Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 127320 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - Skal? Skal ikke?
« #675 : 27. mai 2010, 21:01 »
Sitter her og pønsker på planene.... Hva skal en gjøre i sommer mon tro? Noen uker går jo bort til ferie og slikt, men en har jo gått på diett sommerstid før og fortsatt fått spist sin dose grillmat og vin, og kommet i form lell.
Grunnlaget er jeg også litt usikker på, men vet innerst inne at det ikke kan være så langt unna der en bør være.
Spørmålet som surrer oppi hodet er derfor noe ala: "Skal jeg se ut som under om noen få måneder, eller skal jeg bare slække og nyyyte sommeren i Ok form?"

Alt har sine positive og sine negative sider...men det siste er i grunn mest behagelig Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Silverback - en lang vei å gå, og godt er det!
« #676 : 27. mai 2010, 21:04 »
Sitter her og pønsker på planene.... Hva skal en gjøre i sommer mon tro? Noen uker går jo bort til ferie og slikt, men en har jo gått på diett sommerstid før og fortsatt fått spist sin dose grillmat og vin, og kommet i form lell.
Grunnlaget er jeg også litt usikker på, men vet innerst inne at det ikke kan være så langt unna der en bør være.
Spørmålet som surrer oppi hodet er derfor noe ala: "Skal jeg se ut som under om noen få måneder, eller skal jeg bare slække og nyyyte sommeren i Ok form?"

Alt har sine positive og sine negative sider...men det siste er i grunn mest behagelig Smile


...stemmer for NM? innocent
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Silverback - skal...eller skal ikke?
« #677 : 27. mai 2010, 21:06 »
Finnes det noen tvil?! Du skal være backstage sammen med meg 2. oktober, like klar som meg til å komme deg på scenen og vise deg fram! Slik er det bare. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Silverback - skal...eller skal ikke?
« #678 : 27. mai 2010, 21:07 »
Sitter her og pønsker på planene.... Hva skal en gjøre i sommer mon tro? Noen uker går jo bort til ferie og slikt, men en har jo gått på diett sommerstid før og fortsatt fått spist sin dose grillmat og vin, og kommet i form lell.
Grunnlaget er jeg også litt usikker på, men vet innerst inne at det ikke kan være så langt unna der en bør være.
Spørmålet som surrer oppi hodet er derfor noe ala: "Skal jeg se ut som under om noen få måneder, eller skal jeg bare slække og nyyyte sommeren i Ok form?"

Alt har sine positive og sine negative sider...men det siste er i grunn mest behagelig Smile


Så mange år som du har på nakken,
Kanskje det gjør seg med en pust i bakken? Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - skal...eller skal ikke?
« #679 : 27. mai 2010, 21:28 »
Så mange år som du har på nakken,
Kanskje det gjør seg med en pust i bakken? Wink

Hadde jo en pust i bakken i fjor da, men du har nok kanskje rett...etter 27 harde treningsår har en ikke vondt av to års pust i bakken Smiley Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - skal...eller skal ikke?
« #680 : 27. mai 2010, 21:31 »
Finnes det noen tvil?! Du skal være backstage sammen med meg 2. oktober, like klar som meg til å komme deg på scenen og vise deg fram! Slik er det bare. Wink

Det er faktisk reell tvil....meeen har jo innerst inne litt lyst fortsatt da Smiley

PS! Gått litt skeis mht planen om ei økt i det lille røde rommet denne uka da..rett og slett vært litt mye styr. I kveld var i grunn planen, men da måtte jeg og et par andre joggu opp på skauen og spa ut to tonn med kalksteinsgrus i en bekk....så nedre del av rygg har da fått litt lell Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Silverback - skal...eller skal ikke?
« #681 : 27. mai 2010, 21:48 »
Hadde jo en pust i bakken i fjor da, men du har nok kanskje rett...etter 27 harde treningsår har en ikke vondt av to års pust i bakken Smiley Smiley

Hva i all verden trenger du to år for? :O
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Studenten

  • Gjest
Sv: Silverback - skal...eller skal ikke?
« #682 : 27. mai 2010, 22:18 »
Kjør på! Selv om jeg ikke driver med kroppsbygging, så er det alltid motiverende å lese om folk som har trent jevnt og trutt i mange år. Resultatene blir mer imponerende da, spør du meg  Cheesy

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Silverback - skal...eller skal ikke?
« #683 : 27. mai 2010, 22:27 »
Mye kav og styr fram og tilbake her også, Øyvind! Nå drar vi til Danmark i morgen tidlig, slik at Egil får konkurrert der på lørdag. Kommer hjem søndag kveld, og mandag morgen drar Vilja og jeg til Møre for å være der ei uke ...

Etter det tror jeg det er ro ei ukes tid ... Wink

Og du? Jeg håper virkelig du blir med meg backstage i oktober.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - skal...eller skal ikke?
« #684 : 27. mai 2010, 23:24 »

Mye kav og styr fram og tilbake her også, Øyvind! Nå drar vi til Danmark i morgen tidlig, slik at Egil får konkurrert der på lørdag. Kommer hjem søndag kveld, og mandag morgen drar Vilja og jeg til Møre for å være der ei uke ...

Etter det tror jeg det er ro ei ukes tid ... Wink

Og du? Jeg håper virkelig du blir med meg backstage i oktober.

Dere får ha masser av lykke til i Danmark da! Smiley

Selv skal jeg til Canada ei uke på jobb og drar søndag....er jeg heldig så får jeg trent på gymmet til Hugo G mellom all laksepraten (i følge Svend så holdt han til der jeg skal, og det hadde vært OK å få vært på et skikkelig gym når en først er der borte) Smiley

Så får vi nå se mht diett og annet Smiley Er bare litt demotivert om dagen, men dersom trua kommer snikende tilbake, så får vi som sagt se Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - skal...eller skal ikke?
« #685 : 28. mai 2010, 11:47 »
No ass - just überkropp!

Etter gårsdagens depping måtte mobilen fram i dag morges. 127-128kg rett fra senga, men like fullt noen kilo ned den siste måneden pga alt stresset.
Vekta er høy, men formen er ennå et stykke unna det den bør være før diettstart....for jeg har rett og slett ikke tid til å gå fire måneder på real konkurransdiett

Det verste er i grunn tanken på at det må fjernes type 15kilo fra dagens form, samtidig som jeg veit at jeg trenger minst en måned til med kvalitetstrening for å ha noen sjans til å få jobbet litt mer med svakheter...og da kan en jo lissom ikke samtidig pine ned vekta...jævlig dilemma i grunn  what


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #686 : 28. mai 2010, 16:24 »
selv om du oppfører deg som sutrus maximus i retorikken din så synes jeg fortsatt at du ser ut som en gresk gud Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #687 : 28. mai 2010, 18:34 »
Hohoho! Jeg gleder meg til å se deg på NM Smiley Smiley Smiley

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #688 : 28. mai 2010, 20:25 »
Huttemegtu for en tjukkas du er. Du har nok noen kilo fett å gå på før du ser ut som den gjennomsnittelige 128kg tunge nordmannen gitt....bedømmingen din av egen form er jo på gjennomsnittelig tenåringsjentenivå der de tynne tror de er tjukke og de tjukke tror de er tynne nok til å gå i thights Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #689 : 28. mai 2010, 23:18 »
No ass - just überkropp!

Etter gårsdagens depping måtte mobilen fram i dag morges. 127-128kg rett fra senga, men like fullt noen kilo ned den siste måneden pga alt stresset.
Vekta er høy, men formen er ennå et stykke unna det den bør være før diettstart....for jeg har rett og slett ikke tid til å gå fire måneder på real konkurransdiett

Det verste er i grunn tanken på at det må fjernes type 15kilo fra dagens form, samtidig som jeg veit at jeg trenger minst en måned til med kvalitetstrening for å ha noen sjans til å få jobbet litt mer med svakheter...og da kan en jo lissom ikke samtidig pine ned vekta...jævlig dilemma i grunn  what
Klin til nå Silverfox!!!!  mer enn velkommen til og ta en økt inne hos oss utover sommer/høst, for litt ekstra pushing!! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!