Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 130082 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #540 : 29. mars 2010, 19:57 »
Jeg har begynt med egen dag for ytre side av lår. Funker som faen.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #541 : 29. mars 2010, 20:26 »
Jeg har begynt med egen dag for ytre side av lår. Funker som faen.

Cheesy Høres fortreffelig ut! Jeg skulle gjerne hatt et effektivt opplegg for god utvikling der selv ... så bare sleng det over!.... Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #542 : 29. mars 2010, 20:42 »
mulig det blir en treningsartikkel om det i TF Mag...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #543 : 29. mars 2010, 21:16 »
I et magasin?! Hæ? Man trenger tips om trening av utside lår NUH!  Huh
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #544 : 30. mars 2010, 10:05 »
I et magasin?! Hæ? Man trenger tips om trening av utside lår NUH!  Huh

 Grin Grin Grin


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #545 : 31. mars 2010, 10:14 »
Bakside lår og legger i går:
Strakmark:
8 x 60 og 100kg
8 x 140kg
10 x 100kg
10 x 100kg

Sittende lårcurl:
4 sett med hele racket - sånn ca 8 repper på hvert

Tåhev:
3 sett til utmattelse med hele racket (120 "kg")

Litt rotete økt pga litt mye skravling....fikk lissom ikke kommet skikkelig i gang før den var over..... Vel vel - jeg er litt mør på baksia i dag, så det var ikke bortkastet i hvert fall Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #546 : 01. april 2010, 21:09 »
Lynøkt på fremside lår i går:
Skulle prøve en Egil-økt, men ante vel på forhånd at kondisjonen min ikke helt ville holde mål, og sånn gikk det vel også....  dry

Knebøy:
12 x 60 og 100 kg
16 x 140kg .....og der var det lissom slutt
13 x 140kg...veeeeldig slutt - litt flaut egentlig, men utroolig deilig å kjenne den intense pumpen som seig på etterpå

Deretter kjørte jeg i grunn bare tre RP-sett - ett bein av gangen - i lårstrekk. Fryktelig med syre i låra på ca 20 minutters beintrening..

Vel vel det er lissom litt etter planen i ei hvileuke dette da - bare kjøre gjennom vekselvis fremside og bakside lår litt kjappt og gæli alle dager unntatt torsdag Smiley



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #547 : 07. april 2010, 13:27 »
jeppsann - trente bryst, biceps og mage i går, etter ei ukes hvileuke med kun noen få beinøkter i seg.

Beinøktene var forøvrig muligens litt for drøy kost for knærne for mot slutten av uken hovnet først det ene opp...og når væsken drenerte ut derfra så hovnet joggu det andre skikkelig opp også. Null smerter, men ble jo litt i stuss på hva det skyldtes.....  Huh

Hmm jaaaaa - i går ja! Etter hvileuke er det de forhatte 12'erne i et par uker, og det er merkverdig slitsomt med den switchen hver gang.....så også i går!

Skrå benkpress:
12 x 120kg
12 x 120kg
12 x 120kg....og da tror jeg joggu ikke jeg hadde greid flere heller

Skrå flyes:
2 12'ere med 32 kg

"Flat flyesmaskin" - en fancy maskin med nylon"vaiere" de har fått - utrolig bra sak!
30kg x 8....hva skal man si...det var for tungt...
20kg x 12
20kg x 14
aner ikke hvor mange kilo det tilsvarer, men det kjennes veldig mye tyngre ut enn 20 kilo for å si det sånn

Hantelcurl
15 x 16kg
14 x 16kg
12 x 16kg
Mulig det var 18kg, men har ingen betydning.

Scotcurl i maskin
2 12'ere - det siste settet med litt hjelp på de 2-3 siste reppene

Crunches
3 sett til utmattelse

...og dett var dett. Alt i alt ei OK økt....der jeg også greide å ikke irritere den vonde skulderen nevneverdig Smiley

..resten av kvelden gikk med på å fikle med det nye fotoppparatet jeg slumpet til å kjøpe på vei hjem fra jobb...jeg eeelsker nye duppeditter Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Studenten

  • Gjest
Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #548 : 07. april 2010, 22:38 »
jeppsann - trente bryst, biceps og mage i går, etter ei ukes hvileuke med kun noen få beinøkter i seg.

Beinøktene var forøvrig muligens litt for drøy kost for knærne for mot slutten av uken hovnet først det ene opp...og når væsken drenerte ut derfra så hovnet joggu det andre skikkelig opp også. Null smerter, men ble jo litt i stuss på hva det skyldtes.....  Huh

(...)

..resten av kvelden gikk med på å fikle med det nye fotoppparatet jeg slumpet til å kjøpe på vei hjem fra jobb...jeg eeelsker nye duppeditter Smile

Bruker du knevarmere under beinøktene? Kan hjelpe  Smiley

Nye duppeditter er sjelden feil. Og kamera er aldri feil  Grin Hva slags kamera er det?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #549 : 07. april 2010, 23:15 »
Lynøkt på fremside lår i går:
Skulle prøve en Egil-økt, men ante vel på forhånd at kondisjonen min ikke helt ville holde mål, og sånn gikk det vel også....  dry

Knebøy:
12 x 60 og 100 kg
16 x 140kg .....og der var det lissom slutt
13 x 140kg...veeeeldig slutt - litt flaut egentlig, men utroolig deilig å kjenne den intense pumpen som seig på etterpå

Deretter kjørte jeg i grunn bare tre RP-sett - ett bein av gangen - i lårstrekk. Fryktelig med syre i låra på ca 20 minutters beintrening..

Vel vel det er lissom litt etter planen i ei hvileuke dette da - bare kjøre gjennom vekselvis fremside og bakside lår litt kjappt og gæli alle dager unntatt torsdag Smiley


Hehe!

DU må seriøst hive deg med på ei slik økt! Smiley Til helga blir det 20 reps på 160 kg... hehe!

Hvis du snuser på nye varmere, så selger vi rehband i webshoppen vår nå.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #550 : 08. april 2010, 08:49 »
Bruker du knevarmere under beinøktene? Kan hjelpe  Smiley

Nye duppeditter er sjelden feil. Og kamera er aldri feil  Grin Hva slags kamera er det?

Knevarmere bruker jeg, men de gamle Rehbandsa begynner å bli drøyt slappe i fisken, så jeg har vurdert et par nye...men de er jo såååå dyre....

Kameraet ja - jo, det er et Panasonic LUMIX GF1 med 14-45mm og en 20mm f/1,7 linse til. 
Det er et av de nye micro-four-thirds systemkameraene. Størrelsen på huset med 20mm-linsa på blir joggu ikke stort større enn et litt stort kompaktkamera heller.
Hadde egentlig tenkt å kjøpe et nytt speilrefleks, men av erfaring så har det lett for bli litt mye å dra med seg på tur, så jeg fallt for det nevnte isteden. Litt pricy småkamera, men pyttsann Smiley


Så langt virker det faktisk nokså imponerende, selv om det må knipses myye før en er helt familiær med de ulike mulighetene Smile

Hehe!

DU må seriøst hive deg med på ei slik økt! Smiley Til helga blir det 20 reps på 160 kg... hehe!

Hvis du snuser på nye varmere, så selger vi rehband i webshoppen vår nå.

Når knærne er helet så er jeg på plass Smiley 160kg for 20 repper får du imidlertid ha for deg sjøl enn så lenge Wink

Skal sjekke knevarmerne på nettet sjef - jeg har som sagt vurdert å kjøpe meg nye med litt mer spenst i  Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #551 : 08. april 2010, 22:33 »
I går var det ei lynøkt på rygg ......kom litt seint avgårde for å hente min lille prinsesse på ridesenteret, og da må jo seff treninga lide Smiley

Sittende romaskin - en sånn dings med "armer":
tre 12'ere med ganske mye vekter på

Nedtrekk:
tre 12'ere med 80"kg" - litt lett, men det er emninga den første uka med 12'ere også..

Sittende roing - vaier med skulderbredt grep:
tre 12'ere med en del vekter på

...og vips så var den treninga over - hmm ja, kjøret noen rotatorøvelser også da Smiley Fin pump, men såpass mange repper gir lissom ingen god treningsfølelse lell.....



...i dag var det skuldre, triceps og mage

Millitærpress - sittende:
fire 12'ere på 75 kg

Sidehev:
tre 12'ere på 12kg - liiitt vond, men det gikk greit

Shrugs:
3 sett med 40kg x 15 eller no

Smalbenkpress:
to 12'ere på 120kg

Nedpress:
tre 12'ere med litt for lite vekter, men pyttsann - triceps er bare en liten fille muskel lell!

tre sett crunches rundet det av, før jeg kjøret noen andre rotatorøvelser enn i går.

Grei økt - og spesielt betryggende at jeg greide å trene skuldrene uten å merke alt for mye til betennelsen Smiley

jepp - nå er det kabonadedeig!!

Natti  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #552 : 12. april 2010, 20:01 »
Bein....vel det var nå et forsøk etter 1,5 uke med hovent og stivt kne Smiley

Knebøy:
15 x 60, 60 og 100kg - utrooolig vondt i høyre kne, men tok sjansen på at det ville bli bedre med litt tyngre vekt
12 x 140kg - helt greit, men murret litt på slutten
12 x 140kg - nokså greit
12 x 140kg - greit til 10 repper, men vondt på de to siste
8 x 140kg - måtte kaste inn håndkleet her - rett og slett ikke til å kjøre videre med

..en styrkeløfter som sto og så på mente jeg nok burde vurdere å kjøpe meg et par løftesko først som sist også...for joggeskoene kneler vistnok litt... Smile

...så gikk over til lårstrekk og kjørte tre sett med 50"kg" med annethvert bein - 12 repper pr sett

...tilbake til knebøyen igjen - og 140kg gikk med ett nødskrik 11,5 ganger....ikke fordi det gjorde vondt, men fordi jeg blei pæle stiv....stanga lå igjen på sikkerhetstengene...... herlig sett i grunn Smiley

Avsluttet med litt skuldre og biceps siden det bare blir tre dager trening denne uke - skal en tur til Wien torsdag-mandag, litt jobb men desto mer fornøyelse med fruen, så da ryker øktene mot slutten av uka med mindre det er et gym ved hotellet Smiley ...men da får vi heller sitte på en fortausrestaurant og drekka vin isteden...helt greit det!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #553 : 13. april 2010, 22:18 »
Bryst og noe som muuligens kan kalles skuldertrening....pleier i grunn på kalle den type "trening" for aktivisering.

Skråbenkpress:
10 x 50, 80 og 110kg
12 x 140kg
10 x 140kg....stivna helt gitt...
8 x 140kg....hvilte noen sekunder og tok fire til

Skrå flyes:
12 x 42 kg
10 x 42kg - tomt

Skråpress - Panatta:
12 x 60kg på hver "arm" - for mye syre i skuldrene, så det var et ubehagelig sett
10 x på det samme, men det var men nød og nepp

Cross-over:
2 sett med 12-15 repper med 11 og 9 plater

Sidehev:
tre sett på 12-15 repp med 12kg's hantler...

Frontpress:
Aner ikke hvor mye det var, men det var lett og 2x12 repper gikk litt vel lett, men pyttsann.

Grei økt, men noe rotete!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tricepsman - en lang vei å gå, og godt er det!
« #554 : 13. april 2010, 22:30 »
Syns du er bra sterk!

Håper vi får trent sammen i sommer! Du trenger å prøve knebøysko og tykke knevarmere!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!