Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 127349 ganger)

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #615 : 13. mai 2010, 18:12 »
Jeg er jo så godt som båddibilder, og da er men jo følgelig noe hjernedød, så jeg sliter allerede med det regnestykket!
Takker derfor så mye for gesten! Smile

alle kråppsbyggere er domme, det er bra du ikke tok frem kalkulatoren, så myten kan leve videre litt til Grin. spist noen kalorifattige proteinmuffins i dag, eller prøver du å overse jubileet?
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Studenten

  • Gjest
Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #616 : 13. mai 2010, 18:29 »
Gratulerer med dagen!  Cheesy

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #617 : 13. mai 2010, 18:39 »
har du bursdag? isåfall , måtte poseidon velsigne deg med en 40kg laks neste gang du står i elva Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #618 : 13. mai 2010, 19:47 »
alle kråppsbyggere er domme, det er bra du ikke tok frem kalkulatoren, så myten kan leve videre litt til Grin. spist noen kalorifattige proteinmuffins i dag, eller prøver du å overse jubileet?

En real frokost - ellers vanlig kråppsbyggermat! Smiley

Gratulerer med dagen!  Cheesy

Takk takk - jeg står den vel av Smiley

har du bursdag? isåfall , måtte poseidon velsigne deg med en 40kg laks neste gang du står i elva Wink

Jepp - blir yngre og yngre Smiley
Bruker bare enhånds i de få tilfellene jeg fisker laks, så det får holde med en på 15 eller så....ellers går det vel på utstyret løs Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #619 : 13. mai 2010, 19:49 »
har sett unger tatt kveite på 50kg med en liten 200kr sjøstang fra den lokale butikken, så alt er mulig Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #620 : 13. mai 2010, 19:52 »
har sett unger tatt kveite på 50kg med en liten 200kr sjøstang fra den lokale butikken, så alt er mulig Wink

greit å ha noe å skylde på når man har tilbragt den siste tiden med å spise sjokolade i Øystese.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #621 : 13. mai 2010, 19:54 »
Akkurat kommet hjem fra ei lita triceps-, skulder og mageøkt Smiley

Smalbenkpress:
110kg x 8 - oppv
140kg x 8 - oppv
160kg x 6
150kg x 6
150kg x 8

Nedpress:
60"kg" x 12
60"kg" x 10+3

Sittende tric.ext - begge hender på hantel:
50kg x 14

Sidehev fra hofta:
12kg x 20
12kg x 18
15kg x 12

Militærpress i smith:
70kg for tre sett.....10 repper eller så

Foroverbøyd sidehev:
12kg x 12
15kg x 12-13

Crunches:
2 sett til matthet

Hengende beinløft til taket:
2 sett med 10 repper....lenge siden denne kjente jeg, men guuuuder som den tar!

Bra økt!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #622 : 13. mai 2010, 19:55 »
har sett unger tatt kveite på 50kg med en liten 200kr sjøstang fra den lokale butikken, så alt er mulig Wink

Jejeje - den største laksen som er registrert på "sportsfiskeredskap" i Drammenselva, 32,5kg (hmmm eller 31,5?), ble tatt på håndsnøre også - så alt er mulig ja Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #623 : 15. mai 2010, 20:02 »
Beintreninga måtte vike for en tur på NSM i Bø i dag, og det var det vel verdt! Det eneste negative er i grunn at en fort føler seg utroolig pinglete når salen er full av digre folk både på og utenfor arenaen :-/

Rickard Skog og Espen Aune imponerte selvfølgelig stort, men den jeg synes imponerte mest i dag for min del, var Ole Øxnevad!
Synd han fikk en avriving i biceps på dekkveltinga, men han er ung og en mann for framtia om han fortsetter utviklingen videre. Hantepressen hans var rett og slett minneverdig! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #624 : 17. mai 2010, 09:49 »
Etter å ha sittet på NSM i helga og lest Jan's beskrivelse av "Super Squats" i TF-magasinet, bestemte jeg meg for å endre litt på treninga framover ved å legge inn en ekstra beindag med en 20-repper i knebøy, bakside lår og legger i tillegg til ei mer ordinært beinøkt et par dager seinere.

ørste forsøk var i går.....og siden så mange repper i grunn er ukjent territorium for meg var jeg utrolig usikker på hvilken vekt jeg skulle velge. Valget falt omsider på 150kg....og det viste seg å være nok i første omgang Smiley

Knebøy:
Varmet kjappt opp til en treer på 180, og kjørte deretter 20 x 150kg
Gjorde som Jan beskrev...10 repper som normalt med et kort pust pr repp - de neste fem med 2 korte pust eller så. ...da seig melkesyra veeeldig på, så på de fem siste ble det sikkert både fem og seks raske innåndinger pr repp.....det fungerte, for det gikk i grunn greit å fullføre alle reppene dype og fine...men det skal sies at det kom masse lyd ut av meg på den siste reppen hehe Smiley

Lårcurl: 20 x hele racket
Tåhev: 20 x hele racket...tungt på slutten, men det gikk på et vis


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #625 : 17. mai 2010, 10:55 »
Beintreninga måtte vike for en tur på NSM i Bø i dag, og det var det vel verdt! Det eneste negative er i grunn at en fort føler seg utroolig pinglete når salen er full av digre folk både på og utenfor arenaen :-/

Rickard Skog og Espen Aune imponerte selvfølgelig stort, men den jeg synes imponerte mest i dag for min del, var Ole Øxnevad!
Synd han fikk en avriving i biceps på dekkveltinga, men han er ung og en mann for framtia om han fortsetter utviklingen videre. Hantepressen hans var rett og slett minneverdig! Smiley

Når ble en 130kg mann med sixpack pinglete? Ta en titt i speilet mann Wink Wink Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #626 : 17. mai 2010, 10:57 »
Etter å ha sittet på NSM i helga og lest Jan's beskrivelse av "Super Squats" i TF-magasinet, bestemte jeg meg for å endre litt på treninga framover ved å legge inn en ekstra beindag med en 20-repper i knebøy, bakside lår og legger i tillegg til ei mer ordinært beinøkt et par dager seinere.

ørste forsøk var i går.....og siden så mange repper i grunn er ukjent territorium for meg var jeg utrolig usikker på hvilken vekt jeg skulle velge. Valget falt omsider på 150kg....og det viste seg å være nok i første omgang Smiley

Knebøy:
Varmet kjappt opp til en treer på 180, og kjørte deretter 20 x 150kg
Gjorde som Jan beskrev...10 repper som normalt med et kort pust pr repp - de neste fem med 2 korte pust eller så. ...da seig melkesyra veeeldig på, så på de fem siste ble det sikkert både fem og seks raske innåndinger pr repp.....det fungerte, for det gikk i grunn greit å fullføre alle reppene dype og fine...men det skal sies at det kom masse lyd ut av meg på den siste reppen hehe Smiley

Lårcurl: 20 x hele racket
Tåhev: 20 x hele racket...tungt på slutten, men det gikk på et vis
Ahhh!!! Love it!!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #627 : 17. mai 2010, 11:11 »
Etter å ha sittet på NSM i helga og lest Jan's beskrivelse av "Super Squats" i TF-magasinet, bestemte jeg meg for å endre litt på treninga framover ved å legge inn en ekstra beindag med en 20-repper i knebøy, bakside lår og legger i tillegg til ei mer ordinært beinøkt et par dager seinere.

ørste forsøk var i går.....og siden så mange repper i grunn er ukjent territorium for meg var jeg utrolig usikker på hvilken vekt jeg skulle velge. Valget falt omsider på 150kg....og det viste seg å være nok i første omgang Smiley

Knebøy:
Varmet kjappt opp til en treer på 180, og kjørte deretter 20 x 150kg
Gjorde som Jan beskrev...10 repper som normalt med et kort pust pr repp - de neste fem med 2 korte pust eller så. ...da seig melkesyra veeeldig på, så på de fem siste ble det sikkert både fem og seks raske innåndinger pr repp.....det fungerte, for det gikk i grunn greit å fullføre alle reppene dype og fine...men det skal sies at det kom masse lyd ut av meg på den siste reppen hehe Smiley

Lårcurl: 20 x hele racket
Tåhev: 20 x hele racket...tungt på slutten, men det gikk på et vis

Jeg sitter her og smiler over at det vi trykker i TF Magasinet får ei gammel gymrotte som deg til å legge om på treninga! Cheesy

Hurra for dagen til deg og dine!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #628 : 18. mai 2010, 08:25 »
Ahhh!!! Love it!!

Ja ja - rett skal være rett, det settet satt godt. Så får det heller være at antall kilo ikke var alt for avskrekkende Smiley

Jeg sitter her og smiler over at det vi trykker i TF Magasinet får ei gammel gymrotte som deg til å legge om på treninga! Cheesy

Hurra for dagen til deg og dine!

Den var i hvertfall utløsende akkurat nå i helga - så takk for det! Smiley En annen side ved sannheten er nok alikevel at det er Egils logg som for en tid siden begynte å presse fram tanken om et høyreppsett eller to Smiley

Det skal alikevel sies at jeg alltid er åpen for forandringer i treningstilnærming....mest fordi jeg etter så mange år med med dedikert trening har kommet til at det i grunn ikke betyr all verdens hvordan en trener heller...i hvertfall ikke når en kun har som mål å bygge litt muskler Wink
Så lenge en trener bra og ikke alt for mye, så har en mere enn godt nok effekt av vekttreninga nær sagt uansett hvordan en legger det opp Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #629 : 18. mai 2010, 08:34 »
Når ble en 130kg mann med sixpack pinglete? Ta en titt i speilet mann Wink Wink Wink

Morgenvekt på 127 nå, så det smalnes Smiley
Litt merkelig i grunn... Jeg hadde tre uker uten trening inntil den siste uka nå, deriblandt den siste uka som besto av real omgangsssjuke...der jeg bl.a. ikke spiste noen verdens ting på 5 dager...og omlag ytterlige fem dager uten mer matlyst enn at jeg fikk i meg noen få brødskiver daglig.
7 kilo gikk jeg ned...og det var forsåvidt greie kiloer å miste også Smiley  Det rare er at jeg i grunn bare har gått opp igjen 1-2 kilo i etterkant....og det til tross for at jeg trener, spiser og drikker som vanlig igjen Smiley Det må jo hovedsaklig ha vært væske som slapp på de 8-10 dagene, men seff noen hekto fett også.. En skulle jo tro at det væsketrykket bygde seg kjappt opp til det opprinnelige nivået igjen, men så ser altså ikke ut til å ha skjedd......heldigvis får en vel si Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!