine. Faan - han bodde jo nesten på gymmet jo...og når han ikke var der så enten spiste eller så sov han....  Huh Men rett skal være rett - han blei grådig sterk av det livet - med stevneperser på 340 i Markløft 352,5 m/surringer og drakt i  Knebøy og 245 med drakt i 

Knock-Out Hulkbakviken?

To timer i snitt er jo ingenting. Gilberg og co ligger vel på 3-4 timer.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #404 : 25. februar 2010, 11:26 »
Knock-Out Hulkbakviken?

To timer i snitt er jo ingenting. Gilberg og co ligger vel på 3-4 timer.


Jepp! K.O. var vel ikke av de aller sterkeste, men greit sterk for alderen lell lissom Smiley

Det var muligens type tre timer pr økt der også  Mye var det i hvertfall inntil for et par år siden, men nå om dagen er han jo styrkepensjonist da så.... Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!