Skrevet av Emne: hvilke filmer har DU sett i det siste?  (Lest 14376 ganger)

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #90 : 26. februar 2010, 10:51 »
Ser Boondock saints 2 nå..sett 18minutter..og de latterlige humoren de prøver å lage, nei spar meg da. Og den elendige dialekta til Special Agent dama..håper virkelig det tar seg opp senere i filmen.


Okai nå sett hele filmen, og må si jeg er meget skuffet. Det blir som Smoking Aces 2, noe som kunne blitt en fet film hadde de ikke  brukt crappy regissør og lavt budsjett. Syns rett og slett manuset ble alt for tynt og med tynt manus og noen dårlige skuespillere som var med gjennom hele filmen så gir jeg denne en 2'er


Må si meg litt enig her, Boondock Saints I var jo helt konge, film nr2 ble mer ett latterlig forsøk på å lage noe som kunne være like bra, var noen bra scener osv, jeg likte ikke måten filmen var bygd opp denne gangen, da det ble for mye av det gode. Ser heller den første ett par ganger til enn å se nr2 flere ganger. IKKE en verdig oppfølger.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #91 : 01. mars 2010, 00:58 »
fikk sett from paris with love i helgen kan anbefales Grin

var god gammel action type film, med en dose humor blandet inn, artig og se jhon travolta i en litt sånn badass rolle(selv om han egentlig er en av de good guys her da)
vil du se en enkel ren action film så absolutt gå for denne
er ute på nett i god kvalitet allerede Grin

8/10 imo.
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #92 : 11. april 2010, 10:10 »
I går så jeg kanskje den dårligste filmen jeg noensinne har sett; TWILIGHT!

Terningkast: Soleklar 1

Hvorfor er denne filmen så dårlig:

Her er det mye å nevne:
-Sinte, sure drama queens og drama kings uten noen som helst form for humor eller selvironi
-Emo-trenden er ikke noe som bør inn i vampyrsjangeren
-Vampyrene har ikke hoggtenner, de etterlater ekle menneskebitt på sine ofre, a la sånne bitt som sinnsyke seksualforbrytere prenter inn i skinka på sine drapsofre, ikke pent!
-Vampyrene tåler solskinn. Ikke nok med det, de skinner som diamanter i sola (they sparkle like diamonds)

Alt i alt så var denne filmen irriterende fra ende til annen. Det er greit med en personlig tvist på vamp-sjangeren, men å fjerne all spenning, mystikk og sjarm er ikke ok. Hvis man er en 17 år gammel sint emo-jente eller gay som drømmer om å smøre seg inn med diamanter som skinner i sola så er dette filmen å se. Æsj, fysj, for noe dritt denne filmen var!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #93 : 11. april 2010, 11:43 »
Så "Men Who Stair at Goats" på søndagen snodig, men morsom:D bra film..

Er det en remake? Menn som trapp på geiter? Usaklig tittel da, doesnt make any sense liksom!
Sa brura

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #94 : 11. april 2010, 11:46 »
training day og the kingdom, 2 vanvittig gode filmer som begge fortjener terningkast 5  Smiley

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #95 : 11. april 2010, 11:50 »
Er det en remake? Menn som trapp på geiter? Usaklig tittel da, doesnt make any sense liksom!

Han skrev feil vil jeg tro, filmen heter "Men Who Stare at Goats"


EDIT:
Så American Psycho igår, syk film Smiley

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #96 : 11. april 2010, 12:18 »
Han skrev feil vil jeg tro, filmen heter "Men Who Stare at Goats"


EDIT:
Så American Psycho igår, syk film Smiley

No shit? Smiley

Ser en del gode og dårlige filmer. Kan nevne noen

The Road: 7/10 - mørk, dyster, kynisk, til tider spennende, realistisk. Men desverre kanskje ikke så lett å adaptere en slik bok til film, da man på lerettet kun har 1,5-2 timer å gjøre ting på. Ble litt kjedelig.

The Hangover: 6/10 - Overraskende artig til å være en hollywood-romantisk-venne-road-trip film. Tok meg selv i å le ett par ganger, og filmen var ikke så "plankejøring" som sånne filmer pleier å være.

Death at a funeral: 7/10 - Snodig liten film om en begravelse som ikke går helt som planlagt. Subtil og til tider litt mørk humor. For de som liker britisk humor vil jeg tro.

Zombieland: 8/10 - Lett og morsom zombiefilm, Woody Haroldson i god form. Best i starten, går litt nedover mot slutten.

Hurt Locker: 7/10 -  "Tidenes" krigsfilm, jeg vet ikke. Den var nok realistisk nok og endel spennende action, men nei, kan ikke sammenliknes med f.eks Generation Kill, som til tross for å være en serie er mye mer engasjerende.

Tokyo gore city: 2/10  - Fremstilles som den sjuke splatteren, men etter å ha forsøkt å se den tre ganger og begynt å spole fremover hver gang så konkluderte jeg med at den sugde dritt.

Stand by me(1986): 9/10 - Så denne på tv i går, og ble veldig overrasket. Er vel egentlig en barnefilm (basert på Stephen King´s bok ,The Body) Om fire kompiser (12år) som drar ut på en tur for å finne en gutt som er savnet/død. Som filmen oppsummerer på slutten; " Man får aldri så gode venner som de man hadde da man var 12 år", noe som jo er sant. Alle husker jo hvor magisk og liten verden var på den tiden, bare man ruslet ti minutter inn i skauen med en stokk og sprettert så kunne man jo hanskes med det meste trodde man. Anbefales!


Sa brura

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #97 : 11. april 2010, 12:38 »

Utlogget clenclen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96


Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #99 : 12. november 2010, 18:32 »
No shit? Smiley

Ser en del gode og dårlige filmer. Kan nevne noen

The Road: 7/10 - mørk, dyster, kynisk, til tider spennende, realistisk. Men desverre kanskje ikke så lett å adaptere en slik bok til film, da man på lerettet kun har 1,5-2 timer å gjøre ting på. Ble litt kjedelig.

The Hangover: 6/10 - Overraskende artig til å være en hollywood-romantisk-venne-road-trip film. Tok meg selv i å le ett par ganger, og filmen var ikke så "plankejøring" som sånne filmer pleier å være.

Death at a funeral: 7/10 - Snodig liten film om en begravelse som ikke går helt som planlagt. Subtil og til tider litt mørk humor. For de som liker britisk humor vil jeg tro.

Zombieland: 8/10 - Lett og morsom zombiefilm, Woody Haroldson i god form. Best i starten, går litt nedover mot slutten.

Hurt Locker: 7/10 -  "Tidenes" krigsfilm, jeg vet ikke. Den var nok realistisk nok og endel spennende action, men nei, kan ikke sammenliknes med f.eks Generation Kill, som til tross for å være en serie er mye mer engasjerende.

Tokyo gore city: 2/10  - Fremstilles som den sjuke splatteren, men etter å ha forsøkt å se den tre ganger og begynt å spole fremover hver gang så konkluderte jeg med at den sugde dritt.

Stand by me(1986): 9/10 - Så denne på tv i går, og ble veldig overrasket. Er vel egentlig en barnefilm (basert på Stephen King´s bok ,The Body) Om fire kompiser (12år) som drar ut på en tur for å finne en gutt som er savnet/død. Som filmen oppsummerer på slutten; " Man får aldri så gode venner som de man hadde da man var 12 år", noe som jo er sant. Alle husker jo hvor magisk og liten verden var på den tiden, bare man ruslet ti minutter inn i skauen med en stokk og sprettert så kunne man jo hanskes med det meste trodde man. Anbefales!




Stand by me er utrolig bra Smiley
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #100 : 14. november 2010, 01:00 »
 Cool
24 og feit

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #101 : 14. november 2010, 11:53 »
Så Deuce Bigalow: European Gigolo igår med noen kompiser. Konge for oss som liker idiotisk humor!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Polishpower

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #102 : 15. november 2010, 15:49 »
Siste filmen jeg såg var The Mist, anbefale sterkt! Grin
Bodybuilding is much like any other sport. To be successful, you must dedicate yourself 100% to your training, diet and mental approach. - Arnold Schwarzenegger

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #103 : 15. november 2010, 18:59 »
A nightmare on Elmstreet.

Bra film, men savnet gode gamle Freddy. Ikke helt det samme uten humoren og sjarmen hans. Ellers har jeg sett Predators og A-Team. Synes begge var råe, spesielt A-Team. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Polishpower

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

Sv: hvilke filmer har DU sett i det siste?
« #104 : 15. november 2010, 20:57 »
The crew såg veldi bra ut!
Bodybuilding is much like any other sport. To be successful, you must dedicate yourself 100% to your training, diet and mental approach. - Arnold Schwarzenegger

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!