Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 128651 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #405 : 27. februar 2010, 10:31 »
Forsinket rapport fra snøkavet.

Bryst på torsdag:
Var formsjekk for en annen først, så det blei bare feid igjennom et par øvelser i etterkant for å kunne si at brystet var trent.

Benkpress:
8 x 110kg, 140kg
6 x 170kg - var litt tungt den dagen, så jeg valgte å kjøre kjappe repper fremfor rolige med stopp
8 x 150kg - litt lett, men der svannt i grunn treningsiveren..

Skråflyes:
50kg x 10
50kg x 8
50kgx 7

Flyesmaskin (blir som flatflyes på en måte):
100"kg" - 2 sett - 10 på første og 8 på siste

..og der ga jeg faan!




Så var det rygg

Stangroing:
8 x 50, 90, 120 og 140kg
170kg x 5+1+1 - litt tungt, men de første fire reppene var fine (kjenner dem fint i dag Smiley )
Litt usikker på om jeg tok et sett til på 170, men tror ikke det  Huh
150kg x 6+1+1+1+1 - namnamsett!

Nedtrekk/høy roing - Panattamaskin:
8 x 45kg på hver arm
6 x 60kg på hver arm
6+1+1 x 60kg på hver arm

Ordnær nedtrekk forran:
3 sett med 100"kg" med 8, 8 og 6+1+1 repper

Ryggtreninga var gjort på en snau halvtime, men satt veeldig! Smiley





Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #406 : 01. mars 2010, 11:17 »
Jepp - det blei vist ei lynøkt på skuldre og triceps også.

Sidehev:
en haug sett på 12, 16, 20, 25, 20, 20kg - stort sett åttere - noen repper mer juksete enn andre.

Sittende tric.ext over hodet med begge g\henda på hantelen:
8 x 50kg, 8 x 60kg og 6 x 70kg

fremoverlent pushdown med tau:
3-4 sett med en del plater - fiiiin pump

hmm ja også prøvde jeg for moroskyld å presse en femtikiloshantel over hodet...etter å ha sett OleM bruke en diiiger hantel på 60kg eller så på det andre gymmet..... vel opp gikk den, men skuldra mi var vist ikke heeelt vant til en slik bevegelse, så tror vi overlater slikt tullball til de som finner en glede i det Smile


Jepp - og mer minneverdig var ikke den gitt Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #407 : 02. mars 2010, 08:28 »
Framside lår og legger i går:
Knebøy:
oppvarming, 60, 100, 140 og 150kg x 8
3 sett 6 x 170kg
.....det var på det nye stedet med de ekle tjukke stengene, og ekle tykke stenger liker jeg ikke...jeg vil ha ei tynn fin ei!  dry

Beinpress:
Ny maskin, så kjørte i grunn bare en del sett opp til det føltes ok med en sekser, så jeg avsluttet på 340"kg", hvor jeg forsåvidt kunne tatt dobbelt så mange repper om jeg tynet det, men valgte altså å si at det var et greit sett til første forsøk o være

Lårstrekk:
3 sett med ett bein av gangen - på 60"kg" og et par sett med begge beina av gangen til slutt med en del mer

Tåhev:
3 sett med 122"kg" til failure...og det var faktisk ganske så tungt, så det blei ikke stort mer enn 8-10 repper på de to første og 6-8 på det siste.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #408 : 02. mars 2010, 08:34 »

Sittende tric.ext over hodet med begge henda på hantelen:
8 x 50kg, 8 x 60kg og 6 x 70kg


du har i grunn like gode navn på øvelsene som jeg har... her om dagen kjørte jeg "liggende tricepsøvelse med vektskive over hodet".

nå driver jeg forøvrig å endrer litt i programmet mitt, og jammen oppdager jeg ikke en og annen FEIL. feks har jeg ikke kjørt biceps curl med rope, det er hammer curl. og ikke chins, men pull ups... jada. får snekre sammen noe, mulig jeg titter litt på hvordan du har satt sammen noe for å se. ser nemlig du har delt opp bentreningen litt, og det er noe sånt jeg er ute etter. spre den litt.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #409 : 02. mars 2010, 11:09 »
du har i grunn like gode navn på øvelsene som jeg har... her om dagen kjørte jeg "liggende tricepsøvelse med vektskive over hodet".

nå driver jeg forøvrig å endrer litt i programmet mitt, og jammen oppdager jeg ikke en og annen FEIL. feks har jeg ikke kjørt biceps curl med rope, det er hammer curl. og ikke chins, men pull ups... jada. får snekre sammen noe, mulig jeg titter litt på hvordan du har satt sammen noe for å se. ser nemlig du har delt opp bentreningen litt, og det er noe sånt jeg er ute etter. spre den litt.

Hmmm ja så sannelig - det er vel muuuligens gitt at den tas over hodet når en er sittende....hehe Cheesy

Fort gjort å lage corny navn på øvelser, men det viktigste er jo at en selv veit hva en prøver å forklare....eller kanskje ikke..all den tid det skrives på et forum som dette   Huh

Å dele opp beina litt fungerer veldig greit. Jeg maktet greit å kjøre alt bra samlet tidligere, men etterhert som årene har gått så blir jeg mer og mer glad i korte og effketive økter. Skal jeg ta f.eks strakmark etter knebøy og slikt...vel, ja da blir ikke strakmarken videre effektiv for min del, så jeg har lett for å ende opp med bare lårcurl...og det holder lissom ikke Smiley bakside lår passer veldig godt sammen med f.eks rygg da...så kan en droppe markløft til fordel for strakmark også Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #410 : 02. mars 2010, 11:14 »
Hmmm ja så sannelig - det er vel muuuligens gitt at den tas over hodet når en er sittende....hehe Cheesy

Fort gjort å lage corny navn på øvelser, men det viktigste er jo at en selv veit hva en prøver å forklare....eller kanskje ikke..all den tid det skrives på et forum som dette   Huh

Å dele opp beina litt fungerer veldig greit. Jeg maktet greit å kjøre alt bra samlet tidligere, men etterhert som årene har gått så blir jeg mer og mer glad i korte og effketive økter. Skal jeg ta f.eks strakmark etter knebøy og slikt...vel, ja da blir ikke strakmarken videre effektiv for min del, så jeg har lett for å ende opp med bare lårcurl...og det holder lissom ikke Smiley bakside lår passer veldig godt sammen med f.eks rygg da...så kan en droppe markløft til fordel for strakmark også Smiley

tenkte legge inn nordic hamstrings jeg nå, men kanskje strakmark er like bra? delte ikke så mye opp, tok fødemaskinene på en annen dag, og bakside legg... :Smiley  synes programmet ditt var litt.... rotete for meg Tongue
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #411 : 02. mars 2010, 11:15 »

Fort gjort å lage corny navn på øvelser, men det viktigste er jo at en selv veit hva en prøver å forklare....eller kanskje ikke..all den tid det skrives på et forum som dette   Huh


og jeg som trodde du visste hva du snakket om og allting :Smiley
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #412 : 02. mars 2010, 11:19 »
og jeg som trodde du visste hva du snakket om og allting :Smiley

Slapp helt av - jeg har stålkontroll på øvelsene! .....jeg er bare litt redd for at folk ikke skal forstå hva jeg mener, så jeg har en tendens til å utbrodere forklaringene drøyt mye... Smiley
Men men men en del lyter skal en vel ha Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #413 : 02. mars 2010, 11:20 »
Men men men en del lyter skal en vel ha Smiley

lyter og skavanker må være tillatt. så lenge det ikke grenser til fare for utsendelse til den-der-øya-for-spedalske-nede-i-grekenland.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #414 : 03. mars 2010, 08:06 »
Bryst og biceps:
På det "nye" gymmet med de tjukke stengene og de harde benkene...

Benkpress:
8 x 50, 70, 110, 130 og 150kg
3 sett à 6 repper x 160kg - dette var som å løfte i sirup. Strange feeling - det er lissom som om det kjennes bæltung uten å være det, all den tid reppene gikk greit nok. De mangler skråbenk der ennå....og det kjenner jeg for skuldrenes del at jeg trenger mer enn flatbenk nå....

Skråflyes:
2 sett med 40kg x 10 - hadde ikke tyngre hantler ennå, så det måtte kjøres litt flere repper enn planlagt, og med mer utstrekk i albuen enn normalt - pyttsann, den satt den også!

"Skråbenkmaskin":
3 10'ere på 122"kg" - litt lett, men fin pump

"Flyesmaskin"
Kjørte 2-3 sett opp til 122"kg" 8 repper på de tre første settene og 7 på det siste

Hantelcurl:
8 x 22kg
6 x 24kg

Stangcurl:
40kg x 8 ......jepp, og da er det 12 år til neste gang igjen også...

Røssbø-curl:
2 åttere på 14kg

Sittende "hantel-curl" uten hantler men i en slags vaiermaskin fra Star-trax eller hva det nå heter:
22"kg" på hver arm...oiiii det må ha vært 22kg også det der.....8 repper og ett med 7 eller no
...skal omtale de maskinene litt nærmere når jeg finner biklder av dem.....merkverdig ok til dillemaskiner å være!

Magedill - 3 sett

Grei økt, men føler meg merkverdig sliten i kroppen til å ha tatt det såpass med ro treningsmessig de siste par ukene...hmmm  Huh  ..blei kanskje litt mange sett også, men en får se det som ei delvis kardioøkt...

Fuck det - høsten er snart her!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #415 : 03. mars 2010, 08:40 »
Røsbø-curl? Det har jeg faktisk ikke hørt om.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #416 : 03. mars 2010, 09:12 »
Røsbø-curl? Det har jeg faktisk ikke hørt om.


Se der fikk jeg fisket fram det forventede spørsmålet også....ooog det kom fra den personen jeg antok kom til å spørre om, eller kommentere, en øvelse knyttet opp til ett av Norges vektløftende ikoner....

Vel altså - det er vel i grunn bare såkalt edderkopp-krøll/spider-curl, men fremoverlent uten støtte, med en arm av gangen så å si....

Mener vi i Harrydrammen, men også sikkert Spikkestad, Skoger og Sande-området, kalte den Røssbø-curl etter billedlig talt å ha sett ham utføre den i "Muscle and Fitness" for en liten mannsalder siden Smiley
Jepp, så sånn er det med den saken Smiley

neste gang skal jeg kalle den "stående konsentrasjonscurl uten støtte mot kne - altså stående foroverlent i vinkel med fritt dinglende arm"


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #417 : 03. mars 2010, 09:14 »
Se der fikk jeg fisket fram det forventede spørsmålet også....ooog det kom fra den personen jeg antok kom til å kommentere det....

Vel altså - det er vel i grunn bare såkalt edderkopp-krøll/spider-curl, men fremoverlent uten støtte, med en arm av gangen så å si....

Mener vi i Harrydrammen, men også sikkert Spikkestad, Skoger og Sande-området, kalte den Røssbø-curl etter billedlig talt å ha sett ham utføre den i "Muscle and Fitness" for en liten mannsalder siden Smiley
Jepp, så sånn er det med den saken Smiley

neste gang skal jeg kalle den "stående konsentrasjonscurl uten støtte mot kne - altså stående foroverlent i vinkel med fritt dinglende arm"


NB!! For å ha pressisert det nok en gang!! Jeg er IKKE fra Drammen!!!!! Jeg har trent der, men jeg er IKKE fra Drammen!!  dry


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #418 : 03. mars 2010, 09:22 »

NB!! For å ha pressisert det nok en gang!! Jeg er IKKE fra Drammen!!!!! Jeg har trent der, men jeg er IKKE fra Drammen!!  dry

Drammen, Hokksund, Solbergelva osv, same shit different wrapping Wink
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #419 : 03. mars 2010, 09:26 »
Drammen, Hokksund, Solbergelva osv, same shit different wrapping Wink

 rofl
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!