Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 127361 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #435 : 09. mars 2010, 20:19 »
damn, 132 kg er tungt for en bygger Cheesy for høy er du?

Hehe - ja, og det er for tungt også, men har vært litt sløv de siste par ukene, så da har det skutt litt oppover, men er i ferd med å regulere det ned nå Smiley Er såpass som 187cm høy, og i helt grei form, så fettmengden er ikke faretruende høy da Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #436 : 09. mars 2010, 20:22 »
Hehe - ja, og det er for tungt også, men har vært litt sløv de siste par ukene, så da har det skutt litt oppover, men er i ferd med å regulere det ned nå Smiley Er såpass som 187cm høy, og i helt grei form, så fettmengden er ikke faretruende høy da Smiley

høres bra ut! Når en bygger sier at fettmengden ikke er faretruende høy, så vil vel det heller si at rutene er på plass..? Wink
Mener jeg så deg på Oslo GP i fjor, men husker ikke vektklassen du stilte i da.. hva var det?

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #437 : 09. mars 2010, 21:08 »
høres bra ut! Når en bygger sier at fettmengden ikke er faretruende høy, så vil vel det heller si at rutene er på plass..? Wink
Mener jeg så deg på Oslo GP i fjor, men husker ikke vektklassen du stilte i da.. hva var det?

Er ikke helt som på magebildet under nå nei, men en kan vel alltids skimte rutene i litt gunstig lys Smile

Var ikke med i fjor, men i 2008 på NM (tangabildet) og Nordisk. Stiller stabilt i +100.....ellers blir det ikke stort igjen  Wink




Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #438 : 10. mars 2010, 11:29 »
Takk for motivasjonsbilder tric! En sånn sixpack hadde vært noe...
Det er noe med kvalitetsmasse som man liksom ser, uten at man kan sette helt fingeren på det. Tetthet og dybde blir liksom helt annerledes når det ligger en del år med trening bak.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #439 : 12. mars 2010, 11:26 »
Takk for motivasjonsbilder tric! En sånn sixpack hadde vært noe...
Det er noe med kvalitetsmasse som man liksom ser, uten at man kan sette helt fingeren på det. Tetthet og dybde blir liksom helt annerledes når det ligger en del år med trening bak.

En får nok sikkert en litt annen look når ting er trent bra i drøyt 25 år sammenlignet med å ha fått samme muskelmasse på 3-5 intense år lissom. I hvertfall om en ser litt større på det. Smiley

Det er alikevel en del yngre karer som har den der litt ubeskrivelige "tette" muskulaturen også. Som du skriver så er det vanskelig å beskrive den looken - men tror det er mange med meg som legger merke til den type muskulatur når en ser den.
Et eksempel: nå er ikke Ayad Musa en ung bygger, siden han har et par tiår med vektløfting og etterhvert kroppsbyggertrening bak seg, men han er etter min mening en av de få her til lands som har den der litt freaky looken på muskulaturen. Utrolig stilig å se på når han er i form live.
 
Når det gjelder mageruter så der de jo kanskje litt som legger - er de dårlige fra begynnelsen av så er det lissom ikke så lett å endre enormt på det med mindre en har tilbrakt livet i vektløs tilstand.
Mine har alltid vært ganske bra utviklet og synlige, og ble i grunn hyppigere kommentert før jeg begynte å trene med vekter enn etter. All treninga har vel gjort dem "tjukkere" og mer synlig slik at de synes bedre på litt "høy" fettprosent enn de ofte gjør hos andre - noen fordeler skal en jo ha Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #440 : 12. mars 2010, 11:34 »
Og så må du ikke glemme ditt eget motto Tric: Kontinuitet er nøkkelen :-)

Jobber man kontinuerlig og med den maten og den treningen som funker, ja da blir det veldig bra.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #441 : 12. mars 2010, 11:35 »
...del to i Fjeldseths muskelfotokurs!

Om formen er dårlig, kan man istdenfor å ta bilde i komplett mørke ta et noe uklart bilde, og zoome seg inn på en enkelt muskelgruppe - da vil det neste se helt greit ut...og en kan si at det selvfølgelig ville sett bedre ut om bildet var skarpere!

Under er et noe kjappt bildeforsøk for å vise at jeg fortsatt har antydninger til mageruter. Det store bildet ble ikke videre flatterende, men innzoomet så var det slett ikke gæli for en mann som sliter smått med å knyte skoene om dagen  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #442 : 12. mars 2010, 11:41 »
Er det valkene på korsryggen  Wink
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #443 : 12. mars 2010, 11:41 »
Og så må du ikke glemme ditt eget motto Tric: Kontinuitet er nøkkelen :-)

Jobber man kontinuerlig og med den maten og den treningen som funker, ja da blir det veldig bra.

Det glemmer jeg aldri!
Er i grunn alt for glad i trening til å gidde å bruke såpass mye tid på det uten å ha et seriøst kosthold over tid - det ville jo vært meningsløst.... Og sånn har det i grunn vært de siste 27 åra.  Smile

Jeg har forøvrig 27-årsjubileum mht full fokus på vekttrening om en drøy måned........... Det tallet er skremmende det!  woot


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #444 : 12. mars 2010, 11:42 »
Er det valkene på korsryggen  Wink

Nei lille venn det er ikke det!  Kiss


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #445 : 12. mars 2010, 11:45 »
Nei lille venn det er ikke det!  Kiss


Wehehehe jeg er så unge i hodet asså....den der gjorde at jeg brøyt ut i sånn realt jentefjasefnising hehehe  Grin

.......vel - så veit dere at det i hvertfall er èn som ler av barnet i meg Wink





Ehemm - vel jeg får vel jobbe litt med nye forslag til rettningslinjer for revisjon av konsesjonsvilkår igjen....kult det!  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #446 : 12. mars 2010, 12:01 »
Jeg har forøvrig 27-årsjubileum mht full fokus på vekttrening om en drøy måned........... Det tallet er skremmende det!  woot

Snart 50?  Grin

Utlogget H.T.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #447 : 12. mars 2010, 12:06 »
Blir det scenen i år?

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #448 : 12. mars 2010, 12:23 »
Snart 50?  Grin

Nope - 50 minus 27 er 23!!! Leeenge til det vel? Huh

...og du; det aner meg hvor du vil nå.... Men nå legger vi den ballen heeeelt død der!!!  dry


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #449 : 12. mars 2010, 12:25 »
Blir det scenen i år?

Foreløpig ser jeg mer ut som medisterdeig enn prime beef, men om æsene vil så skal du ikke se bort fra det Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!