Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder  (Lest 79547 ganger)

Utlogget Johann

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

  • There is no tomorrow!
Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #135 : 12. desember 2009, 18:25 »
INGENTING??  johann, nå surrer du.. Smiley

tror du må revurdere hvor mye krefter som ligger bak et slikt muskelberg!
En 80 kgs bokser slår HARDT! da kan du tenke deg hva Arild sine 130 kg med muskler gjør! Wink

vi kan jo ta oss en liten "kamp" på treninga, så kan du  kjenne hva mine 120 kg "halvfeite" muskler kjennes ut som, uten bokse trening Wink
Ja, jeg surrer vel egentlig litt mye nå :Smiley
Men ganske utrolig at han datt såpass fort i bakken med slike merriter mot en debut.

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #136 : 12. desember 2009, 18:26 »
trur arild greier alt han bestemmer seg for eg
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #137 : 12. desember 2009, 18:53 »
Grattis Arild Smiley

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #138 : 12. desember 2009, 19:00 »
Ja, jeg surrer vel egentlig litt mye nå :Smiley
Men ganske utrolig at han datt såpass fort i bakken med slike merriter mot en debut.

Er upop å komme med litt kritiske betraktninger.

Er enig i at denne kampen så merkelig ut.

Og: Nei, jeg har ikke lyst til å sparre mot Haugen. Regner med å få en kommentar i den retning
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #139 : 12. desember 2009, 19:09 »
Er upop å komme med litt kritiske betraktninger.

Er enig i at denne kampen så merkelig ut.

Og: Nei, jeg har ikke lyst til å sparre mot Haugen. Regner med å få en kommentar i den retning

En må jo først godta hvordan en bygger opp en bokser.....
En vil alltid møte en del "fulle sjømenn" i begynnelsen såfremt den som fronter en har hodet i behold. Det er jo litt karriæreselvmord å møte virkelig habile motstandere i de første matchene - særlig for en som ikke har noen reell kamperfaring fra før. Det er ikke mer suspekt her enn i majoriteten av debuttene innen proffboksingen.
.....ja, selv meeeget habile proffboksere møter sin andel av "slaktoffer" selv mens de er på topp, uten at det lages det største oppstyret rundt det. Godt for psyken vettu Smiley

Arild gjorde jobben han skulle gjøre, ingen kan forvente mer, og det skal han selvfølgelig ha all ære for! Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #140 : 12. desember 2009, 19:10 »
Er upop å komme med litt kritiske betraktninger.

Er enig i at denne kampen så merkelig ut.

Og: Nei, jeg har ikke lyst til å sparre mot Haugen. Regner med å få en kommentar i den retning

Det er vel ikke upop å komme med kritiske betraktninger, men å tro at fyren tar seg en dive for ingenting er jo latterlig.  Har lukkøye og co betalt denne realtivt ferske bokseren for å legge seg?
Han har bokset 5 kamper i karrieren sin.

Ingen som ber deg sparre mot haugen, men hvis du tror det ikke ligger kraft bak slagene så kan du sikkert melde deg for litt sparring for å finne ut Wink

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #141 : 12. desember 2009, 19:11 »
Jeg synes ikke at denne kampen var spesielt mystisk eller mistenkelig.  Arild Haugen møtte en typisk journeyman (= trialhorse = stepping stone), som var valgt ut for oppgaven.  Pavel Dolgovs er sikkert ikke ekstremt dårlig, men dårlig nok til å tape for en stor og tung og godt trent kar som er grusomt sterk og som har tilegnet seg i alle fall en rudimentær teknikk.  

Dette er ikke mer mystisk enn kampen til På Arne Fagernes og de første kampene til Tony Halme og Butterbean.  Arild Haugen har i alle fall vist at han er i stand til å omsette drømmen om proffboksing til handling.  Jeg ønsker Arild Haugen lykke til, men tror nok at veien til toppen er veldig lang.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #142 : 13. desember 2009, 03:59 »
Treffer ikke Arild ganske rent på haka med en tung høyre ca. 37 sekunder ut i videoen da? Hvis det slaget treffer så bra som jeg tror det gjør, så er det absolutt ikke rart at fyren går i bakken et halvsekund etterpå.

Litt synd at kampen var over etter bare en 30 sekunder, hadde gjerne ønsket å fått sett en 2-3 runder for å se mer av hva han er god for boksemessig.

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #143 : 13. desember 2009, 04:18 »
Å tro at en på 120kg automatisk slår hardere enn en på 80kg er jo bare teit. Typisk påstand for de som ikke har peling på boksing/kampsport. Det er umulig å dømme Arilds fremtid i boksing etter denne kampen. Jeg gratulerer han med seier men venter med å tro noe om hans fremtid i ringen til jeg ser hva han klarer mot bedre motstand.
...but inside doesnt matter...

tfildaed

  • Gjest
Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #144 : 13. desember 2009, 09:57 »
INGENTING??  johann, nå surrer du.. Smiley

tror du må revurdere hvor mye krefter som ligger bak et slikt muskelberg!
En 80 kgs bokser slår HARDT! da kan du tenke deg hva Arild sine 130 kg med muskler gjør! Wink

vi kan jo ta oss en liten "kamp" på treninga, så kan du  kjenne hva mine 120 kg "halvfeite" muskler kjennes ut som, uten bokse trening Wink

Arild har ikke sving i hoften når han slår, så slaget er tungt, men ikke spesielt hardt i forhold til de som svinger med hofta! Minnet mye om et bar-slagsmål.

tfildaed

  • Gjest
Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #145 : 13. desember 2009, 10:03 »
                       SPOILER: SPOILER: SPOILER: SPOILER:






har du sett jabbene fra semmy schilt som knocker de fleste veldig ofte?
så har du en jabb fra haugen som er en musklebunt, pluss en upercut på veien ned...

kan godt skjønne han slet med og komme seg opp igjen, og "skuespillet" kunne jo vært egen skuffelse at han satt lengre..vanlig det noen ganger..
Semmy winner kun pga 2m 13cm, han kan ikke slå, og sparker heller ikke bra, men han kan stå i Moskva og dele ut et kne i Paris.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #146 : 13. desember 2009, 13:02 »
Å tro at en på 120kg automatisk slår hardere enn en på 80kg er jo bare teit. Typisk påstand for de som ikke har peling på boksing/kampsport. Det er umulig å dømme Arilds fremtid i boksing etter denne kampen. Jeg gratulerer han med seier men venter med å tro noe om hans fremtid i ringen til jeg ser hva han klarer mot bedre motstand.

Spørs hva du legger i ordet automatisk. En på 120kg som aldri trener vil slå mye hardere enn en på 80kg som aldri trener. En godt trent på 120kg vil slå mye hardere enn en godt trent på 80 kg. Alle med peiling på kampsport vet veldig godt at større = hardere slag, men det kommer jo på bekostning av andre ting, så det trenger ikke å lønne seg allikevel. Hvorfor tror du det er vektklasser i kampsport? Fordi de er redde for at de letteste skal drepe de største?

Utlogget smil:)

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #147 : 13. desember 2009, 13:27 »
good match
Do you believe in a god that satisfies?
Do you believe in a god that opens eyes?
Do you believe in a god that tells you lies?
Or do you believe in me?

Do you believe in a god that brings you down?
Do you believe in a god that wears a crown?
Do you believe in a god that makes you bow?
Or do you believe in me?

Utlogget getfatordietrying

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #148 : 13. desember 2009, 19:09 »
Gratulerer Arild!

Han har utviklet utrolig fin hodebevegelse og raske jabs til å være så tung. Meget imponerende!

Utlogget Orion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #149 : 13. desember 2009, 19:11 »
Utrolig at folk kan være så ekstremt negative og kritiske, uansett om det var en "lett" match, så har Arild faktisk prestert langt mer enn nordmenn flest. Han har klart å komme til verdens sterkeste mann, og har klart å bli proffbokser. Han har mer guts enn de fleste og jeg ønsker han lykke til og håper han lykkes. Folk som presterer noe og jobber hardt for sine mål fortjener skryt for deres pågangsmot, ikke kritikk fra folk som ikke klarer eller gidder sette seg høye mål, men istedet rakker ned på de som gjør det for å få seg selv til å føle seg bedre.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!