Skrevet av Emne: Silverback - skal...s48 - oi sideribbe jo!  (Lest 128178 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #690 : 29. mai 2010, 00:18 »
Huttemegtu for en tjukkas du er. Du har nok noen kilo fett å gå på før du ser ut som den gjennomsnittelige 128kg tunge nordmannen gitt....bedømmingen din av egen form er jo på gjennomsnittelig tenåringsjentenivå der de tynne tror de er tjukke og de tjukke tror de er tynne nok til å gå i thights Smiley

Smiley Det er marginaler det klages over her må du forstå, men de kan være avgjørende nok de Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #691 : 29. mai 2010, 00:21 »
Klin til nå Silverfox!!!!  mer enn velkommen til og ta en økt inne hos oss utover sommer/høst, for litt ekstra pushing!! Smiley

Ei økt eller flere må en jo få til uansett, så jeg er med på den Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #692 : 29. mai 2010, 00:37 »
Ja fy fader, hadde jeg vært så feit som deg hadde gitt opp for lenge siden....

Spent på å se den formen om det er 15kg som skal bort, selv om jeg ikke kan se hvor du skal ta de 15 ifra...noen kg vann og litt fett, men 15??

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #693 : 29. mai 2010, 03:38 »
Ja fy fader, hadde jeg vært så feit som deg hadde gitt opp for lenge siden....

Spent på å se den formen om det er 15kg som skal bort, selv om jeg ikke kan se hvor du skal ta de 15 ifra...noen kg vann og litt fett, men 15??

Jeg er jo litt over middels kroppsbyggerhøy, så det er litt kropp å fordele fettet på serru Smiley

Tallet 15kg er uansett  seff veldig omtrentlig. Dersom jeg starter dietten i den formen jeg er nå, så vil jeg alikevel, basert på tidligere erfaring, tro at morgenvekten dagen før en hypotetisk  konkurransedag ender opp rundt 110kg, .......men siden en da har ligget veldig stabilt på saltet en stund, så vil en nok ha 2-3 kg mindre væske i kroppen enn tilfellet er nå (er jo en del tyngre nå, samt jeg gir blaffen i saltinntaket) Smiley
Vekten på bildene var rett oppunder 128kg, men jeg ligger nok i snitt 1-2kg under det på de fleste dagen nå for tiden litt avhengig av hvor strukturert kostholdet var dagen før... En snakker likefullt om en rell vektnedgang på 14kg eller så, men da må en jo ta med i beregningen at det alltid svinner litt kjøtt på slutten i tillegg til fettet Smiley

Hmmm - dette blei sikkert bare svada...shottene får ta skylda!  Huh

Natti natt!  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #694 : 29. mai 2010, 04:22 »
din stormannsgale kroppsbygger,har du egentlig noe mer å bevise   Wink Grin
hehe bare tuller med deg,ikke det at du trenger å bevise noe mer,men det er noe med det å ha et mål
klarer du en diett uten at livet ditt og andres går i grus,så hvorfor ikke bare stille
god tur til canada forresten hilsen en småfull fleskete kropp fra sørlandet Grin
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #695 : 29. mai 2010, 13:50 »
Jeg er jo litt over middels kroppsbyggerhøy, så det er litt kropp å fordele fettet på serru Smiley

Tallet 15kg er uansett  seff veldig omtrentlig. Dersom jeg starter dietten i den formen jeg er nå, så vil jeg alikevel, basert på tidligere erfaring, tro at morgenvekten dagen før en hypotetisk  konkurransedag ender opp rundt 110kg, .......men siden en da har ligget veldig stabilt på saltet en stund, så vil en nok ha 2-3 kg mindre væske i kroppen enn tilfellet er nå (er jo en del tyngre nå, samt jeg gir blaffen i saltinntaket) Smiley
Vekten på bildene var rett oppunder 128kg, men jeg ligger nok i snitt 1-2kg under det på de fleste dagen nå for tiden litt avhengig av hvor strukturert kostholdet var dagen før... En snakker likefullt om en rell vektnedgang på 14kg eller så, men da må en jo ta med i beregningen at det alltid svinner litt kjøtt på slutten i tillegg til fettet Smiley

Hmmm - dette blei sikkert bare svada...shottene får ta skylda!  Huh

Natti natt!  Smile

Daaa så Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #696 : 29. mai 2010, 21:38 »
Beintrening i dag....men begynner åpenbart å bli gammel!

Planen var å kjøre opp til 220 i knebøy for et par repper for så å droppe ned til 170-180 med normalt antall repper. Fikk imdlertid et realt stikk helt øverst i låret på tredje repp på 220 - oppe ved bøyerne lissom. Sikkert bare noen fibre, men det smertet såpass på lavere vekt også, så jeg droppet bøyen og kjørte en bråte sett lårstrekk, strakmark og et par lårcurlvarianter....leggene glemte jeg i all forfjamselsen, men de vokser jo ikke lell så...

Hmmm - og det gjør fortsatt litt vond inni der - særlig når jeg prøver meg på høye kneløft  Huh

Det er tre dager til neste beintrening så det går seg vel til. Vel vel så sånn er det med den saken.  Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #697 : 29. mai 2010, 23:06 »
Bare noe jeg kom på.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #699 : 29. mai 2010, 23:32 »
Beintrening i dag....men begynner åpenbart å bli gammel!

Planen var å kjøre opp til 220 i knebøy for et par repper for så å droppe ned til 170-180 med normalt antall repper. Fikk imdlertid et realt stikk helt øverst i låret på tredje repp på 220 - oppe ved bøyerne lissom. Sikkert bare noen fibre, men det smertet såpass på lavere vekt også, så jeg droppet bøyen og kjørte en bråte sett lårstrekk, strakmark og et par lårcurlvarianter....leggene glemte jeg i all forfjamselsen, men de vokser jo ikke lell så...

Hmmm - og det gjør fortsatt litt vond inni der - særlig når jeg prøver meg på høye kneløft  Huh

Det er tre dager til neste beintrening så det går seg vel til. Vel vel så sånn er det med den saken.  Smiley
skader får en  enten en er gammel eller ung,jeg har vondt både i korsryggen og den ene skuldra etter for tung mark og benk
uansett alltid litt surt å bli påminnet om at kroppen desverre er menneskelig
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #700 : 29. mai 2010, 23:40 »
ps hva slags fisk er det dere skal krangle om i canada da? Grin
er det fremdels noen fisker igjen der?
som fiskehandler så er jeg meget bekymret på åssen det kommer til å gå med denne ressursen i fremtiden
sitter med en følelse av at det snart blir totalfredning på en rekke fiskearter? noe som jeg håper at snart kommer til å tre i kraft
er også temmelig skeptisk til ressurskrevende oppdrett på feks laks
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #701 : 30. mai 2010, 03:53 »
ps hva slags fisk er det dere skal krangle om i canada da? Grin
er det fremdels noen fisker igjen der?
som fiskehandler så er jeg meget bekymret på åssen det kommer til å gå med denne ressursen i fremtiden
sitter med en følelse av at det snart blir totalfredning på en rekke fiskearter? noe som jeg håper at snart kommer til å tre i kraft
er også temmelig skeptisk til ressurskrevende oppdrett på feks laks


er det ikke sagt/skrevet at om vi fortsetter slik vi gjør nå så er havet tomt om 20-30 år?
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #702 : 30. mai 2010, 10:54 »
ps hva slags fisk er det dere skal krangle om i canada da? Grin
er det fremdels noen fisker igjen der?
som fiskehandler så er jeg meget bekymret på åssen det kommer til å gå med denne ressursen i fremtiden
sitter med en følelse av at det snart blir totalfredning på en rekke fiskearter? noe som jeg håper at snart kommer til å tre i kraft
er også temmelig skeptisk til ressurskrevende oppdrett på feks laks


Skal på det årlige NASCO-møtet, så det blir laks fra morgen til kveld. Eneste stedet en kan være rimelig sikker på at det ikke serveres laks i løpet av den uka er vel til bords Wink
Hovedfokus på oppdrettsrelaterte problemstillinger i år, så overfiske i forbindelse med fiske til for blir rimelig nok også en del av det, selv om rømminger og lakselus nok tar hovedfokus siden det har så stygt negativt potensiale sett opp mot vill laksefisk

er det ikke sagt/skrevet at om vi fortsetter slik vi gjør nå så er havet tomt om 20-30 år?

Situasjonen er i hvertfall særdeles stygg for en stor rekke av de pelagiske rovfiskene som lett fanges i moderne svært effektive redskap, og med dagens gjennomsnittsforvaltning verden over så vil det definitivt bli verre før det eventuelt blir bedre.

Norge er ikke så hakkande gæli for tia da. Med unntak av torsk og et par andre arter i Sør- og Vest-Norge, så begynner i hvertfall Norge å få en marin forvaltning som begynner å ligne på noe, men optimalt blir det vel aldri her heller Smiley
Det er jo en vanskelig balansegang vettu - mellom å forvalte ressursene på en noenlunde bra måte, og å forvalte alle de tusener av arbeidsplassene som er avhengig av den samme ressursen.
Ideellt sett burde en etter alle faglige solemerker fredet torsken fra omlag Stadt og sørover i f.eks 5-10 år slik at bestanden kunne bygge seg raskt opp igjen, men samtidig er det jo et stort antall fiskere som har det fisket som sitt reelle levebrød. Det er jo ikke gjort uten rabalder å kaste alle dem ut i arbeidsledighet over natta... Dersom en ikke hadde tatt noen grep så ville de jo sakte men sikkert endt der etterhvert da - minimalt med fisk gir jo ikke noe trygt levebrød lissom!
Nå er det i det minste i ferd med å tas noen grep for å bygge opp igjen bestandene - om enn over noe lengre tid enn det optimale. To fluer i en subotimal smekk så å si Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #703 : 30. mai 2010, 11:15 »
Kjøre på med incentiver så alle blir krabbefiskere Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Silverback - skal...no ass, just überkropp
« #704 : 30. mai 2010, 11:33 »
Kjøre på med incentiver så alle blir krabbefiskere Wink

Cancer to the people! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!