Skrevet av Emne: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig  (Lest 42005 ganger)

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« : 07. desember 2009, 13:40 »
http://www.side2.no/helse/article2774703.ece

Sitat
(SIDE2:) Man bør helst være i toppform når man skal være en av verdens beste fotballspillere. Treningskameratene til Real Madrid-stjernen Ronaldo har avslørt hvordan han holder seg i form.

Mer fra Side2. no: Besøk forsiden

Cristiano Ronaldo tar nemlig treningen lenger enn de fleste.

3000 sit ups
I alle fall om vi skal tro hans lagkamerater i Real Madrid. De sier at Ronaldo kjører et fitness-løp selv ikke de klarer eller orker å holde tritt med.

Ifølge dem så tilbringer Ronaldo minst en time med vektløfting hver dag.

Mannen går gjennom 3000 sit ups daglig og tar gjerne noen ekstra når han sitter foran TV-en på hotellrommet. 24-åringen har gjort dette siden han var tenåring og trente med vekter på føttene for maksimal effekt.

Sykeste jeg har lest på lenge. 3000 er vel mer enn jeg tar årlig(omtrent). Hva i all verden må være grunnen til denne sinnsyke mengden repetisjoner?

Forøvrig morsomt at de sier at han har drømmekroppen. Greit, han ser bra fit ut og har lav fett%, men kunne vel hatt litt mer muskler. Tongue Er vel en eller annen jente som har skrevet dette!
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #1 : 07. desember 2009, 13:53 »
Dette er bare tull. Han er/skal være en toppidrettsutøver og jeg vil tro det finnes et støtteapparat rundt han som legger vekt på riktig trening.
Man blir ikke en av verdens beste fotballspillere når man prioriterer situps.
Hva skal 3000 situps daglig være godt for?
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #2 : 07. desember 2009, 16:24 »
Hva skal 3000 situps daglig være godt for?

Han får sånne utholdene magemuskler, ikke sånne store klumpete som kråppsbyggerne, for da blir han for treg til å spille fotball vel...

 what
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #3 : 07. desember 2009, 16:26 »


ser ut som han har bra med trykk her da.. mer enn nok til fotballspiller å være.  Smiley

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #4 : 07. desember 2009, 16:30 »
ser ut som han har bra med trykk her da.. mer enn nok til fotballspiller å være.  Smiley


Det er bare joks det bilde! For i virkligheten er de mye lengre, får ikke sånn form av 3000 situps om dagen vetu... De blir sånn lange. Dritlange...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #5 : 07. desember 2009, 16:35 »
Sitat


Sykeste jeg har lest på lenge. 3000 er vel mer enn jeg tar årlig(omtrent). Hva i all verden må være grunnen til denne sinnsyke mengden repetisjoner?

Forøvrig morsomt at de sier at han har drømmekroppen. Greit, han ser bra fit ut og har lav fett%, men kunne vel hatt litt mer muskler. Tongue Er vel en eller annen jente som har skrevet dette!

Tror nok det er mer enn nok muskler for jentene. "er vel en eller annen jente som har skrevet dette". Er det ikke akkurat jentene som bestemmer hva de selv liker da? Ser ut til at C. Ronaldo faller i smak hos de fleste av damene.


doomapple

  • Gjest
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #6 : 07. desember 2009, 16:51 »
http://www.side2.no/helse/article2774703.ece

Sykeste jeg har lest på lenge. 3000 er vel mer enn jeg tar årlig(omtrent). Hva i all verden må være grunnen til denne sinnsyke mengden repetisjoner?

Forøvrig morsomt at de sier at han har drømmekroppen. Greit, han ser bra fit ut og har lav fett%, men kunne vel hatt litt mer muskler. Tongue Er vel en eller annen jente som har skrevet dette!

du har misforstått. 99,9 prosent av verdens befolkning ville heller hatt Ronaldos kropp foran feks CYC/skog/aune osvosv sin. Selvsagt no offence til disse gutta, men de fleste JENTER ønsker en estetisk finere kropp fremfor 30% kroppsfett og 300kg i markløft Wink Er jo ingen tvil om at Ronaldo har finere kropp enn hvilken som helst strongman rundt om.

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #7 : 07. desember 2009, 16:59 »
han rik og berømt, det som faller i smak, kek

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #8 : 07. desember 2009, 17:20 »
Dette er bare tull. Han er/skal være en toppidrettsutøver og jeg vil tro det finnes et støtteapparat rundt han som legger vekt på riktig trening.
Man blir ikke en av verdens beste fotballspillere når man prioriterer situps.
Hva skal 3000 situps daglig være godt for?

Haha, det sier en person som trener sikkert 10 ganger så lite som ronaldo. (er du fortsatt en toppidrettsutøver pågrunn av dette? eller en hobby morsjonist)  Ronaldo er topp 2 i verden, og din ekspertise kommer med at situps ikke hjelper han til å bli verdens beste fotballspiller? Åssen peiling har du egentlig? Hater patetiske styreløftere som tror de har peiling på trening, men faktisk ikke har peiling utennom å øke i en øvelse eller to, og ser resten av allsidigheten rakne.

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #9 : 07. desember 2009, 17:26 »
Haha, det sier en person som trener sikkert 10 ganger så lite som ronaldo. (er du fortsatt en toppidrettsutøver pågrunn av dette? eller en hobby morsjonist)  Ronaldo er topp 2 i verden, og din ekspertise kommer med at situps ikke hjelper han til å bli verdens beste fotballspiller? Åssen peiling har du egentlig? Hater patetiske styreløftere som tror de har peiling på trening, men faktisk ikke har peiling utennom å øke i en øvelse eller to, og ser resten av allsidigheten rakne.

What!?!?   viktig å tenke gjennom innleggene sine av og til Amatørnewb

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #10 : 07. desember 2009, 17:30 »
Løper man raskere av å ta 3000situps om dagen? får man bedre ballfølelse av 3000 situps om dagen? Litt logisk tankegang her, får man bedre sommerform av 3000sit-ups? yes. La oss si at han bruker et par sekunder per sit-ups i snitt. Nesten 2 timer hver dag med sit-ups. Og til amatørnewb, hvorfor et slikt sauter. Klarer du ikke å skrive et innlegg om Ronaldo uten at det høres ut som noen kaller mora di en hore?

Hvilken peiling har du i og med at du kan bruke ord som hat osv. i en diskusjon overfor Ronaldos magetrening?

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #11 : 07. desember 2009, 17:55 »
Haha, det sier en person som trener sikkert 10 ganger så lite som ronaldo. (er du fortsatt en toppidrettsutøver pågrunn av dette? eller en hobby morsjonist)  Ronaldo er topp 2 i verden, og din ekspertise kommer med at situps ikke hjelper han til å bli verdens beste fotballspiller? Åssen peiling har du egentlig? Hater patetiske styreløftere som tror de har peiling på trening, men faktisk ikke har peiling utennom å øke i en øvelse eller to, og ser resten av allsidigheten rakne.

Etter som du vil ta meg som person så kan jeg si til mitt forsvar at det er en grunn til at jeg nå bare er en hobbymosjonist og trener 10 ganger så lite som Ronaldo. Situasjonen har ikke alltid vært slik.
Min nåværende livssituasjon er ikke noe jeg har valgt selv, og etter forholdene har jeg egentlig kommet langt når man ser på hva som var alternativet.  Min nåværende livssituasjon vil nok med stor sikkerhet følge meg til grava kommer å kaller på meg.
At jeg som hobbymosjonist kan uttale meg om hvor mange situps Ronaldo tar er ganske enkelt. Regnestykket kom fra et annet sitat. Vil en topputøver bruke 2 timer hver dag på situps når motstanderen bruker 1 time og 3 kverter av denne tiden på teknikk, hurtig, koordinasjon og kondisjonstrening?
Jeg ville ikke ha gjort det. Det finnes ingen som kan bevise at så mange situps bedrer deg som fotballspiller.

Når dette er sagt synes jeg det er rart at en person som innehar din ekspertise ikke klarer å skille person og sak.  what
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #12 : 07. desember 2009, 18:01 »
Haha, det sier en person som trener sikkert 10 ganger så lite som ronaldo. (er du fortsatt en toppidrettsutøver pågrunn av dette? eller en hobby morsjonist)  Ronaldo er topp 2 i verden, og din ekspertise kommer med at situps ikke hjelper han til å bli verdens beste fotballspiller? Åssen peiling har du egentlig? Hater patetiske styreløftere som tror de har peiling på trening, men faktisk ikke har peiling utennom å øke i en øvelse eller to, og ser resten av allsidigheten rakne.


Tror ikke du har skjønt innlegget til Bob Paar.
Tror du seriøst en fotballspiller som er blitt utnevnt som verdens beste fotballspiller tar 3000 sit-ups hver dag? Jeg vil tro at han har en personlig trener som følger han opp hele tiden og passer på hvordan han trener, og jeg som alle andre har aldri hørt om noen som tar 3000 sit-ups.

Ronaldo har det man ville kalt ideal kroppen, verken for mye muskler eller for lite og en markert kropp. Men at han trener 3000 sit-ups må han ha blitt feil sitert eller noe..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #13 : 07. desember 2009, 18:08 »
Tror nok det er mer enn nok muskler for jentene. "er vel en eller annen jente som har skrevet dette". Er det ikke akkurat jentene som bestemmer hva de selv liker da? Ser ut til at C. Ronaldo faller i smak hos de fleste av damene.



Ja, og det er litt synd om jentene digger slike karer mest!
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #14 : 07. desember 2009, 18:09 »
Ja, og det er litt synd om jentene digger slike karer mest!


Jaja, sånn er det!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!