Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder  (Lest 79785 ganger)

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #165 : 14. desember 2009, 03:29 »
Må bare få sagt at det var all hotlinking til Muscle-tube og mange tusen nedlastinger samtidig som gjorde at serveren knelte kampnatten. Snakka med daniel.

Var vel i grunn for dårlig kapasitet som var feilen? Er vel meningen med mangen tusen nedlastinger når man legger ut noe såpass interessant?
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #166 : 14. desember 2009, 08:54 »
Usikker på hvor du vil med dette innlegget.
Jeg har ikke ytret at en slår på stasjonære mål. Jeg har heller ikke sagt at størrelse alltid er en sukseefaktor i boksing (kanskje heller det motsatte).

Det jeg derimot har hevdet er at store tunge personer vil slå så du kjenner det om du blir truffet rent. Stiller du haken din til disposisjon så VIL du kjenne det om en person på 120 kg treffer deg med en klokkeren høyre ... enten det er hoftesving eller ei. Stol på meg der.

Om tunge slag ene og alene er nok til å vinne en boksekamp? Overhodet ikke ... jeg mener jeg har redegjort for det i andre innlegg jeg har skrevet. Føler derfor at vi skriver forbi hverandre her ... muligens at vi sågar mener noe av det samme :-)

Dette var bra skrevet, og ga et mer nyansert bilde.  Vi mener nok mye av det samme, og jeg synes også at det som bergan01 sa om dette er fornuftig.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #167 : 14. desember 2009, 09:50 »
Dette er jo proffboksing, så jeg håper ingen forventet at Arild skulle møte Valujev eller Klitscho i sin første proffkamp...

Altså, ingen overraskelser så langt, og jeg for min del gratulerer Arild Haugen med sin første match!
Gøy med en nordmann i proffsirkuset igjen!

Lykke til fremover med satsingen 
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #168 : 14. desember 2009, 12:33 »
Ser at det er mange som ikke helt forstår hva som avgjør hvor hardt man slår. Det at man er 130kg "muskler" betyr ikke at man slår hardere enn en på 100kg.
Hvor hardt slaget blir er det i hovedsak sentralbevegelsen som bestemmer, det vil si, at slaget blir innledet med at de store fjærformede( musklene i hofteregionen og rundt midjen kontraherer, og setter kroppen i bevegelse, vi kaller disse igangsetterne. Disse muskelgruppene er ikke så raske, men de er sterke og roterer kroppen.
Jo lenger ut i bevegelsen vi kommer jo mer tar de spoleformede musklene over, f.eks bryst, triceps, disse muskelgruppene kaller vi fartsøkere, de kan ikke yte like stor kraft som igangsetterne, men de kan kontrahere raskere.

Det er dette folk mener med teknikk i boksing, involvere hofta. Det er viktigere enn å være sterk, men er man sterk i tillegg, og får til dette skikkelig, ja da har man harde slag. Det kan sammenlignes mye med spydkast

I tillegg må man ta høyde for nevrale forhold

Det er ingen her som betviler at teknikk har mye å si for hvor mye kraft du generer ut ifra din individuelle fysikk, men igjen er det den individuelle fysikken som angir potensialet, og her er det ingen tvil om at kroppsvekt har sykt mye å si. For hvert kilo økt kroppsvekt er det enda et kilo du potensiellt kan sette i slaget. Dette hjelper jo ikke om du ikke evner å utnytte den potensielle kraften din, som du sier, men igjen er det ikke snakk om rakettvitenskap heller. Man skal ikke ha trent fantastisk mye teknikk før man klarer å utnytte nok av kraftpotensialet til at kroppsvekt blir den dominerende faktoren.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #169 : 14. desember 2009, 13:20 »
Dette er jo proffboksing, så jeg håper ingen forventet at Arild skulle møte Valujev eller Klitscho i sin første proffkamp...

Ja det er det, men som sagt her:
Skal man, etter reglene, tilkjennes seier når man slår en motstander mens han er på vei ned?
Så er disse bokserne på vei ned og Arild på vei opp.
Skal man følge reglene så blir det altså ingen match med disse.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #170 : 14. desember 2009, 13:28 »
Det var nok ikke det han mente. Bokseren Arild møtte ble vel slått på vei ned mot canvassen?

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #171 : 15. desember 2009, 01:59 »
Må bare si at motstanderen var en pingle. Gav opp etter et slag. Ikke noe rart det ble seier her. Arild overasket meg med farten han hadde i kroppen, men å si hvor god han er etter å møte han lille tassen er umulig. Når skal arild møte en svart en i ringen? Ingen slår de gutta der når det kommer til boksing. Enda bedre, kimbo slice vs haugen. Satser penga på kimbo. Han er råtass

Utlogget Optimus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #172 : 15. desember 2009, 04:52 »
Amatørnewb: WHaT? kimbo slice er jo en opphypa vits.
Kniven i hjertet og du har skylda for du slo opp i fylla.

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #173 : 15. desember 2009, 07:38 »
Må bare si at motstanderen var en pingle. Gav opp etter et slag. Ikke noe rart det ble seier her. Arild overasket meg med farten han hadde i kroppen, men å si hvor god han er etter å møte han lille tassen er umulig. Når skal arild møte en svart en i ringen? Ingen slår de gutta der når det kommer til boksing. Enda bedre, kimbo slice vs haugen. Satser penga på kimbo. Han er råtass

"Når skal Arild møte en svart i ringen?"  Høres nesten ut som om han har prøvd å unngått å møte en. Han har gått 1 KAMP.. Ingen slår de gutta der når det kommer til boksing? Tungvekstboksing har vært dominert av hvite øst-europeere i en årrekke.
Du har virkelig peiling.
Kimbo Slice er forresten en mma-utøver. Går for Ufc, etter en sesong i TUF-huset og seier over Houston Alexander. Skulle du først kritisere Arilds motstander, kom du ikke på flere navn enn en bakgårdsfighter fra Youtube? 
Ingen begynner på toppen, da har du ingen vei å gå. Det kommer nok bedre motstand etter hvert.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #174 : 15. desember 2009, 09:04 »
Må bare si at motstanderen var en pingle. Gav opp etter et slag. Ikke noe rart det ble seier her. Arild overasket meg med farten han hadde i kroppen, men å si hvor god han er etter å møte han lille tassen er umulig. Når skal arild møte en svart en i ringen? Ingen slår de gutta der når det kommer til boksing. Enda bedre, kimbo slice vs haugen. Satser penga på kimbo. Han er råtass

LofusLarsen har skrevet alt jeg kunne tenke meg å kommentere til dette innlegget, så får bare nøye meg med å si at dette fikk meg til å trekke på smilebåndet på morgenkvisten:-)

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #175 : 15. desember 2009, 09:06 »
"Når skal Arild møte en svart i ringen?"  Høres nesten ut som om han har prøvd å unngått å møte en. Han har gått 1 KAMP.. Ingen slår de gutta der når det kommer til boksing? Tungvekstboksing har vært dominert av hvite øst-europeere i en årrekke.
Du har virkelig peiling.
Kimbo Slice er forresten en mma-utøver. Går for Ufc, etter en sesong i TUF-huset og seier over Houston Alexander. Skulle du først kritisere Arilds motstander, kom du ikke på flere navn enn en bakgårdsfighter fra Youtube? 
Ingen begynner på toppen, da har du ingen vei å gå. Det kommer nok bedre motstand etter hvert.

Samma faen om han er mma nå eller tar en bokse kamp. kimbo kan slå, og arild vs kimbo hadde solgt som f. Hvordan er kimbo en opphypa hype? Mannen kan fighte. Helt klart bedre i knyttneve kamp enn mma. Så hauugen vs kimbo, noen som kan nekte for at dette hadde blitt gøy?

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #176 : 15. desember 2009, 09:14 »
Så hauugen vs kimbo, noen som kan nekte for at dette hadde blitt gøy?

Nei, om Kimbo hadde gått over til boksing så hadde jeg lett betalt for å se den kampen. Underholdene hadde det nok blitt. Når det gjelder hype, så er Kimbo litt som Beckham, mer kjent enn ferdighetene skulle tilsi, selvsagt fordi han var et internett-fenomen før han begynte med MMA

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #177 : 15. desember 2009, 09:20 »
Skal man, etter reglene, tilkjennes seier når man slår en motstander mens han er på vei ned?

Det er tidvis fornuftig å slå det du makter og hæler inntil dommeren bryter...så også når motstanderen er på vei ned - sånn just in case lissom Smile

En god dommer bryter seff i tide, men det kan jo fort gå fort for seg der ute Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #178 : 15. desember 2009, 10:16 »
Må bare si at motstanderen var en pingle. Gav opp etter et slag. Ikke noe rart det ble seier her. Arild overasket meg med farten han hadde i kroppen, men å si hvor god han er etter å møte han lille tassen er umulig. Når skal arild møte en svart en i ringen? Ingen slår de gutta der når det kommer til boksing. Enda bedre, kimbo slice vs haugen. Satser penga på kimbo. Han er råtass

Den lille tassen var ca 120kg Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Arild Haugen slo knockout etter 45 sekunder
« #179 : 15. desember 2009, 10:19 »
Den lille tassen var ca 120kg Grin

kan sikkert finne deg en syk 55 kilo fyr, som arild hadde slått tvers over ringen. Og han hadde hoppet rett opp klar til å slåss til han dør.

Et ærlig svar nå, er du imponert over motstanderen og hans vilje til å vinne?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!